בשיתוף המוסדות המציגים
התחום העסקי אינו מנותק מהעולם הדינמי שבו אנחנו חיים. אנו חיים בעידן של אירועים משבשים ומשברים. עידן זה מציב אתגרים משמעותיים לעובדים ולמנהלים. תוכנית ה-MBA בקריה האקדמית אונו מציעה ידע וכלים להתמודד עם האתגרים הללו, תוך כדי נטוורקינג ולימודים נגישים וקרובים לבית.
MBA מנהל עסקים המכללה האקדמית קרית אונו

"המגמה העולמית היא של למידה לאורך כל החיים, שמחייבת כל הזמן לחדש", מסביר ד"ר אוהד רף, ראש תוכניות התואר השני במנהל עסקים. "ה-MBA היא תוכנית לימודי ההמשך, שנועדה לקדם את התלמידים שלנו ולאפשר להם לבנות יכולות חדשות".
התכנים הנלמדים בתוכנית עוסקים, בין השאר, ביזמות, מנהיגות, שיווק דיגיטלי, פינטק, סייבר ועוד. תכנים אלה מתכתבים באופן שוטף עם המגמות בעולם העסקים, ומבטיחים שבתום לימודיהם, לתלמידים יהיו את כל הכלים רלוונטיים בשוק העבודה.
"אנחנו עוסקים באקדמיה יישומית", אמר ד"ר רף. "חלק גדול מהמרצים שלנו מגיע מהעולם העסקי, בתפקידי ניהול, דירקטוריון או ייעוץ לחברות. אנחנו מביאים הפרקטיקה לכיתה".
במסלול יש מגוון התמחויות רחב, חלקן ייחודיות לקריה האקדמית אונו, כך שלתלמידים מתאפשר להתמקצע בתחום שמעניין אותם. הרשימה הארוכה כוללת, בין היתר, ניהול מערכות מידע, ניהול משאבי אנוש, סייבר, שיווק ופרסום, ניהול ספורט, תואר שני למנהלים IMBA ועוד.
"אנחנו היחידים בארץ עם יותר מקמפוס אחד, מה שמאפשר ללמוד ליד מקום העבודה או הבית. חלק מהלימודים פרונטליים וחלקם בזום, מה שיאפשר למידה קלה ונגישה", מוסיף ד"ר רף.
אחת המטרות של התוכנית היא להפגיש בין תלמידים, כדי להביא את הנטוורקינג לספסל הלימודים. לכן הוקם מועדון היזמים. לדברי גיא רפאל יונה מהמועדון, "זה בעצם סוג של חממה חברתית. חלק מפעילויות המרכז הן לעזור לסטודנטים לפתח את יכולות הניהול שלהם, היכולות היזמיות, עמידה מול קהל ומשא ומתן".
ד"ר רף מוסיף כי "היחס האישי, הקשר לתלמידים, היכולת לבנות את הנטוורק בתוך הכיתות, מייצר אווירה משפחתית חמה, שמאפשר בסופו של יום ליהנות מהלימודים, לקבל רשת קשרים מצוינת, ולצמוח ולשגשג".
בשיתוף המוסדות המציגים