"הן היו הילדות שלו, לא פחות", מספר שחר, בנו היחיד של איתן לוי ז"ל, שנרצח ב-7 באוקטובר, על שתי כלבות המלינואה של אביו. "הוא טיפח אותן וטיפל בהן בצורה שאי־אפשר להסביר".
קייסי (7) ובל (5), כלבות מגזע מלינואה, היו יקרות מאוד ללבו של לוי, שתחילה הוגדר כחטוף אך לפני כחודש נודע שנרצח וכי גופתו מוחזקת ברצועת עזה.
2 צפייה בגלריה
קייסי ובל מחפשות בית ביחד
קייסי ובל מחפשות בית ביחד
קייסי ובל מחפשות בית ביחד
לוי, שהתגורר בבת-ים, הסיע ב-7 באוקטובר את ידידתו לקיבוץ בארי. קייסי ובל נשארו בבית והבעלים האהוב שלהן לא שב. "קייסי הגיעה אליו בגיל שלושה חודשים ובל בגיל שנה", מספר שחר, "שתיהן מאומנה. אבא שלי מאוד אהב בעלי חיים והם אהבו אותו. אף אחד לא יכול לתת את כמות האהבה שהן קיבלו ממנו. הוא היה נכנס לתחנת דלק וקונה להן ארגזים של קבנוס וחטיפים. הוא היה מבשל להן אוכל חם, קונה להן תחפושת ובגדים. בנוסף, שתיהן עברו הכשרה משטרתית, הן מאולפות בצורה מופתית והן היו מתנדבות במשטרה במעברים ובנתב"ג יחד עם המאלף שלהן. הוא היה לוקח אותן למשימות ספציפיות, אם זה אמל"ח או סמים".
2 צפייה בגלריה
קייסי ובל מחפשות בית ביחד
קייסי ובל מחפשות בית ביחד
קייסי ובל מחפשות בית ביחד
( "הן היו הילדות שלו, לא פחות")
שתי הכלבות שהו אצל אותו מאלף באופן זמני מיום שבת הנורא, וכעת הן מחפשות בית חם ואוהב. "הן יאומצו רק יחד", מסביר שחר, "זה מאוד חשוב שלא להפריד אותן. הן צריכות בית קרקע וזאת גם הסיבה שאני לא לוקח אותן אליי למרות שאני קשור אליהן מאוד. חוץ מזה הן מאוד חברותיות ואוהבות תשומת לב ופינוקים. הבית יכול להיות עם ילדים כמובן; הן מסתדרות עם אנשים בכל הגילים". פרט לזה שהן צריכות להיות מאומצות יחד, שחר מוסיף כי "יש לי תנאי שהוא חשוב; אני חייב לבוא לבקר אותן פעם בשבוע. זה מה שנשאר לי מאבא שלי".
לפניות רלוונטיות: Shird350@gmail.com