תנו לחיות לחיות

מייקל - כלב קטן מחכה לנס גדול. שנה אזרחית חדשה עוד מעט מגיעה ובכלוב, הכלב הכי ותיק בכלבייה, לא מוכן לוותר ומתחנן שלפני שעוד שנה מתחלפת, תגיעו להוציא אותו הביתה. מייקל האהוב שלנו, מצחיקול קטן ונשקן גדול. לעיתים חושד באנשים חדשים ולכן מתקשה למצוא בית, כבר שנים. מייקל בן 12, הוא לוקח חלק בפרוייקט #אומנהלחיים - אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, טיפולים רפואיים עלינו ושני שקי אוכל גדולים.
27 צפייה בגלריה
מיכאל
מיכאל
מייקל
(תנו לחיות לחיות)
פוקס - הוא כבר בקושי הולך, בגלל בעיות ברכיים, יש לו גם גידול בישבן והזמן הולך ונגמר. פוקס האהוב שלנו, שש שנים שהוא בכלבייה. שש שנים שהפכו אותו לכלב הכי מתוסכל שיש. אפשר להבין אותו. הוא ננטש והלב הרגיש שלו לא היה מוכן לתת למישהו חדש להיכנס. כמעט ואי אפשר לגעת בפוקס. הוא כאוב, למרות משככי הכאבים, הוא לחוץ, הוא הופך תוקפן ברגע שלא מכיר. אבל אנחנו מכירה אותו כבר שנים. זוכרים איך הגיע ואיך הלך ונסגר בין הסורגים. ורוצים להאמין שיש מישהו שם בחוץ שיש לו ים של ניסיון, סבלנות, שיש לו רצון להעניק לפוקס כמה חודשים בבית, לסגור מעגל, לתת נחמה קטנה בלב שמדמם כבר שנים בכלבייה בכל כך הרבה כאב. פוקס בן 9, הוא לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים.
27 צפייה בגלריה
פוקס
פוקס
פוקס
(תנו לחיות לחיות)
עוזי - כמה אהבה שיש במתוק הזה וכמה שהוא מתבזבז, בכל רגע שבו הוא יכול למלא לאחד מכם את הלב. סופגנייה במילוי מתוק כל כך. עוזי אוהב להתפנק בלי סוף, הוא מאולף ומעלף, הוא תקוע כאן כי לחוץ ממפגש עם אנשים חדשים אבל אין לתאר את האהבה שהוא מעניק כשהוא מכיר. עוזי מחכה אצלנו כבר שנים, הוא לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים. עוזי בן 9
27 צפייה בגלריה
אוזי
אוזי
עוזי
(תנו לחיות לחיות)
קומה- קומה היפהפיה נמצאה בבסיס צבאי עם עין פצועה. היא הגיעה אלינו וטופלה והיום קורצת לכם להגיע ולהעניק לה בית מלא באהבה. חתולונת משגעת, עדינה ומקסימה בת 5, מחכה כבר יותר מדי זמן לנס שיביא אותה לבית חם ואוהב.
27 צפייה בגלריה
קום
קום
קומה
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
גלבוע אוהבת חיות
איפה איפה איפה המשפחה החדשה של ויקטור, הכלב שבאופי השקט שלו כובש את הלבבות של כולנו? המתוק הזה כלב חברותי ושמח, מסתדר נהדר עם כלבות נקבות ויהיה אחד הכלבים הכי מדהימים שיש בבית שיתאים לו. מבטיחים לכם שתתאהבו. איך אפשר אחרת?
