חבר למען הכלבים

רונה ההורסת מחכה למשפחה משלה! כלבה מהממת בת שנה, בינונית בגודלה , מקסימה ועדינה, אוהבת ילדים ואנשים, מסתדרת נהדר עם כלבים אחרים.
16 צפייה בגלריה
רונה
רונה
רונה
(חבר למען הכלבים )
ליאורה המושלמת שלנו עדיין מחפשת בית! כלבה מקסימה ועדינה, בת שנה וחצי, בינונית בגודלה. מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים, מחכה לבית מושלם שיאהב אותה והיא תחזיר אהבה פי כמה.
16 צפייה בגלריה
ליאורה
ליאורה
ליאורה
(חבר למען הכלבים )
ארתור כלב מושלם ועדין, שמחכה יותר מדי זמן לבית. ארתור שלנו עבר חיים לא פשוטים. אנשים רעים גזרו לו את האוזניים וזרקו אותו. הוא שוטט ליד מחסום צהלי בדרום ולמרות הרוע שחווה מבני אדם הוא רק חיפש חום ותשומת לב. בכל שבת הוא מתרגש כשבאים אנשים לאמץ, אבל אף אחד לא בוחר בו. אף אחד לא עוצר ליד התא שלו. אז מה שהוא שחור וגדול? ואנשים מחפשים כלבים קטנים ולבנים ...הוא מקסים ועדין וממש רוצה כבר בית! ומגיע לי בית. בית מושלם כמוהו! הוא בן שנה וחצי, כלב מקסים, עדין וחברותי, מסתדר עם כלבים ומתפנק על כל מגע וליטוף.הולך יפה עם רצועה ולא מושך בכלל. ארתור זקוק למשפחה שתפצה על החיים הקשים שעבר. שתראה לו רק חום ואהבה והוא יעניק בחזרה הרבה יותר. ארתור מעביר את חייו בתא בכלביה במקום בבית אוהב.
16 צפייה בגלריה
ארתור
ארתור
ארתור
(חבר למען הכלבים )
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים:
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
הילה 050-9190922

גלבוע אוהבת חיות

יורי הפך לאחד מותיקי העמותה, מהכלבים השקופים שאפילו לא עוברים לידו יותר ביום אימוץ. הוא אצלנו לא מעט שנים, חלק מהנוף, כלב שמח ואנרגטי שתמיד מבסוט לקבל תשומת לב מהמתנדבים הקבועים שלנו שכבר רגילים לטייל איתו בשבתות לזמן קצר וחזרה לכלוב. אולי שווה לתת לו הזדמנות? הוא לא שקוף, הוא כלב אהוב עם פרווה נעימה נעימה בגוונים יפיפיים של אפור שמגיעה לו משפחה!!
16 צפייה בגלריה
יורי
יורי
יורי
(גלבוע אוהבת חיות )
רוצים לפגוש ולהכיר אותו? שלחו לנו הודעה בוואטספ לטל: 050-6539439 ונתאם היכרות בזמן ובשעה שמתאימים לכולם. כל הכלבים שלנו מחכים לכם באתר: https://www.gilboadogs.co.il

אס. או. אס. חיות

מיילו - כלב מתוק וחברותי שאומץ בגיל צעיר והוחזר. חברותי ומסתדר עם כלבים אחרים. הוא קיבל חשיפה לא נכונה ולכן הוא מפחד מכל מיני דברים. הוא זקוק לתמיכה, אהבה וסבלנות כדי לקבל ביטחון. לא מתאים לבית עם ילדים קטנים. הולך יפה עם רצועה. ישמח לבית עם כלב נוסף שיקנה לו ביטחון.
16 צפייה בגלריה
מיילו
מיילו
מיילו
(אס. או. אס. חיות)
מצב הגורים חסרי הבית בישראל לא קל בלשון המעטה. עמותת S.O.S חיות קולטת כל שבוע גורים ממקומות קשים ונותנת להם הזדמנות לקבל חיים טובים בבית במקום חיי סבל ברחוב או בהסגר. בשבת הקרובה יגיעו ליום האימוץ מעל 60 גורים בני חודשיים - שלושה. גורים מתוקים שטופלו במשפחות אומנה והיום מוכנים למצוא בתים מאמצים. רוב הגורים יהיו גדולים או בינוניים-גדולים בבגרותם. את כל המידע עליהם אפשר לקבל מיועצי האימוץ ביום האימוץ. הגורה המתוקה שבתמונה היא אחת מגורות שמשית שניצלו עם אמא שלהם מאזור רמאללה. אמא ו -8 גורים שהגיעו אלינו כבר לפני יותר מ 3 שבועות ונמצאים בבית משפחת אומנה. גם הם יגיעו בשבת ליום האימוץ הגדול בהרצליה.
16 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(אס. או. אס. חיות)
שון בן כשנה וחצי הגיע אלינו מאילת הרחוקה. שון נמצא משוטט באזור אילת. נמצא ללא שבב ועבר להסגר העירוני שם ומשם אלינו. שון הגיעה לפני כשבוע והוא כלב מקסים וחברותי . מסתדר עם כלבים אחרים ואוהב אנשים. כלב חכם שלומד מהר.
16 צפייה בגלריה
שון
שון
שון
(אס. או. אס. חיות)
יום האימוץ הקבוע של עמותת S.O.S חיות בכל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
03-7441010 ; 03-7441111

תנו לחיות לחיות

בון - כשמשחררים אותך אחרי שהיית קשור במשך כל כך הרבה זמן- איך לא תהיה כזה מאושר? בון המהמם שלנו, נמצא בתור גור קטן בתוך פח זבל. אחר כך אומץ והיה קשור כל חייו בחצר הבית ואז ננטש. כמה סבל אפשר להעביר נפש טהורה כל כך. אהוב מקסים, שכל חייו סבל וכל כך מגיע לו להיות מאושר. הוא אוהב לטייל וכל כך מתוסכל כשהטיול נגמר והוא צריך לחזור לכלוב. הוא ינבח מלא כשתעברו ליד הכלוב שלו, אבל אם תתנו לו הזדמנות, תצאו איתו לטיול ותכירו אותו באמת, תגלו שם את אותו גור קטן שבסך הכל רוצה שיאהבו אותו ויתנו לו בית מחבק ואוהב באמת. בון בן 8, הוא לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות, כולל טיפולים רפואיים, בהתאם לגילו, עלינו ו-2 שקי מזון מתנת ביופט.
16 צפייה בגלריה
בון
בון
בון
(תנו לחיות לחיות)
ג'אנגו- הוא אחד המתוקים שיש ולא ברור באיזה קטע, על מה ולמה, את ג'אנגו החזיקו בכלוב בחצר! למזלו, בשלב מסוים נמאס להם והוא הגיע אלינו, שמח ומאושר, מנצל כל הזדמנות בחצר, משתובב, משחק, פותח את כל הלב. כלב אנרגטי ומדהים, עמוס באהבה, מאולף ומעלף, מחכה לבית הכי טוב שיש. ג'אנגו בן 3
16 צפייה בגלריה
ג'אנגו
ג'אנגו
ג'אנגו
(תנו לחיות לחיות)
קו- יפהפיה מהממת, מסתובבת על 3 רגליים ואי אפשר ממנה שלא להתהפנט! קו המהממת שלנו, חתולונת עדינה ומדהימה בת 5, מחכה הרבה יותר מדי זמן, לזכות בבית בו תוכל להתפנק. ביישנית שנפתחת אחרי הכרות לאהבה, תהיה תוספת מתוקה לבית שקט מלא באהבה
16 צפייה בגלריה
קו
קו
קו
(תנו לחיות לחיות)
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

שושה, יפיפיה פרוותית בת כשנה וחצי. קצת חשדנית בהתחלה אבל אחרי שמכירה היא גוש של אהבה. מסתדרת עם כלבים אחרים. רגילה לחיים בבית. מחונכת לצרכים, לא תתאים לבית עם ילדים קטנים וצריכה בית עם ניסיון.

16 צפייה בגלריה
שושה
שושה
שושה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
גופי, כלב מקסים בן כשנתיים וחצי. היה כלב בית ונמסר שלא באשמתו. כלב מתמסר ונפלא עם אנשים וילדים. חזק אנרגטי ואוהב לשחק. מסתדר עם כלבים אחרים. מחונך לצרכים, עדיפות לבעלי ניסיון בגידול כלב.
16 צפייה בגלריה
גופי
גופי
גופי
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
בוני, כלב חמוד בן כ-5 שנים. חברותי לאנשים ומסתדר עם רוב הכלבים. עבר קורס אילוף ומכיר פקודות בסיסיות. מחונך לצרכים, זקוק למשפחה סבלנית ומנוסה. עדיף בית עם חצר. לא יתאים לבית עם ילדים קטנים.
16 צפייה בגלריה
בוני
בוני
בוני
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות: א-ה 12:00-17:30 ו 11:00-15:00 ש 11:00-16:00

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

נאו הוא כלבון מקסים בן כתשעה חודשים, הוא נמצא משוטט במצב בריאותי ירוד על ידי מתנדבת שהצילה אותו והיום משמשת לו כאומנה ומטפלת בו במסירות רבה. הוא כלב מהמם עם ילדים ובוגרים(לא ידוע איך הוא עם תינוקות ופעוטות) נמצא באומנה עם כלב וחתול, מחוסן, מסורס ומחונך לצרכים, ממש כלב מתוק שלגמרי יוכל להשתלב בחיים של המשפחה שתזכה בו.
16 צפייה בגלריה
נאו
נאו
נאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
ג'קסון - כלב צעיר כבן שנה+, נמצא משוטט במצב ירוד מאוד ללא שבב. עתה כבר מסורס ומחוסן. מאוד חברותי לאנשים ולכלבים אך לא ידוע אם היה אי פעם בבית. ניכר שמאוד מחפש קרבה ואהבה. מחפש בית אוהב (אפשר גם אומנה במימון העמותה) ועם מחוייבות להמשך עבודת השיקום שנעשית איתו.
16 צפייה בגלריה
ג'קסון
ג'קסון
ג'קסון
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
חתולים - צעירים, בוגרים ומבוגרים, בכל הצבעים. הם מתרפקים, מחוסנים, מחונכים וכבר נמאס להם לחיות בסביבה מרובת חתולים בטיפוליה שלנו. מגיע לכל אחד ואחת מהם בית משלהם בו יוכלו להיות הנסיכים היחידים (או עם חתול נוסף).
16 צפייה בגלריה
חתולים
חתולים
חתולים
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או הגיעו השבת 8/4/23 לפארק כפר סבא (גינת הכלבים) ליום אימוץ. שימו בוייז "כפר סבא ורעננה אוהבות חיות". לאימוץ חתולים, בכל יום (כולל שבת) בתיאום מראש 054-3389490, 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה.