עמותת S.O.S חיות

ביסלי הוא בורדר קולי בן כ-6 שנים. חייל מקסים טיפל בו בבסיס שאליו הגיע. מתמסר לחיבוקים וליטופים. חכם, קשוב, מחונך לצרכים והולך יפה עם רצועה. אוהב. ידידותי מאוד לאנשים ולילדים. כלבים וחתולים לא מעניינים אותו. כלב מדהים שמחפש משפחה אוהבת שתפצה אותו על השנים ששרד לבדו.
21 צפייה בגלריה
ביסלי
ביסלי
ביסלי
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
אמא דובי בת כשנתיים. כלבה עדינה מאוד שנמצאה משוטטת בדרום הארץ וניצלה עם גוריה הקטנים. בעלת אנרגיות נמוכות. חוששת מכלבים זרים, אבל משתפרת עם הזמן. הולכת יפה עם רצועה, מסתדרת עם כלבים אחרים ותתאים לבית עם ילדים. כלבה חכמה שלומדת מהר וזקוקה לבית מנוסה ורגיש שימשיך להרגילה לחיים בבית.
21 צפייה בגלריה
אמא דובי
אמא דובי
אמא דובי
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
בלה סטאר היא גורה מתוקה מאוד וסופר חברותית בת כשנתיים. תשמח לבית עם עוד בעל חיים. מחונכת לצרכים בארגז חול. אוהבת לשחק וגם להתפנק ולגרגר.
21 צפייה בגלריה
בלה סטאר
בלה סטאר
בלה סטאר
(צילום: עמותת S.O.S חיות)
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה בהרצליה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
עם מעל 100 כלבים וחתולים לאימוץ, כולל עשרות גורים מתוקים.
כל שבת בין השעות 10:00-14:00
ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
למוקד העמותה בימים א'-ו': 03-7441010
ראו את הכלבים והחתולים לאימוץ ברשתות ובאתר האינטרנט:
אתר אינטרנט: https://www.sospets.co.il/

עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון

לאקי המתוקה, כלבה קטנה יחסית (15-12 ק"ג), מתוקה, אוהבת עם אופי שובב שיודעת לדרוש את תשומת הלב שלה. לאקי חברותית עם כולם - אנשים, ילדים גדולים וקטנים, ומסתדרת מעולה עם כלבים אחרים. לאקי תתאים למשפחה סבלנית שנמצאת הרבה בבית כי היא לא אוהבת להישאר לבד, ותימסר למשפחה אוהבת עם כלב משפחה נוסף.
21 צפייה בגלריה
לאקי
לאקי
לאקי
(צילום: עמותת כלבלאב)
מאצ'ו הוא כלבון צעיר, כמעט בן שנה שהגיע מהדרום, אחד משמונה שכולם אומצו מלבדו. הוא יצא לאומנה וגדל עם כלבים וחתולים' אבל לא נחשף מספיק לעולם בחוץ, אז הוא מעט חששן. אבל הוא נפתח מהר ומחפש ליטוף ומגע מאנשים/ הולך יפה עם רצועה. מאצ'ו מסתדר עם כלבים, אבל נלחץ מכלבים דומיננטיים. מאצ'ו היפה יתאים למשפחה סבלנית עם ניסיון בגידול כלבים, וללא ילדים קטנים.
21 צפייה בגלריה
מאצ'ו
מאצ'ו
מאצ'ו
(צילום: עמותת כלבלאב)
גליה כלבה חמודה בת 11 חודשים, גדולה ומצחיקה, חברותית עם כולם - כלבים אנשים וילדים, אוהבת לטייל והולכת יפה. גליה כלבה מאוד אוהבת, שמחפשת מגע ואהבה מאנשים, אוהבת לקפוץ לחיבוק שובב ומתאימה לכל משפחה שאוהבת כלבים גדולים, גם למשפחה עם ילדים, וגם ככלבה נוספת בבית.
21 צפייה בגלריה
גליה
גליה
גליה
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור. יום אימוץ פתוח בכל שישי 13:30-15:30 ובשבת 12:00-14:00. לפרטים נוספים פנו בווטסאפ לגדי: 0529599308. לאימוץ מוזמנים להשאיר פרטים בווטסאפ העמותה: 0559576760
הכלבים שלנו באתר העמותה: https://www.klavlove.co.il/ourdogs עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Original.Klavlove עמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/klavlove.dogs.shelter

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

ברונו - בן שנה, מחונך לצרכים ולחיים בבית, גדל עם עוד כלב וילדים ואפילו מחבב חתולים. עם אנרגיות בינונית מינוס. רועה מעורב | בינוני | מחכה בקדימה בבית הנוכחי שלו.
21 צפייה בגלריה
ברונו
ברונו
ברונו
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
חומית - אוהבת להתכרבל, ולקבל ליטופים ותשומת לב, מסתדרת עם חלק מהכלבים ופחות עם חתולים. חזקה, מחונכת לבית ולצרכים, ומכירה פקודות בסיסיות. מחכה לבית אוהב שיהיה מוכן להחזיר לה את האמון, ולצורך כך יגיע לפגוש אותה כמה פעמים. מתאימה לבית עם כלבים (אחרי בדיקת חיבור) וילדים בוגרים (מעל גיל 16), רוטוויילר | גדולה | מחכה בנתניה.
21 צפייה בגלריה
חומית
חומית
חומית
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
· יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
· יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
· ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
· עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

צער בעלי חיים בישראל ת"א

ג'ק- כלב מעורב, בן שנתיים, בגודל בינוני- גדול.  עדין, חברותי, מתלטף, צריך בעלים שיעזרו לו להיפתח ולהתמסר. גדל במתקן המוגן מגורות, ולכן חושש מדברים חדשים. מסתדר עם רוב הכלבים, דרוש אילוף וחינוך לצרכים. מחפש בעלים שיעניקו לו בית חם ואוהב לכל החיים. 
21 צפייה בגלריה
ג'ק
ג'ק
ג'ק
(צילום: רבקה מזרחי)
לוס-לוס כלבה מעורב בגודל גדול, בת 7 שנים. בשל גילה הבוגר אף אחד לא מעוניין לאמץ אותה. היא כלבה עם לב גדול, אוהבת אנשים והמון ליטופים בבטן, אוהבת לשחק ותקשורתית. מחונכת לצרכים ויודעת פקודות בסיסיות, צריכה חשיפה לכלבים אחרים. מחפשת בעלים שיתנו לה עוד הזדמנות כמו שמגיע לה, עם אהבה ללא תנאים.
21 צפייה בגלריה
לוס
לוס
לוס
(צילום: רבקה מזרחי)
נוסיק - חתול שמח, מלא אהבה ומתוק אמיתי. מדובר בגור בן 6 חודשים, חכם, אוהב לשחק ולהתלטף. מחפש בית שיאהב אותו כמו שמגיע לו.
21 צפייה בגלריה
נוסיק
נוסיק
נוסיק
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-17:30 ו'-9:00-13:00, טלפון לבירורים 4553*

עמותת חבר למען הכלבים

גורים - בשבת קיבלנו בקשה נואשת לעזרה מלוחם מקסים מבסיס צבאי ליד בארי על ארבעה גורים שהוא מצא. לצערנו גור אחד נדרס למוות. שלושת הגורים הגיעו אלינו ביום ראשון והתאהבנו בהם מיד! כי באמת אי אפשר שלא. תכירו את שלושת המופלאים: עמית, גיא וגאיה - שני זכרים ונקבה. קראנו לאחד הגורים עמית לאות תודה לחייל המקסים שמצא אותם וטיפל בהם במסירות רבה. שלושת הגורים מתוקים וחברותיים עם אנשים וכלבים אחרים, צמאים לחום ואהבה, יגדלו לגודל בינוני בבגרותם והם מחכים אצלנו לבתים חמים ואוהבים לתמיד.
21 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
את לונה הצלנו לפני מספר חודשים מהמתה מהסגר ביחד עם ג'קי. לונה בת כ-3 שנים, מקסימה ועדינה כמו נסיכה, מאוד אוהבת את כולם, מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים אחרים, מעורבת בכל טוב, בינונית בגודלה.
21 צפייה בגלריה
לונה
לונה
לונה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
את ג'קי הצלנו לפני מספר חודשים מהמתה מהסגר ביחד עם לונה והתאהבנו בו מיד! בואו להתא-הב גם אתם! ג'קי כלבלב שמח ומהמם, בן כשנתיים, חברותי ומקסים, מסתדר נפלא עם אנשים וכלבים אחרים, צמא לחום ואהבה.
21 צפייה בגלריה
ג'קי
ג'קי
ג'קי
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

