עמותת כלבלאב

שוקו כלבון מתוק, כמעט בן שנה, אוהב אנשים וכלבים ומסתדר בלי בעיה עם כל אחד. יש לו תנאי אחד בחוזה: ליטופים ואהבה. שוקו הוא פיטבול מעורב, בינוני בגודלו, אוהב לטייל ולשחק ויתאים לכל משפחה אוהבת שמוכנה להשקיע בחינוך כפי שנדרש מכלב צעיר.
29 צפייה בגלריה
שוקו
שוקו
שוקו
(צילום: עמותת כלבלאב)
כתם היפה, כלבה גדולה בת כשנה שהגיעה עם אחותה להסגר יסעור. אחותה אומצה וכתם מחפשת בית אוהב לתמיד. כתם כלבה שאוהבת אנשים וילדים, למרות גודלה הולכת יפה ולא מושכת בטיולים. עם כלבים היא מסתדרת חלקית, בעיקר אוהבת לשחק עם זכרים שמחים וטובים.
29 צפייה בגלריה
כתם
כתם
כתם
(צילום: עמותת כלבלאב)
בארני כמעט בן שנתיים, רועה יפה ומרשים במיוחד, חברותי עם כלבים ויהיה כוכב של גינת הכלבים. בארני אוהב מאוד אנשים וילדים, הוא קופץ ושמח לראות כל אחד ומשווע לחיבוק בלי לוותר עד שכל תשומת הלב עליו. בארני הולך יפה עם רצועה ויתאים למשפחה פעילה וללא ילדים קטנים, פשוט כי לפעמים שוכח שהוא גדול.
29 צפייה בגלריה
בארני
בארני
בארני
(צילום: עמותת כלבלאב)
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם לבוא להתאהב ולהציל את כלבי הצפון בכלביה בקיבוץ יסעור.
לפרטים ותיאום שלחו ווטסאפ לגדי 0529599308 או לרונית 0544853293.
לאימוץ גורים השאירו פרטים בווטסאפ: 0559576760
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

עמותת חבר לי

דיוק - גורון מקסים ושובה לב בן כ-5 חודשים, שחולץ מהעוטף בתחילת המלחמה. נמצא באומנה ומחכה כל כך למאמצים שיהיו שלו לכל החיים. מורגל לבית, חברותי, מחונך לצרכים, מעורב ויהיה בינוני-גדול בבגרותו.
29 צפייה בגלריה
דיוק
דיוק
דיוק
(צילום: עמותת חבר לי)
ג'סיקה - מתבגרת צעירה ועדינה, רגועה ויפייפיה ברמות. הגיעה אלינו לא מזמן מהסגר בדרום, העיניים שלה מספרות שהיא צריכה סוף סוף מקום של קבע וביטחון. יכולה להתאים לכל בית העיקר שיהייה בית אוהב לכל החיים.
29 צפייה בגלריה
ג'סיקה
ג'סיקה
ג'סיקה
(צילום: עמותת חבר לי)
לוקאס - עליו נאמר - וואו! פיט מעורב בן כשנתיים, חתיך וחברותי, קשוב ומרשים. מת על משחקים, כדורים וחברים. לוקאס כלב של אהבה ומגיע לו משפחה מושלמת כמוהו. אנחנו מחפשים עבורו מאמצים בוגרים ומנוסים, יימסר אל ורק למתאימים ביותר. מוזמנים לפנות ולשלוח פרטים.
29 צפייה בגלריה
לוקאס
לוקאס
לוקאס
(צילום: עמותת חבר לי)
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784. בימי האימוץ מחכים לכם גורים מושלמים!!! ועוד הרבה כלבים.
מחכים לכם היום ומחר בימי האימוץ - שישי-שבת: 8:30-11:30 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה.
ניתן גם בימי א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר עמותת חבר לי

עמותת S.O.S חיות

גילה היא כלבה צעירה בת פחות משנה, שנמצאה משוטטת בהר גילה. היא הגיעה מפוחדת וקפואה ועברה לבית אומנה. גילה היא כלבה מקסימה וטובה, רגועה ועדינה. חברותית לכלבים אחרים ואוהבת אנשים. יודעת ללכת יפה עם רצועה ומחונכת לצרכים. גילה זקוקה לבית סבלני ומכיל שיעלה לה את הביטחון ויעטוף אותה בהרבה אהבה.
29 צפייה בגלריה
גילה
גילה
גילה
(צילום: סיון מדר, עמותת S.O.S חיות)
אושו בן כשנה נמצא משוטט בעוטף עזה, מבקש יחס וליטופים מכל העוברים ושבים ומחפש אוכל. לא היה לו שבב ולא נמצאו הבעלים שלו (אם היו...). באומנה אושו התגלה ככלב מקסים אוהב ועם אופי מאוד טוב, אוהב ליטופים וחמוד. לאושו רמת אנרגיה גבוהה והוא אוהב לשחק בגינת כלבים ולפגוש כלבים נוספים. אושו צריך עניין ומשחק גם כשהוא בבית.
אושו צריך בעלים מנוסים, שיעבדו איתו על גבולות וימשיכו לעבוד על חינוכו. מסתדר עם כלבים אחרים ואוהב לשחק איתם בגינות כלבים. אדיש לחתולים ברחוב. הוא עדיין בעל שובבות גורית ונלחץ מילדים ולכן ולא יתאים לבית עם ילדים קטנים.
29 צפייה בגלריה
אושו
אושו
אושו
(צילום: סיון מדר, עמותת S.O.S חיות)
חמי בן כ 8 חודשים. גורון מתבגר עדין ומקסים. הוא ניצל מאזור קשוח יחד עם אחיו. הגיע מפוחד מאוד עם מבט כבוי בעיניים ונראה שעבר התעללות וסבל לפני שהגיע לעמותה. חמי הוא כלב עדין ורגוע עם רמת אנרגיה נמוכה והוא מתאים גם לבית עם ילדים קטנים. הוא לומד ללכת עם רצועה ובדרך להיות מחונך לצרכים. חמי צריך בית עם ניסיון בגידול כלבים, סבלני וחומל שימשיך איתו את תהליך השיקום והוא יהיה כלב משפחה מקסים. יהיה לו קל יותר בבית עם גינה.
29 צפייה בגלריה
חמי
חמי
חמי
(צילום: סיון מדר, עמותת S.O.S חיות)
עמותת S.O.S חיות - יום האימוץ הגדול במדינה
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה
מעל 120 כלבים וחתולים לאימוץ יגיעו ליום האימוץ כולל עשרות גורים
בין השעות 10:00-14:00
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
03-7441010 ; 03-7441111
הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה מתעדכנים כל הזמן . כנסו ותתאהבו

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את פרנד! המתוק הזה נמצא משוטט בהרצליה, ונראה שגדל בבית. כלב עדין ומחונך, הוא הולך ממש יפה בטיולים ולא מושך! פרנד מסתדר עם כלבים בתוך התא, אבל בטיולים קצת מתקשה לפגוש כלבים חדשים וישמח לטיולים במקום שקט ורגוע. המתוק הזה אוהב אנשים ומתמסר בעדינות לליטופים ברגע שסומך לגמרי. אנחנו מחפשים עבורו בית רגוע, שקט ומכיל שייתן לפרנד את הזמן להתחבר ולהתמסר לחלוטין, ויזכה לחלוק איתו טיולים, משחקים ופינוקים 💗 לברדור מעורב | בן 4 | בינוני | מחכה בהרצליה
29 צפייה בגלריה
פרנד
פרנד
פרנד
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
רזי היפיוף שלנו מחכה לאהבה של חייו! רזי נמצא משוטט ברחובות נתניה. הוא חיכה יפה בהסגר, אבל אף אחד לא בא לקחת אותו. המתוק הזה אולי גדול פיזית, אבל בפנים הוא פשוט גור שובב שרק רוצה לשחק. הוא ישמח למשפחה מנוסה וספורטיבית שמחפשת שותף לטיולים, ריצות ומשחקים, וכמובן תבטיח לאהוב אותו ללא תנאים עד יומו האחרון. בתמורה הוא מבטיח להכניס הרבה שמחה וצחוק הביתה. מלינואה מעורב | בן שנתיים | גדול | מחכה בנתניה
29 צפייה בגלריה
רזי
רזי
רזי
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
עמותת 'הרצליה ונתניה אוהבות חיות'
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות.

עמותת חבר למען הכלבים

דבי - את דבי המתוקה הצלנו לפני 3 שבועות מהסגר בדרום יחד עם חברתה אן שכבר אומצה, ועכשיו הגיע הזמן שלה למצוא בית חם ואוהב לכל החיים. דבי המדהימה הגיעה להסגר כגורה צעירה עם חמישה אחים, כולם אומצו חוץ ממנה. חודשים ארוכים שהיא חיכתה שגם תורה יגיעה. דבי התחננה לצאת מהכלוב הקטן בהסגר ולא יכולנו לסרב.
דבי בת שנה וחצי, כלבה מאוד מתוקה, חברותית ועדינה, מסתדרת עם כלבים אחרים. דבי יכולה להיות קצת מפוחדת בהתחלה אבל ברגע שהיא מקבלת ליטופים ואהבה היא ישר נפתחת וקופצת לחיבוקים ומבקשת ליטופים, מחוסנת ומעוקרת.
29 צפייה בגלריה
דבי
דבי
דבי
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
ברברה שלנו כלבה מתוקה ומרשימה והיא מחפשת בית חם ואוהב לכל החיים. הצלנו אותה לפני חודשיים מהסגר וגלינו כלבה מהממת ושמחה שרק רוצה לתת אהבה לכל הסובבים. ברברה בת 7 שנים, צמאה לאהבה, נעימה וחברותית, מסתדרת נהדר עם אנשים וכלבים אחרים. בואו לאמץ אותה בשבת!
29 צפייה בגלריה
ברברה
ברברה
ברברה
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
גורים - קבלו את נבחרת הגורים המקסימים שלנו!!! שמונה גורים מתוקים בטירוף יחכו לכם ביום האימוץ שלנו ביום שבת הקרובה בתקווה לצאת מהכלביה עם משפחה חמה ואוהבת. לתמיד! המושלמים שלנו בני כחודשים, יגיעו לגודל בינוני בבגרותם, וימיסו לכם את הלב מרוב אהבה!
אם אתם יודעים מה כרוך בגידול גורים ומוכנים לפתוח את הלב, המתוקים והמתוקות האלו יחכו לכם אצלנו בשבת.
אל תתנו להם לגדול בכלביה! בואו לאמץ אותם בשבת !
29 צפייה בגלריה
גורים
גורים
גורים
(צילום: עמותת חבר למען הכלבים)
פרטי העמותה: עמותת חבר למען הכלבים
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00
איזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
* חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים נוספים :
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו לנו הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

תנו לחיות לחיות

חץ - בחודש הבא חץ יהיה בן 10... יכולים לנחש מה המשאלה שלו? חץ האהוב הגיע אלינו לפני שבע שנים. הוא משתוקק לאהבה כמו אוויר לנשימה. הוא נמצא משוטט לבדו בגיל שנה. חץ לוקח חלק בפרוייקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים במידת הצורך ושני שקי מזון גדולים.
29 צפייה בגלריה
חץ
חץ
חץ
(צילום: תנו לחיות לחיות)
טורץ' - יש לו מלא אנרגיה, הוא אוהב לשחק מלא. טורץ' המשגע מחכה למישהו איתו יוכל לפתוח דף חדש אחרי כל מה שעבר. חילצנו אותו כשהיה קשור, עם אוזניים גזורות, רטוב כולו, כלב שחווה אלימות קשה ולכן עכשיו, לפעמים, הוא נלחץ ממגע. זה רק מחזק את העובדה שאנחנו חייבים תיקון למהמם הזה, שבשורה התחתונה, יש בו המון אהבה. טורץ' זקוק למאמצים עם ניסיון, בבית בלי ילדים קטנים, טורץ' בן 6.
29 צפייה בגלריה
טורץ'
טורץ'
טורץ'
(צילום: תנו לחיות לחיות)
ספנסר - זה לא כל כך נעים כשנהיה קר ואין לך עם מי להתכרבל. ספנסר המתוק עומד ומחכה לראות מי יגיע היום לקחת אותו לבית חם להתפנק. חתולון עדין ומתוק שאוהב להתפנק בלי סוף. בהתחלה לפעמים משחק אותה ביישן ולכן מחכה כאן יותר מדי זמן... ספנסר בן שנתיים וחצי
29 צפייה בגלריה
ספנס
ספנס
ספנסר
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

עמותת בשביל בעלי החיים

בויקה, רוטוויילר מתוק בן שלוש, מחפש בית חם ומשפחה אוהבת. הוא חולץ ממקום רע ויש לו אופי מושלם! הוא אוהב אנשים, מסתדר עם כלבים ויהיה בן משפחה נפלא. הוא רגיל לחיי בית ומחונך לצרכים. מגיע לו לקבל הזדמנות אמיתית, מחויבות ואהבה ממאמצים רציניים, שיצרפו אותו למשפחה לכל החיים.
פרטים נוספים בוואטצאפ: 0509-344563 או 0509-336052
29 צפייה בגלריה
בויקה
בויקה
בויקה
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
דניאלה היא מלינואה מעורבת, מתוקה מאוד, חכמה ואנרגטית. אוהבת אנשים, מסתדרת עם כלבים אחרים, ותהיה נהדרת עם ילדים. זקוקה למאמצים שמבינים מה המשמעות של גורה בבית ושיהיו נכונים להשקיע בהדרכה/אילוף כדי להתחיל את הדרך המשותפת בצורה הכי נכונה וטובה שאפשר. דניאלה תימסר מחוסנת, משובבת ומעוקרת בחסות עמותת בשביל בעלי החיים ע"ר. תוכלו לפגוש אותה בכל יום במהלך השבוע בכלבייה במרכז, בתיאום מראש.
פרטים נוספים בוואטצאפ: 0509-344563 או 0509-336052
29 צפייה בגלריה
דניאלה
דניאלה
דניאלה
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
ג'אמפר - כשמתקרבים לחצר של ג'אמפר, אי אפשר שלא להידבק בהתרגשות ובשמחה שלו. הוא כל כך מתלהב מכל תשומת לב, שפשוט אי אפשר שלא להתאהב. ג'אמפר, מלינואה בן שנתיים, הוא כלב מלא שמחת חיים, חברותי מאוד, אוהב אנשים ומחלק המון חיבוקים. הוא לגמרי מוכן לפרק ב' עם מאמצים שמבינים שאימוץ הוא לכל החיים.
הוא מחפש מאמצים אנרגטיים וספורטיבים שיוציאו אותו לטיולים ארוכים, יאפשרו לו לפרוק אנרגיה ויעסיקו אותו מנטלית.
29 צפייה בגלריה
ג'אמפר
ג'אמפר
ג'אמפר
(צילום: עמותת בשביל בעלי החיים)
ביום יום שבת 20 בינואר יום אימוץ באקדמיה לכלבים ברעננה בין 10:00-15:00 תבואו!!!
פרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד:
אורנית 050-9344563
אסנת 050-9336052
הילה 054-7075501
טניה 050-3015086 (דוברי רוסית)
בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו:
בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם
עמותה של מספר נשים שמצילות כלבים מכל הארץ בהתנדבות מלאה. משתפות פעולה עם השירות הוטרינרי פתח תקוה ואיגוד ערים דן.

