דימונה אוהבת חיות

נלה שלנו היא פשוט כלבה של אהבה! לאחר שנלה שלנו ניצלה מחיים קשים היא הגיעה לאומנה שטיפחה אותה, היום נלה שלנו מחפשת כבר תקופה ארוכה בית! מי יזכה בה ויהיה המשפחה שלה? נלה בת כשנה, כלבה מדהימה, מסתדרת עם חתולים, כלבים נוספים וילדים.
18 צפייה בגלריה
נלה
נלה
נלה
(דימונה אוהבת חיות)
לאימוץ: דימונה אוהבת חיות - בהודעה לדף הפייסבוק בלינק: https://www.facebook.com/dimonalovesanimals

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

בונו – בן שנתיים, ישמח לבית מתאים, ללא ילדים קטנים או כלבים אחרים. מאוד אוהב אנשים, לעיסת עצמות וליטופים. בונו כלב חזק ועוצמתי ולכן לא יתאים לכל בית.
18 צפייה בגלריה
בונו
בונו
בונו
(כפר סבא אוהבת חיות )
ליאו – כבן שנה, כלבון מתוק זקוק לבית בעדיפות ללא ילדים קטנים ועם בעלים מנוסים. חכם מאוד, מורגל לחיי בית וישמח גם לאומנה במימון מלא של העמותה.
18 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(כפר סבא אוהבת חיות )
איבי – נסיכה מתוקה ועדינה כבת 9 חודשים. בעלת פרווה רכה ואופי תואם. סופר חברותית, מאוד מתרפקת ומסתדרת עם כולם. מחפשת בית אחראי לכל החיים.
18 צפייה בגלריה
איבי
איבי
איבי
(כפר סבא אוהבת חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. או הגיעו לגינת הכלבים בפארק כפר סבא השבת 25/2/23 (שימו בוויייז "כפר סבא ורעננה אוהבות חיות")
לאימוץ חתולים 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בכל יום בתיאום מראש, כולל שבת

חבר למען הכלבים

רייני - עשרות פרסומים על רייני, כבר כמעט שנה היא עדיין בכלביה. בכל פעם מקווים שאולי הפעם הפרסומים יגיעו למשפחה שרייני תכנס להם ללב. רייני ננטשה מבית לאחר שנה. כבר לא היה לה מקום בחייהם והיא חזרה לכלוב עם לב שבור לרסיסים. כלבה מהממת ביופיה, עדינה וחברותית, שלמרות שאיבדה את כל מה שהיה לה היא אוהבת לשחק, לרוץ ולקפץ. לרייני מאוד קשה בכלבייה ואנחנו נורא רוצים למצוא לה בית שיבטיח שרייני תהיה עבורם אהבת עולמים. שלנצח תהיה מוגנת ואהובה ולעולם לא תמצא עצמה שוב בכלוב. בת שנתיים וחצי, ומחכה למשפחה שתעצור שנייה ליד התא שלה, תתן לה הזדמנות ותכיר את מי שאנחנו כל כך אוהבים. בואו לאמץ את רייני, היא דועכת בתא והלב שלנו נחמץ.
18 צפייה בגלריה
רייני
רייני
רייני
(חבר למען הכלבים )
פרסיליה - פרסיליה בת שנתיים, כלבה מושלמת שכולה לב אחד גדול, חברותית ומסתדרת מדהים עם כולם ואוהבת מאוד להתפנק ולקבל המון אהבה. פרסיליה חייבת בית שיאהב, יפנק וימלא את החור שבלבה.
18 צפייה בגלריה
פרסיליה
פרסיליה
פרסיליה
(חבר למען הכלבים )
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים:
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
הילה 050-9190922

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

ג'אנגו, כלב טוב לב בן כשנתיים. עדין מאוד, אנרגטי וסקרן. נפלא עם אנשים וילדים ומסתדר עם כל הכלבים.
18 צפייה בגלריה
ג'אנגו
ג'אנגו
ג'אנגו
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
נעים, כלב מקסים וחברותי, בן כ-3 שנים. ידידותי לכל הכלבים, נהדר עם אנשים וילדים ולא מסתדר עם חתולים. שמח מכל ליטוף ומתמסר.
18 צפייה בגלריה
נעים
נעים
נעים
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
אלק, כלב של אהבה בן שנתיים. מחפש תשומת לב מכולם. מחבק, מתמסר ומתלטף. מושלם עם אנשים וילדים וחברותי לכל הכלבים.
18 צפייה בגלריה
אלק
אלק
אלק
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
אתר: www.spca.org.il חפץ חיים 4, תל אביב 2313*
שעות פעילות: א-ה 12:00-17:30 ו 11:00-15:00 ש 11:00-16:0

