בשיתוף המוסדות המציגים
מאחורי כל בינה מלאכותית (AI), יש ראש אנושי שגורם לה לעבוד. את זה מבינים היטב בקריה האקדמית אונו, ולכן מציידים את הסטודנטים במיטב הכלים שיש למדעי המחשב להציע, כך שיוכלו להגיע לכל תפקיד בהיי-טק שבו יחפצו.

ד"ר ליאת נקר, מרצה בתוכנית לתואר ראשון במדעי המחשב B.Sc, אמרה: "אנחנו רוצים לפתח אצל הסטודנט כישורי חשיבה, יצירתיות ויכולת פתרון בעיות. אנחנו מציידים אותם בארגז כלים עשיר. הם יודעים כמה שפות תכנות; הם מכירים את כלי ה-AI החשובים בשוק; הם עובדים על פרויקט גמר מאוד נרחב שהם יכולים אחר כך להגיע איתו לראיונות ולהציג אותו; הם מתנסים בהמון פרקטיקה במגוון קורסים".
לדבריה, "אחד הדברים שאנחנו מאוד גאים בהם הוא קורס AI, שמועבר לתלמידי התוכנית. בקורס הזה לומדים מה קורה מאחורי כלי ה-AI ולומדים להשתמש בכלים הכי חדשים שיש היום בשוק, בין היתר בכלים ייעודיים לאנשי ההיי-טק, למתכנתים ולאנשי QA".
בין נושאי הלימוד בתוכנית: לימודי מתמטיקה וקורסי ליבה של מדעי המחשב, כמו מבני נתונים, אלגוריתמים, אוטומטים; קורסי יזמות, סייבר ואבטחת מידע, בינה מלאכותית וניתוח נתונים; קורסי תכנות מתקדמים בפייתון, JAVA, אסמבלי ועוד. בוגרי התוכנית יוכלו להשתלב במגוון תחומים, כגון ניתוח נתונים ברפואה, פינטק, אגריטק, אוטומציה, רובוטיקה ועוד.
אבל מעל לכל, כאמור ניצב האדם שמאחורי התכנים המתקדמים הללו. "מה שאני אוהבת באונו זה את החוויה הסטודנטלית", משתפת ליהי סער, סטודנטית בתוכנית. "אני גם חושבת שבאים לקראתנו מאוד, לדוגמה, בכך שלומדים רק חצי שבוע, כדי לשלב את הלימודים עם עבודה. באמת שיש כאן יחס אישי מדהים. אני יודעת שבסיום התואר שלי אצא מפה עם ארגז כלים רחב יותר מבחינת הידע שלי".
לפי ד"ר נקר, "מה שמיוחד בתואר באונו הוא שאנחנו מאוד תומכים בתלמידים ונותנים מעטפת. אם זה בעזרה בתגבורים, אם זה בשעות קבלה אישיות. חשוב לנו להביא כל סטודנט למקסימום שאליו הוא יכול להגיע".
ד"ר יעל שטיין, גם היא מרצה בתוכנית, מוסיפה: "אנחנו קבוצה קטנה שנותנת יחס אישי. מכירים את הסטודנטים, עוזרים לכל אחד במקום שבו הוא מתקשה. חשוב לי להביא אותם לרמה גבוהה, גם אקדמית וגם מקצועית, כדי שהם יוכלו להגיע לכל תפקיד שהם ירצו בהיי-טק".
בשיתוף המוסדות המציגים