כפר סבא ורענן אוהבות חיות

לולי - כלבה כבת 3 , אנרגטית וטובת לב, אוהבת אנשים, ילדים וליטופים ותשמח לבית פעיל ואחראי שייקח אותה להמון טיולים כיפיים בחוץ. חברותית לחלק מהכלבים.
29 צפייה בגלריה
לולי
לולי
לולי
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ליאו - חייכן ומקסים בן שנתיים שהגיע אלינו מהסגר מעלה אדומים. חתיך אמיתי שמסתדר עם חלק מהכלבים ויהיה פרטנר מושלם לריצות בפארק. ליאו יעדיף בית ללא ילדים קטנים שקצת מלחיצים אותו ויגיע עם ליווי מאלף מטעם העמותה עד לייצוב בבית.
29 צפייה בגלריה
ליאו
ליאו
ליאו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
בונו - לברדור שמנמן בן 4 וחצי. אוהב מאוד אנשים אך אינו מסתדר עם כלבים ומחפש בית מנוסה (וחזק פיזית) ואחראי ללא בעלי חיים אחרים, שימשיך את העבודה שנעשתה איתה עד עתה. חושבים שאתם מתאימים? צרו קשר
29 צפייה בגלריה
בונו
בונו
בונו
(צילום: כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
לאימוץ כלבים בתיאום מראש, ניתן לקבוע מפגש עם הכלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה. שבת אימוץ הבאה בפארק כפר סבא תתקיים ב 27/1/24 בכפוף לתנאי מזג אוויר מתאימים
אין בחסות העמותה כלבים גזעיים, מגזע קטן, מהעוטף או ללא נשירה
לאימוץ חתולים, בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

סקאר, כלב פרוותי ושמנמן בן 4 שנים. שמח וטוב לב. מתלטף, מתמסר ומחבק. נפלא עם אנשים וילדים. חברותי לכל הכלבים. מחוסן, משובב ומסורס.
29 צפייה בגלריה
סקאר
סקאר
סקאר
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
דאלי, כלב עדין בן 7 שנים. חברותי ומתמסר שרגיל לחיים בבית. מסתדר עם כלבים אחרים. רמת אנרגיה בינונית. לא מתאים לבית עם תינוק. מחונך לצרכים, מחוסן, משובב ומסורס. זקוק לבית עם מאמץ שעובד מהבית או עם כלב נוסף.
29 צפייה בגלריה
דאלי
דאלי
דאלי
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
אליס, כלבה מצחיקה בת כשנתיים. סקרנית ושובבה, טובת לב ומתמסרת. חברותית ונפלאה עם ילדים. מסתדרת עם כל הכלבים. מחוסנת, משובבת ומעוקרת.
29 צפייה בגלריה
אליס
אליס
אליס
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)
לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 11:00-17:30
ו 11:00-15:00
ש 11:00-16:00

עמותת ע.ט.ל.ף

תום תום: זכר בן כשנה וחצי, מחוסן ומסורס, בינוני - גדול. כלב מהמם שלא רב עם אף אחד, גם כשמנסים לריב איתו. מאוד אוהב לשחק עם כלבים אחרים. מתוק ומלא שמחת חיים. כלב רגיש שזקוק לבית סובלני, ישמח לבית עם כלב נוסף.
29 צפייה בגלריה
תום תום
תום תום
תום תום
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
לגו: זכר בן כשנה וחצי, מחוסן ומסורס, כלב מדהים שחולץ מעוטף עזה. מאוד אוהב אנשים, ילדים וכלבים אבל לא מסתדר עם חתולים. זקוק לבית שישחק ויריץ אותו כדי להוציא לו אנרגיה.
29 צפייה בגלריה
לגו
לגו
לגו
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
מנטה: גורה מתוקה בת כ3 חודשים, חולצה מעוטף עזה כשהיא חולה בפרוו. אחרי אשפוז ארוך חיה ניצלו ועכשיו היא סופסוף מחפשת בית. לא מחונכת לצרכים.
29 צפייה בגלריה
מנטה
מנטה
מנטה
(צילום: עמותת ע.ט.ל.ף)
לאימוץ הכלבים - 0522355109