אס. או. אס. חיות

לאסי - בכל שבת היא מחכה לכם. וכל שבת חולפים על פניה, עושים פרצוף עצוב וממשיכים הלאה. לאסי בת כשנה וממש מקסימה. יש לה עיוות בלסת בגלל פגיעה ישנה ולצערנו הגדול זה מרתיע אנשים. בכל יום אימוץ לאסי מתייצבת בתקווה שסוף סוף תגיע משפחה ותראה את הנשמה הטובה שלה מעבר לעקמומיות, אבל לצערנו זה לא קורה. לאסי היא כלבה מקסימה עם אופי טוב. מאוד חברותית וקצת קופצנית. מסתדרת עם כלבים אחרים, מחונכת לצרכים ויודעת ללכת עם רצועה.
18 צפייה בגלריה
לאסי
לאסי
לאסי
(אס. או. אס. חיות)
ג'רי הסופר מתוק בן כשנה. כלב קסום שפעם היה לו בית עד שגדל ולא רצו בו יותר. כלבון צעיר עם אופי מתוק ושובה לב. חברותי ומסתדר עם כולם – כלבים, אנשים וילדים. הולך יפה ברצועה ומחונך לצרכים. ג'רי זקוק לבית סבלני שיחשוף אותו לעולם וירעיף עליו המון אהבה.
18 צפייה בגלריה
ג'רי
ג'רי
ג'רי
(אס. או. אס. חיות)
בראוני בן כחצי שנה. הגור הכי מיוחד בעולם. בראוני המהמם נמצא וניצל עם פציעה קשה ברגל קדמית ועבר כריתה חלקית. הוא כבר התאושש מהניתוח והחלים בבית האומנה. היום זה לא מפריע לו להיות הכלבון הכי חמוד בעולם. אוהב יחס ופינוקים ולשחק עם כלבים אחרים. הולך יפה עם רצועה ומחונך לצרכים. יכול להתאים גם לבית עם ילדים קטנים. יקבל פרוטזה לרגל כשיגדל.
18 צפייה בגלריה
בראוני
בראוני
בראוני
(אס. או. אס. חיות)
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות: כל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
יום אימוץ לחתולים מתוקים במיוחד בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 11:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום: https://www.sospets.co.il/

תנו לחיות לחיות

ג'וזי- כזאת טובה, כל כך עדינה וכמה אהבה שהיא מבקשת! ג'וזי היפהפיה שלנו, ננטשה בפעם הראשונה, אחרי 6 שנים מבית, כי היתה טריטוריאלית ובפעם השנייה כי לא הסתדרה עם הילדים. יש בה כל כך הרבה רצון לאהבה, הדבר היחיד שהיא מבקשת כל הזמן זה שיגעו בה ויאהבו אותה בלי סוף, ככה שממש לא ברור איך הלב הזה, פעמיים, התרסק לאלף ואחת חתיכות. ג'וזי בת 8, היא לוקחת חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות, כולל טיפולים רפואיים בהתאם לגילה ו-2 שקי מזון גדולים, עלינו.
18 צפייה בגלריה
ג'וזי
ג'וזי
ג'וזי
(תנו לחיות לחיות )
בנפיקה- בנפיקה המדהימה!!!!!! אחת החמודות שיש שמחכה לטייל אתכם בשבת ולהתפנק אתכם כאלו אין מחר! מצד אחד היא אנרגטית ומלא שמחת חיים, מצד שני, אפשר שעות להתכרבל איתה ולשקוע בפינוקים. בנפיקה בת 3.
18 צפייה בגלריה
בנפיקה
בנפיקה
בנפיקה
(תנו לחיות לחיות )
כוכבה - הכוכבת היפהפיה שהגיעה אלינו בגיל חודשיים, מסרבת להאמין שעדיין אין לה בית! כוכבה המהמממת! חתולונת עדינה, מתוקה בצורה בלתי רגילה וכן, היא קורצת, מה שהופך אותה להרבה יותר מיוחדת! כוכבה בת שנה.
18 צפייה בגלריה
כוכבה
כוכבה
כוכבה
(תנו לחיות לחיות )

בשביל בעלי החיים

ויקטור - הבכי של ויקטור בכלוב לא נותן לנו מנוח. ויקטור הוא כלב נהדר וצמא ליחס ולחיבוקים. מסורס משובב ומחוסן. ויקטור זקוק באופן בהול לבית או אומנה עד אימוץ. זקוק לא.נשים אחראיים ומסורים שיראו את כל הטוב הזה ויאמצו אותו אל ליבם. בבקשה, אי אפשר לתת לויקטור לדעוך בכלוב.
18 צפייה בגלריה
ויקטור
ויקטור
ויקטור
(בשביל בעלי החיים )
בס - בס שלנו מחפשת משפחה ובית לתמיד. היא פיטבולית מעורבת בת שנה וחצי ומסתדרת נהדר עם כלבים ואנשים. היא אנרגטית וטובת לב ותשמח למשפחה פעילה שתדע לפרוק לה אנרגיות.
18 צפייה בגלריה
בס
בס
בס
(בשביל בעלי החיים )
בוס - אוהב אנשים וילדים. אומץ כי חשבו שהוא כלב שמירה וננטש כי הוא ממש לא. הוא כלב בית חברותי ומתפנק כחלק מהמשפחה. עבר קורס אילוף. יודע פקודות בסיסיות. מטייל מצוין עם רצועה. הוא נשבר ונמק לנו לאט לאט בכלוב. אז בוס מחפש את הבוס שלו לתמיד. אולי זה אתם?
18 צפייה בגלריה
בוס
בוס
בוס
(בשביל בעלי החיים )
איך מאמצים?
יום שבת הקרוב בפארק כפר סבא בין 10:00- 14:00 או
ביום האימוץ של העמותה או בתיאום מראש.
יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה".
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.