גלבוע אוהבת חיות

ג'וקר - הוא צעירון, בסה"כ בן שנה וחצי. כלב שמח ואנרגטי שמת על משחקי כדור, ליטופים וטיולים לגינת כלבים. ג'וקר מחונך לבית ולכלוב אילוף וירוויח מאוד במשפחה שתמשיך לעבוד איתו על האילוף שלו, הוא כבר מכיר פקודות בסיסיות ויודע ללכת ממש יפה עם רצועה!
33 צפייה בגלריה
ג'וקר
ג'וקר
ג'וקר
(גלבוע אוהבת חיות)
ברנדי - התחלת החיים של ברנדי לא הייתה מהנהדרות, גם בה כמו עוד הרבה יותר מדי כלבות השתמשו בתור רחם להשכרה להמלטה של עוד ועוד גורים שאפשר למכור בכסף. אבל לא עוד. ברנדי אצלנו, מוגנת ויפיפיה, משתקמת, עולה במשקל ואנחנו מגלים איזו כלבה מהממת היא! היא צעירונת, חברותית מאוד, נהדרת עם אנשים וכבר עכשיו ברור שהיא כלבה יפיפיה ומרשימה במיוחד, זכיה למשפחה החדשה שלה
33 צפייה בגלריה
ברנדי
ברנדי
ברנדי
(גלבוע אוהבת חיות)
כל הכלבים נמסרים מחוסנים ומסורסים/ מעוקרות, תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24. לאימוץ מלאו את הטופס https://forms.gle/cUE92ovkAopvA3d3A או פנו אלינו בהודעה לאחד מהמספרים 050-6552609/ 050-6539439 ימי האימוץ מתקיימים בכל שבת בין השעות 11:00-15:00 במושב מגדים. בוייז: עמותת גלבוע אוהבת חיות

בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם

חומוס - גור בן שנה גדול ומתוק ויפהפה. אוהב אדם ומסתדר עם כלבים גדולים וקטנים. זקוק לבית אנרגטי ומנוסה שיכניס אליו הרבה אושר ושמחה.
33 צפייה בגלריה
חומוס
חומוס
חומוס
(בשביל בעלי החיים)
ירדן - בת שנתיים וחצי. מסתדרת מדהים עם כלבים. לא מתה על חתולים. אנרגטית מאוד ומחפשת משפחה אנרגטית תואמת. ירדן מחכה הרבה זמן ומאוד עצובה לבד. נשמח למצוא לה בית חם.
33 צפייה בגלריה
ירדן
ירדן
ירדן
(בשביל בעלי החיים)
בואו לאמץ חבר לחיים ביום אימוץ שלנו ביום שבת 22/1 במושב עדנים 12:00-16:00 פרטים בוואטס אפ 0509344563 עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הווטרינרי פתח תקווה ואיגוד ערים דן.

צער בעלי חיים – ירושלים

כוכבי הוא כוכב אמיתי ומקסים. מעורב כבן שנתיים. שוטט ברחבי ירושלים והפך להיות סלב של כל אוהבי הכלבים בעיר. הוא סרק את מחצית מהרחובות והפארקים בעיר. לאחר שנלכד הועבר לפנסיון פרטי. בפנסיון כוכבי למד לטייל עם רצועה ולחיות בקרבת אנשים. מאוד ידידותי, בעל טמפרמנט נוח ומסתדר עם כולם!!! מתאים למשפחה עם ילדים קטנים ועם בע"ח נוספים. כוכבי ישמח להיות חלק ממשפחה משלו, מוקף בחום ואהבה, בתמורה יקבלו בן משפחה חדש, נהדר ונאמן.
33 צפייה בגלריה
כוכבי
כוכבי
כוכבי
( צער בעלי חיים ירושלים)
אריה ילידת בת כארבע וחצי, הגיעה לבית המחסה מעיריית מודיעין עילית, לאחר שהוחרמה מבעליה. כלבה מעורבת, חכמה מאוד, חברותית, מסתדרת עם חלק מהכלבים, בעלת אנרגיה בינונית-גבוהה. למרות שהוחזקה בתנאים לא ראויים על ידי הבעלים שלה, היא כלבה שמחה ומאוד אוהבת אנשים.
33 צפייה בגלריה
אריה
אריה
אריה
( צער בעלי חיים ירושלים)
רמוס המקסים, בן כשנה וחודשיים, אומץ כשהיה גור חמוד וננטש לאחר כמה חודשים ע"י הבעלים שלו שהחזירו אותו לבית המחסה. כלב שמח, קשוב וידידותי מאוד, בעל אנרגיה בינונית, מסתדר עם כולם!!! הוא מחוסן ומסורס, אוהב מאוד אנשים. מטייל יפה עם רצועה, אוהב מאוד לשחק ומחכה לטיולים שהוא כל כך אוהב.
33 צפייה בגלריה
רמוס
רמוס
רמוס
( צער בעלי חיים ירושלים)
דריה היפיפייה בת כשנה וחצי, היא רועה בלגית מעורבת עם אנרגיה גבוהה, שאוהבת בעיקר רוץ ולשחק. היא מקסימה וחכמה מאוד, מסתדרת עם רוב הכלבים ובכלל לא מסתדרת עם חתולים. היא מאוד אוהבת אנשים, אך חוששת מזרים ויכולה להיות בלתי צפויה. לכן היא צריכה אילוף ועבודה. כאשר היא מתרגלת ומכירה היא מתמסרת לליטופים ומחזירה אהבה. דריה מחוסנת ומעוקרת. צריכה משפחה בלי ילדים קטנים, עם ניסיון וסבלנות שתשקיע בה ושתלמד אותה לחיות בבית. כאשר היא תתאקלם, תבטח היא בהחלט תדע להחזיר המון אהבה כמו שהיא יודעת.
33 צפייה בגלריה
דריה
דריה
דריה
( צער בעלי חיים ירושלים)
טוני בן כשנה וחצי, נמצא פצוע במחסום צבאי, הועבר לטיפול במרפאת העמותה ולאחר שהחלים הועבר לבית המחסה. כלב מעורב, יפיוף אמיתי. מעט ריאקטיבי לכלבים, בעל אנרגיה בינונית - גבוהה, אוהב מאוד אנשים וידידותי. טוני מחוסן ומסורס, מטייל יפה עם רצועה.
33 צפייה בגלריה
טוני
טוני
טוני
( צער בעלי חיים ירושלים)
ביל החתיך בן כשנתיים וחודשיים, אומץ כשהיה גור וננטש ע"י הבעלים בית המחסה לאחר שלא יכל לטפל בו יותר. כלב עם אנרגיה בינונית-גבוהה, מסתדר עם רוב בעלי החיים ואוהב מאוד אנשים. צריך משפחה עם ניסיון וסבלנות שתשקיע בו.
33 צפייה בגלריה
ביל
ביל
ביל
( צער בעלי חיים ירושלים)
בית המחסה פתוח בכל ימות השבוע. לתיאום ביקור ולפרטים על אימוצים, נא ליצור קשר עם חיה: 054-7700221
לינק לפייסבוק: https://www.facebook.com/jspca1

חבר לי

בנג׳י - בן 10 חודשים, בינוני - גדול. בנג'י עדין ומתוק אמיתי. מצטיין בטיולים וחבר של *כל* הכלבים בגינה, אך מעט חששן עם בני אדם. אנחנו מחפשים עבורו בית חם, יתרון לבית עם כלב נוסף (רצוי עם חצר) שיעניקו את מלוא תשומת הלב ושישקיעו בחיזוק הביטחון העצמי שלו.
33 צפייה בגלריה
בנג'י
בנג'י
בנג'י
(חבר לי)
בלה - מעורבת ומושלמת, בת כשנתיים, גדולה. בלה לא רק יפה יש לה גם לב ענק! היא חזקה ואנרגטית ולכן אנו מחפשים עבורה בית מנוסה שיהנה לפרוק איתה אנרגיות במשחקים וטיולים ארוכים, וישקיע באילוף וחינוך.
33 צפייה בגלריה
בלה
בלה
בלה
(חבר לי)
יוגי - רועה גרמנית מעורבת ,בת כשנה ,גדולה. יוגי המשגעת אוהבת לשחק ולטייל, ומתה על אנשים. אנחנו מחפשים עבורה בית מנוסה שיהנה לפרוק לה אנרגיה וישקיע באילוף וחינוך.
33 צפייה בגלריה
יוגי
יוגי
יוגי
(חבר לי)
אליסיה - מעורבת ומושלמת בת כשנה, בינונית. אליסה גורה חכמה וידידותית, ואוהבת לשחק עם כל הכלבים בגינה. אנחנו מחפשים עבורה בית חם *ללא ילדים קטנים (מעל גיל 12)* לכל החיים שיאהב אותה כמו שמגיע לה וישקיע בחינוך ואילוף.
33 צפייה בגלריה
אליסיה
אליסיה
אליסיה
(חבר לי)
סזאן - מעורב ומושלם בן כ 4 חד׳, יהיה בינוני - גדול בבגרותו. סזאן שלנו אוהב לשחק ,ידידותי , מתוק ומסתדר עם כו-לם! אנחנו מחפשים עבורו משפחה המבינה את גודל האחריות בגידול גור לבגרות, בעלים שיעניקו את מלוא תשומת הלב ויעניקו לו בית לכל החיים.
33 צפייה בגלריה
סזאן
סזאן
סזאן
(חבר לי)
מונה - מעורבת ומושלמת בת כ 4 חודשים, תהיה בינונית - גדולה בבגרותה. מונה היפה שלנו אוהבת לשחק , ידידותית , מתוקה ומסתדרת עם כו-לם! אנחנו מחפשים עבורה משפחה המבינה את גודל האחריות בגידול גור לבגרות, בעלים שיעניקו את מלוא תשומת הלב ויעניקו לה בית לכל החיים.
33 צפייה בגלריה
מונה
מונה
מונה
(חבר לי)
ימי אימוץ בימי שישי ושבת בין 8 ל-11. בשאר ימות השבוע יש לתאם מראש. טלפון לפרטים נוספים (הודעת וואטסאפ) 050-2204784 אתר www.imutz.org/ פייסבוק www.facebook.com/lagaatbakelev

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

פאפי המושלם רק בן שנה וחצי וכבר מצא את עצמו בכלוב בכלביה, לאחר שנמצא משוטט ברחובות בגשם. הוא כל כך אוהב אנשים, וכל כך עצוב כשמשאירים אותו לבד בתא :( פאפי הוא כלבלב מצחיק, מסתדר עם כולם ורק מחכה להעניק את כל האהבה שלו למשפחה הנכונה שתוציא אותו מהכלוב. אמנם כבר לא גור, אבל הוא כלבון צעיר ואנרגטי שישמח למשפחה שתבין אותו ותלמד אותו בסבלנות איך לחיות בבית רועה בלגי מעורב | בן שנה וחצי | בינוני-גדול | מחכה בנתניה
33 צפייה בגלריה
פאפי
פאפי
פאפי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
הכירו את תומאס, הדוגמן של הכלביה! המתוק הגיע לכלביה לאחר שנזרק מבית :( הוא לא כל כך מבין מה הוא עושה פה וזה מאוד מתסכל אותו. תומאס הוא כלב של אנשים, מאוד אוהב ליטופים ותשומת לב, ולא כל כך אוהב שגונבים לו את ההצגה. ישמח לבית שבו יוכל להיות המלך היחיד ויקבל את כל האהבה שאפשר! האסקי מעורב | בן 3 | בינוני-גדול | מחכה בהרצליה
33 צפייה בגלריה
תומאס
תומאס
תומאס
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00 – 16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00 – 15:00, שבת 10:00 – 12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הווטרינרי נתניה׳ בווייז ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229 עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

אנדי - האסקית גאה שעברה כבר 2 בתים שלא הבינו שהאסקי זה אופי מאוד מסוים ודורש התייחסות בהתאם כמו למשל הוצאת אנרגייה רבה פיזית ומנטלית כי האסקי הוא כלב עבודה והוא מת על זה.
33 צפייה בגלריה
אנדי
אנדי
אנדי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
קייסי, ילידת 2017 - דרייב של מלינואה אמיתית והיא הייתה יכולה לעשות בקלות קריירה בעוקץ או במשטרה. מסתדרת נפלא עם אנשים, כולל ילדים, ומגיבה טוב למרבית הכלבים. מתאהבת בקלות באנשים חדשים וזקוקה לבית שמבין את הגזע ויוכל להעניק לה גבולות, רוגע ופריקה יומיומית של אנרגיה.
33 צפייה בגלריה
קייסי
קייסי
קייסי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
רוג'ר יליד 2016. חברותי לאנשים ולחלק מהכלבים, התחיל קןרס אילוף בסיסי בתקוה שזה יעזור לו למצוא בית ממש מהר, כלב בינוני פלוס שצריך משפחה מנוסה שמבינה שכלב הוא חבר במשפחה וככזה צריך להשקיע בו
33 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ליידי - בת 10 חודשים, נערת מנועים. מתחת לגריז שבו הייתה מכוסה בזמן החילוץ, התגלתה יפהפיה אמיתית, עם אופי ראוי לשמה. קטנטונת ועדינה.
33 צפייה בגלריה
ליידי
ליידי
ליידי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
נמור היפיוף כבן שנה וקצת, נאסף מהרחוב בגשם, חמוד להפליא, אוהב משחקי חכה. משמיע קולות פררר עדינים כשהוא מרוצה. מאוהב במיטה הפרוותית שלו וישמח להתכרבל אתכם מול הטלוויזיה
33 צפייה בגלריה
נמור
נמור
נמור
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
שבת האימוץ הבאה שלנו תתקיים בתאריך 29/1/22 בפארק כפר סבא מהשעה 10:00 ועד 14:00 לפרטים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה
לאימוץ חתולים 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בכל יום בתיאום מראש, כולל שבת
לפייסבוק של העמותה: https://www.facebook.com/we.love.cats.and.dogs
בקרו אותנו גם באינסטגרם@kfarsaba_raanana_love_animals

אס. או. אס. חיות

קיארה היפה היא האסקית מעורבת בת כשנה וחצי חביבה ומלאת אנרגיות. כלבה חברותית ומסתדרת עם כלבים אחרים, מחונכת לצרכים והולכת יפה עם רצועה. היא חברותית מאוד לאנשים ויכולה להתאים גם לבית עם ילדים קטנים. לקיארה יש לה בעיה ברגל אחורית (עקב תאונת דרכים ישנה), אך דבר זה לא מפריע לה כלל. לשחק, ללכת ולרוץ.
33 צפייה בגלריה
קיארה
קיארה
קיארה
(עמותת S.O.S חיות)
ג'ון בן כשנתיים הוא כלב שמח וחברותי שאוהב תשומת לב ופינוקים. שובב ומלא שמחת חיים, אוהב לשחק ולקפץ. כלב חזק שיכול עדיין למשוך ברצועה ולכן צריך בעלים חזקים שיוכלו להמשיך לעבוד איתו על כך. כלב טוב, מחונך לצרכים, אוהב אנשים ומסתדר עם כלבים אחרים.
33 צפייה בגלריה
ג'ון
ג'ון
ג'ון
(עמותת S.O.S חיות)
אלסקה המדהימה בת כשנתיים וחצי. כלבה יפייפיה שאומנם ממבט ראשון נראית עצובה אבל ברגע שנותנים לה אהבה היא נפתחת. בימי האימוץ קשה לה והיא יושבת בצד עצובה מכונסת בעצמה ואף אחד לא מסתכל עליה. בבית היא כלבה אחרת: מקסימה ונעימה, אוהבת להתלטף, רגועה, עדינה, מחונכת לצרכים ומאוד נוחה בבית. מסתדרת מאוד עם כלבים אחרים ונראה שגם עם חתולים ותשמח לבית עם עוד בעל חיים.
33 צפייה בגלריה
אלסקה
אלסקה
אלסקה
(עמותת S.O.S חיות)
סטיקר - ככה היא ישבה עצובה בסוף יום האימוץ בשבת. וזו לא השבת הראשונה שלה שמגיעה, אבל עוברים לידה ולא מאמצים. לא ברור לנו מדוע כי היא פשוט מהממת! רועה הולנדית מעורבת בת כ 3.5 שנים. האומנה של סטיקר מספרת שהיא כלבת בית מושלמת, מאוד עדינה, קשובה וממושמעת, מסתדרת עם כל הכלבים בכל הגדלים. בטיולים לא מושכת ברצועה אבל מעט מפוחדת ולכן זקוקה לאדם שייתן לה ביטחון ויראה לה את העולם.
33 צפייה בגלריה
סטיקר
סטיקר
סטיקר
(עמותת S.O.S חיות)
מלטה המיוחדת בת כעשרה חודשים, מלאת אנרגיה, אוהבת לשחק ולתת אהבה בלי סוף. מחפשת בית חם שיספק לה מקום לפריקת אנרגיה במקביל ללימוד גבולות.
33 צפייה בגלריה
מלטה
מלטה
מלטה
(עמותת S.O.S חיות)
ימי האימוץ הקבועים של עמותת S.O.S חיות : יום שבת בין השעות 10:00-14:00 בהרצליה – בWAZE אס או אס הרצליה – לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים יום שישי בין השעות 11:00-14:00 ברמת אביב – בWAZE אס או אס תל אביב – לחתולים בלבד – גורים ובוגרים
לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111 כל הכלבים והחתולים מתפרסמים באתר

תנו לחיות לחיות

זואי - את זואי המקסימה נטשו כבר מ-3 בתים! כלבה של אהבה, שמאוד טריטוריאלית ולא מסתדרת עם כלבים אחרים ולכן ננטשה כל כך הרבה פעמים. אחת המקסימות שיש, שמקווה הפעם להגיע לבית עם מאמצים מנוסים שיעניקו לה בית לתמיד! זואי בת 5
33 צפייה בגלריה
זואי
זואי
זואי
(תנו לחיות לחיות)
קו - קו המקסימה, נמרה מהממת ביופיה, שנמצאה עם רגל במצב נוראי ולכן נאלצה לוותר עליה. קו היא חתולונת מאוד עדינה וביישנית, אבל בסבלנות ועם הרבה אהבה היא תפרח בבית שיעניק לה חום ואהבה. קו בת 5
33 צפייה בגלריה
קו
קו
קו
(תנו לחיות לחיות)
עוזי - עוזי הממתק, ביישן עדין ומתוק, שמחכה להורים סבלניים בבית מפנק, שיאפשרו לו להפתח ולצבור ביטחון ולהעניק את כל האהבה שיש. עוזי בן 10 חודשים.
33 צפייה בגלריה
עוזי
עוזי
עוזי
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
אמה - אי אפשר לסרב לכזה אף ורוד ומתוק וכאלו עיניים מהפנטות! אמה המהממת שלנו. גורונת מתבגרת שכבר יותר מדי חודשים, יושבת וממתינה שתגיעו להעניק לה בית מלא בכירבולים. עדינה ומקסימה, סופר מצחיקה. אמה בת 10 חודשים
33 צפייה בגלריה
אמה
אמה
אמה
(תנו לחיות לחיות )
תמי - תמי הבובה! גורונת מתבגרת עדינה ומקסימה, ביישנית שמחכה לפינה שקטה ואוהבת בבית מלא באהבה. תמי בת 8 חודשים.
33 צפייה בגלריה
תמי
תמי
תמי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3