חבר למען הכלבים
תכירו את לאקי החתיך - לאקי הוא כלבלב מעורב, בגודל בינוני, בן שנה וחצי. כלב מקסים, מחונך לצרכים ומורגל לחיי בית.מסתדר אנשים, כלבים ואפילו חתולים. הוא חברותי מאוד, מדהים עם ילדים, עדין ומלא אהבה לכולם. שובב , אנרגטי ומצחיקול, אוהב לשחק ולהשתולל. כלב שהוא חבר אמת! מי שיאמץ אותו ירוויח חבר לכל החיים. לאקי נמצא באומנה ברמת גן .
21 צפייה בגלריה
לאקי
לאקי
לאקי
(חבר למען הכלבים)
תכירו את טליה היפה שלנו כלבה מקסימה ועדינה , מעורבת, בגודל בינוני מינוס, בת 7 חודשים. יצורה קטנטנה שכולה לב ואהבה. טליה מסתדרת נפלא עם כולם, חברותית שמתרגשת ומכשכשת מכל התייחסות אליה. אם הלב שלכם מוכן להתאהב (יש לבבות שלא?), בואו לפגוש את טליה. היא מחפשת בית מושלם כמותה, ותעניק את כל האהבה שבעולם בתמורה. בואו לאמץ את טליה.
21 צפייה בגלריה
טליה
טליה
טליה
(חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00 אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר" חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא. לפרטים: רחל 054-6303861 רינת 050-5888355

אס. או. אס. חיות

מוזלי - גור מתבגר חמוד שמחפש אהבה ומגע. בן כ 5 חודשים. חברותי ומסתדר עם כלבים אחרים. הולך יפה עם רצועה.
21 צפייה בגלריה
מוזלי
מוזלי
מוזלי
(אס. או. אס. חיות)
ג'ונסון - גור מתבגר בן כ 5 חודשים, מקסים, מתוק ומאוד חברותי ואוהב אנשים, ילדים וכלבים אחרים. כלב חכם שלומד ממש מהר. אוהב לשחק ובעל שובבות גורית כובשת. ג'ונסון מבלה השבוע בבית אומנה מקסימה, לומד המון דברים חדשים וכבר ממש מוכן למצוא את הבית שלו לכל החיים. יהיה כנראה בינוני בגודלו.
21 צפייה בגלריה
ג'ונסון
ג'ונסון
ג'ונסון
(אס. או. אס. חיות)
טריקו בן כשנה וחצי. כלבון עדין ומיוחד שהגיע מדרום הארץ. חברותי לאנשים ומסתדר עם כלבים אחרים. כלב חכם, סקרן, עירני ובעל שובבות גורית שצריך פריקת אנרגיות. הולך יפה ברצועה וכנראה מחונך לצרכים. אוהב מאוד אנשים ונקשר אליהם. חברותי לכלבים אחרים ועדיף עבורו בית עם חצר וללא ילדים קטנים.
21 צפייה בגלריה
טריקו
טריקו
טריקו
(אס. או. אס. חיות)
אפי - נמצאה משוטטת בשטח פתוח ליד באר שבע והגיעה אלינו במצב קשה עם 3 גורים. היא טופלה, אושפזה והחלימה בבית האומנה והיום היא מוכנה למצוא את המשפחה שלה! כלבה מתוקה ורגועה. חברותית ומסתדרת עם כלבים אחרים. אוהבת יחס, לטייל ולשחק. הולכת יפה עם רצועה ומחונכת לצרכים. יש לה צליעה ברגל כתוצאה מפציעה ישנה ולכן לא זקוקה לטיולים ארוכים.
21 צפייה בגלריה
אפי
אפי
אפי
(גל נחשון ועמותת S.O.S חיות)
טלפון לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות:
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות הרצליה. יום אימוץ לחתולים ברמת אביב – גורים ובוגרים בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב
בשביל בעלי החיים
בולי - פצצת אנרגיה מנומרת. בול טרייר מעורב שרירי ואנרגטי. מסתדר מצויין עם כלבים. פחות אם חתולים מחפש בית מנוסה שמבין בגזע ואוהב אנרגיות חיוביות בבית בן עשרה חודשים מסורס מחוסן ומשובב.
21 צפייה בגלריה
בולי
בולי
בולי
(חבר למען הכלבים)
דונטלו - ילדון מושלם שממתין בכלבייה מעל שנה. דונטלו בן שלוש עוד מעט, בינוני-גדול, שוקל כ- 30 קילו, מסורס, מחוסן ומשובב. דונטלו הוא ועדת קבלת הפנים לכל כלב חדש - מקבל את כולם בשמחה בתא שלו. מסתדר עם כל יצור חי ובמיוחד עם ילדים. הוא אנרגטי במידה וניחן בשמחת חיים מתפרצת וטוב לב חוצה גבולות. לדונטלו פציעה ישנה באוזן ולכן היא מקופלת. הוא טופל והוא שומע מצויין. אי אפשר שלא להתאהב ולאמץ אותו.
21 צפייה בגלריה
דונטלו
דונטלו
דונטלו
(חבר למען הכלבים)
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הווטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים.
איך מאמצים?
לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563; אסנת 050-9336052; הילה 054-7075501; טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim/
הרצליה ונתניה אוהבות חיות
הכירו את גבי המקסים! את החתיך הזה מצאנו קשור לשער הכלביה. באו, השליכו את ה״מיותר״ והלכו :( אנחנו זכינו להכיר כלב נהדר ומלא באהבה, שמאוד אוהב אנשים ומסתדר יפה עם חלק מהכלבים. גבי הוא כלב צעיר ואנרגטי שמחפש משפחה פעילה ושמחה, שמכירה את הגזע ותדע לפרוק לו אנרגיות ולעשות איתו מלא כיף. רועה בלגי מעורב | בן שנתיים | גדול | מחכה בנתניה
21 צפייה בגלריה
גבי
גבי
גבי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
לבנה היפיפיה מחכה למשפחה משלה! כלבונת מתוקה ויפה שמאוד רוצה לצאת מהכלוב כמה שיותר מהר! ממש רע לה בכלביה לבנה השובבה היא כלבונת מלאת אנרגיה שתשמח למשפחה פעילה שתצא איתה לטיולים ותרוץ ותשחק איתה! היא מאוד אוהבת אנשים אך כן זקוקה למשפחה מנוסה עם כלבים שמוכנה לעבוד איתה ולקבל ייעוץ ממאלף. מעוקרת, בריאה ומחוסנת. לברדור כנעני מעורבת | גדולה | בת שנה וחצי | מחכה בנתניה.
21 צפייה בגלריה
לבנה
לבנה
לבנה
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו: https://herzelialovesanimals.org/ | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות https://www.facebook.com/herzelialovesanimals/

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

יאיר, כלב רגוע ושקט בן 4.5 שנים. חבר אמת ונאמן וממש לא אנרגטי. זקוק לבית רגוע ושלו ולכן לא יתאים לבית עם ילדים צעירים. מסתדר עם כלבות נקבות בלבד.
21 צפייה בגלריה
יאיר
יאיר
יאיר
(נבחרי צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
נפתלי, גור אנרגטי ושובב בן כשנה. נפלא עם אנשים וילדים ומסתדר עם כל הכלבים. זקוק לבית פעיל וספורטיבי.
21 צפייה בגלריה
נפתלי
נפתלי
נפתלי
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
אלפרד, כלב מקסים בן כשנה וחצי. מתלטף, אנרגטי ושובב. נפלא עם אנשים וילדים. מסתדר עם כל הכלבים.
21 צפייה בגלריה
אלפרד
אלפרד
אלפרד
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
שושה, יפיפיה פרוותית בת כשנה וחצי. קצת חשדנית בהתחלה אבל אחרי שמכירה היא גוש של אהבה. מסתדרת עם כלבים אחרים. רגילה לחיים בבית. מחונכת לצרכים. לא תתאים לבית עם ילדים קטנים וצריכה בית עם ניסיון.
21 צפייה בגלריה
שושה
שושה
שושה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים: 2313*
לאתר העמותה לחצו כאן
כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב
שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

