מקרה שלישי תוך כמה שבועות, שבו זאב או תן נושך ילד. ילד בן 4 מרחובות ננשך היום (ב') על ידי זאב באתר אוהלים במכתש רמון. הילד פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם קיבל טיפול רפואי ראשוני.
הזאב באתר במפה רמון

הבוקר הוזעק צוות מד"א נגד לטפל בילד, שנפצע באורח קל. הזאב נשך את הילד בירך שמאל ובמספר מקומות נוספים בגוף. פרמדיקית מד"א, אמונה אלחרר, סיפרה: "הגענו לחניון אוהלים במדבר, ושם הגענו לאוהל שבו המשפחה ישנה. הם התעוררו וראו את הנשיכה ויצאו והבחינו בחיה. במקרי נשיכה חשוב שלא לעשות חסמים או לתת תרופות סבתא. עדיף להיות במנוחה מלאה ולהתקשר למד"א".
הילד ומשפחתו ישנו הלילה באוהל במכתש רמון. סמוך לשעה 6:00 בבוקר הותקף הילד על ידי הזאב. האם סיפרה: "הבן הקטן שלי התעורר בצרחות. הגדולה ישנה במיטה למעלה. בחצי עין בעלי והדודה זיהו משהו יוצא מהאוהל. הם בדקו מה שלומו של הילד והבחינו בנשיכות בירך למעלה. הם יצאו החוצה וקלטו זאב. הגיע רופא מקומי וטיפל בו. הוא פונה על ידי אמבולנס לסורוקה. הוא קיבל חיסונים במשרד הבריאות".
1 צפייה בגלריה
ל
ל
הזאב שנשך את הילד
האם הוסיפה כי האחראי על האתר יצר קשר עם בני המשפחה. "ברשות הטבע והגנים התכתבו עם בעלי, לאחר שהוא העביר להם את הסרטון", היא אמרה. "באתר אמרו שהפקחים של רשות הטבע והגנים סיפרו שזה מקרה ראשון ששמעו עליו. הלוואי שהיו מזהירים אותנו לפני כן, וכך הבן שלי לא היה מותקף. האוהל היה סגור, אבל כנראה שהזאב הצליח להיכנס מלמטה. התקיפה של הבן שלי הסתיימה במזל. הוא סובל מכאבים ויקבל המון חיסונים ובקיץ הוא לא ייכנס לבריכה".
כאמור, אין זה המקרה הראשון בשבוע האחרונים. לפני כמה ימים נשך תן תינוק באוהל הסמוך לחניון נחל דוונים שבמכתש רמון. התינוק נגרר על ידי חיית הבר כמה מטרים ונפצע באורח בינוני. יחד עם זאת, על פי הערכות ייתכן שמדובר בזאב ולא בתן. בחודש אפריל האחרון תקף זאב ילדה בת 9, שישנה באוהל בגן הלאומי ממשית ומשך אותה החוצה.