אישה בת 36 נמצאה אתמול (יום ד') ללא רוח חיים בתוך בטנו של נחש פיתון, לאחר שבלע אותה בשלמותה במרכז אינדונזיה. כך מסרה המשטרה המקומית. מדובר במקרה השני בתוך פחות מחודש שבו נחש פיתון בולע אישה במחוז דרום סולאווסי.
כלי תקשורת באינדונזיה דיווחו כי האישה, שהייתה בת 36 במותה, יצאה ביום שלישי בבוקר על מנת לקנות תרופות לבנה החולה. כיוון שלא חזרה, פתחו בני משפחתה במסע חיפושים באזור.
1 צפייה בגלריה
אזרחים נלחמים ב נחש פיתון ב אינדונזיה
אזרחים נלחמים ב נחש פיתון ב אינדונזיה
נחש פיתון באינדונזיה. ארכיון
(צילום: AFP)
במהלך החיפושים מצא בעלה של האישה את נעלי הבית שלה והמכנסיים שלבשה במרחק של כ-500 מביתם בכפר ביסטה. מפקד המשטרה המקומית אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי "זמן קצר לאחר מכן הבחין הבעל בנחש, במרחק של כ-10 מטרים מהשביל. הנחש עדיין היה בחיים".
ראש הכפר שבו התגוררה האישה אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי הבעל החל לחשוד לאחר שהבחין "בבטן הגדולה מאוד" של הפיתון. הוא הזעיק את תושבי הכפר כדי לסייע לו לפתוח את בטנו של הנחש, ואז נמצאה בתוכו גופתה של האישה.
כאמור, מדובר במקרה השני בתוך פחות מחודש שבו נחש פיתון בולע אישה באינדונזיה. בתחילת החודש שעבר נעלמה אישה בת 45, אם לארבעה, בכפר באותו מחוז באינדונזיה, כשעשתה את דרכה לביתה. בסריקות שנערכו באזור התגלה נחש פיתון "עם בטן גדולה". ראש הכפר סיפר כי תושבים חתכו את בטנו של הנחש הארוך, ואז מהר מאוד התברר כי הוא בלע את האישה.
תקריות כאלה נחשבות נדירות ביותר, אך מספר אנשים מתו באינדונזיה בשנים האחרונות לאחר שנבלעו בשלמותם על ידי נחשי פיתון. בשנה שעברה, תושבים במחוז טיננג'אה שבדרום מזרח סולאווסי הרגו פיתון באורך שמונה מטרים, שנמצא חונק ואוכל את אחד החקלאים בכפר. בשנת 2018 אישה בת 54 נמצאה מתה בתוך נחש פיתון באורך שבעה מטרים בעיר מונא שבדרום מזרח סולאווסי. שנה קודם לכן בלע פיתון באורך מטרים חקלאי במטע.