חבר לי

אביבה - נולדה בינואר 2022, הגיעה אלינו באביב גורה בת חודש וחצי ולגמרי לבדה. מיד התמוגגנו מיופיה ושמחת החיים שלה. ממש לא תארנו לעצמנו שיגיע הסתיו ואביבה עדיין לא תמצא את המשפחה שתפתח לה את ליבה. לצערינו אביבה גדלה בכלוב וליבנו נשבר. בחודשיים האחרונים היא נמצאת באומנה, מורגלת לחיים בבית, מסתדרת עם כווולם - כלבים, חתולים וילדים. אביבה המדהימה, כלבה שכולה טוב, מחפשת משפחה שתראה כמה היא נהדרת ותיתן לה סוף סוף בית חם ואוהב.
21 צפייה בגלריה
אביבה
אביבה
אביבה
(חבר לי)
טניה - הכירו את הנסיכה טניה, רועה בלגית מעורבת, נולדה באוגוסט 2021, בגודל בינוני. טניה המקסימה חברותית ושבת לב ותמיד מחפשת הזדמנות לשחק. יודעת פקודות בסיסיות כיאה לגזע, מתה על אנשים, כלבים, משחקים והמון ליטופים. טניה בעלת רמת אנרגיה גבוהה כיאה לגזע ולכן מחפשת מאמצים שיכולים לקחת אותה לטיולים, משחקים, ריצות - ובקיצור לעשות כיף. אז אם אתם מחפשים שותפה כיפית להוצאת אנרגיה וספורט, נאמנה וחברותית - טניה היא ההתאמה המושלמת עבורכם.
21 צפייה בגלריה
טניה
טניה
טניה
(חבר לי)
יובל - כלב מעורב בכל טוב, מהמם ביופיו, נולד ביוני 2021 והוא בינוני בגודלו. יובל לא רק חתיך הורס, הוא גם בעל אופי מדהים- כלב רגוע, קשוב ועדין, שמת על אנשים ורק מחפש חום ואהבה עם המון ליטופים. הוא מסתדר עם חלק מהזכרים ובעיקר מת על נקבות. בקיצור- כלב מושלם לכל בית.
21 צפייה בגלריה
יובל
יובל
יובל
(חבר לי)
שחר - קיבל את שמו מהעיניים המדהימות שלו שמזכירות את הזריחה. שחר האוהב, מסתדר עם אנשים וילדים, מפוצץ באהבה וצמא כל כך לקבל אותה בחזרה. הוא נולד בפברואר 2021, גדול אך עדין, מסתדר נהדר עם כל הגורים שלנו בכלביה. שחר מחפש משפחה שתרצה לפרוק איתו אנרגיה אבל גם תבין כשהוא מעוניין בכירבול כיפי יותר מאשר גינת משחק. שחר הוא כלב של אהבה לאנשים, והוא תמיד יעדיף זמן נשיקות וחיבוקים. אם אתם רוצים להציל את שחר- הוא מחכה לכם.
21 צפייה בגלריה
שחר
שחר
שחר
(חבר לי)
עמותת חבר לי היא עמותה לאימוץ כלבים הפועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם השירות הווטרינרי של רעננה-כפר סבא.
לפרטים ואימוצים שילחו הודעה או ווטסאפ לטלפון: 050-2204784 ימי אימוץ: כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה. א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב: אינסטגרם @friendforme.raanana
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא https://www.facebook.com/lagaatbakelev/ כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה https://www.imutz.org/

צער בעלי חיים רחובות

נילי - נקבה בת 11 חודשים. היא כלבה אנרגטית, חברותית ושמחה ומאוד אוהבת אנשים ואת רוב הכלבים. נילי מחפשת כל בית שידע להכיל את האנרגיות שלה (שככל הנראה יתמתנו לאחר שתסיים את תקופת הגורות).
21 צפייה בגלריה
נילי
נילי
נילי
(צער בעלי חיים רחובות)
ברונו - זכר בן 6 אשר ננטש על ידי בעליו לאחרונה. הוא כלב מקסים וחברותי, צמא לאהבה, מסתדר עם כלבים ומאוד אוהב כל אדם. הוא נהנה לקבל ליטופים ולהתרוצץ בחצר. ברונו יתאים לכל בית שמוכן לקבל אותו ולהעניק לו אהבה.
21 צפייה בגלריה
ברונו
ברונו
ברונו
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
ים - הוא כלב צעיר וגדול בן כמעט שנה עם לב ענק. הוא אוהב את כל האנשים ואוהב לשחק ולהוציא אנרגיות. ים מאולף לפקודות בסיסיות ולהליכה עם רצועה. ים תמיד רוצה לקבל תשומת לב ומשיג זאת דרך התיישבות, גם אם בכלל לא ביקשנו ממנו.
21 צפייה בגלריה
ים
ים
ים
(צער בעלי חיים רחובות)
ניתן לצפות בכלבים נוספים שמועמדים לאימוץ באתר שלנו http://rehovotspa.org.il/
ניתן גם למצוא אותנו בפייסבוק: https://he-il.facebook.com/israelpets.rehovot/ פתוחים בכל יום בשבוע בין השעות 10:00-15:00. לעוד פרטים או לתיאום הגעה אנא התקשרו אלינו: 089460135