באר שבע אוהבת חיות

קשיו המהמם בן שנה ו-9 חודשים מתוק ברמות, מחונך לבית וצרכים ומסתדר עם כלבים, אנשים וילדים. קשיו מאוד אנרגטי וצריך פריקת אנרגיה על בסיס יומי ככה שאם אתם מחפשים שותף לריצות, לטיולים ארוכים וחבר ללכת איתו לים קשיו הוא הכלב המושלם בשבילכם. קשיו הוא כלב שכולו אהבה, רק מחפש תשומת לב ויבקש ליטופים כל הזמן ואם לא תתנו לו הוא יכול עליכם בעיניים מלאות אהבה שאי אפשר לסרב להם עד שתכנעו.
28 צפייה בגלריה
קשיו
קשיו
קשיו
(באר שבע אוהבת חיות )
מיידלע ומענטש הם צמד חמד בני כארבעה חודשים שהגיעו אלינו לפני כחודש. מיידלע נמצאה משוטטת ומענטש ננטש בהסגר לגמרי בלי סיבה. מיידלע (הלבנה) נקבה, עדינה וחמודה. אוהבת ליטופים, טיולים ומשחקים. נהנת מחברתם של אנשים וכלבים כאחד! מענטש (הג'ינג'י) זכר ,חברותי מאוד אוהב גם כלבים ואנשים. כשהוצאנו אותו מהתא הוא רץ ישר להתכרבל בזרועותינו. הוא מלא חיים ומאוד אנרגטי, ישמח לטיולים ארוכים ושיתנו לו לרוץ ולהשתולל עם כלבים אחרים. מיידלע ומענטש חברים לתא וישמחו למצוא בית מאמץ ביחד (אבל אפשר גם בנפרד). בית שיתן להם חום, אהבה, משחקים וטיולים.
28 צפייה בגלריה
מיידלע ומענטש
מיידלע ומענטש
מיידלע ומענטש
(באר שבע אוהבת חיות )
עמותת באר שבע אוהבת חיות עובדת לשיפור מצב כלבי וחתולי באר שבע והסביבה. העמותה פועלת באמצעות משפחות אומנה ובשיתוף פעולה עם ההסגר העירוני של באר שבע למציאת בתים מאמצים לכלבי וחתולי ההסגר והעיר.
יום האימוץ הקרוב יתקיים בבאר שבע ביום שישי ה28.7 בין 10:00-14:00 בדשא ליד מרכז מורים לאימוצים (כל הארץ) ואומנות (בבאר שבע) ניתן ליצור קשר כל יום גם
בטלפון 0507222571 (וואטסאפ בלבד)

חבר לי

גוצ'י - גוצ׳י המושלם! ממתק מדהים שהגיע כמו משב רוח צונן ביום שרבי. עם ביטחון של פנתר, רעמה של אריה, ושובבות מצחיקה, גוצ׳י החמוד מחפש בית לא פחות ממושלם! הוא נולד במרץ 2023, יהייה בינוני-קטן, עם פרווה נעימה ועדינה. גוצ׳י מתאים לכל בית בית עם ילדים קטנים, כלבים נוספים ואפילו חתולים חברותיים.
28 צפייה בגלריה
גוצ'י
גוצ'י
גוצ'י
(חבר לי )
סאמר - נולדה ביוני 2021, בגודל בינוני, מדהימה עם אנשים וילדים, מחונכת לצרכים ומחפשת אהבה אצל כל בן אדם שתראה. סאמר בעלת רמת אנרגיה בינונית, אוהבת חיבוקים וכרבולים וזוהי בהחלט דרישה שהיא ביקשה שנוודא מהמשפחה העתידית שלה. סאמר מסתדרת עם חלק מהכלבים, נהנת מזמן משחק אבל הכי כיף לה זה טיולים.
28 צפייה בגלריה
סאמר
סאמר
סאמר
(חבר לי )
סניור - הכירו את סניור האצילי, רועה גרמני מרשים ויפה תואר. סניור הגיע אלינו לאחר הזנחה קשה, הוא היה כבוי ולא רצה מגע בני אדם. עם הזמן, הוא הבין כמה כיף אפשר לקבל מאנשים, כמה מגע יכול להיות נעים ומזמין. סניור האהוב, נולד ינואר 2016, הוא בגודל גדול ומחפש בית רגוע לשארית חייו. סניור כבר חווה אנשים רעים בחייו, והוא מחפש את אלה שיוכיחו לו שמשפחה לא נוטשים.
28 צפייה בגלריה
סניור
סניור
סניור
(חבר לי )
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
ימי אימוץ: בכל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה. א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