עמותת בשביל בעלי החיים

ג'ונס - פיטבול בן שלוש וחצי. עבר שיקום פיזי, התחזקות והשמנה. ג'ונס עבר לפנסיון אילוף וגם סיים אילוף מתקדם. ג'ונס מקסים עם אנשים, עדין עם ילדים, מסתדר עם כלבים ומתעלם מחתולים. ג'ונס מוכן לגמרי לבית, ומאוד רוצה פינה משלו, משפחה ואהבה. אפשר לפגוש,אותו בפנסיון ברעננה בכל יום במהלך השבוע, בתיאום מראש. המאמצים/ות יעברו הדרכה עם המאלף ויוכלו להתחיל את החיים המשותפים עם ג'ונס בדרך הטובה ביותר.
פרטים נוספים בוואטסאפ: 0546-889197
21 צפייה בגלריה
ג'ונס
ג'ונס
ג'ונס
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
בובי בן שבע. הוא כלב מאוזן, רגוע, חברותי ומשרה אווירה טובה - יתאים לכל הרכב של משפחה. בובי מסתדר גם עם כלבים וכיף לצאת איתו לטיולים. יימסר מחוסן, משובב ומסורס. את בובי אפשר לפגוש בפתח תקווה בכל יום במהלך השבוע, בתיאום מראש.
פרטים נוספים בוואטסאפ: 0509-344563 או 0509-336052
21 צפייה בגלריה
בובי
בובי
בובי
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
לוי - בן שלוש וחצי, רועה מעורב חברותי ואנרגטי. הוא כלב קשוב, טוב עם אנשים ומתעלם מכלבים. לא יתאים לבית עם חתולים. אם אתם אוהבים טיולים ולשחק עם כדורים , לוי הוא הכלב בשבילכם. אפשר לפגוש אותו בכלבייה במסובים בכל יום במהלך השבוע, בתיאום מראש. פרטים נוספים בוואטסאפ: 0509-344563 או 0509-336052
21 צפייה בגלריה
לוי
לוי
לוי
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
בואו ליום אימוץ!
יום שיש 30 לאוגוסט בפתח תקוה פרק לכלבים נווה דקלים בין עשר לשתיים
יום שבת 31 לאוגוסט. בפארק כפר סבא בין עשר לשתיים.
בנוסף ניתן לאמץ כל יום
פרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

עמותת ע.ט.ל.ף

שושה - נקבה יפיפיה בת שנתיים, מחוסנת ומעוקרת, מדהימה, חכמה ועדינה שמאוד מחפשת לקבל ולתת אהבה ומאוד אוהבת להיות עם הבעלים ולהתלטף. מסתדרת נהדר עם כלבים וחתולים. עברה המון בחייה הקצרים ולכן היא צריכה בית עם המון סבלנות / עם כלב או חתול נוסף / עם אנשים שעובדים מהבית.
21 צפייה בגלריה
שושה
שושה
שושה
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף )
פרא - כלבה מקסימה בת שנתיים, חכמה, קולטת דברים מהר ומאוד מאוד רגישה לסביבתה. חולצה מרמאללה כשהייתה בת 5 חודשים, שרדה פרוו אך בגלל חוסר בתשומת לב גדלה להיות כלבה חששנית. היא משוועת לתשומת לב ופשוט כרגע עדיין קצת חוששת מבני אדם, לכן נמצאת בימים אלו בקורס אילוף שיקומי על מנת להרגיל אותה לבית ומשפחה ומחפשת משפחה מאמצת / אומנה שתקבל אותה כשמסתיים את הקורס כדי שלא תחזור אל בית המחסה ותאבד את כול מה שלמדה. היא מאוד אוהבת תשומת לב וליטופים.
היא מחוסנת, מעוקרת, משובבת והמשפחה שלה תקבל עוד 3 שיעורי אילוף על חשבון העמותה על מנת ללוות אותה ואת המשפחה בתהליך.
21 צפייה בגלריה
פרא
פרא
פרא
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף )
לאימוץ - 052-2355109

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

דוגמנית השבוע שלנו היא וונדי! חמודה, ביישנית, טאבית, מחפשת בית אוהב שייקח אותה לתמיד! לפעמים קשה לזהות אותם, אבל וונדי ייחודית עם האצבע הג'ינג'ית שלה.
21 צפייה בגלריה
וונדי
וונדי
וונדי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
רונאל המתוק מחכה לבית! החמודון הזה הגיע אלינו מהדרום לפני שמונה חודשים מאזור עוטף עזה. הוא נאסף על ידי מילואימניק עם לב ענק. הוא סבל מדלקות עיניים והיה צריך טיפול דחוף. הוא טופל אצלנו במשך זמן רב בכלוב טיפולים. כשהגיע אל הטיפוליה ראינו שהוא בעל אופי חביב ומקסים ולכן נשאר אצלנו בתקווה למצוא לו בית מאמץ. רונאל הגיע אלינו כשהיה בן 4 חודשים, היום הוא כבר בן שנה.
21 צפייה בגלריה
רונאל
רונאל
רונאל
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
אימוץ חתולים, בוגרים וגורים בכל הצבעים בכל יום כולל שבת/חג
בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה