בשביל בעלי החיים

ויטלי - פיטבול יפייפה בן כשנה וחצי, מחפש בעלים/משפחה ספורטיבית במיוחד או כאלה המכירים את הגזע ויאפשרו לו פריקת אנרגיה. ויטלי בעל אנרגיה גבוהה מאוד ואוהב לשחק עם כלבים,.. עם חתולים הוא לא מסתדר. ויטלי כלב מקסים, חברותי ומגיב לפקודות. ימסר מחוסן, משובב ומסורס
11 צפייה בגלריה
ויטאלי
ויטאלי
ויטאלי
(בשביל בעלי החיים )
שון - רוטויילר בן כשנתיים אבל מתנהג כמו תינוק מגודל. כלב מרשים חזק גדול. חברותי מאוד לאנשים וילדים. פשוט לבוא ולהתאהב בנשמה הענקית הזו.
11 צפייה בגלריה
שון
שון
שון
(בשביל בעלי החיים )
איך מאמצים?
ביום האימוץ של העמותה או בתיאום מראש.
יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim/
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

עמותת S.O.S חיות

מילי בת כ-7 חודשים היא גורה מתבגרת חמודה שנמצאה לבדה בתחנת דלק בדרום הארץ. היא נצלה כחלק ממבצע עיקורי חתולים שערכנו בבתי הכלא בדרום הארץ. מילי עדיין לומדת לחיות בבית. היא מאוד עדינה ומאוד אוהבת בני אדם. אוהבת טיולים ומשחקים. מסתדרת עם כלבים אחרים אך לפעמים קצת חוששת מהם. הולכת יפה עם רצועה ובדרך להיות מחונכת לצרכים.
11 צפייה בגלריה
מילי
מילי
מילי
(אס. או. אס. חיות )
שמשון בן כ 4 חודשים הוא גורון מתבגר שכובש לבבות. האןמנה שלו מספרת כי בהתחלה הוא היה קצת חששן אך אחרי שהסתגל לבית ומצא את המקום שלו הבנו שהוא מאוד צריך קרבה אנושית והתכרבלויות. הוא עדיין לא מורגל לצרכים אבל עשה פיפי במיקום שנקבע לו. בטיול בהתחלה מאוד פחד גם מאנשים וגם מכלבים, אחרי קצת זמן בטיול נפגשנו עם חברה והכלבה שלה בטיול ארוך (כלבה גדולה) והוא מאוד התלהב ממנה. היא גרמה לו להשתחרר ולהוציא אנרגיות ואפילו לעשות צרכים בטיול. אחרי שחזרנו הביתה אפשר כבר להגיד רשמית שהוא בהחלט הסתגל מצוין. עלה במדרגות בכיף, זיהה את הדלת לדירה ורצה להיכנס. שמשון חיפש את המקום שלו לשבת שיחק עם צעצועים ולבסוף חזר להתכרבל על הספה.
11 צפייה בגלריה
שמשון
שמשון
שמשון
(אס. או. אס. חיות )
ליס - גורה מתוקה ויפה בת פחות מ 3 חודשים. היא ניצלה עם אמא שלה ו 7 אחרים נוספים כשיו בני יומיים. כל המשפחה עברה למשפחת אומנה שגידלה אותם באהבה והיום היא גורה חברותית ומקסימה ממש שמסתדרת עם כולם.
11 צפייה בגלריה
ליס
ליס
ליס
(אס. או. אס. חיות )
אמור המקסים בן כ 5 שנים. רועה גרמני מעורב נוח ובוגר באופי. קצת חששן בהתחלה כשלא מכיר אך נפתח ומבקש ליטופים ואהבה. כלב מאוד חכם, נאמן וקשוב. חברותי ומסתדר עם כלבים אחרים. אוהב טיולים ארוכים בחוץ ולנוח בבית. ישמח לבית פעיל ורצוי עם חצר.
11 צפייה בגלריה
אמור
אמור
אמור
(אס. או. אס. חיות )
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ.
בין השעות 10:00-14:00. ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה.
יום אימוץ לחתולים מתוקים במיוחד בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 11:00-14:00. ב-WAZE אס או אס חיות תל אביב
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום.

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אליס שלנו מחפשת אומנה או בית מאמץ עם כלב נוסף. גורה בת 9 חודשים, יפיפייה מבפנים ומבחוץ! היא מתוקה, אנרגטית, שמחה וחברותית לכולם! תהיה מושלמת גם לבית עם ילדים או בע"ח נוספים. אליס מאוד חששנית וזקוקה לבית מנוסה שירצה לעבוד איתה ולחשוף אותה לעולם בצורה נכונה כדי שתקבל ביטחון. ככ טובה ועדינה ומגיע בית חם ואוהב לפחות כמוה. רועה מעורבת | בת 9 חודשים | בינונית | מחכה בכלביית הרצליה
11 צפייה בגלריה
אליס
אליס
אליס
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
הכירו את עוגי הילדון המתוק! הגיע אלינו בתור גור קטן, אומץ לבית שהבטיח להיות שלו לתמיד, ועכשיו, מסיבות שבכלל לא קשורות אליו נאלץ לחפש בית חדש. עוגי הוא כלבון צעיר אבל מחונך למופת - הוא יודע להישאר לבד בבית ולא הורס כלום. הוא מחונך לצרכים, מסתדר מעולה עם כלבים ופשוט מת על ילדים! אנחנו מחפשים עבורו הפעם בית שייקח אותו לכל החיים ויראה בו בן משפחה לכל החיים. מי שיאמץ את המתוק הזה יזכה בחבר נאמן לו ולילדים. מעורב | בן שנה | בינוני | מחכה באומנה ברמת גן
11 צפייה בגלריה
עוגי
עוגי
עוגי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
עמותת "הרצליה ונתניה אוהבות חיות"
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות
כפר סבא ורעננה אוהבות חיות
אריק - גור כבן 4 וחצי חודשים שנמצא משוטט ללא פרטים. חברותי לאנשים, ילדים וכלבים. עדיין מתרגש בסביבת חתולים. מתרפק, מלא שמחת חיים, ונמצא בשלבי חינוך ושגרה אבל יצטרך בית שמוכן לעבודה, השקעה ואחריות לכל החיים ובדגש גם על בסיס בבית ובחוץ. מתקשה בנסיעות ומחפש ביטחון
11 צפייה בגלריה
אריק
אריק
אריק
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
איווי - כלבה מתבגרת מתוקה מאוד ועדינה שאוהבת את כולם כולל ילדים וכלבים אחרים. בעלת פרווה רכה כמו צמר גפן מתוק. פשוט קסם של כלבה שמי שיזכה בה יתאהב בה מייד.
11 צפייה בגלריה
איווי
איווי
איווי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
שמר - כמעט בן שנתיים, חתול מפוחד ומופנם בעברו שלאחרונה הפך לחברותי מאוד, מחפש קרבה ויחס, אנו רוצים לתת לו הזדמנות למצוא בית סבלני עם פינה שקטה משלו. שמר יתאים להיות חתול בית או חתול חצר - בליווי מלא של העמותה.
11 צפייה בגלריה
שמר
שמר
שמר
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או הגיעו בשבת 11-2-23 לגינת הכלבים בפארק כפר סבא (בכפוף לתנאי מזג אוויר מתאימים).
לאימוץ חתולים 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה. אפשר לאמץ חתולים בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש.