צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

דונאט, כלבה עדינה בת 11 חודשים. רגועה ולא אנרגטית. טובה, מתלטפת ומתמסרת. נפלאה עם אנשים וילדים. מסתדרת עם כל הכלבים.
20 צפייה בגלריה
דונאט
דונאט
דונאט
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
ארצ'י, פינצ'ר חמוד בן 9 שנים. עדין אך גם שובב ומטיב לכת. אוהב אנשים וילדים. מסתדר עם כלבים אחרים.
20 צפייה בגלריה
ארצי
ארצי
ארצי
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
ריף, כלב עדין מאוד בן 10 שנים. היה כלב בית וננטש. חברותי ומסתדר עם כלבים אחרים. לא יתאים לבית עם ילדים צעירים מאוד. מחונך לצרכים. מחפש בית להזדקן בו בכבוד הראוי לו.
20 צפייה בגלריה
ריף
ריף
ריף
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים: 2313* לאתר העמותה לחצו כאן כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

תנו לחיות לחיות

מייקל - דרדסבא שלנו, כלבלב מסרט מצויר, מייקל האהוב שלנו, מצחיקול קטן ונשקן גדול. לעיתים חושד באנשים חדשים ולכן מתקשה למצוא בית, כבר שנים על גבי שנים. במהלך השנים הוא אומץ וחזר ושוב אומץ ושוב חזר והלב, הוא לא מפסיק לקוות לאהבה שתישאר לתמיד. כלב קטן שנותן כמויות אדירות של אהבה כשמכיר והחורף הזה הוא חייב להיות כבר מכורבל בבית. מייקל בן 12, הוא לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, טיפולים רפואיים עלינו ושני שקי אוכל גדולים.
20 צפייה בגלריה
מיכאל
מיכאל
מיכאל
(תנו לחיות לחיות)
אייס - אייס היפיופון הוא כלב של כל כך הרבה תשומת לב ואהבה. הוא ננטש כבר משני בתים, כי נוהג לשמור על המשפחה שלו מכל משמר ולא יודע להתנהל עם אנשים חדשים. בפעם הראשונה הוא חזר מבית אחרי 5 שנים כשקפץ על רוכב אופניים..עכשיו חזר כי איים על השכנים. ממרח של אהבה, שבור לרסיסים, ומקווה עכשיו להגיע לבית עם מאמצים עם ניסיון והבטחה לאהוב לחיים שלמים. אייס בן 7.
20 צפייה בגלריה
אייס
אייס
אייס
(תנו לחיות לחיות)
קבסה - זה חתולון דובון ועם כמה שיש לו ראש גדול ועיניים עגולות גדולות, בפנים מסתתר גור קטן ומבוהל שכל כך עצוב ואבוד בחתולייה שאנחנו ממש רוצים שימצא לעצמו פינה שקטה, בבית מלא באהבה. קבסה הוא חתולון חששן וביישן, הוא לא ממש רואה ולכן גם מאוד לחוץ וסובל בין עשרות חתולים בחתולייה. הוא לרב מסתתר ולכן כשתגיעו אלינו... סביר להניח שלא תראו את המושלם. תבקשו להכיר אותו, תעניקו לו פינה קטנה בבית ואנחנו בטוחים שעם הזמן, הדובי הקטן יפשיר את הלב שקפא. קבסה בן 5
20 צפייה בגלריה
קבסה
קבסה
קבסה
(תנו לחיות לחיות)
בעלי חיים נוספים ניתן למצוא באתר: https://www.letlive.org.il/
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

עמותת חבר

הגורים המהממים שלנו עדיין מחכים לבתים, הם כבר בני 3 וחצי חודשים. 4 נקבות וזכר מתוקים ביותר!! יהיו בינוניים מינוס בבגרותם , יגדלו עוד ממש טיפה. הם מתוקים ושובבים וממש רוצים להתקרבל בבית החם ולא לגדול בכלוב הקר. הם חברותיים מאוד ויתנו מלא אהבה למי שיאמץ אותם. בואו להתאהב ולאמץ בשבת.
20 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(חבר למען הכלבים)
20 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00. איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא.
לפרטים:
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ליאו - כלב מתבגר בן שנה. מחונך לצרכים, להליכה על רצועה לחיי בית. עבר קורס אילוף וישמח לבית פעיל וספורטיבי. לליאו אפילו מצוייר לב על הפרווה. עם קצת סבלנות הוא יהיה החבר הכי טוב שלכם.
20 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
בובי, גורון מתבגר בן 10 חודשים. מחונך וממושמע. אחד הכלבים הכי חכמים שהיו לנו בעמותה. מכיר פקודות בסיסיות ואוהב ללמוד דברים חדשים. בובי מסתדר עם רוב הכלבים ויתאים גם לבית עם ילדים.
20 צפייה בגלריה
בובי
בובי
בובי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
שתי מתוקות ויפות - לילי הביישנית (טריקולורית) ומאפין (לבנה) הנועזת והסקרנית. גורות בוגרות וחברות טובות. הן נמצאו בקופסת קרטון כשהיו קטנטנות. גדלו באומנה אוהבת ומאוהבת שלנו והן מחפשות בית ביחד.
20 צפייה בגלריה
לילי ומאפין
לילי ומאפין
לילי ומאפין
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים או לאומנה 0254-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או הגיעו לשבת אימוץ המתקיימת בכל שבת שנייה בגינת הכלבים בפארק כפר סבא. שימו בוייז "כפר סבא ורעננה אוהבות חיות".
לאימוץ חתולים ולהתנדבות בטיפוליה 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ חתולים בתיאום מראש, בכל יום כולל שבת
להתנדבות: 058-6962145

