תנו לחיות לחיות

ג'וני- ג'וני מתוקוני! הכלבלב וכף הרגל העקומה ואוזניי הארנב, איפה תמצאו עוד כזה כלבנב? אין לו שום בעיה לזוז, לטייל, לשחק ולהשתובב עם כף רגל חמודה כזאת, יש לו בעיה במפגש עם אנשים חדשים, פשוט כי הוא אצלנו מאז שהוא גור ולא נחשף מספיק לחיים שבחוץ. ממתק בינלאומי שיצחיק אתכם ויתפנק אתכם המון. ג'וני בן שנה וחצי.
25 צפייה בגלריה
ג'וני
ג'וני
ג'וני
(תנו לחיות לחיות )
עלמה- עלמה חולה בניוון שרירים והיא חיה על זמן קצוב. אין שום תרופה, ניתוח או טיפול שיכול להציל אותה. את הזמן שנשאר לה לחיות, היא מעבירה בכלוב והזמן לא עוצר. אנחנו לא יודעים כמה זמן נשאר לה לחיות. אנחנו חושבים שמגיע לה לזכות, בזמן שנותר, בחיים הכי טובים שיש. היא בסך הכל בת 7, עדיין יותר מהכל אוהבת לשחק עם כדור ולהשתובב. עלמה זקוקה לבית בדחיפות! עלמה זקוקה למאמצים עם ניסיון, בבית בלי ילדים קטנים, כי יכולה להיות טריטוריאלית בכל מה שקשור למשחקים בהם היא כל כך אוהבת לשחק. עלמה לוקחת חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות, כולל טיפולים רפואיים ו-2 שיק מזון מתנת ביופט.
25 צפייה בגלריה
אלמה
אלמה
עלמה
(תנו לחיות לחיות )
מיילו- מיילו המתוק היה מאז שהוא גור, חלק ממשפחה ואז ננטש. מיילו היפיוף, כלב עדין שמפחד להישאר בבית לבד, מפחד כשמגיעים אורחים ועל כך 'נענש' ולכלוב הגיע עצוב כל כך. מיילו זקוק למאמצים שעובדים מהבית או שייקחו אותו איתם לעבודה. מאמצים שיבטיחו להיות לו לבית, בטוב וגם ברע. מיילו בן 3
25 צפייה בגלריה
מילו
מילו
מיילו
(תנו לחיות לחיות )
דנון- מחכה במתח לראות מתי כבר יכנס, האחד שיגיד שאותו הוא בא לאמץ! דנון היפיופון שלנו! חתלתולון חמודון, חברותי, מתפנק ומשתובב, מחכה מאז שהוא גור קטן, להגיע לבית חם. הוא כבר בן שנה וחצי ומעולם לא היה בבית וכל כך רוצה להיות אחד יחיד ומיוחד, בבית שיאהב לעד.
25 צפייה בגלריה
דנון
דנון
דנון
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

בטי, כלבה עדינה בת כשנה וחצי. טובה, שלווה ורגועה. נפלאה עם אנשים וילדים. מסתדרת עם כל הכלבים.
25 צפייה בגלריה
בטי
בטי
בטי
(צער בעלי חיים רמת גן )
ג'וי, כלבה טובת לב בת שנתיים. מתמסרת, מתלטפת ומקסימה. טובה עם ילדים ומסתדרת עם חלק מהכלבים. הייתה כלבת בית וננטשה שלא באשמתה. יש לה צליעה ברגל שלא מצריכה טיפול.
25 צפייה בגלריה
ג'וי
ג'וי
ג'וי
(צער בעלי חיים רמת גן )
סלינה, כלבה עדינה בת 8 חודשים. מקסימה, טובה ולא אנרגטית. מתמסרת ומתלטפת. אוהבת אנשים וילדים. מסתדרת עם כלבים אחרים.
25 צפייה בגלריה
סלינה
סלינה
סלינה
(צער בעלי חיים רמת גן )
לפרטים נוספים:
www.spca.org.il חפץ חיים 4, תל אביב. טל: 2313*
שעות פעילות: א-ה 11:00-17:30, ו 11:00-15:00, ש 11:00-16:0

חבר למען הכלבים

שריל - חודשים ארוכים שאנחנו מפרסמים את שריל. מנסים לשדר ולהראות כמה היא מושלמת ולא מצליחים להבין איך אף אחד לא התאהב בה. איך לא רואים את הכלבה המושלמת שאנחנו רואים. שריל בת 3.5, כלבה מהממת שננטשה. היא נמצאה משוטטת, מבוהלת ועצובה. כשהגיעה אלינו גילינו כלבה מדהימה כל כך עם עיניים כל כך עצובות שזה פשוט פילח לנו את הלב. שריל היא כלבה עם לב ענק, חברותית, עדינה ומתוקה שפשוט רוצה בית. למרות כאב הנטישה היא עדיין מאמינה שיש אי שם משפחה שהפעם לא תוותר עליה. בבקשה, שתפו את שריל ועזרו לנו למצוא עבורה סוף סוף בית אוהב שיתקן את הלב השבור. והפעם- לתמיד!
25 צפייה בגלריה
שריל
שריל
שריל
(חבר למען הכלבים)
רייני - רייני ננטשה מבית לאחר שנה (!). כבר לא היה לה מקום בחייהם והיא חזרה לכלוב עם לב שבור לרסיסים. כלבה מהממת ביופיה, עדינה וחברותית, שלמרות שאיבדה את כל מה שהיה לה היא אוהבת לשחק, לרוץ ולקפץ. לרייני מאוד קשה בכלבייה ואנחנו נורא רוצים למצוא לה בית שיבטיח שרייני תהיה עבורם אהבת עולמים. שלנצח תהיה מוגנת ואהובה ולעולם לא תמצא עצמה שוב בכלוב. רייני ה מ ו ש ל מ ת בת שנתיים וחצי, ומחכה למשפחה שתעצור שנייה ליד התא שלה, תתן לה הזדמנות ותכיר את מי שאנחנו כל כך אוהבים. בואו לאמץ את רייני היא דועכת בתא והלב שלנו נחמץ.
25 צפייה בגלריה
רייני
רייני
רייני
(חבר למען הכלבים )

יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00

איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים: רחל 054-6303861 רינת 050-5888355 הילה 050-9190922

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

צ'אבי - מעורב עם אקיטה בן שנה. הגיע מבית שבו חי בחצר ומחפש בית בו יוכל לחיות בבית כחלק מהמשפחה. ידידותי לכלבים ולאנשים. כלב יפה תואר ועוצמתי שחייב פריקת אנרגיה
25 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
בונו - לברדור חתיך יליד 2019 הגיע מבית מזניח בו חי בחצר ללא טיולים. מאוד אוהב אנשים אך פחות מתחבר לכלבים אחרים. נמצא בפנסיון אילוף בו עובדים איתו על חשיפה - ישמח לבית סבלני שימשיך את העבודה
25 צפייה בגלריה
בונו
בונו
בונו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
ירדנה - מתוקה וחברותית לכולם, בת שנה ובגודל בינוני קטן. זקוקה לחשיפה לשגרת בית, גבולות ופקודות בסיסיות. נמצאת אצל משפחה שהצילה אותה, אך לא תוכל להישאר שם.
25 צפייה בגלריה
ירדנה
ירדנה
ירדנה
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה
לאימוץ חתולים 054-3389490, 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה. אפשר לאמץ בתיאום מראש בכל יום כולל שבת

בשביל בעלי החיים

רונאלדו הוא רועה מעורב בן תשעה חודשים בינוני גדול. כלב אצילי אנרגטי ושמח שאוהב מאוד לשחק ומסתדר נפלא עם כולם. רונאלדו מחכה בכלוב לבית הרבה זמן. הלב נשבר לראות אותו מחכה ומחכה למשפחה אוהבת. הוא יהיה חבר נהדר לחיים אם תפתחו את הלב.
25 צפייה בגלריה
רונלדו
רונלדו
רונאלדו
(בשביל בעלי החיים )
ויטאלי, ויטלי כלב מקסים, חברותי ומגיב לפקודות. פיטבול יפייפה בן כשנה וחצי, מחפש בעלים/משפחה ספורטיבית במיוחד או כאלה המכירים את הגזע ויאפשרו לו פריקת אנרגיה. אוהב לשחק עם כלבים ומסתדר נהדר עם אנשים.
25 צפייה בגלריה
ויטאלי
ויטאלי
ויטאלי
(בשביל בעלי החיים )
סאני - יפהפיה בת חמישה חודשים שגודלה בינוני. חברותית ועדינה, מסתדרת עם אנשים וממש אוהבת כלבים. גורה שגדלים איתה יחד עם המון אהבה וסבלנות שמשתלמת.
25 צפייה בגלריה
סאני
סאני
סאני
(בשביל בעלי החיים )
איך מאמצים? ביום האימוץ של העמותה או בתיאום מראש. יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה". לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד: אורנית 050-9344563 אסנת 050-9336052 הילה 054-7075501 טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim/
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

אגודת צער בעלי חיים בישראל

הרצל - הוא כלב מעורב, בן שנה ו-10 חודשים, גדול. הרצל רגיש ועדין צריך בעלים שיעזרו לו להיפתח ולהתמסר. מסתדר עם כלבים חלקי. דרוש חינוך לצרכים, ואילוף למשמעת. מחפש בעלים מכילים ועם המון סבלנות שיעניקו לו בית חם ואוהב לכל החיים.
25 צפייה בגלריה
הרצל
הרצל
הרצל
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
טינה - היא חתולה בריטית מעורבת, בת 7 שנים. חברותית, זקוקה לבעלים שידעו לכבד את המרחב הפרטי שלה, חכמה. מחפשת בעלים שיעניקו לה בית חם ואוהב לכל החיים.
25 צפייה בגלריה
טינה
טינה
טינה
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
מונה - היא חתולה מעורבת, בת 3 שנים. חברותית, עדינה, לא אוהבת שמרימים אותה, רגועה, לא מסתדרת עם חתולים אחרים. מחפשת בעלים שיעניקו לה בית חם ואוהב לכל החיים.
25 צפייה בגלריה
מונה
מונה
מונה
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
אם אתם רוצים לבוא לאמץ את אחד המקסימים האלה, אתם מוזמנים להגיע אלינו- אגודת צער בעלי חיים בישראל תל אביב, הרצל 159 תל אביב, *4553.

דימונה אוהבת חיות

פיסטוק - הכלבה הכי מדהימה שיש. מתפנקת, מתלטפת, מלאת מרץ ושמחת חיים. והכי חשוב! מדהימה עם כלבים אחרים וילדים. פיסטוק כבת 3-4 חודשים ותגיע לגודל בינוני עד גדול.
25 צפייה בגלריה
פיסטוק
פיסטוק
פיסטוק
(דימונה אוהבת חיות)
לאימוץ תמורת סל אימוץ פנו אלינו בפרטי לדף בפייסבוק: https://www.facebook.com/dimonalovesanimals

חבר לי

לופז - לופז האהוב שלנו, יליד 2/2022, בינוני ויפייפה. לופז מחכה ומחכה בכלוב ולא מבין למה. גם אנחנו לא. הוא חברותי, אוהב אנשים וכלבים, מחכה רק לחום ואהבה.
25 צפייה בגלריה
לופז
לופז
לופז
(חבר לי )
דניס - לא מאמינים שאנחנו כותבים את זה אבל דניס שוב מחפשת בית. היא אומצה כגורה קטנה וננטשה השבוע באכזריות בכלביה פשוט כי כבר לא היה נוח! היא היא כלבה מושלמת, יפייפיה, בגודל בינוני-קטן, בת כשנתיים. היא מורגלת לבית ולמיטה חמה ובשום מצב לא מורגלת לתא, לקור ול-20 שעות בכלוב סגור. דניס אוהבת ילדים, מסתדרת עם כלבים ופשוט רוצה בית חם שלא ינטוש אותה לעולם. עזרו לנו להציל את דניס!
25 צפייה בגלריה
דניס
דניס
דניס
(חבר לי )
ליאור - פיטבולית אהובה ויפייפיה ברמות, נולדה בינואר 2021, בגודל בינוני! ליאורי המדהימה, מאוהבת באנשים ברמות, עדינה וקשובה, סבלנית וחכמה ותשמח ממש להגיע לבית מלא בצחוק ושמחה. היא מסתדרת עם כלבים אבל ללא ספק הדבר האהוב עליה זה זמן ליטופים ונישוקים. ליאור תהיה מתנה לכל בית שיאמץ אותה.
25 צפייה בגלריה
ליאור
ליאור
ליאור
(חבר לי )
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
עמותת חבר לי היא עמותה לאימוץ כלבים הפועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם השירות הווטרינרי של רעננה-כפר סבא.
בכלבייה מחכים לכם עוד כלבים רבים נוספים המחפשים בית.
ימי אימוץ:
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
אינסטגרם @friendforme.raanana
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

S.O.S. חיות

בוניטה המדהימה בת כ – 6 שנים. כלבה עם לב ענק שרק רוצה ליטופים ואהבה. היא מחונכת לצרכים והולכת מדהים בטיולים. כלבה חכמה וקשובה ויודעת פקודות בסיסיות. בוניטה אוהבת את כל האנשים אך קצת קשה לה עם כלבות נקבות. היא כלבה חששנית שצריכה קצת סבלנות בהתחלה אבל נפתחת מהר. לאנשים שהיא אוהבת היא היצור הכי מתוק בעולם.
25 צפייה בגלריה
בוניטה
בוניטה
בוניטה
(אס. או. אס. חיות )
טוטו המתוק נשמה טהורה בן פחות משנה. הוא מגיע בכל יום שבת ליום האימוץ הגדול בהרצליה ומחכה למשפחה שתבוא לעטוף אותו באהבה. כלב מקסים וצעיר שלא נחשף לעולם מספיק. הוא אוהב ומסתדר עם כולם – אנשים, ילדים, כלבים וחתולים. טוטו מפחד מרעשים והמולה וישמח לגור ביישוב שקט איפה שאין הרבה אנשים או מכוניות.
25 צפייה בגלריה
טוטו
טוטו
טוטו
(אס. או. אס. חיות )
בראוני בן כחצי שנה. הגור הכי מיוחד בעולם. בראוני המהמם נמצא וניצל עם פציעה קשה ברגל קדמית ועבר כריתה חלקית. הוא כבר התאושש מהניתוח והחלים בבית האומנה. היום זה לא מפריע לו להיות הכלבון הכי חמוד, שובב ומקסים בעולם. אוהב יחס ופינוקים ולשחק עם כלבים אחרים. הולך יפה עם רצועה ומחונך לצרכים. יכול להתאים גם לבית עם ילדים קטנים.
25 צפייה בגלריה
בראוני
בראוני
בראוני
(אס. או. אס. חיות )
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות:
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים כל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00 ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
יום אימוץ לחתולים מתוקים במיוחד בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 11:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים בכל יום.