תנו לחיות לחיות

סוכר - למכורים לסוכרים ופחמימות- סוכר שלנו ימלא לכם את הלב בכל כך הרבה מתוק, שיש מצב שאתם מוותרים פשוט כל היום מתפנקים עם הממרח- ככה שהידיים יהיו עסוקות והפה רק יחלק נשיקות. סוכר החתולון שלא מפסיק להתפנק ולפנק. ממתק אמיתי בן שנתיים.
14 צפייה בגלריה
סוכר
סוכר
סוכר
(תנו ליות לחיות)
פרימו - הפרימו בלרינה שלנו, ילד עצוב שכל כך הרבה זמן מחכה לאהבה שתוציא אותו מהכלוב. נסיך עדין מהאגדות, שמחכה כל כך הרבה זמן, שהייאוש פשוט השתלט עליו. שכשתעברו ליד הכלוב שלו- אפילו לא תראו אותו, כי יישב מאחור מיואש..יודע ששוב לא יבחרו בו ויוותר מראש על המפגש...אל תוותרו על פרימו! הוא כלב עדין ומקסים, ביישן ומתוק, שאם תבחרו בו ותתנו לו בסבלנות הזדמנות להפתח- הוא ייתן את כל כולו ויאהב ממש. פרימו בן 8. שכשתעברו ליד הכלוב שלו- אפילו לא תראו אותו, כי יישב מאחור מיואש..יודע ששוב לא יבחרו בו ויוותר מראש על המפגש...אל תוותרו על פרימו! הוא כלב עדין ומקסים, ביישן ומתוק, שאם תבחרו בו ותתנו לו בסבלנות הזדמנות להפתח- הוא ייתן את כל כולו ויאהב מאוד.
14 צפייה בגלריה
פרימו
פרימו
פרימו
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

חבר למען הכלבים

מתושלח - קשיש מתוק בן 12, אוהב מאוד אנשים, נהנה מליטופים ופינוקים. פחות מסתדר עם כלבים אחרים. זקוק לפינה חמה לשנים שנותרו לו, בתקווה שימצא כזו עוד החורף. יוקיר תודה ושפע אהבה למי שיעשה עמו חסד.
14 צפייה בגלריה
מתושלח
מתושלח
מתושלח
(חבר למען הכלבים)
מושיקו - כלב מתוק בן כשנה וחצי. ענק עדין, טוב לב ומקסים, מסתדר עם רוב הכלבים והולך יפה עם רצועה. מאוד ידידותי, נגש לכל אחד ומנסה להתחבב, כאילו ממש מבקש שיאמצו אותו. מחכה למי שיראו מעבר לגודל, מה שבטוח הם יזכו בכלב מדהים.
14 צפייה בגלריה
מושיקו
מושיקו
מושיקו
(חבר למען הכלבים)
הכלבייה נמצאת באזור יקום, ימי אימוץ מתקיימים בשבתות לעמוד הפייסבוק של העמותה לחצו כאן טלפון לפרטים: רעות - 050-9080558

הכלבייה העירונית – תל אביב

פאקו – בן 14 וזקוק לעזרתכם. פאקו הוזנח בצורה חריפה כל חייו. הוא היה קשור ללא מרחב תזוזה ולא קיבל מענה פיזי או ריגשי לצרכיו. היחס שפאקו קיבל רק הופך את העובדה שהוא חברותי ובוטח באנשים למדהימה הרבה יותר. פאקו אינו מחונך או מורגל לצרכים/שהייה בבית, מפאת עברו. הוא זקוק למקום חם ואוהב לסיים את חייו בכבוד. לפרטים שלחו הודעה 0546333030.
14 צפייה בגלריה
פאקו
פאקו
פאקו
(הכלבייה העירונית - ת"א)
מארלי - המתוק הזה בן ה-3 ישמח להיות החבר הכי טוב שלכם. יום אחד נטשו אותו בגינת כלבים ולא חזרו. כלב של חום ואהבה, רגיש וחכם, אוהב לשחק וגם להירגע ולנוח. מסתדר עם ילדים. זקוק למקום חם שיעניק לו את החיים שמגיעים לו.
14 צפייה בגלריה
מארלי
מארלי
מארלי
(הכלבייה העירונית - ת"א)
כתובת: שי עגנון 1 תל אביב לפרטים: 0524696364 לאה ההגעה היא בתיאום מראש