27 צפייה בגלריה
ויקטור
ויקטור
ויקטור
(גלבוע אוהבת חיות)
ניקי נקבה צעירה וחברותית, עם המון חוש הומור. שובבות ואהבה אינסופית לליטופים ופינוקים. הסלוגן שלה הוא: "יום ללא גירוד מאחורי האוזן, הוא יום מבוזבז!" ובלחישה, היא מוסיפה: "אני רק צריכה הזדמנות אחת קטנה כדי להוכיח שאני הדבר הכי טוב שיקרה לך".
27 צפייה בגלריה
ניקה
ניקה
ניקה
(גלבוע אוהבת חיות)
לתיאום בזמן אחר ולכלבים שבאומנה שלחו הודעה בוואטספ במספרים 050-6552609/ 050-6539439 (מענה בימים א-ו) ונתאם אימוץ אישי בזמן ובשעה שמתאימים לכולם.
כל הכלבים שלנו נמסרים מחוסנים, מעוקרות/ מסורסים תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ארי – גור מתוק ועדין כבן 4 וחצי חודשים. נמצא באומנה ומסתדר עם כולם כולל כלבים, ילדים וחתולים. בעל אופי נדיר, רגוע מאוד, אוהב ליטופים ומעסיק את עצמו במשחק עם צעצועים והכי אוהב להתכרבל ביחד על הספה. ממתק אמיתי שכל מי שיאמץ אותו יזכה בחבר אמיתי ונאמן
27 צפייה בגלריה
ארי
ארי
ארי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
דושי – כלבה כבת 10, נמצאה נטושה על כביש 4, ללא שבב ועם גידולי עטין שהוסרו בניתוח. נמצאת באומנה עם כלבים אחרים, מסתדרת עם כולם, רגועה ומתוקה. למרות שכנראה בילתה את רוב ימיה ככלבת הרבעות בחצר, היא אינה נוטרת טינה ומאוד נהנית מתשומת לב וליטופים. אימוץ של חמלה ללא סל אימוץ
27 צפייה בגלריה
דושי
דושי
דושי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
כרמל ומירי שני חתולים מבוגרים, הזקוקים לבית רגוע ושקט. בית של מבוגרים כמוהם. כרמל הוא דובון אמיתי חתול שלו, אצילי, נעים מזג, מאוד ידידותי, גרגרן תרתי משמע גם אוהב לגרגר וגם לאכול ולכן הוא דובון כרבולון הכי מתוק שיש. מירי היפייפיה. גם היא כל כך סובלת מכל הרעש מסביב של המוני החתולים המחכים לבית בטיפוליה, שהיא לא יוצאת מהפינה שלה. גם קצת קשה לה כי נותרה עם 3 רגליים אחרי שננשכה על ידי כלב. היא כזו נסיכה עדינה שממש נשבר לנו הלב.
27 צפייה בגלריה
כרמל ומירי
כרמל ומירי
כרמל ומירי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים 054-6964142, באין מענה שלחו הודעה או הגיעו לשבת אימוץ בפארק כפר סבא המתקיימת אחת לשבועיים.
לאימוץ חתולים 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בכל יום (כולל שבת) בתיאום מראש

