חבר למען הכלבים

ארתור: עבר חיים לא פשוטים. אנשים רעים גזרו לו את האוזניים וזרקו אותו. הוא שוטט ליד מחסום צהלי בדרום ולמרות הרוע שחווה מבני אדם הוא רק חיפש חום ותשומת לב. בכל שבת הוא מתרגש כשבאים אנשים לאמץ, אבל אף אחד לא בוחר בו. אף אחד לא עוצר ליד התא שלו. הוא מקסים ועדין וממש רוצה כבר בית! ומגיע לי בית. בית מושלם כמוהו! אנחנו לימדנו את ארתור שיש גם טוב בבני האדם ויד אדם יכולה להיות גם מלטפת ולא מכאיבה. הוא בן שנה וחצי, כלב מקסים, עדין וחברותי, מסתדר עם כלבים ומתפנק על כל מגע וליטוף. הולך יפה עם רצועה ולא מושך בכלל. ארתור זקוק למשפחה שתפצה על החיים הקשים שעבר. שתראה לו רק חום ואהבה והוא יעניק בחזרה הרבה יותר. ארתור מעביר את חייו בתא בכלביה במקום בבית אוהב. בואו לאמץ את ארתור ולהעניק לו את הבית שמגיע לו.
25 צפייה בגלריה
ארתור
ארתור
ארתור
(חבר למען הכלבים )
לוקאס: מחכה לבית כבר יותר מדי זמן לוקאס שלנו, הכלבלב עם האוזניים הכי מתוקות בעולם. כבר תקופה ארוכה שהוא אצלנו, כולם ביום אימוץ משתגעים מהמתיקות שלו אבל בסופו של דבר הוא מוצא את עצמו שוב בכלוב, שוב לא נבחר. לא מובן לנו למה. הוא מתוק אמיתי בן שנתיים וחצי, מרעיף אהבה בכמויות, נשקן בינלאומי, אוהב מאוד אנשים ומסתדר נפלא עם כלבים אחרים. מאוד אוהב ילדים. לוקאס הוא כלב מתנה, כלב שכל אחד היה חולם עליו. והוא- הוא רק חולם על בית אוהב ומפנק בחטיפים...ובינתיים הוא רק הולך ודועך בכלוב. בואו לאמץ את לוקאס!
25 צפייה בגלריה
לוקאס
לוקאס
לוקאס
(חבר למען הכלבים )
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים:
הילה 050-9190922 רחל 054-6303861 רינת 050-5888355 אם אין מענה נא לשלוח הודעת ווצאפ ונחזור אליכם

בשביל בעלי החיים

סקי - בת שנה וחצי, מתמסרת בצורה יוצאת דופן ויש לה המון אהבה לתת! היא מסתדרת עם כולם, אוהבת להיות בחברה, אוהבת לשחק עם כלבים אחרים, להשתולל, ועושה הכל בשביל מגע וקשר. נסו לדמיין איך ילדונת שכזו מרגישה כשהיא מעבירה את חייה בבדידות בכלוב זה גיהנום עבורה! אבל סקיי לא נשברה ובכל פעם שבאות לקחת אותה, היא פורצת החוצה בשמחה.
25 צפייה בגלריה
סקיי
סקיי
סקיי
(בשביל בעלי החיים )
ונוס - רועה גרמנית מעורבת, בת שמונה חודשים וגודלה בינוני. ונוס רגילה לחיי בית. היא אנרגטית כיאה לגזע ותשמח למשפחה פעילה שתדע לפרוק לה אנרגיות.
25 צפייה בגלריה
ונוס
ונוס
ונוס
(בשביל בעלי החיים )
שרי המתוקה, בת השנה וחצי, היא כלבה בינונית בגודלה הרגילה לבית, מחונכת, מסתדרת עם אנשים, ילדים וכלבים. אפשר יהיה לפגוש אותה ביום שישי הקרוב ביום האימוץ בפתח תקווה, או במהלך השבוע בתיאום טלפוני.
25 צפייה בגלריה
שרי
שרי
שרי
(בשביל בעלי החיים )
איך מאמצים?
יום שבת הקרוב בפארק כפר סבא בין 10:00- 14:00 או ביום האימוץ של העמותה או בתיאום מראש. יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563 אסנת 050-9336052 הילה 054-7075501 טניה 050-3015086 (דוברי רוסית) בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim/

הרצליה ורעננה אוהבות חיות

מחפשים לצרף בת משפחה חדשה? אליס תהיה מושלמת לתפקיד אליס היא גורה בת חצי שנה, יפיפיה מבפנים ומבחוץ! היא מתוקה, אנרגטית, שמחה וחברותית לכולם! תהיה מושלמת גם לבית עם ילדים או בע"ח נוספים! אליס זקוקה לבית שמבין שהיא עדיין גורה, כנראה שלא מחונכת לצרכים עדיין, וצריכה את הזמן וההשקעה שלכם כדי ללמוד מה מותר ומה אסור. אנחנו מחפשים לה בית חם ואוהב לפחות כמוה. רועה מעורבת | בת חצי שנה | בינונית | מחכה בכלביית הרצליה.
25 צפייה בגלריה
אליס
אליס
אליס
(הרצליה ורעננה אוהבות חיות )
הכירו את אוסקר המלאך - כלב שכולו לב. המתוק הזה הגיע מבית עם אחיו ואחותו, ועכשיו מחכה שמישהו יקח אותו בהקדם לבית חם. אוסקר הוא כלב חכם מאוד, אצילי, עדין ומעט חששן. הוא נפתח מהר וכשזה קורה, הוא מבקש ליטופים בכזאת עדינות, שאי אפשר לא להתאהב בו! ואם זה לא מספיק, הוא גם מסתדר מצוין עם כלבים. אוסקר יהיה תוספת נהדרת לכל משפחה שמחפשת חבר על ארבע :) רועה מעורב | בן 4.5 | בינוני-גדול | מחכה בהרצליה.
25 צפייה בגלריה
אוסקר
אוסקר
אוסקר
(הרצליה ורעננה אוהבות חיות )
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אגודת צער בעלי חיים בישראל

סנו- חתולה מעורבת, בת שנה. חכמה, אנרגטית, עצמאית בשטח, מתלטפת, לא אוהבת שמרימים אותה. מחפשת בעלים שיעניקו לה בית חם ואוהב לכל החיים.
25 צפייה בגלריה
סנו
סנו
סנו
(שמעון גליאנצשפיגל)
פטר- הוא חתול מעורב, בן שנתיים ו3 חודשים. חברותי, עדין, חכם, קשוב, מתקשר מעולה עם חתולים וכלבים. צריך לקבל אוכל מיוחד למניעת קריסטלים ובדיקות תקופתיות. מחפש בעלים שיעניקו לה בית חם ואוהב לכל החיים.
25 צפייה בגלריה
פטר
פטר
פטר
(שמעון גליאנצשפיגל)
סקאי- כלב מעורב, בן 3 שנים, גדול בגודלו. חכם, חברותי, מסתדר עם רוב הכלבים. מחונך לצרכים רק צריך חיזוק של הנושא וכן זקוק חיזוק משמעת. מחפש בעלים אסרטיביים שיעניקו לו בית חם ואוהב לכל החיים.
25 צפייה בגלריה
סקאי
סקאי
סקאי
(שמעון גליאנצשפיגל)
אם אתם רוצים לבוא לאמץ את אחד המקסימים האלה, אתם מוזמנים להגיע אלינו- אגודת צער בעלי חיים בישראל תל אביב, הרצל 159 תל אביב, *4553.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

רוג'ר יליד 2016. חברותי לאנשים ולחלק מהכלבים, סיים קורס אילוף בהצטיינות בתקווה שזה יעזור לו למצוא בית ממש מהר, כלב בינוני פלוס שצריך משפחה מנוסה שמבינה שכלב הוא חבר במשפחה וככזה צריך להשקיע בו. רוג'ר אוהב ליטופים, בעל אופי מתרפק ואוהב.
25 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
בונו - יליד 2019. הגיע מבית מזניח בו הוחזק בחצר ללא טיולים כלל. אוהב להיות בן יחיד, מת על ליטופים ונהנה מחברת אנשים. אחרי כל מה שעבר, מגיע לבונו לחיות חיים מלאי חוויות משותפות. בונו החל עבודה עם מאלף ומומלץ שיגיע לבית מנוסה שימשיך להשקיע בו.
25 צפייה בגלריה
בונו
בונו
בונו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לולה ודוטי - חברות הכי טובות. חתולות כ"כ עדינות שמצאו את מקומן אחת בעזרתה של השנייה. תמיד ביחד, מלקקות ומנחמות, צמודות כאילו היו אחיות תאומות למרות שהכירו בטיפוליה שלנו כחתולות בוגרות. הכי נשמח למצוא להן בית ביחד.
25 צפייה בגלריה
לולה ולוטי
לולה ולוטי
לולה ולוטי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או הגיעו לשבת אימוץ בפארק כפר סבא המתקיימת אחת לשבועיים. בדקו את הפרסומים שלנו בפייסבוק ובאינטסגרם.
לאימוץ חתולים 054-3389490, 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בכל יום בתיאום מראש, כולל שבת.
אס. או. אס. חיות
ברנדה היא אחת הכלבות המושלמות והעדינות. ברנדה בת ה 4 היא סאלוקית מעורבת עדינת נפש שצריכה המון אהבה וביטחון. נקשרת ואוהבת אך צריכה זמן להתרגל כי יכולה להיות חששנית בהתחלה ממקומות שלא מכירה.
25 צפייה בגלריה
ברנדה
ברנדה
ברנדה
(אס. או. אס. חיות )
סם - סם אומץ מהעמותה כשהיה גור והוחזר אלינו כעבור שנה כשהבעלים עזבו את הארץ. הוא נשבר לרסיסים ולקח לנו זמן לאחות את השברים ועכשיו הדוב הטוב הזה מחפש בית אוהב לתמיד. למרות הגודל שלו, סם מסתדר עם חתולים וכל הכלבים. הוא צמא ליחס, נקשר מאוד מהר. סם הוא כלב שמח שאוהב לשחק ולרוץ, סקרן מאוד וצריך בית שיוכל לספק לו את פריקת האנרגיה והיחס שהוא צריך.
25 צפייה בגלריה
סם
סם
סם
(אס. או. אס. חיות )
יובי המתוק! נשמה טהורה בן כשנה וחצי. כלב מקסים, שמח וחברותי. קצת חששן בהתחלה כשלא מכיר אך נפתח במהרה. רגוע ורגיל להישאר לבד בבית. מסתדר עם כלבים אחרים, אוהב אנשים וילדים. זקוק לבית סבלני שייתן לו זמן להתרגל ולבטוח.
25 צפייה בגלריה
יובי
יובי
יובי
(אס. או. אס. חיות )
בובה בת כשנה. פיטבולית חמודה, חברותית ורגועה. אוהבת להיות בקרבת אנשים, להתלטף ולהתכרבל. אוהבת טיולים, לפגוש ולשחק עם כלבים אחרים. הולכת יפה עם רצועה אך היא חזקה וזקוקה לאדם בוגר שיוליך אותה. זקוקה לפריקת אנרגיה יומית ואז היא רגועה בבית. מסתדרת עם אנשים, ילדים וכלבים אחרים. מחונכת לצרכים ומהממת באופיה.
25 צפייה בגלריה
בובה
בובה
בובה
(אס. או. אס. חיות )
עמותת S.O.S חיות
03-6416797 ; 054-4524966
חפשו SOSPETS באינסטגרם

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

שאול, גור חמוד בן 4 חודשים. חברותי מאוד ומגרגר.
25 צפייה בגלריה
שאול
שאול
שאול
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
זורו, כלב מקסים בן שנתיים. חברותי, אנרגטי ושובב. נפלא עם ילדים ומסתדר עם כל הכלבים.
25 צפייה בגלריה
זורו
זורו
זורו
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
צדק, כלבה שובבה בת 7 חודשים. אוהבת בני אדם וילדים. מחפשת יחס וליטופים. מסתדרת עם כלבים אחרים.
25 צפייה בגלריה
צדק
צדק
צדק
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
חירות, כלבה שובבה בת 7 חודשים. אוהבת בני אדם וילדים. מחפשת יחס וליטופים. מסתדרת עם כלבים אחרים.
25 צפייה בגלריה
חירות
חירות
חירות
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים: www.spca.org.il
חפץ חיים 4, תל אביב טלפון: 2313*
שעות פעילות: א-ה 11:00-17:30 ו 11:00-15:00 ש 11:00-16:0

תנו לחיות לחיות

פופאי- הכלבלב שהוא סרט מצוייר! פופאי המשגע שלנו! חולץ מקלקליה בתור גור קטן, במצב נוראי, שלד של כלב שלא אכל במשך שבועות ארוכים, חטף מכות, היא חבול ואומלל מאוד. שש שנים עברו מאז...הוא גדל בכלוב, את כל הילדות וגיל הנעורים העביר בין סורגים והרצון לצאת למרחבים לעולם לא מפסיק. אהוב אנרגטי וכובש, בעקבות מה שעבר ואפשר להבין אותו, מתקשה לסמוך במפגש ראשון על מי שמכיר. אם תתנו לו הזדמנות, הוא יהפוך לממרח הכי גדול של אהבה, הוא יהיה נאמן ואוהב בצורה בלתי רגילה.אחרי שש שנים בכלוב, הכי מגיע לו לצאת הביתה. פופאי בן 6.
25 צפייה בגלריה
פופאי
פופאי
פופאי
(תנו לחיות לחיות )
כריס- גורון מתבגר, מתוק ברמות מוגזמות, קורא לכם להגיע לקחת אותו הביתה ולזכות באהבה ללא גבולות. כריס המשגע הגיע אלינו אחרי שנדרס, עבר שיקום ארוך והיום על 4 רגליים מחלק אהבה בלי סוף. עדין , מקסים וכובש, בן 8 חודשים.
25 צפייה בגלריה
כריס
כריס
כריס
(תנו לחיות לחיות )
פייר- פייר, גורון מתבגר עדין ומתוק, עם עין אחת קורצת וחמידות מתפרצת. גור מקסים, בן חצי שנה, מחכה לחצי השני שלו למימוש אהבה גדולה.
25 צפייה בגלריה
פייר
פייר
פייר
(תנו לחיות לחיות)
מתיאס- ג'ינג'י עדין ומתוק על 3 רגליים, מתיאס שלנו הוא חתולון עדין וביישן, שרק רוצה למצוא פינה קטנה, חמה ואוהבת אצלכם בלב ולהגיע לבית שיאפשר לו, בסבלנות, להפתח ולהפסיק לפחד. יפיוף כובש בן שנה.
25 צפייה בגלריה
מתיאס
מתיאס
מתיאס
(תנו לחיות לחיות)
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il