כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ליאו, גורון יליד 01.2022 שהגיע ממעלה אדומים ונמצא באומנה מהממת, שגם לומדת אילוף ועובדת איתו על חינוך ושגרה של בית.בהחלט זכה הכלבון המתוק הזה! מחונך ומתוק להפליא.
23 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
בובי הוא ילדון קסום בן כ- 7 חודשים, שובב ואנרגטי, נמצא משוטט על ידי פעילה ולמזלו (ולמזלנו!) הגיע לחסות העמותה. מורגל לחיות עם כלבים וחתולים ומחפש בית סבלני ואוהב.
23 צפייה בגלריה
בובי
בובי
בובי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
יוחנן אקא נונו רצה שתראו שהוא כבר לא כל-כך קטן…כבר לא מפחד וכבר לא חששן! הוא גדל ופרח לגור מקסים,מתוק ואוהב ורק מחכה שמישהו יתאהב בו בחזרה ויקח אותו הביתה להיות חלק בלתי נפרד מהמשפחה. יוחנן ניצל מתוך תעלת ניקוז ליד סופר גדול באיזור התעשייה בעיר. התרגשתם? הוא מחכה לטלפון שלכם.
23 צפייה בגלריה
יוחנן
יוחנן
יוחנן
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
בנג'י - מצאו אותו עם קולר ופעמון מה שמעיד על כך שהיה חתול בית שאבד. גם פירסמנו וגם גיששנו באיזור שבו נמצא אך לא מצאנו סימנים ולא הגיע כל דורש. עבר כבר זמן אז כנראה שמי שאיבד פשוט ויתר או שדרכינו טרם נפגשו. בנג'י הוא חתול חברותי ונפלא, מסתדר עם כל החתולים וכל האנשים. הוא אוהב להיות בידים ולקבל נשיקות בלחיים. ממש חתול מושלם! אנחנו מאוד נשמח שיגיע לבית אוהב.
23 צפייה בגלריה
בנג'י
בנג'י
בנג'י
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים 054-6964142 או הגיעו השבת לפארק כפר סבא מהשעה 10:00 עד 14:00. אנו נגיע עם מגוון כלבים בוגרים וגורים. אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן או ללא נשירה
לאימוץ חתולים ולהתנדבות 058-6962145
למידע נוסף חפשו אותנו בפייסבוק ובאינסטגרם

גלבוע אוהבת חיות

סקובי תמיד מסתובב בטוקסידו הכי חגיגי שלו עם צבעי הפרווה שלו. הוא כלב צעיר, חברותי ואנרגטי שמחכה מאוד לבית ומשפחה משלו, ומי שיאמץ אותו ירוויח כלב מהמם!
23 צפייה בגלריה
סקובי
סקובי
סקובי
(גלבוע אוהבת חיות)
רומיאו - כלב בית בן שמונה שחי את רב חייו מכורבל על הספה ימצא את עצמו בקרוב בכלוב ואנחנו מחפשים את האדם עם לב הזהב שיאמץ אותו לפני שזה יקרה. חוסר זמן, ילדים שצריכים תשומת לב, הרבה סיבות שלא רלוונטיות לעובדה אחת קטנה- מי שישלם את המחיר בסופו של דבר זה הכלב. הוא מתוק וחברותי, אוהב מאוד לשחק, מסתדר עם חתולים וכלבות נקבות, ממושמע ומחונך... כלב בית שהמקום שלו זאת הספה או מכורבל ומלוטף. הלב שלנו נשבר, ואנחנו נעשה הכל כדי שרומיאו לא יכנס לכלוב
23 צפייה בגלריה
רומיאו
רומיאו
רומיאו
(גלבוע אוהבת חיות)
לתיאום בזמן אחר ולכלבים שבאומנה שלחו הודעה בוואטספ במספרים 050-6552609/ 050-6539439 (מענה בימים א-ו) ונתאם אימוץ אישי בזמן ובשעה שמתאימים לכולם.
כל הכלבים שלנו נמסרים מחוסנים, מעוקרות/ מסורסים תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24.

בשביל בעלי החיים

תמי - רועה שוייצרית מעורבת בת 3 וחצי. מעוקרת ומחוסנת. כלבה עדינה, מסתדרת עם כלבים ואוהבת אנשים. איך אפשר שלא להתאהב באוזניים האלו? אנחנו מחפשים בית לתמי שיראה את הקסם שבה עם המון סבלנות ואהבה.
23 צפייה בגלריה
תמי
תמי
תמי
(בשביל בעלי החיים)
אגוזי - גור מעורב בן כתשעה חודשים. ידידותי, אוהב חברה של בני אדם ומסתדר עם כלבים אחרים. אגוזי הגיע עם בעיית עיניים, טופל במסירות ומשתפר משמעותית! הצוות בכלביה מעיד עליו שהוא הגור הכי מחונך שאי פעם פגשו. אגוזי ישמח לבית חם ומשפחה אוהבת שיתייחסו לגודל הלב שלו ולא רק לגודל הגוף שלו.
23 צפייה בגלריה
אגוזי
אגוזי
אגוזי
(בשביל בעלי החיים)
מרטין - רועה בלגי מעורב יפה תואר בן 5. מרטין הוא כלב שכולו לב, מרעיף אהבה בשפע ואוהב מאוד אנשים. סופר חברותי, אנרגטי ואת כל הסביבה מרשים. בשנים הראשונות לחייו, מרטין היה חסר מזל. בעליו קשרו אותו בחצר הבית ללא חשיפה ואהבה - כך הוא גדל. למרות הקשיים, מרטין שוקם ועבר תהליך מדהים. הוא יצא לקורס אילוף והתגלה ככלב חכם, שלומד מהר ומבין עניינים. הבית שאותו אנחנו מחפשים, הוא בית מנוסה וסבלני שלא מפחד מאתגרים. מסורס, מחוסן ומשובב.
23 צפייה בגלריה
מרטין
מרטין
מרטין
(בשביל בעלי החיים)
איך מאמצים?
יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563; אסנת 050-9336052; הילה 054-7075501; טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim/
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים.

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

שוקו המהממת מחפשת בית מהמם לפחות כמוה! ברגע ששוקו הגיעה לכלביה, היא מיד נכנסה ללב של כל המתנדבים. מדובר על כלבה נדירה עם טונות של אהבה, ששמחה לראות אנשים ורק רוצה להתפנק ולהתחבק. שוקולית המתוקה היא כלבה חזקה, אבל הולכת יפה בטיולים. היא יכולה להסתדר עם חלק מהכלבים, אבל בבית היא תשמח להיות הנסיכה היחידה, ואנחנו מבטיחים שהיא תכניס כמויות של אושר הביתה. פיטבול | בת שנתיים | בינונית-גדולה | מחכה בהרצליה
23 צפייה בגלריה
שוקו
שוקו
שוקו
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
קרי האמא המדהימה נמצאה מוזנחת ומשוטטת עם שני גוריה שרק נולדו. למזלה היא הגיעה אלינו לכלביה, קיבלה אוכל טוב, טיפול והמון אהבה מהמתנדבים שלנו. קרי סבלה ממחלת עור (לא מדבקת לאנשים ובע"ח), היא סיימה טיפול וכבר רואים את הפרווה המהממת שלה צומחת מחדש. היא נפרדה משני גוריה שיצאו לבתים מאמצים, ועכשיו הגיע התור שלה למצוא אהבה בבית חם! כלבה סופר עדינה, חברותית, מתלטפת ושמחה לראות את כולם – גם אנשים וגם כלבים. קרי נוחה מאוד לטיול, לא מושכת ולא מתרגשת מכלבים וחתולים. קרי היא כלבה שכולה לב ונשמה ואנחנו מחפשים בשבילה רק את הטוב ביותר! מי זוכה במהממת הזאת? פינצ׳ר מעורבת | בת שנתיים | בינונית-קטנה | מחכה בהרצליה
23 צפייה בגלריה
קרי
קרי
קרי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

ליזי, כלבה חברותית בת שנתיים. אנרגטית ושובבה. נפלאה עם אנשים וילדים. מסתדרת עם כל הכלבים.
23 צפייה בגלריה
ליזי
ליזי
ליזי
( צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
נסי, כלבה עדינה בת כשנה וחצי. טובה, חברותית ומתמסרת. אוהבת אנשים ונהדרת עם ילדים. מסתדרת עם כל הכלבים.
23 צפייה בגלריה
נסי
נסי
נסי
( צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
בל, כלבה מקסימה בת שנה וחצי. מתמסרת, מתלטפת ומחבקת. אוהבת אנשים ומושלמת עם ילדים. מסתדרת עם כל הכלבים.
23 צפייה בגלריה
בל
בל
בל
( צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
ניקי, כלבה עדינה בת שנתיים. חברותית, טובה ומתמסרת. מחפשת תשומת לב ונהדרת עם ילדים. מסתדרת עם כל הכלבים.
23 צפייה בגלריה
ניקי
ניקי
ניקי
( צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים: 2313*
לאתר העמותה לחצו כאן
כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב
שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

תנו לחיות לחיות

רוקי - תנו לנו להמליץ לכם על ה-רוקי. אהוב האהובים שלנו שכל כך אוהב להתפנק ולפנק, כוכב קולנוע שיגרום לכם בלי סוף להתרגש. רוקי המהמם שלנו לוקח חלק בפרוייקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים במידת הצורך ו-2 שקי מזון מתנת ביופט. כלב של אהבה ללא גבולות שבגיל 9 מגיע לו לזכות באהבה הכי מהממת שיש.
23 צפייה בגלריה
רוקי
רוקי
רוקי
(תנו לחיות לחיות)
פלאפל - כמו שנהוג לומר: "שרופה" על הפאלפל הזה! כלב עם כל כך הרבה שמחת חיים ואהבה מתבזבז בכלוב כבר שנים! כלבלב בן 6, שיגרום לכם כל יום מחדש להתרגש. הוא לחוץ ממפגש עם אנשים חדשים ולכן מתקשה למצוא אהבה. הוא יעניק לכם כל כך הרבה אם רק תתנו לו הזדמנות להכיר ולרקוד את ריקוד האהבה.
23 צפייה בגלריה
פלאפל
פלאפל
פלאפל
(תנו לחיות לחיות)
לי- יפיפיה כזאת, נשקנית במשרה מלאה, ללי ריסקו את הלב כשנטשו אותה מבית, בגלל שברחה. יש לה פרווה להתכרבל בתוכה שעות, היא אוהב לשחק ומלא להתפנק ומחכה עכשיו למשפחה, שתבטיח לתמיד להיות שלה. לי בת 3.
23 צפייה בגלריה
לי
לי
לי
(תנו לחיות לחיות)
כוכבה - הכוכבה מחכה לנצנץ בבית הכי מושלם שיש. גורונת מתבגרת בת 10 חודשים, עדינה ומתוקה וכן, חסרה לה עין אחת והיא עדיין הכי יפה בעיר
23 צפייה בגלריה
כוכבה
כוכבה
כוכבה
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

אס. או. אס. חיות

קוקה היא פינצ'רית קטנה בת כשנה. כלבה טובה ומלאת אנרגיות שפעם היה לה בית וכבר לא רצו אותה. גלבה שמחה, ואוהבת אנשים. מסתדרת עם כלבים אחרים. הולכת יפה עם רצועה ומחונכת לצרכים. ננטשה מבית.
23 צפייה בגלריה
קוקה
קוקה
קוקה
(אס. או. אס. חיות)
אפולו, מלך האהבה והחיבוקים ככה הוא העביר את יום האימוץ האחרון - רק מבקש שיאהבו אותו. כל המתנדבים כבר מאוהבים בו אבל למרות הכל הוא עדיין לא מצא בית... מי שיאמצו יזכה בחבר אמיתי ובכלב חכם ואוהב. אפולו בן כשנתיים, מלינואה מעורב שרגיל לחיים בבית ומחונך לצרכים. הגיע אלינו מהסגר במרכז הארץ וכל כך מגיע לו להתפנק ככה בבית כל יום.
23 צפייה בגלריה
אפולו
אפולו
אפולו
(אס. או. אס. חיות)
גורי ששת - שתי גורות צעירות בנות כחודשיים שנמצאו נטושות ללא אימם, עם עוד 4 אחים ואחיות שכבר אומצו. הן נמצאות בבית משפחת אומנה שמספרת שהן חברותיות, מקסימות וסופר מתוקות. אוהבות יחס וליטופים ומסתדרות עם כולם. הן זקוקות לבית אוהב שישקיע בחינוך כיאה לכל הגורים.
23 צפייה בגלריה
גורי ששת
גורי ששת
גורי ששת
(אס. או. אס. חיות)
קשיו הגיעה אלינו מהסגר באר שבע. נשמה טובה בת כ 3 שנים שפעם היה לה בית עד שנזרקה ונמצאה משוטטת, מוזנחת, מורעבת ומותשת. קשיו בבית מלאה בשמחת חיים. היא כלבה ממושמעת שרואים שחיה בבית בעברה. מחונכת לצרכים ויודעת את כל הפקודות הבסיסיות וגם המורכבות יותר. בגינת כלבים היא מאד מלאת בטחון ודומיננטית. מסתדרת עם חתול הבית מצוין (אבל פחות נחמדה לחתולים ברחוב). תתאים למי שמחפש כלבה מאולפת ורגועה בבית ולא פוחד מרעש של נביחות כשיוצאים לטייל בחוץ. ובעיקר בעיקר למי שרוצה להעניק ביטחון ואהבה לנשמה טובה שנפלה לידיים של אנשים שלא ראויים לה.
23 צפייה בגלריה
קשיו
קשיו
קשיו
(צילום: גל נחשון)
טלפון לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111 אתר: https://www.sospets.co.il/ ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות: יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים
בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
יום אימוץ לחתולים ברמת אביב – גורים ובוגרים בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב