בעקבות מותו של הכלב ויטו בטיסת אל על, משנה החברה את הנהלים להטסת כלבים וחתולים פחוסי אף. בהודעה שנשלחה לסוכני נסיעות נכתב בין היתר כי החל מהיום (ה') לא ניתן להטיס כלבים וחתולים פחוסי אף ככבודה בתא המטען או כ-Cargo בליווי שטר.
גילי מוזס, בעלת הכלב, כתבה בפייסבוק בשבוע שעבר, כי "לא מפסיקות לרדת לי דמעות. זה קרה ביום שהיה מתוכנן להיות כל-כך שמח ומשפחתי, עם הקטן דניאל, בעלי והכלב שלנו ויטו. בעלי דאג מבעוד מועד לכל הבדיקות והאישורים הנדרשים מול משרד החקלאות, על מנת שוויטו יוכל להיות איתנו יחד, כי הוא חלק מהמשפחה".
מוזס תקפה את חברת התעופה בחריפות: "זה נורא וזה שובר את הלב וכואב. כמה אהבנו ורק ניסינו לשמור עליך ושתהיה איתנו. אל על, אין לי מילים, רצחתם לי את הכלב. לאחר דרישות ובדיקות מפה עד הודעה חדשה קיבלנו גופה. אוי לכם. ויטו, אין לי מילים כרגע חוץ מדמעות. איזו קלות דעת, רצחתם לי אותו סתם".
חברת אל על מצטרפת למעשה לחברות תעופה נוספות, שכבר אוסרות מזמן הטסת כלבים וחתולים פחוסי אף. בהודעה של אל על נכתב כי "ישנם כלבים וחתולים שעלולים לפתח רגישות ו/או בעיות נשימה במהלך הטיסה, העלולים להשפיע לרעה על בריאותם ובמקרים מסוימים אף להסתיים במותם. אל על לא תהא אחראית במקרה של מוות ו/או כל אירוע רפואי אחר לכלב/חתול במהלך הטיסה".
בתגובת אל על בשבוע שעבר, נמסר בין היתר: "נציין כי הטסת כלבים בעלי אף פחוס דורשת אישורים מיוחדים, וחברות תעופה רבות נמנעות מלעשות זאת - ובהן סוויס, יונייטד אירליינס, לופנטהזה, דלתא ו-KLM. הסיבה לכך היא שכלבים כאלה, שנוטים יותר לסבול מבעיות נשימה, הם בעלי סיכון מוגבר למות בטיסות. למרות זאת, ברובם המוחלט של המקרים מסתיימות הטיסות בהצלחה, ובוודאי כשמדובר בטיסות שמתבצעות עם האישורים הנדרשים. המשפחה מדגישה שקיבלה את כל האישורים הנחוצים לכך לפני הטסת הכלב ויטו".