צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

מרי, כלבה עדינה בת 4 שנים. חברותית, מתלטפת ומתמסרת. נפלאה עם ילדים ומסתדרת עם כל הכלבים.
22 צפייה בגלריה
מרי
מרי
מרי
( צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
מייק, גור מתוק בן 5 חודשים. אנרגטי, סקרן ומתלטף. חברותי ומסתדר עם כולם. חכם, לומד מהר והולך יפה עם רצועה. יהיה גדול בבגרותו.
22 צפייה בגלריה
מייק
מייק
מייק
( צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
קנדי, גורה שמחה בת 4 חודשים. חברותית, שובבה ואנרגטית. מסתדרת מצויין עם ילדים וכלבים אחרים. תהייה גדולה בבגרותה.
22 צפייה בגלריה
קנדי
קנדי
קנדי
( צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
חבר למען הכלבים
תמר: כלבה מקסימה בת כשנתיים, מעורבת בכל טוב, בינונית בגודלה. תמר מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים, חברותית מאוד שמתרגשת ומכשכשת מכל התייחסות אליה. אם הלב שלכם מוכן להתאהב, בואו לפגוש את תמר בשבת. תמר מחפשת בית מושלם כמותה, ותעניק את כל האהבה שבעולם בתמורה.
22 צפייה בגלריה
תמר
תמר
תמר
(חבר למען הכלבים )
נמרוד - כלבלב שרמנטי, בן שנה וחצי, עם לשון כובשת ועיניים שובבות. תופס פוזה של ג'וק בשניה שהוא רואה אנשים, כדי להעלות את הסיכויים שלו לקבל ליטופים בבטן. נמרוד מלא שמחת חיים, מסתדר נפלא עם אנשים וכלבלבים מכל הסוגים.
22 צפייה בגלריה
נמרוד
נמרוד
נמרוד
(חבר למען הכלבים )
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00 אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר" * חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא.
לפרטים נוספים: רחל 054-6303861 רינת 050-5888355 הילה 050-9190922 במידה ואין מענה בבקשה תשלחו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

כלבאב

סניקרס - סניקרס היפה, כמעט בת שנה, נלכדה להסגר יסעור עם אמא וכל אחיה שכבר אומצו מזמן, והיא נותרה וגדלה בכלביה, עדיין מחכה לבית אוהב לתמיד, למשפחה שעוד לא הגיעה. סניקרס כלבה מקסימה ואוהבת, שמסתדרת עם כולם, אנשים וילדים וכל הכלבים. סניקרס הולכת יפה עם רצועה, מחפשת ליטופים, נותנת המון אהבה ותתאים לכל בית שמוכן להעניק לה יציבות וחום. אולי אתם המשפחה שלה?
22 צפייה בגלריה
סניקרס
סניקרס
סניקרס
(כלבאב)
קיאנו - בן כשנה וחצי, שזכה לגדול בבית אומנה עם כלבים, ילדים וחתולים. אז קיאנו מסתדר ממש עם כולם ויוכל להיות בן משפחה למופת, שימלא את הבית בשמחה ואהבה. קיאנו יתאים למשפחה פעילה כי הוא אוהב לטייל ולשחק וירצה לצאת אתכם לכל רפתקה.
22 צפייה בגלריה
קיאנו
קיאנו
קיאנו
(כלבאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 12:00-14:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון"
עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Original.Klavlove עמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/klavlove.dogs.shelter העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106 אתר העמותה: https://klavlove.co.il

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

אריק - גור מתוק יליד מרץ 2023, חברותי לכולם ומתאים גם לבית עם ילדים. נמצא משוטט במצב ירוד ביחד עם אחיו וטופל במסירות עד להחלמה מלאה. ועתה מחפש בית סבלני שימשיך לעבוד איתו על הרגלה לחיי בית וחינוך לצרכים.
22 צפייה בגלריה
אריק
אריק
אריק
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
אסף - חתול יפה תואר שנמצא נטוש במצב גופני ירוד. אסף מתרפק מאוד ונהנה מליטופים ופינוקי שימורים. מחפש בית אומנה להתאוששות והעלאה במשקל. בטיפוליה שלנו עוד המון חתולים אחרים, גורים ובוגרים שממש זקוקים לבית
22 צפייה בגלריה
אסף
אסף
אסף
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
רוג'ר - ותיק הכלבים בעמותה וחביב המתנדבים. כבר בן 6 וחצי והכי מתאים לדירה ושינה מתוקה על הספה בבית. חברותי לרוב הכלבים, מחונך ומלא אהבה. כלב טוב לב וממושמע שישמח גם לאומנה במימון העמותה.
22 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה או הגיעו בשבת 17/6 לגינת הכלבים בפארק כפר סבא
לאימוץ חתולים בכל יום בתיאום מראש (כולל שבת) 054-3389490, 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה.

חבר לי

בונו - בונו החמוד, רועה גרמני מעורב, נולד בספטמבר 2022, חכם בצורה יוצאת דופן, חברותי ומפוצץ באהבה לכולם. בונו המקסים יגדל לגודל גדול, הוא מחפש בית שמבין שהגזע שלו אוהב משחקי כדור ריצות ופריקות אנרגיה.
22 צפייה בגלריה
בונו
בונו
בונו
(חבר לי )
פסקל - פסקל החכם שלנו נולד באוקטובר 2020 והוא בגודל בינוני ונוחץ הוא הכי אוהב לשבת ליד מתנדבים על הספסל ולקבל ליטופים וחיבוקים. הוא ממש מראה לנו כמה הוא מתאמץ להיות הכי מתאים לבית - שומר על שמחת חיים, מצליח להתאפק בתא לצרכים, אוהב ללמוד פקודות ודברים חדשים, פשוט כבר ממש נמאס לו לחכות בכלוב. מה, לא תבואו?
22 צפייה בגלריה
פסקל
פסקל
פסקל
(חבר לי )
קרלה - כלבה נבונה ואוהבת, הגיעה אלינו מעט חששנית אבל מהר מאוד התחברה לכל המתנדבים ומצאה לעצמה את החבורה האהובה עליה בגינת משחקים. קרלה נולדה באפריל 2022, היא בגודל בינוני-קטן ונוח ממש, מתאימה לבית עם ילדים או עם חיות נוספות. היא בעלת רמת אנרגיה בינונית, אוהבת טיולים, משחקים ובעיקר צמאה לקבל אהבה מכל מי שהיא מכירה. קרלה המהממת בעלת נפש עדינה מדי מכדי להישאר להזדקן בכלוב ואנחנו מחפשים לה את הבית המושלם כמוה.
22 צפייה בגלריה
קרלה
קרלה
קרלה
(חבר לי )
אימוצים בכל השבוע. לפרטים שילחו וואטסאפ לטלפון: 050-2204784 בכלבייה מחכים לכם עוד כלבים רבים נוספים המחפשים בית.
ימי אימוץ:
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב: אינסטגרם @friendforme.raanana
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

תנו לחיות לחיות

שארלי- שארלי המתוק, הגיע אלינו בתור גור קטן, אחרי 7 שנים בבית ננטש לכלוב, כי לדברי המשפחה, פשוט אין בשבילו עכשיו זמן. הוא גדל בבית עם ילדים וזה מאוד מטריד כשחושבים על הילדים האלה שצופים בהורים שלהם מוותרים על בן משפחה ומענישים אותו, בלי שעשה שום דבר. זה מאוד מטריד כי אם זה החינוך לדור הבא- כנראה שלעולם לא נצליח להפסיק את מכת הנטישות הקשה. כלב עדין ומקסים, מתוק ומפריח ים של אהבה.
22 צפייה בגלריה
שארלי
שארלי
שארלי
(תנו לחיות לחיות)
ריי- יפיוף על חלל שכל כך אוהב להתפנק. יש לו פרווה מושלמת שהכי כיף להתכרבל בתוכה וכמה אהבה שהמהמם הזה מעניק בלי הפסקה! ריי ננטש מבית כי טריטוריאלי לאוכל ולמשחקים שלו. הוא מחכה לצאת כעת לבית שיבטיח, בטוב וגם ברע, לתמיד להיות שלו. ריי בן שנתיים
22 צפייה בגלריה
ריי
ריי
ריי
(תנו לחיות לחיות)
סיפון- סיפון החמודון! חתלתולון עדין ומתוק, ברמות מוגזמות, שיכניס הביתה אהבה וקסם בלי סוף. סיפון בן 4
22 צפייה בגלריה
סיפון
סיפון
סיפון
(תנו לחיות לחיות)
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

בשביל בעלי החיים

גנדולף - האם שמעתם על עירוב של טרייר עם מלינואה? הכירו את גנדולף. הכלב הכי מתוק בעולם שהוא מלינואה עם זקן. בן חמישה חודשים גור שובב ומצחיק שיגדל להיות בינוני גדול.חברותי אנרגטי ומחכה לבית חם לשחק לקפוץ בעיקר לשמוח ביחד! אתם חייבים לראות אותו ביום אימוץ הקרוב או ליצור עימנו קשר עוד קודם.
22 צפייה בגלריה
גנדלף
גנדלף
גנדלף
(בשביל בעלי החיים )
קלאוד - תינוק מגודל - בן עשרה חודשים בסה"כ. הוא מעורב, גודלו בינוני-גדול והלב שלו ענק. אפשר לראות בתמונות שקלאוד שמח ושיש לו מזג טוב ונינוח. הוא חברותי מאוד, אוהב אנשים ומסתדר נהדר עם כלבים אחרים. קלאוד יהיה כלב משפחה נפלא וחבר נהדר לילדים, למאמצים שיתנו לו הזדמנות למרות שהוא לא קטן. כמו את כל הכלבים שלנו, גם את קלאוד אפשר לפגוש במהלך השבוע בתיאום מראש.
22 צפייה בגלריה
קלאוד
קלאוד
קלאוד
(בשביל בעלי החיים )
לולה - גורה בת פחות משנה. חברותית מאוד לאנשים ומסתדרת מעולה עם כלבים. היא בינונית גדולה ואנרגטית ותשמח למאמצים אתלטיים שיצאו איתה לטייל ולרוץ או לפרוק לה אנרגיה.
22 צפייה בגלריה
לולה
לולה
לולה
(בשביל בעלי החיים )
איך מאמצים? יום שבת הקרוב בפארק כפר סבא בין 10:00- 14:00 או ביום האימוץ של העמותה או בתיאום מראש. יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה". לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד: אורנית 050-9344563 אסנת 050-9336052 הילה 054-7075501 טניה 050-3015086 (דוברי רוסית) בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim/

עמותת S.O.S חיות

לוריין המתוקה בת כשנה מתפנקת בבית האומנה שלה. לוריין ניצלה מחיי יאוש וסבל ועכשיו יש לה הזדמנות למצוא בית שיאהב אותה לכל החיים. האומנה של לוריין מספרת כי היא כלבה צייתנית, כנועה וחששנית. הולכת יפה עם רצועה, לא נובחת כמעט ומחונכת לצרכים. חברותית מאוד עם אנשים וכלבים ותסתדר גם בבית עם ילדים. כלבה מתוקה ממש שאוהבת ליטופים ויחס.
22 צפייה בגלריה
לוריין
לוריין
לוריין
(עמותת S.O.S חיות)
קנדי בת כ 4-5 חודשים. גורה מתוקה מתוקה, חכמה וסקרנית. מאוד אוהבת לרוץ ולשחק. חברותית כלפי אנשים וכלבים אחרים. אוהבת ליטופים ותשומת לב. הולכת יפה עם רצועה וכמעט מחונכת לצרכים.
22 צפייה בגלריה
קנדי
קנדי
קנדי
(עמותת S.O.S חיות)
מולי בת כ-7 חודשים. כלבה חמודה ובטוחה בעצמה. בבית היא מרגישה בנוח ואוהבת לשחק בגינה עם הצעצועים שלה. בעלת שובבות גורית, אוהבת משחקים וטיולים. מולי היא כלבה חברותית שמסתדרת עם כלבים אחרים. אוהבת אנשים ונקשרת אליהם. כלבה חכמה שלומדת מהר. הולכת יפה עם רצועה וכמעט לגמרי מחונכת לצרכים.
22 צפייה בגלריה
מולי
מולי
מולי
(עמותת S.O.S חיות)
יום אימוץ לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00 ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום. כנסו ותתאהבו.