בשביל בעלי החיים

סקיי, גורה בת שבעה חודשים, אומצה לאחרונה ללא מחשבה, ועכשיו היא ננטשת כי המשפחה עוברת דירה וכבר אין מקום בשבילה. סקיי היפיפייה בינונית-קטנה, שובת לב ושובבה, מסתדרת עם כולם ומחפשת אהבה. היא תתאים לכל בית, היא מעולה עם ילדים ומסתדרת עם כלבים. גורה מושלמת שצריכה מאמצים שמבינים שאימוץ זה לכל החיים. תהיה ביום אימוץ בפארק כפר סבא בשבת. בואו להכיר אותה.
28 צפייה בגלריה
סקיי
סקיי
סקיי
(בשביל בעלי החיים )
שלג, מעורב בינוני-קטן בן שנה. הכלב שכולם מחפשים. יש לו אופי חיובי וחברותי, הוא מסתדר עם אנשים ואוהב ילדים, מסתדר גם עם כלבים, רגוע ולא נבחן. שלג מחפש בית לכל החיים - כלב משפחה שיהיה באחריותם ויוכלו להנות ממנו בדיוק כמו שהוא יהנה איתם.
28 צפייה בגלריה
שלג
שלג
שלג
(בשביל בעלי החיים )
פאצ', רועה הולנדי מעורב בן שלושה חודשים, הוא גור שמח ופעלתן שיגדל להיות בינוני-גדול. הוא מסתדר עם כולם, אוהב אנשים וישחק עם כל כלב שיסכים לשתף פעולה. פאצ' נמצא באומנה שם לומד ומתרגל לחיי בית. זקוק למאמצים המכירים את הגזע, מבינים את המשמעות של גור בבית ואשר פנויים ונכונים להשקיע בחינוך והרגלה לבית ובהמשך בפריקת אנרגיה ותעסוקה מנטלית.
28 צפייה בגלריה
פאצ'
פאצ'
פאצ'
(בשביל בעלי החיים )
איך מאמצים? יום האימוץ בשבת הקרובה בין השעות 10:00-14:00 בפארק כפר סבא. יש גם ימי אימוץ בבצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה". או בתיאום מראש בל יום בשבוע. לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד: אורנית 050-9344563 אסנת 050-9336052 הילה 054-7075501 טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim/
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

אס. או. אס. חיות

ג'וי - הצלנו אותה כבר לפני כחצי שנה יחד עם הגורים שלה שכבר אומצו. מאז היא בבתי אומנה ושבת אחר שבת עוברים לידה וממשיכים. היא בת כשנתיים וחצי, הולכת יפה עם רצועה ומסתדרת עם כלבים אחרים. בואו לפגוש את ג'וי ביום האימוץ הגדול בשבת בהרצליה. תסתכלו לה בעיניים הטובות ואולי גם אתם תתאהבו. אנו כל כך מקווים ששבת הקרובה תהיה האחרונה שלה והיא תמצא את הבית המושלם עבורה.
28 צפייה בגלריה
ג'וי
ג'וי
ג'וי
(אס. או. אס. חיות )
סושי הוא גורון סופר מתוק בן כ 3 חודשים. כרגע נמצא בבית אומנה וישמח לבית קבוע לפזר שם אהבה וחמידות. גורון חברותי ומתלטף שאוהב לשחק עם חתולים אחרים ויתאים גם לבית עם ילדים קטנים. בואו לפגוש גם את סושי ביום האימוץ בשבת הקרובה בהרצליה.
28 צפייה בגלריה
סושי
סושי
סושי
(אס. או. אס. חיות )
סנואו היא כלבה מדהימה ורגועה, בת כשנה וחצי, מאוד בוגרת ועדינה. היא הגיעה אלינו מכלוב בהסגר עם 7 גורים יונקים. היום הגורים גדלו ורובם כבר מצאו בתים. יכולה להיות מאוד שובבה ומצחיקה בחוץ, אבל בבית תמיד מאוד רגועה. לא נובחת בכלל, אבל במפגשים עם כלבים לפעמים נוהמת עליהם. עם כלבים עדינים כמוה משחקת יפה.
28 צפייה בגלריה
סנואו
סנואו
סנואו
(אס. או. אס. חיות )
יום האימוץ הגדול במדינה לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים בכל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות
של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים בכל יום