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

מני - הגיע מאוד מפוחד, היום הוא כבר נותן שישימו לו קולר ורצועה, יוצא לטיולים ואפילו נותן שילטפו ויסרקו אותו. הוא מאוד ישמח לבית חם ואוהב וצריך בית עם הרבה סבלנות, כזה שייתן למני להיפתח ולהכיר את העולם בקצב שלו. מי רוצה להיות המלאך של מני? רועה שועלי מעורב | בן 6 | גודל בינוני | מחכה בנתניה
14 צפייה בגלריה
מני
מני
מני
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
צ'רלי - כלבלב מהמם ומלא שמחת חיים, שאין דבר שמשמח אותו יותר מחברים על שתי רגליים או ארבע רגליים. הכלבון הזה מחכה לבית חם שיאהב אותו לתמיד! כיאה לפיטבול הוא שרירי ומלא אנרגיות, ישמח לבית חזק ופעיל כמוהו. אמסטף מעורב | בן 10 חודשים | גודל בינוני | מחכה בנתניה
14 צפייה בגלריה
צ'רלי
צ'רלי
צ'רלי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
לפרטים נוספים ואימוץ צרו קשר במספר: 055-667-5229 יום אימוץ בכלביה העירונית בנתניה, שישי 13-15. שבת 10-13. בwaze: רחוב הרכב 12, נתניה. יום אימוץ בכלביה העירונית בהרצליה, שישי 14-16. בwaze: מחלקה וטרינרית, עיריית הרצליה. עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אגודת צער בעלי חיים תל אביב

מומו- כלב מעורב 3 חודשים, חברותי ושובה לב. גור חמוד, שיגדל לגודל גדול. רוצה להגיע לבעלים שמבינים את המשמעות של גידול גור, כולל הצורך בחינוך ובאילוף.
14 צפייה בגלריה
מומו
מומו
מומו
(אגודת צער בעלי חיים - ת"א)
טאסיה- חתולה מעורבת בת 3 חודשים, חכמה ושובת לב. גורה סקרנית שאוהבת ליטופים ונהנית ממשחקים מחפשת בעלים מפנקים ומחבקים.
14 צפייה בגלריה
טאסיה
טאסיה
טאסיה
(אגודת צער בעלי חיים - ת"א)
אגודת צער בעלי חיים בישראל, הרצל 159 תל אביב טלפון: 4553* שעות פעילות: א'-ה': 08:00-20:00 , ו': 08:00-14:00 , שבת : 11:00-14:00 לאתר האגודה לחצו כאן

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

דביר - בן שנתיים, אנרגטי וחזק מאוד, שובב ברמות. מסתדר רק עם כלבות נקבות ולא עם זכרים. לא מחבב חתולים. מחוסן משובב ומסורס. רק לבית עם נסיון.
14 צפייה בגלריה
דביר
דביר
דביר
(צילום: צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה)
ג'וקר - מתמסר, מתלטף ועדין בן שנתיים. מאוהב באנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים אך לא מחבב חתולים. מחוסן, מסורס ומשובב.
14 צפייה בגלריה
ג'וקר
ג'וקר
ג'וקר
(צילום: תנו לחיות לחיות - רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

אס. או. אס. חיות

דייל - בן כשנה, הגיע מהסגר עירוני בדרום הארץ. דייל המקסים הוא מלינואה מעורב גדול בגודלו, צעיר ואנרגטי. כלב חברותי מאוד, מסתדר עם אנשים וכלבים. וצריך בעלים מנוסים וספורטיביים שמכירים את הגזע.
14 צפייה בגלריה
דייל
דייל
דייל
(אס. או. אס. חיות)
חזי - בן כשנה ורבע והגיע אלינו מהסגר אשדוד. כלב חמוד, צעיר ושמח. מעורב בכל טוב, בינוני בגודלו , עדין וביישן. חברותי לאנשים ולכלבים אחרים, אך חושש בהתחלה כשלא מכיר. נפתח מהר ושוכח מהחששות.
14 צפייה בגלריה
חזי
חזי
חזי
(אס. או. אס. חיות)
לפרטים נוספים: 03-7441010 ; 037441111 כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר
ימי האימוץ של S.O.S חיות: כלבים וחתולים: יום שבת בין השעות 10:00 – 14:00 בהרצליה – בWAZE אס או אס הרצליה חתולים בלבד: יום שישי בין השעות 11:00-14:00 ברמת אביב – בWAZE אס או אס תל אביב
בעלי החיים לאימוץ מפורסמים גם באפליקציה:
לאנדרואיד לחצו כאן לאייפון לחצו כאן