עמותת S.O.S חיות

ג'לי היא כלבה עדינה וטובה מסתדרת עם כלבים חתולים וילדים משחקת מאוד יפה וחברותית. היא מעולם לא חיה בבית וצריכה משפחה שתוכל להקנות לה הרגלים נכונים והיא תהיה כלבת משפחה נפלאה שתאהב אתכם עד אינסוף. כלבה חכמה ונאמנה שכבר הולכת יפה עם רצועה. היא עדיין לא רגילה להישאר לבד בבית וזקוקה להרגלה הדרגתית. סדר יום קבוע, וטיולים פורקי אנרגיה מתאימים יעזרו לה להתגבר.
15 צפייה בגלריה
ג'לי
ג'לי
ג'לי
(אס. או. אס. חיות )
צפתוש היא אחת הכלבות המהממות והטובות שעמותת S.O.S חיות הצילה. היא הגיעה מהסגר צפת עם 9 גורים קטנים שטיפלה בהם באהבה רבה. הגורים כבר גדלו ורובם מצאו בתים והיום הזמן של האמא הטובה הזו למצוא בית לכל החיים. כלבה סופר חמודה ומושלמת, בת כ 3 שנים, מתלטפת, חכמה, נאמנה ויכולה להתאים גם לבית עם ילדים קטנים. מחונכת לצרכים , הולכת יפה עם רצועה, לא הורסת דברים כשנשארת לבד, זקוקה לפריקת אנרגיה לא גבוהה, מסתדרת מצויין גם עם כלבים אחרים. חכמה ומאוד, קשובה, נאמנה ואוהבת.
15 צפייה בגלריה
צפתוש
צפתוש
צפתוש
(אס. או. אס. חיות )
נמרוד - גור מהמם שאוהב יחס וחיבוקים בן כ 5 חודשים. אוהב לשחק וגם לישון. חברותי מסתדר עם כולם כולל חתולים. גור מושלם וחתיך שאוהב לקבל ולתת יחס ותשומת לב. פשוט תינוק אמיתי. נמרוד כבר הולך יפה עם רצועה ויהיה בינוני-גדול בבגרותו. זקוק למשפחה אוהבת שתשקיע בחינוך כיאה לכל הגורים.
15 צפייה בגלריה
נמרוד
נמרוד
נמרוד
(אס. או. אס. חיות )
03-6416797 ; 054-4524966
חפשו SOSPETS באינסטגרם

חבר למען הכלבים

שמשון ויובב: הם חיכו חודשים בכלוב בהסגר בדרום. בכל יום קיוו שהיום זה יהיה היום בו יזכו לקבל הזדמנות לצאת מהמקום הרועש והמפחיד בהסגר. את רוב חייהם הקצרים הם גדלו למציאות הנוראית של הכלוב והסטרס. אז ברביעי האחרון, אחרי הרבה זמן בכלוב, הם סוף סוף זכו להזדמנות לחיים, זכו להגיע אלינו ולהתחיל מחדש ובתקווה שימצאו בית אוהב במהרה. שמשון ויובב, שני אחים מתוקים בני 9 חודשים, מסתדרים נפלא עם אנשים וכלבים אחרים וכל כך רוצים משפחה אוהבת.
כלבים רבים אחרים מחכים גם הם בהסגר ממנו באו האחים המתוקים להזדמנות לחיות, ואנחנו נוכל לעזור אך רק אם יהיו אימוצים בשבת, אז בואו אלינו להכיר, להתאהב להציל חיים!
15 צפייה בגלריה
שמשון ויובב
שמשון ויובב
שמשון ויובב
(חבר למען הכלבים )
הכירו את ימימה, גורונת מתוקה ומקסימה, בת 8 חודשים, בינונית - קטנה בגודלה. ימימה מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים, הולכת יפה עם רצועה ולא מושכת, מחכה לבית מושלם שיאהב ויפנק אותה והיא תחזיר אהבה פי כמה, מבטיחים!
15 צפייה בגלריה
ימיה
ימיה
ימיה
(חבר למען הכלבים )
סול נמצאה חלשה, רזה ומיובשת בכפר בצפון.. כרגע היא משמינה ומתפנקת באומנה מדהימה היא תגיעה ליום אימוץ שלנו בשבת. סול היא גורונת מתוקה בת 3 חודשים, מעורבת בכל טוב, תהיה בינונית בבגרותה. יצורה מתוקה ,שובבה ומצחיקה שתכניס שמחה ענקית לכל משפחה. בואו להכיר ולהתא-הב.
15 צפייה בגלריה
סול
סול
סול
(חבר למען הכלבים )
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר" חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא.
לפרטים נוספים:
רחל 054-6303861 הילה 050-9190922 רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