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

לולי - כלבה מתוקה, מחונכת וחברותית כבת שנתיים וחצי. מחפשת משפחה שתדאג לפריקת אנרגיה והמון טיולים. קצת מתקשה בהמולה ולכן תעדיף בית עם חיי שגרה וללא ילדים קטנים
28 צפייה בגלריה
לולי
לולי
לולי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
ליאו - כלב חמוד כמעט בן שנה וחצי שהגיע אלינו מהסגר מעלה אדומים. הוא קשוב, מורגל לכלוב אילוף, מחונך ומסתדר עם רוב הכלבים. יעדיף בית ללא ילדים קטנים שקצת מלחיצים אותו. ממש חייב בית ואפילו אומנה כי החיים בתא אינם מועילים לו והוא הולך וקמל לנגד עינינו.
28 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
פיקלס - חתול צעיר מנומר הגיע אלינו עם שבר במפרקת. הוא נותח והחלים לחלוטין ועתה מחפש בית משלו. הוא מתקשה בסביבה מרובת חתולים וישמח לממלכה בה יוכל למלוך לבדו. פיקלס מסורס ומחוסן ומחכה לכם בטיפוליה שלנו.
28 צפייה בגלריה
פיקלס
פיקלס
פיקלס
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או הגיעו לשבת אימוץ, אחת לשבועיים בפארק כפר סבא
לאימוץ חתולים 054-3389490 , 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בתיאום מראש בכל יום כולל שבת.

חבר למען הכלבים

זה נמרוד המתוק שלנו. כלבלב שרמנטי, בן שנה וחצי, עם לשון כובשת ועיניים שובבות. תופס פוזה של ג'וק בשניה שהוא רואה אנשים, כדי להעלות את הסיכויים שלו לקבל ליטופים בבטן. נמרוד מלא שמחת חיים, מסתדר נפלא עם אנשים וכלבלבים מכל הסוגים. נמרוד מחכה לבית כבר חודשים ארוכים ולא ברור למה. כי מנומר זה הכי! בואו לאמץ אותו בשבת, לא תאמינו כמה שמחה ואושר זה יכניס לביתכם.
28 צפייה בגלריה
נמרוד
נמרוד
נמרוד
(חבר למען הכלבים )
סול המהממת מחפשת בית ומושלם. הצלנו אותה מכפר נידח במצב מזעזע, היא הבריאה והשמינה וכעת היא מוכנה לבית משלה. סול גורונת מתוקה, חברותית ועליזה, בת 5 חודשים. מסדרת נפלא עם אנשים, כלבים ואפילו עם חתולים. אפשר להכיר את סול גם באמצע השבוע בבית האומנה שלה ברחובות בתיאום מראש.
28 צפייה בגלריה
סול
סול
סול
(חבר למען הכלבים )
דובה המושלמת שלנו מחפשת בית חם ומושלם. דובה שלנו גורונת סופר מתוקה, חברותית עם כולם, שמחה וסקרנית, בת 4 חודשים, תגדל לגודל בינוני מינוס בבגרותה. היא עדיין מתפנקת באומנה אצל יוחנן המתנדב המקסים שלנו שמצא אותה , טיפל בה בהמון אהבה בביתו.
28 צפייה בגלריה
דובה
דובה
דובה
(חבר למען הכלבים )
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת בין השעות : 11:00-14:00
אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
*חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים:
רחל 054-6303861 רינת 050-5888355 הילה 050-9190922 במידה ואין מענה בבקשה תשלחו הודעה ותחזור אליכם בהקדם האפשרי.