חבר לי

בלה - בלה היפה מחכה בכלוב שנה! מחכה למי שיציל אותה מעוד חורף בכלביה ויתן לה בית חם לכל החיים. לאט אנחנו רואים שבלה הולכת ומתייאשת וכמעט מאבדת תקןןה. אנחנו מחפשים עבורה מאמצים מנוסים שיתנו לה התחלה חדשה והיא בתמורה מבטיחה לתת את החיוך הכי גדול ומהמם שלה, האוזניים הכי מדהימות והרבה אהבה.
20 צפייה בגלריה
בלה
בלה
בלה
(חבר לי)
גור - רועה גרמני שחור מרהיב ביופיו, קשוב ומדהים עם אנשים. איך אפשר לוותר על כלב כזה? נולד באפריל 2020, גדול. הגיע אלינו לאחר שבילה את רוב חייו ללא יחס חם ואוהב ממשפחתו, אבל הוא עדיין מפוצץ באהבה שרק מחפש לתת. הוא מדהים עם אנשים, נעים וממושמע, חזק ומורגל להליכות ארוכות. הוא מסתדר עם חלק מהכלבים ומת על משחקי כדור.
20 צפייה בגלריה
גור
גור
גור
(חבר לי)
שחר - נולד בפברואר 2021, גדול ועדין. מסתדר עם אנשים וילדים, מלא באהבה וצמא לקבל אותה בחזרה. שחר שמע מיותר מדי אנשים שהוא לא מה שמוגדר "כלב יפה ואטרקטיבי" אבל בעינינו הוא לא פחות ממושלם. שחר הוא כלב של אהבה לאנשים, והוא תמיד יעדיף זמן נשיקות וכרבולים. אם אתם רוצים להציל את שחר ולהוכיח לו שכל מי שאמר שהוא לא יפה טעה טעות מרה, שחר מחכה לכם.
20 צפייה בגלריה
שחר
שחר
שחר
(חבר לי)
עמותת חבר לי היא עמותה לאימוץ כלבים הפועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם השירות הווטרינרי של רעננה-כפר סבא.
לפרטים ואימוצים שילחו הודעה או ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
ימי אימוץ:
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש.
טל' אימוצים 050-2204784
בקרו אותנו גם ב:
אינסטגרם @friendforme.raanana
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא https://www.facebook.com/lagaatbakelev/
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה https://www.imutz.org/

אס. או. אס. חיות

מרסי - מרסי שלנו. כל כך עדינה וטובת לב, הולכת מקסים עם רצועה ולא מושכת. אדישה לחתולי רחוב, שקטה בבית, בקושי נובחת, וגם כשבאים אורחים מוצאת פינה שקטה. לגמרי מחונכת לצרכים, לא קופצת על אנשים, סופר מתאימה לבית עם ילדים. נמצאת כבר חודשיים באומנה בבית עם ארבעה ילדים ושתי כלבות, כך שמורגלת גם לרעש ובלאגן. רמת האנרגיה שהיא דורשת היא נמוכה. מתפנקת במקום מרבצה ולא דורשת יחס. תמיד שמחה לשחק עם כלבים אחרים. אין מאושרת ממנה כשהיא רואה את מי מבני הבית מתקרב אליה.
20 צפייה בגלריה
מרסי
מרסי
מרסי
(אס. או. אס. חיות)
דונטלו ההורס הוא גור מתבגר בן כחצי שנה. חמוד ומאוד חברותי. יפיוף פרוותי ונעים שאוהב אנשים. בעל ביטחון, אוהב יחס, ליטופים ומשחקים. מסתדר עם כלבים אחרים. כלב חכם שלומד מהר והולך יפה עם רצועה. כנראה מלינואה מעורב במלאמוט, בעל שובבות גורית וישמח למשפחה שתשקיע בטיולים ומשחקים בחוץ. אחרי פריקת אנרגיה נכונה הוא רגוע ושקט בבית.
20 צפייה בגלריה
דונטלו
דונטלו
דונטלו
(אס. או. אס. חיות)
אוסקר החתיך בן כמעט שנתיים. הוא הגיע אלינו מהסגר עירוני בדרום הארץ במסגרת מבצע הצלת כלבי הדרום. כלב מקסים, עדין וחכם. מגלה אהבה ושמחה לאחר שמרגיש בנוח. אוהב ליטופים וטיולים. חברותי, מסתדר עם כלבי אחרים ואדיש לחתולים. הולך יפה ברצועה וכנראה מחונך לצרכים.
20 צפייה בגלריה
אוסקר
אוסקר
אוסקר
(אס. או. אס. חיות)
טלפון לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות:
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים
בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות הרצליה.
יום אימוץ לחתולים ברמת אביב – גורים ובוגרים בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב

אגודת צער בעלי חיים בישראל

רבקה - חתולה, נקבה,5 חודשים, מעורבת. חכמה, חששנית מעט אבל חברותית אנרגטית דרוש המון חום ואהבה. מחפשת משפחה עם ניסיון קודם עם חתולים שתיתן לה בית חם ואוהב לכל החיים.
20 צפייה בגלריה
רבקה
רבקה
רבקה
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
לאה - חתולה, נקבה, בת 5 חודשים, מעורבת. חברותית מאוד, עדינה, רגישה. מחפשת בית חם ואוהב לכל החיים.
20 צפייה בגלריה
לאה
לאה
לאה
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
לוס - כלבה, נקבה, מעורבת, בת 5 שנים. אנרגטית, חברותית, יודעת פקודות, מחונכת לצרכים חלקי, מסתדרת עם רוב הכלבים, אוהבת לשחק, לקפוץ וחיבוקים. מתאימה לילדים גדולים, מחפשת בית חם ואוהב לכל החיים.
20 צפייה בגלריה
לוס
לוס
לוס
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן