הרצליה ונתניה אוהבות חיות

קבלו את החתיך התורן -אייס! כשאייס הגיע אלינו בהתחלה ראינו לו את הפחד בעיניים מקום חדש, אנשים חדשים, המון רעש… לאט לאט קבוצה של מתנדבים הצליחו להגיע ללב שלי והוא החל להירגע ולסמוך. רק אז הצלחנו להבין איזה כלב מדהים יש לנו בידיים- שובב, חכם, אנרגטי, מסתדר עם כלבים, נאמן וכולו מלא אהבה לאנשים שהוא מכיר. אייס המתוק מחפש התחלה חדשה ומוכן כבר לצאת לבית משלו להמשך חייו. בשביל לאמץ את אייס יש לעשות היכרות של מספר מפגשים, הוא בד״כ מתחבר מהר מאד. מתאים לבית מנוסה ללא ילדים. אז קדימה - אייס המושלם מחכה לכם! פיטבול מעורב | בן שלוש ושלושה חודשים | גדול | מחכה בהרצליה
27 צפייה בגלריה
אייס
אייס
אייס
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
ריינה הבובה זקוקה לבית חם! היפה הזו נמצאה משוטטת ועכשיו מחכה למשפחה אוהבת בכלביה. היא כובשת, שובת לבבות ומקסימה כל כך, מסתדרת עם כולם ואוהבת לשחק עם כלבים. מי מוציא אותה מהכלביה? היא גורה מהממת ומאוד רוצה לצאת כבר לבית משלה! רועה מעורבת | בת חצי שנה | גודל בינוני | מחכה בנתניה
27 צפייה בגלריה
ריינה
ריינה
ריינה
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו: https://herzelialovesanimals.org/ | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות https://www.facebook.com/herzelialovesanimals/

אס. או. אס. חיות

לונה הבובה בת כ 3-4 חודשים ותהיה כנראה בינונית בגודלה. גורה מקסימה שניצלה ממקום קשה כחלק ממבצע שפרעם. היא הגיעה רזה, מוזנחת ומפוחדת מכל דבר. לונה הגיעה לאומנה מפנקת ועברה שינוי מהיר. היא קיבלה ביטחון ועכשיו היא גורה אוהבת ומתפנקת. חברותית לכולם, אוהבת משחקים וליטופים ומסתדרת עם כלבים אחרים. נקשרת מהר לאנשים ואוהבת ילדים.
27 צפייה בגלריה
לונה
לונה
לונה
(אס. או. אס. חיות)
טינקרבל היפה בת כשנה וחצי מחפשת בית מאמץ לכל החיים. אמסטפית מדהימה וסופר חברותית שננטשה מבית והגיעה להסגר עירוני. כלבה חברותית שאוהבת אנשים וכלבים אחרים. הולכת יפה עם רצועה ומחונכת לצרכים.
27 צפייה בגלריה
טינקרבל
טינקרבל
טינקרבל
(אס. או. אס. חיות)
פיק המתוק בן כ 10 חודשים , כלב עם אופי טוב ונוח. גור מתבגר חמוד וחברותי. חכם ונאמן לבעליו. מסתדר עם כולם ויכול להתאים גם לבית עם ילדים קטנים. הולך יפה עם רצועה. יש לו צליעה ברגל בעקבות בעיה מגיל גורות אך דבר זה לא מפריע לו כלל.
27 צפייה בגלריה
פיק
פיק
פיק
(אס. או. אס. חיות)
לוקי הממתק בן כחודשיים. גור קטן שהגיע כשהיה גור יונק, עם אימו ואחיו שאומצו. היום לוקי מוכן למצוא את הבית שלו לכל החיים. גורון מתוק, חברותי ומסתדר עם כולם. יהיה כנראה בינוני בגודלו זקוק לבית אוהב שישקיע בחינוך כיאה לכל הגורים.
27 צפייה בגלריה
לוקי
לוקי
לוקי
(אס. או. אס. חיות)
טלפון לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות:
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים
בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
יום אימוץ לחתולים ברמת אביב – גורים ובוגרים בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

שלג, כלבה יפייפיה בת 10 שנים. עדינה, טובת לב ומתמסרת. אוהבת אנשים ומצויינת עם ילדים. מסתדרים עם כלבים אחרים. ניצלה ממקום לא טוב.
27 צפייה בגלריה
שלג
שלג
שלג
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
הלנה, כלבה מקסימה בת 7 חודשים. סקרנית, אנרגטית ושובבה. חברותית, מתמסרת ומתלטפת. מסתדרת מעולה עם ילדים וכלבים אחרים.
27 צפייה בגלריה
הלנה
הלנה
הלנה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
אליוט, בוקסר מעורב בן שנה וחצי. כלב מקסים, מתלטף ומחבק. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים.
27 צפייה בגלריה
אליוט
אליוט
אליוט
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
ריף, כלב עדין מאוד בן 10 שנים. היה כלב בית וננטש. חברותי ומסתדר עם כלבים אחרים. לא יתאים לבית עם ילדים צעירים מאוד. מחונך לצרכים, מחפש בית להזדקן בו בכבוד הראוי לו.
27 צפייה בגלריה
ריף
ריף
ריף
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים: 2313*
לאתר העמותה לחצו כאן
כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב
שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

תנו לחיות לחיות

בובי - בובי בובון המתוקון! כלבלבון בגודל בינוני קטן שעשו לו בחיים עוול גדול ומאז, הממתק הזה חושד באנשים חדשים ולכן מתקשה למצוא מאמצים. הוא בנה סביב הלב חומות ויש לו כנראה את כל הסיבות הנכונות לכך. אבל כשבובי מכיר הוא הופך לכזה ממרח, שזה בזבוז של חמידות שיהפוך מאושרים, את מי שיהיו סבלניים ויתנו לו אפשרות להכיר. בובי בן 7.
27 צפייה בגלריה
בובי
בובי
בובי
(תנו לחיות לחיות)
אמיגו - אומרים שהכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם ולמרות זאת, נוטשים אותם כל הזמן..אמיגו האהוב הגיע אלינו עם אחיו בתור גור קטן, מבסיס צבאי. כל האחים, כולל אמיגו, אומצו אבל את אמיגו החזירו לכלוב ומאז עברו כבר 7 שנים. אמיגו ננטש כי רכושני כשאוכל או משחק. לכל בעיה יש פיתרון, אבל אמיגו נזרק לכלוב והשנים עוברות ובגיל 8 המהמם הזה צריך לצאת הביתה. אמיגו לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים במידת הצורך ו-2 שקי מזון.
27 צפייה בגלריה
אמיגו
אמיגו
אמיגו
(תנו לחיות לחיות)
דליק - את דליק הממתק נטשו מבית כי פחד להשאר לבד. כלב עדין ומתוק, מלא בשמחת חיים שרוצה עכשיו להגיע למאמצים שרוצים להפוך אותו לחלק מהמשפחה לתמיד. דליק בן שנתיים
27 צפייה בגלריה
דליק
דליק
דליק
(תנו לחיות לחיות)
לילה - ללילה יש מנשך הפוך, מה שהופך אותה לכלבלבונת עם הפרצופון הכי מתוק בייקום! מצחיקונת אנרגטית, חברותית ומקסימה, מחכה לבית בו תוכל להעלות מופע סטנד אפ משלה. לילה בת שנתיים
27 צפייה בגלריה
לילה
לילה
לילה
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

קיילי וזואי – גורות שובבות ילידות 7/2022 נמצאו משוטטות ביפו. כיום זואי וקיילי נמצאות בפנסיון בבצרה, ולאחר שעברו מבחן אופי על ידי מאלפת חיצונית, התגלה שעם קצת עבודה הן אפילו מתאימות לעבודה ככלבות טיפוליות!
27 צפייה בגלריה
קיילי
קיילי
קיילי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ליאו המתוק הוא גורון בן כ-11 חודשים, נמצא כעת בבית אומנה אבל לגמרי מוכן לבית הקבוע שלו! הוא מחונך לגמרי לצרכים, רגיל לחיים של בית וידידותי מאוד לאנשים בכל הגילאים!ליאו סיים בהצלחה קורס אילוף בסיסי ומגיב יפה לפקודות כמו "שב", "ארצה", "למקום" ועוד. הוא הולך יפה עם רצועה ומסתדר עם רוב הכלבים. מי שיזכה בליאו יקבל חבר אמיתי לכל החיים, בהתחייבות!
27 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
הכירו את ג׳יימי, מלינואה מעורב בן שנה וחצי, כלב שמלא באנרגיות טובות וברצון ללמוד דברים חדשים, וחלומו של כל מאלף כלבים.ג׳יימי הוא כלב חברותי וחכם, אוהב לעבוד ולהתאמן, מסתדר עם כלבים ואנשים, ומאוד אוהב לשחק עם ילדים. ג'יימי נמצא במרכז אופק לאילוף ועובד אילוף בסיסי ע"י הצוות והסטודנטים לכלבנות.
27 צפייה בגלריה
ג'יימי
ג'יימי
ג'יימי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים 054-6964142 או הגיעו השבת לפארק כפר סבא מהשעה 10:00 עד 14:00. אנו נגיע עם מגוון כלבים בוגרים וגורים. אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן או ללא נשירה
לאימוץ חתולים ולהתנדבות 058-6962145

חבר למען הכלבים

תכירו את יעלי (הלבנה) ואת מאשה (החומה) המהממות שלנו. הצלנו אותן מהסגר מרדים בדרום לפני שבוע. שתי גורות מקסימות ועדינות , מעורבות בכל טוב, בגודל בינוני מינוס , בנות 7 חודשים. מסתדרות נפלא עם כולם, חברותיות מאוד, מתרגשות ומכשכשות מכל התייחסות אליהן אז אם הלב שלכם מוכן להתאהב (יש לבבות שלא?), בואו לפגוש אותן בשבת הקרובה. יעלי ומאשה מחפשות בתים מושלמים כמותן, ויעניקו את כל האהבה שבעולם בתמורה.
27 צפייה בגלריה
רייני
רייני
יעלי
(חבר למען הכלבים)
27 צפייה בגלריה
מאשה
מאשה
מאשה
(חבר למען הכלבים)
הכלבייה נמצאת באזור יקום, ימי אימוץ מתקיימים בכל שבת בין השעות 11 עד 14
לפרטים נוספים אפשר לפנות בוואטסאפ לרחל 054-6303861 או רינת 050-5888355

חבר לי

ביאנקו החמוד, הגורון הכי מתוק בעולם. בן כחודשיים, מתלטף ואוהב את כולם!! יהייה בינוני-בינוני גדול בבגרותו. מחפש מאמצים לגדול איתם. כל מילה מיותרת - רק להסתכל בתמונה. ביאנקו הפיצפון לא רוצה להעביר את החורף בכלוב הקר.
27 צפייה בגלריה
ביאנקו
ביאנקו
ביאנקו
(חבר לי )
כנרת היפה והחכמה, מעורבת, נולדה ביולי 2019, בינונית בגודלה ופשוט כלבה שאוהבת אנשים הכי בעולם. היא מסתדרת עם חלק מהכלבים, מלאת חמלה ונאמנה. כשתמצא את האחד/האחת שלה, לא תעזוב לעולם. תהיה מושלמת לבית עם ילדים וגם בית ללא. כנרת עלתה מאוד במשקל בכלביה וזקוקה לבית שיקבל אותה במצבה הנוכחי, ויעזור לה לחזור לאיתנה בבית חם מחוץ לכלוב. התאהבתם בכנרת ואתם רוצים להיות אלה שמצילים אותה? נשמח לשמוע מכם.
27 צפייה בגלריה
כנרת
כנרת
כנרת
(חבר לי )
עוז המדהים, הכלב עם העיניים האנושיות והצבעים המשגעים, כלב שרק רוצה אהבה. עוז החמוד נולד פברואר 2021, בגודל נוח- בינוני וכיפי. הוא מאוד אוהב אנשים, מת על משחקים בגינה עם כדור, ואוהב להתלטף ולהתפנק. מסתדר עם ילדים וחלק מהכלבים, פחות עם כלבים קטנים. עוז אומץ לפני כמספר חודשים לבית שאינו יכול להשאיר אותו ולצערנו עומד בימים הקרובים לחזור לכלוב. הוא התרגל לסביבה ביתית ולחיים בבית ואנחנו מפחדים שליבו יישבר שוב. אנחנו מחפשים עבורו אימוץ בדחיפות לפני שהוא יוחזר לכלוב.
27 צפייה בגלריה
עוז
עוז
עוז
(חבר לי )
הרקולס - הכירו את האל היווני של כלביית רעננה כפס- הרקולס. כיאה לשם כזה מחייב, הרקולס שלנו הוא מינימום אל יווני מהמם. הוא גדול ומרשים, נולד ביוני 2020, מלא אהבה לכולם, כייפי ומסתדר יופי עם כלבים אחרים. בקיצור, כלב חלום. רוצים כלב שאי אפשר להתעלם ממנו ואי אפשר שלא לאהוב אותו? הרקולס מחכה.
27 צפייה בגלריה
הרקולס
הרקולס
הרקולס
(חבר לי )
עמותת חבר לי היא עמותה לאימוץ כלבים הפועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם השירות הווטרינרי של רעננה-כפר סבא.
לפרטים ואימוצים שילחו הודעה או ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
ימי אימוץ:
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש.
טל' אימוצים 050-2204784
בקרו אותנו גם ב:
אינסטגרם @friendforme.raanana פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא https://www.facebook.com/lagaatbakelev/ כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה https://www.imutz.org/