תנו לחיות לחיות

סימבה- המעלות עולות וגם אחרי שהסתפר וטבל בבריכה בכלוב, מתחת מאוורר קשה נורא. סימבה האהוב שלנו, כלב עם לב מרוסק לאלפי חתיכות. כלב מקסים שכל כך אוהב לאהוב ומה שעצוב זה שפעמיים הוא זכה להיות בבית ופעמיים, בשביל המאמצים, האהבה שלו לא באה להם בטוב: פעם אחת לא היה זמן לטפל בו ובפעם השנייה לא התאים לילדים. אז עכשיו, הוא נלחץ במפגש חדש עם אנשים חדשים ומתקשה למצוא בית. אם לא די בכך, הוא גם נושא את מחלת הלישמניה, מחלה שלא מדבקת ודורשת כדור ביום. הוא לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות, כולל טיפולים רפואיים עלינו ו-2 שקי מזון מתנת ביופט סימבה בן 7.
28 צפייה בגלריה
סימבה
סימבה
סימבה
(תנו לחיות לחיות )
לוסי- אין דבר יותר מתוק מלוסי לו! כמה שהבובה הזאת אוהבת להתפנק ולא מתביישת אף פעם לבקש עוד ועוד אהבה! היא מרבה להצחיק, אבל בכלוב פחות מצחיק והמתוקה הזאת מחכה כבר הרבה יותר מדי זמן לחזור הביתה. היא שננטשה מבית כשלילדה נמאס 'מהמשחק' ולחוצה כשפוגשת אנשים חדשים ולכן מתפספת כבר שנים. מסתדר עם כלבים וחתולים, לוסי בת 6.
28 צפייה בגלריה
לוזי
לוזי
לוסי
(תנו לחיות לחיות )
לודוויג- לודוויג היפהפייה כבר ממש מחכה להכיר אתכם! חתולונת עדינה ומקסימה על 3 רגליים, תמלא את הבית בקסם ואהבה ללא גבולות ותעשה לכם בלב ריגושים בלי סוף. לודוויג בת שנה וחצי.
28 צפייה בגלריה
לודוויג
לודוויג
לודוויג
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

אגודת צער בעלי חיים בישראל

נורה - גורת חתולים עדינה, רגועה, חברותית ותקשורתית. מחפשת בית שיעניק לה חום ואהבה לכל החיים.
28 צפייה בגלריה
נורה
נורה
נורה
(צילום: רבקה מזרחי)
מישקה - חתולה חברותית, עדינה, תקשורתית, זקוקה לזמן על מנת לתת בטחון בבעלים שלה ולהיפתח. מחפשת בית חם ואוהב לכל החיים.
28 צפייה בגלריה
מישקה
מישקה
מישקה
(צילום: רבקה מזרחי)
קאיה - כלבה מעורבת בת שנה וחודשיים בגודל בינוני- גדול. חכמה, חברותית, אוהבת לשחק ולרוץ. מסתדרת עם כלבים. זקוקה לחינוך לצרכים ועבודה על משמעת. מחפשת בית חם ואוהב שיתן לה הזדמנות לחיים מאושרים לאחר שגדלה בבית המחסה מגורות.
28 צפייה בגלריה
קאיה
קאיה
קאיה
(צילום: רבקה מזרחי)
אם אתם רוצים לאמץ אחד מהכלבים או החתולים המקסימים שלנו אתם מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-17:00 ו'-9:00-13:00, שבת ראשונה כל תחילת חודש 11:00-13:00, טלפון לבירורים *4553