ג'ינקס, כלב מקסים בן שנתיים. מהמם ביופיו ואופיו. חברותי, אנרגטי וסקרן. נהדר עם אנשים וילדים. מסתדר עם כלבים אחרים.
15 צפייה בגלריה
גינקס
גינקס
ג'ינקס
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
שושה, יפיפיה פרוותית בת כשנתיים. קצת חשדנית בהתחלה אבל אחרי שמכירה היא גוש של אהבה. מסתדרת עם כלבים אחרים. רגילה לחיים בבית. מחונכת לצרכים, לא תתאים לבית עם ילדים קטנים וצריכה בית עם ניסיון.
15 צפייה בגלריה
שושה
שושה
שושה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
שביט, גור מתבגר פעלתן בן כשנה וחצי. קופצני, שובב וסקרן. נפלא עם אנשים וילדים וחברותי לכל הכלבים.
15 צפייה בגלריה
שביט
שביט
שביט
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
חפץ חיים 4, תל אביב 2313* שעות פעילות: א-ה 12:00-17:30 ו 11:00-15:00 ש 11:00-16:00

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את עליזה היפה! כלבונת שמחה ומתוקה, הגיעה אלינו לכלביה עם שלושה גורים שלה. עליזה מקסימה וחברותית מאוד לאנשים- תתאים לבית עם ילדים בוגרים. עליזה פחות מסתדרת עם כלבים בוגרים, עם גורים היא מקסימה היא כלבה טובה ורגועה וזקוקה לבית בסביבה שקטה יחסית כי היא חוששת מרעשי העיר. מי בא להכיר את היפה הזו? רועה מעורבת | בת שנה וחצי | בינונית | מחכה בהרצליה
15 צפייה בגלריה
עליזה
עליזה
עליזה
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
גיא המתוק ננטש בוקר אחד מחוץ לכלבייה שלנו יחד עם שלושת אחיו ומאז כבר כמה חודשים ארוכים שהוא מחכה לבית משלו. גיאצ׳וק שלנו הוא עדיין גורון מתבגר אבל כבר לא יגדל עוד הרבה, אוהב מאוד את כל האנשים וגם מסתדר טוב עם כלבים אחרים אבל יעדיף להיות הכלב היחיד בבית. הוא מחפש בית שמוכן להשקיע בו עם הרבה סבלנות, לחנך אותו ולהכיר לו את העולם שבחוץ כי את רוב חייו עד עכשיו הוא העביר בכלוב אז מי בא לאמץ את גיא ולהראות לו את כל הטוב שיש לעולם להציע? רועה מעורב | בן 10 חודשים | גדול | מחכה בכלביית הרצליה
15 צפייה בגלריה
גיא
גיא
גיא
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

לולי - כלבה מתוקה וחברותית כבת שנתיים וחצי. מחפשת משפחה שתדאג לפריקת אנרגיה והמון טיולים. קצת מתקשה בהמולה ולכן תעדיף בית עם חיי שגרה וללא ילדים קטנים.
15 צפייה בגלריה
לולי
לולי
לולי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
ליאו - כלב חמוד כמעט בן שנה וחצי שהגיע אלינו מהסגר מעלה אדומים. הוא קשוב, מורגל לכלוב אילוף, מחונך ומסתדר עם רוב הכלבים. יעדיף בית ללא ילדים קטנים שקצת מלחיצים אותו. ממש חייב בית ואפילו אומנה כי החיים בתא אינם מועילים לו והוא הולך וקמל לנגד עינינו.
15 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
טינה - נמצאת משוטטת במצב ירוד ועתה גורה שמחה, פעילה וחברותית. מסתדרת עם כל דבר שזז ואפילו נחשפה לחיות משק. טינה גורה מקסימה וחברותית שזקוקה לבית שיחנך אותה להרגלים בסיסיים.
15 צפייה בגלריה
טינה
טינה
טינה
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
פיקלס - חתול צעיר מנומר הגיע אלינו עם שבר במפרקת. הוא נותח והחלים לחלוטין ועתה מחפש בית משלו. הוא מתקשה בסביבה מרובת חתולים וישמח לממלכה בה יוכל למלוך לבדו. פיקלס מסורס ומחוסן ומחכה לכם בטיפוליה שלנו.
15 צפייה בגלריה
פיקלס
פיקלס
פיקלס
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או הגיעו לשבת אימוץ, אחת לשבועיים בפארק כפר סבא
לאימוץ חתולים 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בתיאום מראש בכל יום כולל שבת.