דרמה באזור בנגקוק: ארום ארונרוג (64) הדיחה כלים בביתה, כאשר הרגישה כאב חד בירך שלה. היא הסתכלה למטה והבחינה לתדהמתה בנחש פיתון ענק, שמנסה לכרוך את עצמו סביבה.
"התכוונתי לשאוב מים, וכשישבתי הוא מיד נשך אותי", סיפרה ארונרוג לכלי תקשורת בתאילנד. "ראיתי את הנחש מתלפף סביבי".
2 צפייה בגלריה
פיתון מרשות
פיתון מרשות
פיתון מרשות
(צילום: shutterstock)
הפיתון, באורך של 5-4 מטרים, התלפף סביב גופה של האישה, ובהמשך הוא ניסה לחנוק אותה בזמן שהייתה על הרצפה במטבח. "תפסתי אותו בראש, אבל הוא לא שחרר אותי," היא סיפרה. "הוא רק הידק את האחיזה". פיתונים הם נחשים לא ארסיים שצדים את טרפם על ידי חנקם בהדרגה.
האישה, שהייתה לבדה ליד דלת המטבח, זעקה לעזרה - אך רק אחרי שעה וחצי שכן שחלף ליד ביתה שמע את הקולות והוא קרא לרשויות.
השוטר אנוסורן וונגמליי, שהגיע לביתה של האישה, אמר לסוכנות הידיעות AP כי כאשר הגיע לבית, האישה עדיין נשענה על הדלת. "היא נראתה מותשת וחיוורת, כשהנחש היה תלוי עליה", הוא שיחזר.
שוטרים וכוחות נוספים השתמשו במוט כדי להכות את הנחש בראשו, עד שהוא שיחרר את אחיזתו ונעלם לפני שניתן היה ללכוד אותו. בסך הכול הנחש היה כרוך במשך כשעתיים סביב גופה של האישה, לפני שזו שוחררה.
2 צפייה בגלריה
פיתון מרשות
פיתון מרשות
פיתון מרשות
(צילום: shutterstock)
האישה, שסבלה מכמה נשיכות, לא נפגעה בצורה חמורה. בסרטונים שפורסמו בתאילנד היא נראתה מדבר עם התקשורת המקומית לאחר האירוע. באחת התמונות, שבחרנו שלא לפרסם, נראה הנחש כרוך סביב גופה של האישה.
מפגשים עם נחשים אינם נדירים בתאילנד, ובשנה שעברה נהרגו 26 בני אדם, לאחר שהוכשו על ידי נחשים ארסיים, כך לפי נתונים של הממשלה בבנגקוק. בסך הכול, 12 אלף בני אדם טופלו במדינה לאחר שהוכשו או ננשכו על ידי נחשים בשנה שעברה.
הפיתון המרושת הוא הנחש הגדול ביותר שנמצא בתאילנד, בדרך כלל אורכו 1.5 עד 6.5 מטרים, ומשקלו הוא עד כ-75 קילוגרם. עם זאת, נמצאו נחשים ממין זה גם באורך של 10 מטרים ובמשקל של 130 קילוגרם.
פיתונים קטנים ניזונים מיונקים קטנים כמו חולדות, אך נחשים גדולים יותר עוברים לטרף כמו חזירים, צבאים ואפילו כלבים וחתולים ביתיים. התקפות על בני אדם אינן נפוצות, אך קורות מדי פעם.