כלבלאב

צ'יטוס היפה כלבה שמחה ופעילה, בת כשנתיים וחצי. צ'יטוס כלבה חברותית מאד עם אנשים וילדים, וגם עם כלבים. נמצאת בבית אומנה עם כלב נוסף, ולכן היא רגילה לחיים בבית, מחונכת לצרכים ויודעת להישאר לבד. צ'יטוס כלבה אנרגטית שאוהבת לטייל ולרוץ, והולכת יפה אבל חתולים הם ממש לא הקטע שלה ולכן צריכה תשומת לב בטיולים.
28 צפייה בגלריה
צ'יטוס
צ'יטוס
צ'יטוס
(כלבלאב )
ראג'ה שלנו כבר בן חמש והוא ותיק הכלביה - כבר 4 שנים הוא מחכה לבית. ראג'ה הוא כלב שחושש במפגש ראשוני עם אנשים אבל אחרי נקניקיה אחת הוא נהפך לכלב מרשמלו אוהב. ראג'ה אוהב מאד לטייל, לשחק בערימות של עלי שלכת ואפילו למד לאהוב מקלחות. הוא מסתדר עם כלבים אחרי הרגלה, בעיקר נקבות פעילות. ראג'ה יתאים לבית עם ניסיון, ללא ילדים קטנים וללא הרבה מבקרים. הוא ישמור על המשפחה שלו ויאהב אותם בנאמנות אינסופית.
28 צפייה בגלריה
ראג'ה
ראג'ה
ראג'ה
(כלבלאב )
הוקאיי המתוק נמצא זרוק עם עוד ארבעה אחים בשטח ללא אמא, ועבר לאומנה למספר חודשים. כל האחים שלו אומצו, והוקאיי - בן כחמישה חודשים - עבר לכלביה. כלביה זה מקום שלא מתאים לגור שזקוק להרבה חום ואהבה וגם לחינוך וגבולות, ואנחנו ממש מתפללים שימצא בית בקרוב. היפיוף הזה מסתדר עם כולם ונמצא בכלביה עם להקה של כלבים צעירים ובוגרים ומאד אוהב אנשים ו"בידיים". אז אם אתם מחפשים מתיקות שובבה ושותף לחיים,
28 צפייה בגלריה
הוקאיי
הוקאיי
הוקאיי
(כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 12:00-14:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
פרטים בווטסאפ: 0544853293
העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את עדן המהממת! עדן הקסומה והמתוקה הגיעה אלינו אחרי שהמליטה ברחוב ונמצאה משוטטת. ואם זה לא מספיק, היא גם סבלה מדלקת רחם חמורה כתוצאה מההמלטה והייתה בסכנת חיים ממשית. למזלנו הגיעה אלינו בזמן ועברה עיקור לא פשוט בבית החולים. הגיבורה הזו התאוששה מהניתוח בכלבייה ועכשיו היא מחפשת בית אוהב לתמיד! המתנדבים שלנו נותנים לה את כל הלב שלהם אבל כולנו כל כך רוצים שתצא כבר לבית חם ומפנק! מאוד אוהבת אנשים וגם ילדים, אך כרגע חוששת מכלבים אחרים ולא ככ מסתדרת איתם. כלבה עדינה מאוד ותשמח לבית שקט שייתן לה את הביטחון שהיא צריכה כדי להנות מהחיים, לחיות בשלווה ולהעניק ולקבל את כל האהבה שבעולם. רועה מעורבת | בת שנתיים | גודל בינוני | מחכה בהרצליה.
28 צפייה בגלריה
עדן
עדן
עדן
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
הכירו את טופי היפה! כלבונת מיוחדת ועדינה מאוד. היא גורונת חששנית, אבל כשהיא נפתחת ומקבלת ביטחון, היא כלבה שובבה, חברותית ומצחיקה שמעלה חיוך על הפנים של כולם! טופי המתוקה צריכה ליווי וחשיפה איטית לדברים שהיא לא מכירה, ואנחנו מחפשים לה משפחה מנוסה שתבין אותה ותעזור לה להכיר את העולם בקצב שלה, ותקבל בתמורה חברה נאמנה שתוסיף המון שמחה למשפחה! כנענית מעורבת | בת שנה ו3 חודשים | גודל בינוני | מחכה בהרצליה
28 צפייה בגלריה
טופי
טופי
טופי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות