בשביל בעלי החיים

מיילו בן השנתיים הוא כלב עם אופי נדיר. כמה שהוא גדול, ככה הוא עדין נפש. יש לו פנים של גור ועיניים שמבקשות תשומת לב ואהבה. מיילו שלנו מסתדר נפלא עם כלבים אחרים והוא מעולה עם ילדים.
22 צפייה בגלריה
מיילו
מיילו
מיילו
(בשביל בעלי החיים)
אגוזי - גור מעורב בן כתשעה חודשים. ידידותי, אוהב חברה של בני אדם ומסתדר עם כלבים אחרים. אגוזי הגיע עם בעיית עיניים, טופל במסירות ומשתפר משמעותית. הצוות בכלביה מעיד עליו שהוא הגור הכי מחונך שאי פעם פגשו. אגוזי ישמח לבית חם ומשפחה אוהבת שיתייחסו לגודל הלב שלו ולא רק לגודל הגוף שלו.
22 צפייה בגלריה
אגוזי
אגוזי
אגוזי
(בשביל בעלי החיים)
מרטין - רועה בלגי מעורב יפה תואר בן 5. מרטין הוא כלב שכולו לב, מרעיף אהבה בשפע ואוהב מאוד אנשים. סופר חברותי, אנרגטי ואת כל הסביבה מרשים. בשנים הראשונות לחייו, מרטין היה חסר מזל. בעליו קשרו אותו בחצר הבית ללא חשיפה ואהבה - כך הוא גדל. למרות הקשיים, מרטין שוקם ועבר תהליך מדהים. הוא יצא לקורס אילוף והתגלה ככלב חכם, שלומד מהר ומבין עניינים.
22 צפייה בגלריה
מרטין
מרטין
מרטין
(בשביל בעלי החיים)
איך מאמצים?
יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563; אסנת 050-9336052; הילה 054-7075501; טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הווטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים.

אס. או. אס. חיות

אוצרי בן כשנה. כשמו הוא - כלב מקסים, עדין ורגוע. חברותי מאוד, מסתדר עם כלבים אחרים וככל הנראה גם עם חתולים. טוב לאנשים וצמא לאהבה. אוצרי יכול להיות מעט חששן ובישן בהתחלה כשלא מכיר. זה די ברור כי הוא הגיע אלינו לפני כ 3 שבועות במבצע הצלת כלבים משפרעם שם הם חיו באזור התעשיה בין ערימות הזבל בתנאים קשים. אוצרי הוא כלב עם לב ענק שרק צריך בית שיעטוף אותו באהבה וביטחון.
22 צפייה בגלריה
אוצרי
אוצרי
אוצרי
(עמותת S.O.S חיות)
קופר בן כשנה מחפש בית חדש לכל החיים. כלב מקסים שהיה לו פעם בית אך הבעלים נפטר והוא נשאר לבד. קופר הגיע לעמותה וגילינו כלב מאוד חברותי לאנשים ומסתדר עם כלבים אחרים. רגיל לחיים בבית, קשוב וקל לאילוף, הולך יפה ברצועה ומחונך לצרכים. כלב מושלם שיתאים גם לבית עם ילדים קטנים. קופר זקוק למשפחה סבלנית ואוהבת שתקנה לו חזרה ביטחון עקב הנטישה שעבר.
22 צפייה בגלריה
קופר
קופר
קופר
(עמותת S.O.S חיות)
אביבית - כלבה של אור ואהבה, חברותית, אוהבת, חבקנית ומלאת אנרגיות ושמחת חיים. היא נהנית מכל רגע של חופש, אחרי שהצלנו אותה יחד עם 3 גורים קטנים לאחר שהייתה קשורה כל חייה בחבל קצר על גג בניין בתוך ערימות של פסולת ובדידות. היא חייבת למצוא בית מאמץ לתמיד או אומנה, שבו היא תוכל להמשיך לתרגל את כל מה שהיא לומדת. לפרטים נוספים מוזמנים לדבר עם איתי 052-7481237.
22 צפייה בגלריה
אביבית
אביבית
אביבית
(עמותת S.O.S חיות)
סימבה המתוק בן כ 10 חודשים, כלב עם אופי טוב ונוח. גור מתבגר חמוד, מקסים וחברותי. מסתדר עם כלבים אחרים, הולך יפה ברצועה ומחונך לצרכים. סימבה אומץ בתור גור וננטש אחרי כחצי שנה שלא באשמתו. הוא מקסים וטוב וזקוק לבית סבלני ואוהב שיקנה לו ביטחון וימשיך בתהליך החינוך שלו.
22 צפייה בגלריה
סימבה
סימבה
סימבה
(עמותת S.O.S חיות)
טלפון לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות: יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים
בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות הרצליה יום אימוץ לחתולים ברמת אביב – גורים ובוגרים בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

קרי האמא המדהימה נמצאה מוזנחת ומשוטטת עם שני גוריה שרק נולדו. למזלה הגיעה אלינו לכלביה, קיבלה אוכל טוב, טיפול והמון אהבה מהמתנדבים שלנו. קרי סבלה ממחלת עור (לא מדבקת לאנשים ובע"ח), היא סיימה טיפול וכבר רואים את הפרווה המהממת שלה צומחת מחדש. שני גוריה יצאו לבתים מאמצים, ועכשיו הגיע התור שלה למצוא אהבה בבית חם ! כלבה סופר עדינה, חברותית, מתלטפת ושמחה לראות את כולם – גם אנשים וגם כלבים. קרי נוחה מאוד לטיול, לא מושכת ולא מתרגשת מכלבים וחתולים. קרי היא כלבה שכולה לב ונשמה ואנחנו מחפשים בשבילה רק את הטוב ביותר! מי זוכה במהממת הזאת? פינצ׳ר מעורבת | בינונית | מחכה בהרצליה
22 צפייה בגלריה
קרי
קרי
קרי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
לילה המהממת שלנו נמצאה משוטטת ברחובות באמצע החיים, ואפשר רק לדמיין מה עבר עליה. כנראה נולדה וגדלה בבית, וכשלא התאים יותר זרקו אותה להסתדר לבד ברחוב :( למרות הכל לילה נשארה כלבה נהדרת שסומכת על אנשים ומחפשת חיבוקים וליטופים בכל הזדמנות. היפה הזו מסתדרת מעולה עם כלבים ותשמח לבית פעיל ומלא בחום ואהבה. רועה בלגי | בת 5 | בינונית-גדולה | מחכה בנתניה
22 צפייה בגלריה
לילה
לילה
לילה
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו: https://herzelialovesanimals.org/ | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות https://www.facebook.com/herzelialovesanimals/

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

רוג'ר יליד 2016. חברותי לאנשים ולחלק מהכלבים, סיים קורס אילוף בהצטיינות בתקווה שזה יעזור לו למצוא בית ממש מהר, כלב בינוני פלוס מלא אהבה ונתינה שצריך משפחה מנוסה שמבינה שכלב הוא חבר במשפחה וככזה צריך להשקיע בו בחינוך, גבולות, טיולים כיפיים, משחקים משותפים, פינוקים והכי הכי חשוב זה משפחה שברור לה שכלב זה לכל החיים!
22 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ליאו – יליד 1/2022 גורון מתבגר ובעל אופי חברותי ומקסים, הגיע אלינו מהסגר מעלה אדומים. נמצא באומנה וסיים קורס אילוף בהצטיינות. כלב קשוב ומחונך, יודע ללכת על רצועה, מורגל לכלוב אילוף ומחונך לצרכים. יתאים גם לבית עם ילדים. ובתור בונוס, יש לו לב משורטט על הפרווה.
22 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
קארמל ויוגי - צמד אחים מתוק שנאסף על ידי השירות הוטרינרי לאחר שננטשו בקופסה ביחד עם גור נוסף שלא שרד. אחרי חודש של טיפול צמוד, הרבה פינוקים ואהבה באומנה של העמותה הם גדלו,התחזקו וממש בקרוב יהיו מוכנים לעבור מבית משלהם.
22 צפייה בגלריה
קארמל ויוני
קארמל ויוני
קארמל ויוני
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים 054-6964142 או הגיעו השבת לפארק כפר סבא מהשעה 10:00 עד 14:00. אנו נגיע עם מגוון כלבים בוגרים וגורים. אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן או ללא נשירה
לאימוץ חתולים ולהתנדבות 058-6962145

חבר למען הכלבים

זה נמרוד שלנו, כלבלב שרמנטי, בן שנה וחצי, עם לשון כובשת ועיניים שובבות. תופס פוזה של ג'וק בשניה שהוא רואה אנשים, כדי להעלות את הסיכויים שלו לקבל ליטופים בבטן. נמרוד מלא שמחת חיים, מסתדר נפלא עם אנשים וכלבלבים מכל הסוגים. בואו לאמץ את נמרוד בשבת
22 צפייה בגלריה
נמרוד
נמרוד
נמרוד
(חבר למען הכלב)
רייני שלנו הכי יפה בעולם כלבה מקסימה ויפהפיה, בת שנתיים, בינונית. עדינה ורגשנית, מאוד אוהבת לקפוץ, לשחק עם חברים ולרוץ לכל מקום. הלב שלה כבר נשבר פעם אחת כשהמשפחה שלה נטשה אותה אחרי שנה בבית. היא מחפשת משפחה שתאהב אותה באמת לכל החיים. בואו לאמץ את רייני.
22 צפייה בגלריה
רייני
רייני
רייני
(חבר למען הכלב)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים:
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

שלג, כלבה יפייפיה בת 10 שנים. עדינה, טובת לב ומתמסרת. אוהבת אנשים ומצויינת עם ילדים. מסתדרים עם כלבים אחרים. ניצלה ממקום לא טוב.
22 צפייה בגלריה
שלג
שלג
שלג
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
אליוט, בוקסר מעורב בן שנה וחצי. כלב מקסים, מתלטף ומחבק. נפלא עם אנשים וילדים.
22 צפייה בגלריה
אליוט
אליוט
אליוט
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
הלנה, כלבה מקסימה בת 7 חודשים. סקרנית, אנרגטית ושובבה. חברותית, מתמסרת ומתלטפת. מסתדרת מעולה עם ילדים וכלבים אחרים.
22 צפייה בגלריה
הלנה
הלנה
הלנה
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
ריף, כלב עדין מאוד בן 10 שנים. היה כלב בית וננטש. חברותי ומסתדר עם כלבים אחרים. לא יתאים לבית עם ילדים צעירים מאוד. מחונך לצרכים. מחפש בית להזדקן בו בכבוד הראוי לו.
22 צפייה בגלריה
ריף
ריף
ריף
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים: 2313*
לאתר העמותה לחצו כאן
כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב
שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

תנו לחיות לחיות

שוקה - אם רק היתה יכולה להסביר לכם במילים, כמה זה עצוב ומייאש לחכות בכלוב שנים...שוקה מהממוקה שלנו. דובה גדולה של אהבה. כמה שהדובונת הזאת זקוקה לחום וכמה שהיא מתקשה להסביר זאת לאנשים חדשים שהיא לא מכירה. על כך היא משלמת בשנים של המתנה. היא אומצה וחזרה, כי לפעמים קצת נלחצת ממגע ומאנשים חדשים. היא בחודש הבא תהיה בת 10 והעצב הזה חייב להתחלף בבית שיהיה סבלני ואוהב. מתוקה שתיפתח כולה אם רק תעשו #מקוםבלב שוקה לוקחת חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים במידת הצורך ו-2 שקי מזון.
22 צפייה בגלריה
שוקה
שוקה
שוקה
(תנו לחיות לחיות)
ניר- את ניר המתוק והעיניים העצובות כנראה שלא תראו כשתעברו ליד הכלוב שלו. הוא ביישן, הוא חששן ולמרות שנורא עצוב לו בכלוב והוא כל כך צמא לאהבה, הוא מתקשה למצוא בתוכו את האומץ לגשת ולבקש אותה. כלבלב עדין ומתוק בן 3 מחכה כבר שנתיים למאמצים שיגיעו לכלבייה ויבקשו להכיר אותו. הוא זקוק למאמצים סבלניים, משקיעים, שיזכו בנסיך שמבקש לעצמו לב אמיץ.
22 צפייה בגלריה
ניר
ניר
ניר
(תנו לחיות לחיות)
תהילה - יפהפיה עולמית, אנרגטית ומלאת שמחת חיים, תהילה המהממת היא הכלבה המושלמת למי שרוצה תמיד לחייך, להתמלא באנרגיות חיובית ולאהוב ללא גבולות. תהילה בת שלוש חצי, היא מחכה לחצי השני שלה.
22 צפייה בגלריה
טליה
טליה
תהילה
(תנו לחיות לחיות)
שולץ - אפרוח פרוותי, מתוק, חברותי ומצחיק, שולץ הגורון שמסתובב על 3 רגליים וממלא כל פינה באהבה עד השמיים. שולץ בן 3 חודשים.
22 צפייה בגלריה
שולץ
שולץ
שולץ
(תנו לחיות לחיות)
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3 הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות (בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות) פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00 כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il