צער בעלי חיים ירושלים

טוני החתיך בן כשנתיים וחצי, מעורב, יפיוף אמיתי, מטבעו הוא אינדיוידואל שפחות מסתדר עם בע"ח אחרים, אבל מאוד אוהב אנשים. הוא מחונך ובעל אנרגיה בינונית, מחוסן ומסורס, מטייל יפה עם רצועה, אוהב לשחק וגם לרבוץ במיטה וחשוב שתהיה לו מיטה עם כמה שיותר שמיכות.
27 צפייה בגלריה
טוני
טוני
טוני
(צער בעלי חיים ירושלים )
צ'ויס המהמם בן כחמש הוא כלב קשוב מאוד, שמח, וחברותי, בעל אנרגיה בינונית, מסתדר עם חלק מהכלבים. הוא אוהב מאוד אנשים, מתאים למשפחה עם נסיון, בלי ילדים קטנים! הוא מחוסן ומסורס ומטייל יפה עם רצועה. צ'ויס היה בבית אומנה למשך כמה חודשים, לכן הוא מחונך לחיים בבית. הוא ישמח לחיות בבית חם ולהיות חלק ממשפחה משלו שתאמץ אותו ותאהב אותו לתמיד.
27 צפייה בגלריה
צ'ויס
צ'ויס
צ'ויס
(צער בעלי חיים ירושלים )
סנואו המתוק כלבלב קטן, בן כשנתיים ושמונה חודשים, רגוע ועדין, מחונך לחיים בבית, ידידותי, מעט חששן וצריך זמן להתאקלם ולהרגיש בטוח. סנואו מסורס ומחוסן, מחפש משפחה בלי ילדים קטנים, אבל עם לב ענק שתעניק לו חיים טובים והמון חום ואהבה.
27 צפייה בגלריה
סנואו
סנואו
סנואו
(צער בעלי חיים ירושלים )
איימי המדהימה, בת כשנה וחצי, בעלת אנרגיה בינונית, מטיילת יפה עם רצועה, שמחה, אוהבת לשחק, מסתדרת עם רוב הכלבים, אוהבת מאוד אנשים. איימי תשמח ללמוד איך זה לחיות בבית ולהיות חלק ממשפחה תומכת, סבלנית ואוהבת שתקבל אותה להיות חלק ממנה.
27 צפייה בגלריה
איימי
איימי
איימי
(צער בעלי חיים ירושלים )
לאימוצים ולפרטים נוספים נא לפנות לשושי בטלפון 052-8618654.