דוגלס - עמותה למען כלבים נטושים ובהסגרים

יובי - בן כחמישה חודשים. מעורב ממשפחת הרועים. אוהב בני אדם בקטע מוגזם. נמצא כרגע בבית אומן. מסתדר עם כלבים אחרים. חכם בטירוף. ורק מחכה ללמוד כל יום דברים חדשים. מחפש בית עם ניסיון עבר עם כלבים. לאומנה או אימוץ.
23 צפייה בגלריה
יובי
יובי
יובי
(דוגלס)
פירס - בן 3, מנומר ומעורב בכל טוב. כלב חכם חזק ואנרגטי. נאמן בצורה בלתי רגילה. מקסים עם אנשים, אבל זקוק לבית ללא כלבים נוספים. מתאים לבית מנוסה עם כלבים. מקווים שמישהו יראה ויתאהב. בדיוק כמונו.
23 צפייה בגלריה
פירס
פירס
פירס
(דוגלס)
מוזמנים לעקוב אחרינו באינסטגרם ועשו לנו לייק בדף הפייסבוק שלנו
פניות בווטסאפ יתקבלו בשמחה: 0533600945

חבר למען הכלבים

נל - כלבה מיוחדת, שמחפשת בית מיוחד מאוד. נמצאה משוטטת ברחובות חדרה, מפוחדת, סובלת מפציעות, ובלי איש בעולם שמטפל בה. היא כלבה מבוגרת בת 13, שרק אלוהי הכלבים ידע לספר איזה תלאות וסבל עברה בדרך עד אלינו. כלבה מקסימה, מלאת שמחת חיים ואהבה, שרק מתחננת לעוד סיבות לכשכש בזנב עבורן. נל חוששת מכלבים אחרים והמפגשים איתם קשים לה, כנראה בגלל החיים ברחוב לבד. היא תתאים לבית ללא כלבים, או לבית עם כלב מאד חברותי, טוב ונח, שיאפשר לה זמן להסתגל לחיים החדשים. נל בריאה לחלוטין ומחפשת סופסוף בית אוהב, רגוע ושקט שיאפשר לה להזדקן בכבוד עם פינוקים ואהבה שיתכן ולא הכירה מימיה. אנחנו יודעים שמאד קשה למצוא בית כזה, אבל אחת לכמה זמן מגיעה אלינו משפחה של מלאכים שמוכנה לפתוח את הלב לכלבה כמו נל, אז אנחנו שומרים על אופטימיות וממש מקווים שתשתפו אותה ממש הרבה, כדי שזה יוכל לקרות.
23 צפייה בגלריה
גל
גל
גל
(חבר למען הכלבים)
כרמלה - היפה שלנו היא כלבה מקסימה ועדינה , מעורבת, בגודל בינוני, בת 7 חודשים. יצורה קטנטנה שכולה לב ואהבה. כרמלה מסתדרת נפלא עם כולם, חברותית שמתרגשת ומכשכשת מכל התייחסות אליה. אם הלב שלכם מוכן להתאהב (יש לבבות שלא?), בואו לפגוש את כרמלה. היא מחפשת בית מושלם כמותה, ותעניק את כל האהבה שבעולם בתמורה.
23 צפייה בגלריה
כרמלה
כרמלה
כרמלה
(חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00. אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר". חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא.
לפרטים: רחל 054-6303861 רינת 050-5888355

צער בעלי חיים רחובות

לונה - כלבה צעירה ובינונית-גדולה עם אופי מדהים ואוהב. לונה בת שנה, נמצאת אצלנו רק שבועות בודדים ולפני כן חיה בבית לכן עדיין יהיו לה הרגלי בית. היא ממושמעת, קצת חששנית בהתחלה אך לאחר זמן קצר כשהיא נפתחת מתגלה כלבה שרק רוצה לקבל תשומת לב.
23 צפייה בגלריה
לונה
לונה
לונה
(צער בעלי חיים רחובות)
ז'אן וקלוד - שני אחים בני 7 חודשים בינוניים שחיו בבית למשך כמה חודשים לכן יש להם הרגלי בית והם מאוד ממושמעים וחכמים. ז'אן וקלוד מאוד אוהבים אחד את השני, כמו גם כלבים אחרים ותשומת לב מאנשים - הם יסתדרו בכל בית.
23 צפייה בגלריה
ז'אן וקלוד
ז'אן וקלוד
ז'אן וקלוד
(צער בעלי חיים רחובות)
ניתן לצפות בכלבים נוספים שמועמדים לאימוץ באתר שלנו http://rehovotspa.org.il/
ניתן גם למצוא אותנו בפייסבוק:
פתוחים בכל יום בשבוע בין השעות 10:00-15:00. לעוד פרטים או לתיאום הגעה אנא התקשרו אלינו: 089460135

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ג'יימי - כלב מתוק ועוצמתי צעיר, כמעט בן שנה וחצי, מסתדר עם כולם (כולל כלבים אחרים, אנשים וילדים) ומאוד אוהב ללמוד דברים חדשים. ישמח לבעלים פעיל וספורטיבי לטיולים משותפים וגם לאתגרים מנטלים.
23 צפייה בגלריה
ג'יימי
ג'יימי
ג'יימי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
רוג'ר יליד 2016. חברותי לאנשים ולחלק מהכלבים, סיים קורס אילוף בהצטיינות בתקוה שזה יעזור לו למצוא בית ממש מהר, כלב בינוני פלוס שצריך משפחה מנוסה שמבינה שכלב הוא חבר במשפחה.
23 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
פנדה החתלתול! פנדה נמצא כשהוא פצוע עם שבר ברגל אחורית בשולי הכביש,הוא נאסף ע"י תושבת העיר טובת לב,נותח והיה חודש בשיקום . הזמן עבר,פנדה התגבר על הפציעה כמו גיבור,חזר לתרגל קונג פו חתלתולים. וכעת הוא מוכן לבית משלו לכל החיים . פנדה בן כשלושה וחצי חודשים,מתלטף ואוהב מאוד פינוקים,ישתלב נפלא בכל בית אוהב חתולים.
23 צפייה בגלריה
פנדה
פנדה
פנדה
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
כרמל - חתול עיוור טוב מזג מחפש משפחה שרואה מהלב. מסתדר היטב עם חתולים אחרים, מסורס ומחוסן . תשאלו כל מי שאימץ חתול עיוור והוא יעיד בעצמו על הקשר החזק והמרגש שנוצר איתם ועל כך שבלב הם רואים 6:6. הוא לא מרגיש שונה. כרמל קופץ ומשחק כמו כל חתול אחר ומחכה לכם אצלנו עם עוד חתולים כבדי ראייה, בעלי עין אחת ועיוורים למחצה.
לאימוץ כלבים 054-6964142 או הגיעו השבת לפארק כפר סבא מהשעה 10:00 עד 14:00. אנו נגיע עם מגוון כלבים בוגרים וגורים. אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן או ללא נשירה
לאימוץ חתולים ולהתנדבות 058-6962145

גלבוע אוהבת חיות

ויקטור - המתוק הזה כלב חברותי ושמח, מסתדר נהדר עם כלבות נקבות ויהיה שיחוק בבית שיתאים לו. אז איפה אתם המשפחה החדשה שלו? בואו להכיר אותו, מבטיחים לכם שתתאהבו. איך אפשר אחרת?
23 צפייה בגלריה
ויקטור
ויקטור
ויקטור
(גלבוע אוהבת חיות)
תמי - כלבונת יפיפיה במיוחד, היא ממש לא גדולה ואפילו קומפקטית בגודל שלה, והיא מחפשת את מי שיהיה המשפחה והבית שלה לתמיד. מה שבטוח- זאת תהיה זכייה הדדית!! מי שיאמץ אותה פשוט ירוויח. היא מבטיחה להיות הכלבה הכי מדהימה בעולם בבית שיהיה מושלם בשבילה, והיא תעדיף להיות כלבה יחידה בבית, כשכל תשומת הלב תהיה עליה. תמי צעירה, אנרגטית, מתה על תשומת לב וחברה וכלבה מהממת במיוחד בגודל בינוני שזקוקה מאוד לבית ומשפחה אוהבת.
23 צפייה בגלריה
תמי
תמי
תמי
(גלבוע אוהבת חיות)
לתיאום בזמן אחר ולכלבים שבאומנה שלחו הודעה בוואטספ במספרים 050-6552609/ 050-6539439 (מענה בימים א-ו) ונתאם אימוץ אישי בזמן ובשעה שמתאימים לכולם.
כל הכלבים שלנו נמסרים מחוסנים, מעוקרות/ מסורסים תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24.

חבר לי

כינרת - יפה, מעורבת, בינונית בגודלה, נולדה ביולי 2019 ומטורפת על אנשים והמון ליטופים. היא מסתדרת עם חלק מהכלבים, מלאת חמלה לגורים ובמילה אחת - נאמנה ומהממת. מתאימה לכל משפחה, גם לא האנרגטית במיוחד.
23 צפייה בגלריה
כנרת
כנרת
כנרת
(צילום: חבר לי)
ורסצ׳ה - ורסצ׳ה המדהים חייב, אבל ממש חייב, לצאת כבר מהכלוב! מלינואה מעורב, נולד במרץ 2020 , גדול וחזק אבל עם נפש של גור קטנטן. ורסצ׳ה המיוחד משוגע על אנשים ואוהב להתלטף ולהתפנק. אנו מחפשים עבורו מאמצים מנוסים ופעילים, עם עדיפות לבית עם חצר, שיהנו לפרוק איתו אנרגיות בטיולים ומשחקים. ההתחלה שלו בעולם היתה קשה - בואו לאפשר לו עתיד טוב יותר ומלא באהבה.
23 צפייה בגלריה
ורסצ'ה
ורסצ'ה
ורסצ'ה
(צילום: חבר לי)
מייקי - בן שנה מעורב ויפיוף אמיתי, נולד בספטמבר 2021 בגודל בינוני. מייקי שלנו אוהב לשחק ,מת על אנשים, מסתדר מעולה עם ילדים ועם רוב הכלבים. מייקי נמצא כרגע באומנה. שמסתיימת השבוע!!! ואנחנו כל כך לא רוצים להחזיר אותו לכלוב בכלביה אחרי שלמד לחיות בבית. רוצים להציל את מייקי? צרו איתנו קשר במהרה.
23 צפייה בגלריה
מייקי
מייקי
מייקי
(צילום: חבר לי)
חואן - הכירו את חואן המתוק, גור מתבגר ויפייפה שנולד בפברואר 2022, יהייה גדול. הוא מסתדר עם כל הכלבים וכל האנשים! חואן המקסים יהיה מושלם לכל בית, העיקר שיקבל את מנת הנשיקות היומית שלו בכל בוקר. חואן מחפש את המשפחה הקבועה שלו, זאת שתבין שהוא נקשר מאוד מהר לאנשים ולכן האהבה שלו היא ענקית.
23 צפייה בגלריה
חואן
חואן
חואן
(צילום: חבר לי)
עמותת חבר לי היא עמותה לאימוץ כלבים הפועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם השירות הווטרינרי של רעננה-כפר סבא. לפרטים ואימוצים שילחו הודעה או ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
ימי אימוץ: כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה. א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב: אינסטגרם @friendforme.raanana פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא https://www.facebook.com/lagaatbakelev/ כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה https://www.imutz.org/

אס. או. אס. חיות

טריקו - בן כשנה וחצי והגיע ל S.O.S חיות מהסגר באר שבע שם המצב קשה עם אלפי כלבים חסרי בית וכמעט אפס אימוצים. טריקו הוא כלב יפה ומיוחד במינו עם פנים של רועה גרמני וצבעים של רועה אוסטרלי. חברותי לאנשים ובעל אופי טוב ועדין. מסתדר עם כלבים אחרים, הולך יפה ברצועה ומחונך לצרכים. מושלם כבר אמרנו?
23 צפייה בגלריה
טריקו
טריקו
טריקו
(אס. או. אס. חיות)
שלגיה בת כ – 8 חודשים היא ממש נסיכה. למרות המקום הקשה שהיא הגיעה ממנו, גילינו כלבה טובה ונאמנה. כלבה צעירה, בינונית בגודלה, אנרגטית ומלאת שמחת חיים. אוהבת אנשים, נקשרת אליהם ומסתדרת עם כלבים אחרים. הולכת יפה עם רצועה וכנראה מחונכת לצרכים.
23 צפייה בגלריה
שלגיה
שלגיה
שלגיה
(אס. או. אס. חיות)
תור המקסים הוא דוברמן מעורב חמוד ושמח .אוהב אנשים ורגיל לחיים בבית. מסתדר עם כלבים אחרים, הולך יפה עם רצועה ומחונך לצרכים. תור המקסים שאיבד את הבית שלו והגיע לכלוב בהסגר עירוני חולם למצוא בית אוהב לכל החיים.
23 צפייה בגלריה
תור
תור
תור
(אס. או. אס. חיות)
אנפה מתוקה וחברותית מאוד, אוהבת אנשים וילדים!! היא מסתדרת ומשחקת מאוד יפה עם כלבים ,מורגלת לצרכים. אנפה נמצאת כבר זמן רב באומנה שמספרת שהיא כלבה טובה בבית ויכולה להתאים גם למגורים בדירה. היא צריכה משפחה ספורטיבית שתעזור לה לפרוק אנרגיות ותיתן לה לרוץ ולשחק כמו שהיא כל כך אוהבת. היא אוהבת טיולים אך היא מתרגשת ומסתקרנת לפעמים ויכולה למשוך, לכן היא תשמח לבעלים אסרטיביים שימשיכו לעבוד איתה על זה. אנפה כל כך תשמח למצוא בית אוהב וכיפי כמוה.
23 צפייה בגלריה
אנפה
אנפה
אנפה
(אס. או. אס. חיות)
טלפון לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות:
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ.
בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
יום אימוץ לחתולים ברמת אביב – גורים ובוגרים. כל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 10:00-14:00. ב-WAZE אס או אס חיות תל אביב.

אגודת צער בעלי חיים בישראל

בובי - כלבה בת שנה מסוג רועה בלגי מעורב. חברותית, חכמה, קשובה ,אנרגטית, מאוד אוהבת ליטופים, חיבוקים, אוהבת לשחק ולרוץ. צריכה לעבור אילוף וחינוך לצרכים. מחפשת בעלים שיעניקו לה בית חם ואוהב לכל החיים.
23 צפייה בגלריה
בובי
בובי
בובי
(אגודת צער בעלי חיים ישראל)
אינה - כלבה כנענית, מעורבת בת שנה וחמישה חודשים. חברותית, רגועה, אוהבת חיבוקים וליטופים צריכה לעבור חינוך לצרכים ואילוף. מחפשת בעלים שיעניקו לה חינוך ואילוף הנכון ויתנו לה בית חם ואוהב לכל החיים.
23 צפייה בגלריה
אינה
אינה
אינה
(אגודת צער בעלי חיים ישראל)
נאט - חתולה, מעורבת, בת ארבעה חודשים. חברותית, אנרגטית, אוהבת לשחק. מחפשת בית חם שיעניק לה אהבה לכל החיים.
23 צפייה בגלריה
נאט
נאט
נאט
(אגודת צער בעלי חיים ישראל)
גושה - חתול מעורב, בן ארבע חודשים. חברותי, אנרגטי, אוהב לשחק. מחפש בית חם שיעניק לו אהבה לכל החיים.
23 צפייה בגלריה
גושה
גושה
גושה
(אגודת צער בעלי חיים ישראל)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן