תנו לחיות לחיות

חץ - שוכב בכלוב מיואש, כלב בן 9 שהגיע אלינו לפני 7 שנים ואף מאמץ לא עצר אותו להכיר. חץ האהוב שלנו, אין פינוק גדול יותר ממנו בעולם כולו. הוא נמצא משוטט לבדו בגיל שנה, השבב הוביל למשפחה שהודיעה שהיא לא מעוניינת בו. הלב היה ונשאר שבור והתיקון, כבר שנים לא מגיע. חץ לוקח חלק בפרוייקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים במידת הצורך ו-2 שקי מזון.
22 צפייה בגלריה
חץ
חץ
חץ
(תנו לחיות לחיות )
טופי - דובון של אהבה שריסקו לו את הלב בצורה כל כך קשה, שמאז, הוא שומר מכל משמר על מי שאוהב אותו ולכן, ננטש, שוב ושוב, מהבית שלו. רב היום הוא צמוד לסורגי הכלוב, מחכה שיחזרו לקחת אותו הביתה. דובי מתוק, שזקוק לאהבה כמו אויר לנשימה ובגיל 9, מבקש להגיע הביתה- לתמיד! טופי לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל 2 שקי מזון.
22 צפייה בגלריה
טופי
טופי
טופי
(תנו לחיות לחיות )
שולה - שולה מהממולה! נשקנית במשרה מלאה, אבל את כל זאת תוכלו לגלות רק אם תישארו לרגע, אחרי שתנבח מלא כשתעברו ליד הכלוב שלה...המהממת הזאת ננטשה מבית וכל כך נעלבה. כשעוברים ליד הכלוב שלה היא נובחת את הכאב שלה...וכולם ממשיכים הלאה. שולה ננטשה כי לטענתם היא בורחת מהבית ורבה עם כלבים..א פשר לדאוג שלא תברח...להעניק לה מלא טיולים ולעשות איתה כיף חיים, לדעת שהיא מסתדרת עם כלבים זכרים ואז שולה תעניק אהבה בלי להפסיק. שולה בת 6.
22 צפייה בגלריה
שולה
שולה
שולה
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3 הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות (בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות) פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00. כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

אגודת צער בעלי חיים בישראל

סקאי - זכר, מעורב, בן שנה וחצי אנרגטי, חברותי, חכם, הגיע אלינו מחונך לצרכים אך יש לחזק את הנושא עקב שהייה ממושכת בכלביה. דרוש אילוף ועבודה על משמעת, מתאים לילדים גדולים.
22 צפייה בגלריה
סקאי
סקאי
סקאי
(אגודת צער בעלי חיים ישראל)
סימבה - זכר, מעורב, בן שנתיים. חברותי, קשוב, רגוע, אוהב לשחק. מחונך לצרכים בבסיס ולכן דרוש רק חיזוק של הנושא. מתאים לילדים.
22 צפייה בגלריה
סימבה
סימבה
סימבה
(אגודת צער בעלי חיים ישראל)
אדידס - זכר, מעורב, בן 4 חודשים. חברותי, אוהב לשחק, שובב וסקרן. מחפש בית חם ואוהב לכל החיים. צילום: רבקה מזרחי
22 צפייה בגלריה
אדידס
אדידס
אדידס
(צילום: רבקה מזרחי)
במידה ואתם רוצים לאמץ אחד מהקסימים אתם מוזמנים לבוא אלינו. הרצל 159 ת"א, *4553, א-ה 10:-17:00,ו- 9:00-13:00,שבת ראשונה כל תחילת חודש 11:00-13:00.

בשביל בעלי החיים

גורים - הגיעו הרבה גורים השבוע להסגר ובינהם 6 גורים מתוקים מעורבים של טרייר עם זקן קטן. הם בני שלושה וחצי חודשים, הם אנרגטיים וחכמים מאוד. יהיו בינוניים גדולים ולא יהיה איתם משעמם אף פעם. צרו עימנו קשר כדי לאמץ את המתוקים הללו.
22 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(בשביל בעלי החיים )
אגוזי - גור מעורב בן כתשעה חודשים. ידידותי, אוהב חברה של בני אדם ומסתדר עם כלבים אחרים. אגוזי מחכה כי אנשים לא אוהבים כלבים עם עיניים אדומות אבל הוא כל כך מיוחד! הצוות בכלביה מעיד עליו שהוא הגור הכי מחונך שאי פעם פגשו. אגוזי ישמח לבית חם ומשפחה אוהבת שיתיחסו לגודל הלב שלו ולא רק לגודל הגוף שלו.
22 צפייה בגלריה
אגוזי
אגוזי
אגוזי
(בשביל בעלי החיים )
מרטין - רועה בלגי מעורב יפה תואר בן 5. מרטין הוא כלב שכולו לב, מרעיף אהבה בשפע ואוהב מאוד אנשים. סופר חברותי, אנרגטי ואת כל הסביבה מרשים. הוא יצא לקורס אילוף והתגלה ככלב חכם, שלומד מהר ומבין עניינים. הוא מתנה לכל בית. מסורס, מחוסן ומשובב.
22 צפייה בגלריה
מרטין
מרטין
מרטין
(בשביל בעלי החיים )
איך מאמצים?
ביום האימוץ של העמותה או בתיאום מראש. יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה". לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד: אורנית 050-9344563, אסנת 050-9336052, הילה 054-7075501, טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם - עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

חבר לי

שרון - הכירו את המתבגר הכי חמוד שתראו, שרון! שרוני המקסים, כלב מלא אהבה, מסתדר עם כל הכלבים והאנשים, מחפש תמיד אהבה ותשומת לב. שרון נולד בפברואר 2022, אוהב משחקים ברמות ויהיה כלב מתנה לכל מי שיאמץ אותו. הוא עדין באופיו, מצחיק ושובב שפשוט מחפש מישהו שיקח אותו בתור חבר לכל החיים. לשרון יש כל כך הרבה אהבה ושמחה לחלק לעולם והוא מתבזבז בכלוב יותר מידי זמן.
22 צפייה בגלריה
שרון
שרון
שרון
(חבר לי )
נאפו כלב בגודל בינוני, אוהב אנשים ומסתדר עם רוב הכלבים. נאפו המתוק, שנולד במרץ 2021, בינוני ונוח בגודל, מסור, נאמן וממושמע, מת על כירבולים וחיבוקים. לצערנו, נאפו גדל בבית שלא דאג לו ולצרכיו ולכן הגיע לכלוב, אך הוא עדיין נותר אוהב אדם ורק מחכה לאנשים שיצילו אותו להעניק להם את כל האהבה שבעולם! נאפו מורגל לבית, ולצרכים בחוץ, הוא מחפש מאמצים מנוסים שיתנו לו התחלה חדשה.
22 צפייה בגלריה
נאפו
נאפו
נאפו
(חבר לי )
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
עמותת חבר לי היא עמותה לאימוץ כלבים הפועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם השירות הווטרינרי של רעננה-כפר סבא. בכלבייה מחכים לכם עוד כלבים רבים נוספים המחפשים בית.
ימי אימוץ: כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה. א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
אינסטגרם @friendforme.raanana
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

חבר למען הכלבים

כרמן - כרמן חיה בכפר בצפון כשהיא קשורה 24/7. בחורף, בקיץ, בכל מזג אוויר. כשהמליטה החליטו שהיא כבר לא רצויה יותר וזרקו אותה. כרמן הגיעה אלינו עם ארבעה גורים מתוקים. היא טיפלה בהם במסירות והייתה אסירת תודה שהיא במקום בטוח בלי שרשרת ברזל על הצוואר. אך הגורים של כרמן אומצו והיא נשארה לבדה. היא עצובה מאוד ומחפשת המון תשומת לב ויד מלטפת. כבר חודשים ארוכים שכרמן מחכה. מחכה לבית אוהב שיוכיח לה שמשפחה אמיתית מעניקה מיטה חמה ולא שרשרת ברזל. שמשפחה אמיתית זה לנצח ולעולם לא תוותר עליה. כרמן המהממת בת שנתיים, כלבה עדינה וידידותית לכולם שפשוט מגיעה לה התחלה חדשה, חיים חדשים ומשפחה חדשה.
22 צפייה בגלריה
כרמן
כרמן
כרמן
(חבר למען הכלבים)
מונה - תכירו את מונה המהממת שלנו גורונת מקסימה ועדינה בת 7 חודשים. מעורבת, בגודל בינוני. יצורה קטנטנה שכולה לב ואהבה. מונה מסתדרת נפלא עם כולם, חברותית שמתרגשת ומכשכשת מכל התייחסות אליה. אם הלב שלכם מוכן להתאהב (יש לבבות שלא?), בואו לפגוש את מונה. היא מחפשת בית מושלם כמותה, ותעניק את כל שבעולם בתמורה. בואו לאמץ את מונה.
22 צפייה בגלריה
מונה
מונה
מונה
(חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז: "הכלביה של עמותת חבר". חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים:
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
הילה 050-9190922

S.O.S חיות

פלאפית היא כלבה צעירה בת כ 8 חודשים. כלבה חמודה וחברותית שהגיעה להסגר בדרום הארץ שם מצב הכלבים חסרי הבית קשה מאוד כלבה מקסימה שעברה לאומנה שמספרת שהיא צריכה זמן להתרגל ולהירגע. היא זקוקה לבית מנוסה וסבלני שימשיך בחינוך וחשיפה נכונה שלה. פלאפית יכולה לחשוש ממקומות סגורים ולכן תתאים יותר לבית עם גינה או קומת קרקע. כשהיא מכירה היא כלבה מקסימה, טובה, נאמנה וקשובה. בחוץ היא כלבה נפלאה ושמחה. אוהבת מאוד לרוץ ולשחק. מסתדרת עם כלבים אחרים והולכת יפה עם רצועה.
22 צפייה בגלריה
פלאפית
פלאפית
פלאפית
(אס. או. אס. חיות )
גרי בן כ 4-5 חודשים. גור מתוק מסוג מלנואה מעורב ויהיה גדול. גורון שובב בעל רמת אנרגיה גבוהה. אוהב משחקים ולומד מהר. בעל שובבות גורים עם נטייה לגניבת נעליים  מסתדר עם כולם – אנשים, כלבים ואפילו עם החתולים (למרות שלפעמים הוא נובח עליהם אך לא מנסה לתקוף אותם). גרי מורגל לטיולים עם רצועה ולומד להיות מחונך לצרכים. הוא מאוד נקשר לאנשים וקשה לו עדיין להישאר לבד בבית.
22 צפייה בגלריה
גרי
גרי
גרי
(אס. או. אס. חיות )
לאבנה בת כשנה ניצלה מחיים בתנאים קשים בדרום הארץ. כלבה מקסימה ורגועה בבית כשיש איתה אנשים שמקנים לה ביטחון. מפוחדת מרעשים חזקים והמולה, אך מיום ליום משתפרת. מראה סימני פחד מחלק מהכלבים ולכן עדיף לחשוף אותה לכלבים רגועים לאט לאט וכאלה שלא מאיימים מידי. היא הולכת יפה ברצועה ומתלטפת כשמרגישה בנוח בבית. לאבנה צריכה בית בסביבה שקטה ורצוי עם חצר.
22 צפייה בגלריה
לאבנה
לאבנה
לאבנה
(אס. או. אס. חיות )
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות
של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
יום אימוץ לחתולים מתוקים במיוחד - בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 11:00-14:00. ב-WAZE אס או אס חיות תל אביב
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים בכל יום.

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

לורד, כלב שובב בן כשנתיים. מחבק ומתלטף ואנרגטי. נפלא עם אנשים וילדים וחברותי לכל הכלבים. אוהב מאוד טיולים.
22 צפייה בגלריה
לורד
לורד
לורד
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
גופי, כלב מקסים בן כשנתיים וחצי. היה כלב בית ונמסר שלא באשמתו. כלב מתמסר ונפלא עם אנשים וילדים. חזק אנרגטי ואוהב לשחק. מסתדר עם כלבים אחרים. מחונך לצרכים, עדיפות לבעלי ניסיון בגידול כלב.
22 צפייה בגלריה
גופי
גופי
גופי
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
מנחם, כלב מקסים בן כשנה וחצי. מתלטף, רגוע ועדין. מאוהב באנשים ומסתדר עם כל הכלבים. סיים קורס אילוף בן חודשיים בהצלחה. ישמח לבית עם כלב נוסף. רצוי בית ללא ילדים קטנים.
22 צפייה בגלריה
מנחם
מנחם
מנחם
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב. 2313*
שעות פעילות: א-ה 12:00-17:30, ו 11:00-15:00, ש 11:00-16:0

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

בובי, כלבון מתבגר כבן שנה, אנרגטי, שובב ומלא אופי. מסתדר עם כולם כולל ילדים וכלבים אחרים (ואפילו חתולים). כלב שמח וחכם, מחונך ומורגל לכלוב אילוף שממש ישמח לבית פעיל כמוהו.
22 צפייה בגלריה
בובי
בובי
בובי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
רוג'ר, יליד 2016, מת על ליטופים, גירודי בטן ובעל פרווה מהממת. בלונדיני חתיך על, מתרפק ופוטוגני להפליא. רוג'ר יהיה החבר הכי טוב שלכם אם רק תתנו לו הזדמנות.
22 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
בחסות העמותה המון חתולים, בוגרים וגורים שממש ישמחו לבית. כולם בריאים, מחונכים לארגז צרכים, עצמאיים ויהיו תוספת מושלמת לכל בית.
22 צפייה בגלריה
חתולים
חתולים
חתולים
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה או הגיעו לגינת הכלבים בפארק כפר סבא שם מתקיימת שבת אימוץ אחת לשבועיים. עיקבו אחרי הפרסומים שלנו בפייס ובאינסטגרם.
לאימוץ חתולים 058-6962145, 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בתיאום מראש, בכל יום כולל שבת