כשהייתה בת חצי שנה בלבד, הכלבה איימי איבדה את משפחה שנרצחה במתקפת הטרור של מחבלי חמאס ב-7 אוקטובר. היא אותרה כעבור כמה ימים ברכב נטוש בעוטף עזה. אחרי יומיים של ניסיונות חילוץ אינטנסיביים – היא הוצאה מהרכב ונלקחה לפנסיון שיקומי בשרון.
1 צפייה בגלריה
איימי, מחפשת בית חם לתמיד
איימי, מחפשת בית חם לתמיד
איימי, מחפשת בית חם לתמיד
(צילום: דוגוויל)
"תחילה היא אומצה על ידי בחור שהחליט לעשות רילוקיישן ולכן החזיר אותה לפנסיון", סיפרה נטלי סיטבון אלמייהו, מפנסיון דוגוויל, שפועלת כבר 15 שנים במטרה למצוא לכלבים בית חם. "אחרי זה היא עברה לידי זוג בפנסיון ביתי, שניסה לסייע לה להשתקם. באחד הלילות היא נכנסה לישון עם הבעלים במיטתו והוא קיבל דום לב. חוסר המזל רודף אותה. מ-7 באוקטובר. היא עברה כבר שלוש משפחות. זה לא אמיתי".
סיטבון אלמייהו סיפרה על איימי: "היא כלבה חמודה ומקסימה, ברגע שהיא מכירה את האנשים. היום היא בשיקום, כדי לאפשר לתת לאנשים להתקרב אליה, להחזיר לה את האמון בבני אדם. אנשים עם גישה לבעלי חיים וניסיון יכולים ליהנות מהחברה שלה. אנחנו מקווים שהיא תמצא משפחה, שתשכיח ממנה מה שעברה בתקופה האחרונה".
היא הוסיפה: "ב-7 באוקטובר איימי הוכיחה את הנאמנות שלה לבני המשפחה שלה, כשנשארה ברכב והתעקשה לשמור על הגופות שלהם ולא לאפשר לאף זר להתקרב אליהם. מי שיקבל אותה יזכה בכלבה מהממת, רגישה ואינטיליגנטית".
כעת איימי ממתינה למשפחה מאמצת בפנסיון שיקומי בשרון, שאליו הגיעה לפני כשבועיים. מעוניינים לאמץ את איימי? פנו לדף הפייסבוק "כלבים של החיים"