באר שבע אוהבת חיות

ליידי - שברו לה את הלב פעמיים. היא אומצה וחזרה אלינו ופיתחה בגלל זה קצת חרדת נטישה. מאז ליידי עבדה המון בבית האומנה שלה והשתפרה מאוד! כלבה של אהבה, מסורה, עדינה ,מתכרבלת שרק רוצה ליטופים ומשחקים. כלבה אנרגטית ושובבה אבל רגוע ונוחה בבית שרק תבקש כרבולים וגירודים בבטן. ליידי בת שנתיים, בינונית, מאולפת, מחונכת לבית ולצרכים שרק מחכה ללמוד את הטריק הבא שלה. ליידי מתאימה מאוד למשפחה עם ילדים ומחפשת בית מלא בחיים ואהבה!
21 צפייה בגלריה
ליידי
ליידי
ליידי
(צער בעלי חיים באר שבע )
ברני אצלנו מעל שנה אבל הוא כלב שקוף ואף אחד לא רואה אותו. ברני בן שנתיים וחצי, גדול, מחונך לבית, מסור ואוהב. התוספת המושלמת לבית שקט ונינוח, הוא יתאים לבית רגוע עדיפות ללא ילדים קטנים וכלבים נוספים כי הוא אוהב להיות הנסיך של הבית. הוא קצת חששן ולכן יכול מעט להיבהל ולפחד אבל לא יפגע בזבוב. לברני נפש רכה ומבט כובש והוא מחפש משפחה שתנהג בו בעדינות, חום ואהבה וכשרוכש בטחון נותן מלא מלא אהבה ויהיה הכי נוח בבית.
21 צפייה בגלריה
ברני
ברני
ברני
(צער בעלי חיים באר שבע )
עמותת באר שבע אוהבת חיות הינה עמותה ללא מטרות רווח שעובדת לשיפור מצב כלבי וחתולים בבאר שבע והסביבה. העמותה פועלת באמצעות משפחות אומנה ושיתוף פעולה עם ההסגר העירוני של באר שבע למציאת בתים מאמצים לכלבי וחתולי ההסגר והעיר.
לאימוצים ניתן ליצור קשר עם ענבר במספר 050-855-4423 (וואטסאפ בלבד)
כלבלאב
צ'אקו - אם אתם מחפשים את הכלב הכי שמח ואוהב שירעיף עליכם קפיצות וליקוקים, צ'אקו הוא הכלב בשבילכם. צ'אקו בן 5 חברותי מאד, אוהב אנשים וילדים ומסתדר עם כל הכלבים. הוא מאד אוהב לטייל וצריך קצת עבודה על הליכה עם רצועה. אולי הוא לא הכי צעיר ולא הכי יפה, אבל הוא מפצה באישיות שמחה וכובשת, מבקש ונותן המון אהבה.
21 צפייה בגלריה
צ'אקי
צ'אקי
צ'אקי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
איה - איה בת כשנה וחצי, כלבונת יפה, אוהבת ומצחיקה, מאד מאד חברותית עם אנשים וכלבים כאחד. איה אנרגטית יחסית ותתאים למשפחה פעילה שתוכל לעוף על האנרגיות שלה ולתת לה פריקת אנרגיה טובה והכוונה משמעתית. עם ההכוונה הנכונה היא מאד קשובה ואוהבת ללמוד. היא תתאים לבית עם ניסיון או עם ילדים בוגרים יותר.
21 צפייה בגלריה
איה
איה
איה
(כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 12:00-14:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

תנו לחיות לחיות

רון- רון הג'ינג'ולון הכי מתוק במזרח התיכון וכל צרות העולם נפלו על כתפיו: רון הוא חתול נירולוגי, מה שאומר שהוא לפעמים קצת מאבד שיווי משקל, הוא סבל מחסימת שתן אז אוכל מזון רפואי והוא גם חיובי לטוקסופלזמה, טפיל בגופו, שיכול לעבור לבני אדם דרך הצואה שלו ולכן חשוב לנקות את ארגז החול שלו בכפפות. הוא בן שנה, פינוק במשרה מלאה כשמרגיש בטוח ואהוב, הוא מחפש לעצמו פינה שקטה ואוהבת בבית שיקבל אותו כמו שהוא. אנחנו נעזור בטיפולים הרפואיים שלו, אתם רק תעשו בשבילו מקום בבית ובלב. רון לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות, כולל טיפולים רפואיים עלינו.
21 צפייה בגלריה
רון
רון
רון
(תנו לחיות לחיות )
שלג- מוכרחים להיות שמחים! זה המוטו של שלג בחיים. אהוב יפהפיה שלמרות שבכלוב כבר שנים מחכה, הוא תמיד דואג לקבל את פנינו בחיוכים ואהבה בלי סוף. גור נצחי, כל כך אוהב לשחק ולהתפנק הגיע בגיל שנה והיום הוא כבר בן 8. השלגון הספיק להיות בבית ולחזור כי מאוד שומר על הבעלים שלו. הוא מחכה כעת למאמצים עם ניסיון שיבטיחו לו לתמיד, לעולם לא לחזור לכלוב. שלג לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים בהתאם לגילו- עלינו ושני שקי מזון גדולים מתנת ביופט
21 צפייה בגלריה
שלג
שלג
שלג
(תנו לחיות לחיות )
ביידן היפהפיה אומצה בתור גורה ואז נקשרה בחצר הבית. כלבה שהעבירה את חייה קשורה ונראה שעברה התעללות קשה. היא הגיעה אלינו, אומצה ושוב ננטשה. ביידן לא שומעת באוזן אחת, מה שמגביר את החשדנות והלחץ שלה מאנשים חדשים, מה שמקשה עליה למצוא מאמצים שיעבדו איתה ויבטיחו לה בית לחיים שלמים. היא זקוקה למאמצים עם ניסיון והרבה אהבה לתקן את הנזק שנגרם לה. ביידן בת 5
21 צפייה בגלריה
ביידן
ביידן
ביידן
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

שושה, יפיפיה פרוותית בת כשנתיים. קצת חשדנית בהתחלה אבל אחרי שמכירה היא גוש של אהבה. מסתדרת עם כלבים אחרים. רגילה לחיים בבית. מחונכת לצרכים, לא תתאים לבית עם ילדים קטנים וצריכה בית עם ניסיון.
21 צפייה בגלריה
שושה
שושה
שושה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
תאו, כלב גדול ויפיפה בן כ-5 שנים. כשהוא אוהב זה מכל הלב. מסתדר עם חלק מהכלבים ולא מחבב חתולים. יתאים לבית ללא תנועת אורחים רבה וללא ילדים קטנים. מחונך לצרכים, זקוק לבית סבלני ומנוסה.
21 צפייה בגלריה
תאו
תאו
תאו
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
מתילדה, כלבה מקסימה בת כשנה. חברותית וטובת לב. נהדרת עם ילדים ומסתדרת עם כלבים אחרים. רמת אנרגיה בינונית.
21 צפייה בגלריה
מתילדה
מתילדה
מתילדה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
www.spca.org.il חפץ חיים 4, תל אביב 2313*
שעות פעילות:
א-ה 12:00-17:30 ו 11:00-15:00 ש 11:00-16:00

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אריק הוא גור מתבגר מקסים ושמח שישמח מאוד לבית ולמשפחה אוהבת לתמיד לאחר שננטש עם אחיו ואימו בכלביה! אריק חברותי לכלבים ולאנשים ומחכה כבר להתחיל חיים חדשים מחוץ לכלביה. רועה מעורב | בן חצי שנה | יהיה בינוני-גדול בבגרותו | מחכה בהרצליה
21 צפייה בגלריה
אריק
אריק
אריק
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
צ׳ומפי הגורון נמצא משוטט ברחובות כשהוא פצוע ומסכן. כנראה שנפגע מרכב והסתובב לו לבדו רזה, מותש וצולע עד שהגיע אלינו. מיד לקחנו את המתוק למרפאה ובבדיקה התגלה שהוא פרק את עצם הירך. לשמחתנו הגיבור הזה עבר ניתוח לא פשוט בהצלחה רבה והוא צפוי להחלמה מלאה! בינתיים בכלביה מהר מאוד גילינו גור צעיר מלא שמחת חיים שמוכן ורוצה מאוד בית משלו! נעים ומקסים ומסתדר עם כולם! והכי מדליק- הוא כלב שמדבר. צ׳ומפי אומנם מטופל יפה ומאוד אהוב בכלביה אך מגיע לו להחלים וליהנות בבית שקט, נעים ואוהב! מי בא להכיר את הילדון? רועה מעורב | בן 4 חודשים | יהיה בינוני בגודלו | מחכה בהרצליה
21 צפייה בגלריה
צ'ומפי
צ'ומפי
צ'ומפי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