חבר למען הכלב

ליאורה המהממת שלנו מחפשת בית. כלבה מקסימה ועדינה, בת שנה וחצי, בינונית בגודלה. מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים, מחכה לבית מושלם שיאהב אותה והיא תחזיר אהבה פי כמה. אם אתם מוכנים לכזו כמות של אהבה בואו לאמץ את ליאורה בשבת.
27 צפייה בגלריה
ליאורה
ליאורה
ליאורה
(חבר למען הכלב)
תכירו את יעלי המהממת שלנו הצלנו אותה מהמתה מהסגר בדרום. גורונת מקסימה ועדינה , מעורבת, בגודל בינוני מינוס, בת 7 חודשים. גורה מושלמת שכולה לב ואהבה יעלי מסתדרת נפלא עם כולם, חברותית מאוד, מתרגשת ומכשכשת מכל התייחסות אליה. אם הלב שלכם מוכן להתאהב (יש לבבות שלא?), בואו לפגוש את יעל. היא מחפשת בית מושלם כמותה, ותעניק את כל האהבה שבעולם בתמורה.
27 צפייה בגלריה
יעלי
יעלי
יעלי
(חבר למען הכלב)
יום אימוץ בעמותת חבר
בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים:
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355

אגודת צער בעלי חיים בישראל

לאה - חתולה, נקבה, בת 6 חודשים, מעורבת. חברותית מאוד, עדינה, רגישה. מחפשת בית חם ואוהב לכל החיים.
27 צפייה בגלריה
לאה
לאה
לאה
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
נילס - חתול, זכר, מעורב, בן 4 חודשים. עדין, חברותי, אוהב מאוד מגע, מסודר, חכם. מחפש בית חם ואוהב לכל החיים.
27 צפייה בגלריה
נילס
נילס
נילס
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
סטפן - כלב, זכר, מעורב, בן 8 חודשים. רגוע, חברותי, אוהב לשחק, קשוב, חכם. דרוש אילוף וחינוך לצרכים. מתאים לילדים, מחפש בית חם ואוהב לכל החיים.
27 צפייה בגלריה
לאה
לאה
לאה
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
סאלי - כלבה, נקבה, מעורבת, בת שנה וחודשיים. חברותית לכולם, קשובה ועדינה. דרוש אילוף וחינוך לצרכים מחפשת בית חם ואוהב לכל החיים.
27 צפייה בגלריה
סאלי
סאלי
סאלי
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן

חבר לי

מיני המתוקה, גורונת מקסימה ויפייפיה שאי אפשר לעמוד בפניה. היא הגיעה עם אחיה שאומץ מיד וכעת נשארה לבד בתא, שגדול ובודד מדי בשבילה. מיני גורה עצמאית, בטוחה בעצמה, חכמה ואוהבת לשחק עם כולם. היא מתאימה פשוט לכל בית שמעוניין להשקיע בחינוך גורה לבגרות. נולדה באוקטובר 2022 ותגדל לגודל בינוני-גדול.
27 צפייה בגלריה
מיני
מיני
מיני
(חבר לי)
הכירו את אלפא - פיטבול מרהיב ביופיו ואופיו! הוא בגודל גדול, חזק ושובה לב, נולד בינואר 2021 ונאלץ לצערנו לחפש בית חדש. אלפא אוהב אנשים ומחפש הזדמנות שנייה לחיים חדשים וטובים. אנו מחפשים עבורו מאמצים עם ניסיון בגידול הגזע, שיעניקו לו ביטחון ומשמעת כיאה לכלב גדול חזק ומלא באהבה.
27 צפייה בגלריה
אלפא
אלפא
אלפא
(חבר לי)
ברי הממתק, כלב שכולו אהבה לכלבים ואנשים, סקרן, חכם, קשוב ועדין. ברי הגיע אלינו אחרי שנמצא רץ נטוש בצד כביש סואן, בהתחלה חשש, לא הבין מה קרה ולמה הוא צריך לבלות עכשיו בכלוב לבד. אבל אז הוא הכיר את המתנדבים, ראה שיש אנשים טובים בעולם ומאז רק מרעיף טונות של אהבה וחיוכים. ברי בגודל בינוני-גדול, נולד בינואר 2022, מלא אהבה לכלבים ואנשים, מסתדר עם כולם, בעל רמת אנרגיה בינונית, כלב סופר נוח וקשוב.
27 צפייה בגלריה
ברי
ברי
ברי
(חבר לי)
ג׳יג׳י האהובה, אומצה מהכלבייה לפני כמעט שנה אך לצערנו היא מחפשת שוב בית אחרי שחוותה נטישה אכזרית. היא מורגלת לבית, מסתדרת עם כלבים ילדים ואנשים, אוהבת ליטופים ופינוקים ובעיקר רוצה לחזור לבית ולא להיות בכלוב שוב. ג׳יג׳י מתקשה לבד בדירה הרבה זמן ולכן אנחנו מחפשים בשבילה משפחה עם חצר מגודרת היטב או עם חבר/ה נוסף/ת על 4 שינעים את זמנה כשהם רק שניהם בבית. היא נולדה בינואר 2020, בינונית, עדינה ופשוט מקסימה.
27 צפייה בגלריה
ניני
ניני
ג׳יג׳י
(חבר לי)
עמותת חבר לי היא עמותה לאימוץ כלבים הפועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם השירות הווטרינרי של רעננה-כפר סבא.
לפרטים ואימוצים שילחו הודעה או ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
ימי אימוץ: כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה. א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
אינסטגרם @friendforme.raanana
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא https://www.facebook.com/lagaatbakelev/
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה https://www.imutz.org/

אס. או. אס. חיות

סם בן כשנה הוא כלב עדין שהיה לו פעם בית ונאלץ לעזוב שלא באשמתו. הוא חברותי ומסתדר עם כולם כולל חתולים. עבר תהליך אילוף בסיסי. מחפש יחס ואהבה. אנרגטי וצריך טיולים ארוכים. קשוב לבעלים והולך יפה עם רצועה. רצוי בית עם חצר.
27 צפייה בגלריה
סם
סם
סם
(עמותת S.O.S חיות)
בוני המקסים. הכלב עם העין הכחולה. האומנה שלו מספרת שהוא ממש מושלם, אוהב ומקסים. לבוני פעם היה בית שלא רצה בו יותר והוא הגיע להסגר עירוני ואז לעמותה. בוני התגלה ככלב מקסים וחברותי לכולם, כולל חתולים .קצת חששן בהתחלה כשלא מכיר אבל מאוד מתרפק ומתלטף. כלב חכם, קשוב ולומד מהר. הולך יפה עם רצועה, אוהב מאוד טיולים בחוץ ומחונך לצרכים. בוני לא אוהב להישאר לבד בבית. אנחנו מחפשים עבורו בית שהבעלים נמצאים בבית רוב היום או יכולים לקחת אותו איתם לעבודה.
27 צפייה בגלריה
בוני
בוני
בוני
(עמותת S.O.S חיות)
רמה בת כ-4 שנים. כלבה מקסימה, נוחה ורגועה, בינונית בגודלה. הגיעה לעמותה ממקום קשה , עם הגורים שלה שאומצו. מסתדרת עם בע"ח אחרים כולל חתולים. אוהבת ונקשרת לבעליה, אך היא לא סומכת מיד על כולם והיא יכולה לפחד מזרים. רמה זקוקה לבית מכיל וסבלני שיקנה לה ביטחון, יעזור לה להמשיך להיפתח לאנשים ויבין שהיא מפוחדת רק בגלל מה שעברה ועם הרבה אהבה ויחס זה ישתנה ולא ישאר כך תמיד. היא מושלמת וכל כך מגיע לה בית וביטחון אחרי כל מה שהיא עברה.
27 צפייה בגלריה
רמה
רמה
רמה
(עמותת S.O.S חיות)
לב כשמה היא כלבה שכולה לב. כלבת רועים מעורבת בת כשנה מקסימה ואנרגטית. אוהבת יחס, מתרפקת ונותנת אהבה. חכמה, לומדת מהר, חברותית ומסתדרת עם כלבים אחרים. הולכת יפה עם רצועה וכנראה מחונכת לצרכים. לב היפה זקוקה לבית שישקיע בחינוך, גבולות ופריקת אנרגיה משמעותית. בואו לפגוש את לב ביום האימוץ הגדול בשבת בהרצליה ואנו ממש מקווים שנמצא לה את הבית שלה לכל החיים.
27 צפייה בגלריה
לב
לב
לב
(עמותת S.O.S חיות)
טלפון לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות:
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים
בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
יום אימוץ לחתולים ברמת אביב – גורים ובוגרים בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

שלג, כלבה יפייפיה בת 10 שנים. עדינה, טובת לב ומתמסרת. אוהבת אנשים ומצוינת עם ילדים. מסתדרים עם כלבים אחרים. ניצלה ממקום לא טוב.
27 צפייה בגלריה
שלג
שלג
שלג
( צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
הלנה, כלבה מקסימה בת 7 חודשים. סקרנית, אנרגטית ושובבה. חברותית, מתמסרת ומתלטפת. מסתדרת מעולה עם ילדים וכלבים אחרים.
27 צפייה בגלריה
הלנה
הלנה
הלנה
( צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
ריף, כלב עדין מאוד בן 10 שנים. היה כלב בית וננטש. חברותי ומסתדר עם כלבים אחרים. לא יתאים לבית עם ילדים צעירים מאוד. מחונך לצרכים, מחפש בית להזדקן בו בכבוד הראוי לו.
27 צפייה בגלריה
ריף
ריף
ריף
( צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
קלרה, כלבונת מתוקה בת 7 חודשים. מקסימה, טובה ועדינה. מתמסרת ומתלטפת. אוהבת אנשים ונהדרת עם ילדים. מסתדרת עם כל הכלבים.
27 צפייה בגלריה
קלרה
קלרה
קלרה
( צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313*
כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב
שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00
לאתר העמותה: https://www.spca.org.il/