תנו לחיות לחיות

עלמה - הזמן של עלמה הולך ואוזל! עלמה סובלת סובלת מניוון שרירים ולצערנו, במקרה של ניוון שרירים אין שום תרופה שיכולה לעזור לעלמה שלנו והיא חיה על זמן קצוב. כמה זמן נותר לה לחיות, אנחנו לא יודעים. יש בה עדיין מלא שמחת חיים ורצון לטרוף את החיים. אל תתנו לה לבזבז עוד דקה בכלוב. אומנה לחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים במידת הצורך ו-2 שקי מזון גדולים מתנת ביופט. עלמה בת 7.
20 צפייה בגלריה
עלמה
עלמה
עלמה
(תנו לחיות לחיות )
ביידן - יש לה עיניים משגעות, פרווה להתכרבל בתוכה שעות אבל ביידן היפהפיה שלנו מתקשה לסמוך על אנשים חדשים ולכן לא זוכה להכיר מאמצים. אימצו אותה בתור גורה קטנה וקשרו אותה בחצר הבית. נראה שגם חטפה מכות, כי מגע, בעיקר בצואר שהיה קשור בעבר, מלחיץ אותה מאוד. היא תיתן את כל כולה למי שתסמוך עליו. ביידן בת 4.
20 צפייה בגלריה
ביידן
ביידן
ביידן
(תנו לחיות לחיות )
סטארק - סטארק הממתק. חתלתולון יפיופון עדין ומתוק, עם עיניים מהפנטות ואף ורוד לנשיקות בלי סוף. סטארק בן שנה.
20 צפייה בגלריה
סטארק
סטארק
סטארק
(תנו לחיות לחיות )
שלג- את שלג המתוק נטשו מבית כשנכנסו להריון…כלב מקסים ועדין שריסקו לו את הלב לאלף חתיכות. הוא קצת לחוץ במפגש ראשון, אבל מהר נפתח לאהבה ורוצה להגיע הפעם לבית שיודע שהוא לתמיד, חלק מהמשפחה. שלג בן שנתיים.
20 צפייה בגלריה
שלג
שלג
שלג
(תנו לחיות לחיות )
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

גלבוע אוהבת חיות

נולה מוסרת ד"ש ומספרת מוכנה לגמרי לגמרי לבית! היא צריכה שמישהו ייתן לה הזדמנות, פוש קטן בדרך לבית לתמיד שלה כדי שתפסיק להיות כלבה שקופה אצלנו בעמותה. היא פשוט מתעוררת לחיים כשמגיעים להוציא אותה לטיול, היא כל כך שמחה לתשומת לב אנושית שהיא ממש מפיצה אור סביבה מרב אושר. נולה צעירונה חמודה במיוחד, רועה בלגית מעורבת, אנרגטית במידה ותמיד תשמח להצטרף לטיולים ופעילות משותפת. היא בת כשנתיים, מתוקה ושמחה שתתאים למשפחה פעילה, אבל גם למי שמעדיף לבלות את הערב מול נטפליקס. היא מסתדרת עם רב הכלבים ותמיד שמחה לחברה, כבר אמרנו שמושלמת?
20 צפייה בגלריה
נולה
נולה
נולה
(גלבוע אוהבת חיות)
וופל המתוקונת חולצה כשהייתה פצפונת מהסגר, היא היית כולה מסכנונה ומבוהלת... קצת זמן באומנה מפנקת והיא התגלתה בתור גורונת ממתקית במיוחד, נהדרת עם אנשים ילדים, חתולים וכל מה שאפשר, מלאה בשמחת חיים ואהבה לכולם ותהיה פשוט זכיה לבית שיאמץ אותה לתמיד. היא בת כארבעה חודשים, תגדל לגודל בינוני והולכת להיות יפיפייה אמיתית.
20 צפייה בגלריה
וופל
וופל
וופל
(גלבוע אוהבת חיות)
לתיאום בזמן אחר ולכלבים שבאומנה שלחו הודעה בוואטספ במספרים 050-6552609/ 050-6539439 (מענה בימים א-ו) ונתאם אימוץ אישי בזמן ובשעה שמתאימים לכולם. כל הכלבים שלנו נמסרים מחוסנים, מעוקרות/ מסורסים תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24.

אס. או. אס. חיות

מיקי המתוק ניצל מרשימת המתה מהסגר בצפון, בן כשנה. מסתדר עם כלבים, ילדים וחתולים- דב טוב לב מושלם לכל משפחה. האומנה שלו מאוהבת בו ומספרת כמה שהוא טוב לב עם כולם – אנשים, ילדים, כלבים וגם חתולים! מיקי הוא הר של אהבה ומגיע לו בית מושלם כמוהו.
20 צפייה בגלריה
מיקי
מיקי
מיקי
(גל נחשון ועמותת S.O.S חיות)
האסקה היא האסקית יפיפיה שנמצאה משוטטת בחיפה. בת פחות משנה, מושלמת וטובה. חברותית לכולם ותהיה כלבת משפחה נהדרת. זקוקה לפריקת אנרגיה כנדרש לגזע . כלבה חכמה שלומדת מהר והולכת יפה עם רצועה.
20 צפייה בגלריה
האסקה
האסקה
האסקה
(גל נחשון ועמותת S.O.S חיות)
בלן היא אחד מסיפורי ההצלה הגדולים. היא הגיעה אלינו אחרי תאונה קשה עם גפיים חבולות, תוך כדי הניתוחים והטיפולים גם התגלתה אצלה מחלת גורים שאיימה על חייה. אבל בלן היא לוחמת וניצחה את הכל. עברה את ניתוחים, החלימה ממחלת הגורים והתחזקה בבית האומנה המקסימה שלה. היום היא בת כחצי שנה, בריאה וחזקה מתמיד ותגיע בשבת למצוא בית חם. בלן היא כלבה ידידותית מאוד לאנשים ולילדים. מסתדרת מדהים עם כלבים אחרים. הולכת יפה עם רצועה וכבר מחונכת לצרכים. היא כלבת רועים צעירה ואנרגטית שצריכה בעלים ספורטיביים שישקיעו בה בטיולים ופריקת אנרגיה בחוץ.
20 צפייה בגלריה
בלן
בלן
בלן
(אס. או. אס. חיות)
קאבול בן כשנה. לא להאמין כמה הוא סבל עד שהגיע אלינו. מצאו אותו קשור ברצועה קצרה לעמוד באמצע שום מקום. חשוף לשמש עם קערת מים קטנה. למזלו הוא ניצל, נקלט בעמותה, טופל ועבר למשפחת אומנה. קאבול הוא כלב מקסים וטוב שמוקיר תודה, שמח ומעניק אהבה. הוא ידידותי לאנשים ולילדים. מסתדר עם כלבים אחרים והולך יפה עם רצועה. הוא כלב צעיר שעד שהגיע אלינו לא היה מעולם בבית. הוא כלב צעיר שלומד מהר וצריך משפחה שתשקיע בטיולים, משחקים וחינוך לחיים בבית.
20 צפייה בגלריה
קאבול
קאבול
קאבול
(גל נחשון ועמותת S.O.S חיות)
טלפון לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111 אתר: https://www.sospets.co.il/
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות:
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים. בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות הרצליה יום אימוץ לחתולים ברמת אביב – גורים ובוגרים בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב

חבר למען הכלבים

כרמלה היפה שלנו היא כלבה מקסימה ועדינה , מעורבת, בגודל בינוני, בת 7 חודשים. יצורה קטנטנה שכולה לב ואהבה. כרמלה מסתדרת נפלא עם כולם, חברותית שמתרגשת ומכשכשת מכל התייחסות אליה. אם הלב שלכם מוכן להתאהב (יש לבבות שלא?), בואו לפגוש את כרמלה. היא מחפשת בית מושלם כמותה, ותעניק את כל האהבה שבעולם בתמורה.
20 צפייה בגלריה
כרמלה
כרמלה
כרמלה
(חבר למען הכלבים)
אביבה - יצורה חמודה ברמות בלתי רגילות! בינונית מינוס, בת 10 חודשים, מעורבבת בכל טוב. קופצנית, שובבה, חברותית, מתלטפת, מנשקת, מכשכשת. אין דברים כאלה. משמחת לבבות כמו ארטיק ביום חמסין.
20 צפייה בגלריה
אביבה
אביבה
אביבה
(חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00
אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר". חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים: רחל 054-6303861 רינת 050-5888355

בשביל בעלי החיים

דינגו - בן שנה וחצי. מסתדר נהדר עם אנשים וילדים. חבר טוב, מחונך לצרכים מנומס ומקסים אוהב לפרוק אנרגיה וטיולים ארוכים. מחפש בית חם שיאהב אותו בדיוק כמו שהוא אוהב מכל הלב.
20 צפייה בגלריה
דינגו
דינגו
דינגו
(בשביל בעלי החיים)
בלהה - חולצה ממקום רע מאוד כשבבטנה גורים. היא אומצה לפני 7 חודשים וננטשה בתקופת הקיץ מפני שהיא נובחת בטיולים. הכלבה נכנסה להסגר מכיון שאין מקום בפנסיון. בת שנתיים וקצת גודל בנוני (ברך) סביבות 20 קילו. בואו נמצא לה בית חם ולא ניתן לה להיכנס לדיכאון.
20 צפייה בגלריה
בלהה
בלהה
בלהה
(בשביל בעלי החיים)
איך מאמצים?
השבוע 24.9 בפארק כפר סבא. ביום האימוץ של העמותה או בתיאום מראש.
יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563; אסנת 050-9336052; הילה 054-7075501; טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים.

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את גבי המקסים! את החתיך הזה מצאנו קשור לשער הכלביה. באו, השליכו את ה״מיותר״ והלכו. אנחנו זכינו להכיר כלב נהדר ומלא באהבה, שמאוד אוהב אנשים ומסתדר יפה עם חלק מהכלבים. גבי הוא כלב צעיר ואנרגטי שמחפש משפחה פעילה ושמחה, שמכירה את הגזע ותדע לפרוק לו אנרגיות ולעשות איתו מלא כיף. רועה בלגי מעורב | בן שנתיים | גדול | מחכה בנתניה
20 צפייה בגלריה
גבי
גבי
גבי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
גורים קטנים זקוקים לאומנות או בתים מאמצים! 3 זכרים ו-3 נקבות מקסימים ושובי לב בני חודשיים. הגיעו לכלביה וחייבים לצאת משם בדחיפות! יהיו בינוניים, מחכים בנתניה.
20 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות
מוזמנים לעקוב אחרינו באינסטגרם , לעשות לנו לייק בדף פייסבוק שלנו
פניות בווטסאפ יתקבלו בשמחה: 0533600945

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

תאו, כלב גדול ויפיפה בן כ-4.5 שנים. אנרגטי, שובב ומתמסר. אוהב אנשים ומסתדר עם כלבים אחרים. לא מתאים לבית עם ילדים.
20 צפייה בגלריה
תאו
תאו
תאו
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לוקה, גורה עדינה בת כ-3.5 חודשים. טובה, מתמסרת ומתלטפת. אוהבת אנשים וילדים ומסתדרת עם כלבים אחרים. הולכת יפה עם רצועה. תהיה גדולה בבגרותה.
20 צפייה בגלריה
לוקה
לוקה
לוקה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
בוני, כלב חמוד בן כ-5 שנים. חברותי לאנשים ומסתדר עם רוב הכלבים. מחונך לצרכים, נמצא בפנסיון אילוף. זקוק למשפחה סבלנית ומנוסה. עדיף בית עם חצר. לא יתאים לבית עם ילדים קטנים.
20 צפייה בגלריה
בוני
בוני
בוני
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לורד, כלב שובב בן כשנתיים. מחבק ומתלטף ואנרגטי. נפלא עם אנשים וילדים וחברותי לכל הכלבים. אוהב מאוד טיולים.
20 צפייה בגלריה
לורד
לורד
לורד
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00