חבר לי

בונו החמוד, רועה גרמני מעורב, נולד בספטמבר 2022, חכם בצורה יוצאת דופן, חברותי ומפוצץ באהבה לכולם. בונו המקסים יגדל לגודל גדול, הוא מחפש בית שמבין שהגזע שלו אוהב משחקי כדור ריצות ופריקות אנרגיה.
21 צפייה בגלריה
בונו
בונו
בונו
(חבר לי)
סטפני המושלמת, יפייפיה בצורה בלתי רגילה. סטפני נולדה בינואר 2020, היא בגודל בינוני, עדינה, חברותית לכל החיות, אוהבת אנשים ברמות, חכמה וקולטת טריקים מהר. המתוקה הזאת הגיעה אלינו חששנית וכבויה, אולם כשפגשה את הכלבים האחרים בכלביה היא נפתחה במהירות ואנחנו גילינו כלבה מדהימה שרק רוצה לחייך ולקבל אהבה. סטפני תתאים לכל בית, עם ילדים ובלעדיהם ותשמח לחיות עם בעלי חיים נוספים.
21 צפייה בגלריה
סטפני
סטפני
סטפני
(חבר לי)
פיט המושלם, גור מתבגר יליד אוקטובר 2022, השילוב היפייפה שבין ויסלה ופיטבול. כלב מהמם, חכם בצורה יוצאת דופן, חברותי, ואוהב. הוא בינוני בגודלו, חזק ובעל רמת אנרגיה גבוהה כמתאים לגזעים האלו. פיט מחפש בעלים שישמחו לקחת אותו לריצות, לשחק איתו בכדור ולאהוב יחד איתו את החיים.
21 צפייה בגלריה
פיט
פיט
פיט
(חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
בכלבייה מחכים לכם עוד כלבים רבים נוספים המחפשים בית.
ימי אימוץ:
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
אינסטגרם @friendforme.raanana
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה

חבר למען הכלבים

רונה ההורסת מחכה להורים חדשים. כלבה מהממת בת שנה וקצת, בינונית בגודלה , מקסימה ועדינה, מאוד אוהבת ילדים ואנשים, מסתדרת נפלא עם כלבים אחרים. מחפשת בית מושלם. בית לתמיד.
21 צפייה בגלריה
רונה
רונה
רונה
(חבר למען הכלבים)
דובה המושלמת שלנו מחפשת בית חם ומושלם כמוהה. היא נמצאה באמצע שום מקום על ידי מתנדב שלנו שהציל אותה ואסף אותה לביתו לאומנה מפנקת. דובה גורונת סופר מתוקה ומצחיקה, חברותית עם כולם, שמחה וסקרנית, בת 4 חודשים. תגדל לגודל בינוני בבגרותה.
21 צפייה בגלריה
דובה
דובה
דובה
(חבר למען הכלבים)
פלה שלנו חתיך הורס, בן כשנה וחצי. חברותי , מתוק ואנרגטי, הגיע אלינו מכפר בצפון, פצוע ועם זנב חצי חתוך. למרות הכל, פלה התגלה ככלבלב מקסים ומלא שמחה ואהבה לכל העולם. מסתדר נהדר עם כלבים ואנשים. מוכן למכור את הזנב שלו (מה שנשאר ממנו) בעבור כמה ליטופים וחיבוקים (וגם לא יתלונן אם תתנו לו חטיפים). פלה מחפש משפחה אוהבת שתעניק לו בית חם אוהב, ושתוציא אותו לטיולים כיפיים, ותתן לו חיבוקים וליטופים ללא הגבלה. והוא יחזיר אהבה פי כמה. מבטיחים!
21 צפייה בגלריה
פלה
פלה
פלה
(חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00 אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר" * חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא.
לפרטים נוספים: רחל 054-6303861 רינת 050-5888355 הילה 050-9190922 במידה ואין מענה בבקשה תשלחו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

כפר סבא אוהבת חיות

אריק - כלבון מתוק וחברותי כבן 3 וחצי חודשים, חברותי לכולם ומתאים גם לבית עם ילדים. אריק עדין ומקסים במיוחד, מחוסן ובעל שבב ומחפש בית אחראי וסבלני שמבין את הכרוך בגידול וחינוך גורים.
21 צפייה בגלריה
אריק
אריק
אריק
(כפר סבא אוהבת חיות)
מקס - בן שנתיים וחצי. קצת ביישן וחששן אבל חברותי מאוד לכולם כולל אנשים, ילדים וכלבים אחרים. מת על ליטופים ותמיד מחפש תשומת לב. מקס היה פעם כלב של מישהו והיום הוא כלב של אף אחד. אל תתנו לו לחזור לכלוב.
21 צפייה בגלריה
מקס
מקס
מקס
(כפר סבא אוהבת חיות)
סוזי - גורה טריקולורית עדינה שהגיעה אלינו מפוחדת ורושפת (בתמונה משמאל). היום לאחר טיפול מסור היא כבר חתלתולה מתמסרת, נינוחה ועם ביטחון. סוזי מחפשת משפחה חדשה לנצח.
21 צפייה בגלריה
סוזי
סוזי
סוזי
(כפר סבא אוהבת חיות)
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה או הגיעו השבת לפארק כפר סבא 1/7/23 מהשעה 10:00. בשבת אימוץ מתארחות עמותות מכל הארץ עם מבחר כלבים בוגרים וגורים.
לאימוץ חתולים בתיאום מראש 054-3389490, 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בכל יום כולל שבת.