תנו לחיות לחיות

רוקי - הוא חתיך, הוא פלרטטן, הוא כל כך אוהב להתפנק, שלא ברור איך חלפו השנים ורוקי המדהים הזה לא זכה מכאן לצאת! רוקי המהמם שלנו לוקח חלק בפרוייקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים במידת הצורך ו-2 שקי מזון. הוא פשוט כלב של אהבה. ג'ינג'י שרק רוצה לתת עוד ועוד נשיקות ומתמסר, כל כולו לאהבה ללא גבולות. הוא נובח כשעוברים ליד הכלוב שלו ומתפספס. בגיל 9 מגיע לו לזכות באהבה הכי מהממת שיש.
19 צפייה בגלריה
רוקי
רוקי
רוקי
(תנו לחיות לחיות)
חסון - לחסון יש יום החודש הולדת אבל אין באמת סיבה לחגיגה. שנים שהפרצוף לב הזה מחכה לבית. לאהבה. הכלב הכי מושלם בעולם. באמת. אין דברים כמוהו וזה מדהים, שבמהלך השנים ואלפי אנשים שעברו ליד הכלוב שלו ולא ברור איך, איש לא התאהב בלב שבו. חסון המהממון שלנו, פשוט כלב שכל כולו אהבה. מנשק, מחבק, רק מבקש עוד ועוד להתפנק. העובדה שהוא עדיין כאן- היא באמת בגדר תעלומה. גם חסון לוקח חלק בפרוייקט #אומנהלחיים. חסון בן 10
19 צפייה בגלריה
חסון
חסון
חסון
(תנו לחיות לחיות)
טייגר- הגיע אלינו בגיל שנה, הספיק להיות לזמנים קצרים מדי בשלושה בתים. בשלושתם, היה טריטוריאלי למקום שלו ולכן חזר שוב ושוב ושוב. לכלוב. בכל פעם יותר ויותר גמור. הוא כבר בן 10, כלב עם טונות של אהבה, פורח בטיולים בשדות ליד הכלבייה ויפרח בבית שידע להתנהל איתו נכון. כלב עם ביטחון עצמי גבוה ולכן זקוק למאמצים עם ניסיון, שיבהירו לו מי ראש הלהקה. עדיף בבית בלי ילדים, בית שרוצה להעניק לכלב באמת מושלם, סיכוי לחיים אחרים. טייגר לוקח חלק בפרוייקט #אומנהלחיים.
19 צפייה בגלריה
טייגר
טייגר
טייגר
(תנו לחיות לחיות)
לאקי - כלבה מדהימה, מתפנקת ומתמסרת כל כולה, לאקי היפהפייה שלנו לוקחת חלק בפרוייקט אומנהלחיים. על לאקי עברו חיים לא קלים והכי מגיע לה לצאת מכאן לחיות את החיים הטובים! לאקי זקוקה לבית שקט, למאמצים עם ניסיון שיהיו סבלניים ויעניקו לה אהבה-והמון. נותנת את כל כולה, מסתדרת עם חלק מהכלבים אבל בטיולים על רצועה יכולה להיות תוקפנית לכלבים אחרים. לאקי בת 9.
19 צפייה בגלריה
לאקי
לאקי
לאקי
(תנו לחיות לחיות )
ליאונה - כל כך יפה ופחדנית נורא ולכן מחכה כבר שנים ארוכות בכלבייה. ליאונה המהממת שלנו, באמת שיופי כמו שלה לא רואים כל יום. לצערנו, עדיין לא נמצאו המאמצים שיהיו מספיק סבלניים כדי לעבוד איתה ולאפשר לה להיפתח, לתת לה ביטחון כדי שתוכל לצאת כבר לבית שיפנק המון. ליאונה בת שש.
19 צפייה בגלריה
ליאונה
ליאונה
ליאונה
(תנו לחיות לחיות)
מטעם העמותה נמסר כי "התנאים בכלבייה לא מתאימים לכלבים מבוגרים בחודשי הקיץ הבלתי נסבלים. אנחנו מזמינים אתכם לעשות מקום בלב ולהגיע אלינו ולקחת, ללא עלות, את אחד מהכלבים המבוגרים שלנו. אנחנו נדאג, במידת הצורך לטיפולים רפואיים, אתם מקבלים שני שקי מזון גדולים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להבטיח להם בית לתמיד. כלבים מבוגרים שחייבים לצאת מכאן בדחיפות. אל תתנו להם לסבול עוד רגע בחום שבכלבייה".
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3.

אס. או. אס. חיות

לולה - לולה בת כשנתיים והיא כבר מעל שנה בעמותה ועדיין לא מצאנו את הבית המתאים לה. כלבה בינונית, חמודה וחברותית לאחר היכרות. היא מסתדרת עם כלבים אחרים. לולה צריכה הרבה חום, יחס ואהבה ומחזירה המון אהבה, חיבוקים וליקוקים /חשוב לדעת כי במפגש ראשון עם אנשים חדשים היא צריכה להיות בסיטואציה לא מלחיצה ובאווירה נינוחה ואז היא מתחברת בקלות. היא צריכה משפחה רגישה שתעזור לה תתגבר על החששות שלה מרעש, המולה ואנשים זרים. היא צריכה משפחה בעלת סבלנות וללא ילדים קטנים שיעזרו לה לבנות ביטחון.
19 צפייה בגלריה
לולה
לולה
לולה
(צילום: לוקאס)
קאלה - בת כ-5 שנים. כלבה טובה, רגועה ושקטה. נמצאה משוטטת עם הגורות שלה שאומצו. קאלה היא כלבה עדינה שעלולה להיות חששנית בהתחלה. היא נפתחת כשמכירה ומתרגלת ואז היא אחת הכלבות המקסימות שיש. מסתדרת עם כלבים אחרים. הולכת יפה עם רצועה. מעדיפה סביבת מגורים שקטה ורגועה.
19 צפייה בגלריה
קאלה
קאלה
קאלה
(אס. או. אס. חיות)
מוישה - בן כ 5.5 שנים ומחפש כבר הרבה זמן בית לחיים. מוישה בן כ-5 שנים והגיע לעמותה לפני מספר חודשים לאחר שהוצל ממקום נוראי בו היה קשור כל חייו באמצע שום מקום. הוא לא נחשף לאנשים, לכלבים ובכלל לחיים נורמאליים. מוישה הוצל ונקלט ע"י העמותה וגילינו כלב עם אופי מקסים וכובש לב לאנשים. הוא מחפש יחס, ליטופים ואהבה. כלב רגוע שחייב גם בית עם חצר כדי להקל עליו כשנחלץ. כשהוא נלחץ ממשהוא הוא נושך לעצמו את הרגל. כשהוא במקום בטוח ההתנהגות הזו נעלמת. מוישה צריך בית ללא בעלי חיים אחרים.
19 צפייה בגלריה
מוישה
מוישה
מוישה
(צילום: לוקאס)
בולי - בן כ-8 שנים והגיע לעמותה מהסגר עירוני לפני כשנתיים. בולי הוא כלב מעורב, מקסים, עדין ורגיש. הוא הולך יפה ברצועה, מסתדר עם רוב הכלבים ולא מתרגש מחתולים כשמטילים. בולי הרגיש נקשר מאוד לאנשים שמטפלים בו וקשה לו להישאר לבד בבית או בחצר .הוא חייב שיהיה איתו עוד כלב או מישהו בבית, אחרת ייכנס לפאניקה וינסה לברוח ולהגיע לבעליו, מה שעלול לגרום נזק לבית או לחצר. הוא כלב מקסים שיודע לתת המון אהבה אבל החיים התאכזרו אליו. בולי צריך בית שייתן לו חום ואהבה, ישרה הרגשה של ביטחון אינסופי, יהיה סבלני ומכיל וידאג לא להשאירו לבד.
19 צפייה בגלריה
בולי
בולי
בולי
(אס. או. אס. חיות)
סתיו - בן כשלוש והגיע לעמותה במאי 2020 מהסגר עירוני. סתיו הוא כלב טוב, רגיש, אוהב, חכם ואוהב לרצות. הולך יפה עם רצועה. מסתדר עם כלבים אחרים ואוהב אנשים. לא אוהב חתולים. הוא נלחץ מההמולה והרעש של ימי האימוץ ולכן לא מגיע לימי אימוץ. עקב כך קשה למצוא לו בית. סתיו צריך בית עם ניסיון ואפשרות להשקיע באילוף. הוא יכול להיות חששן בתחילה ולכן צריך לגשת אליו בעדינות כדי שלא ילחץ.
19 צפייה בגלריה
סתיו
סתיו
סתיו
(אס. או. אס. חיות)
טלפון לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות:
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים: בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות הרצליה.
יום אימוץ לחתולים ברמת אביב – גורים ובוגרים. בכל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ונילה לופיטה - נולדה ב-2013. נשמה חופשיה שאוהבת מרחבים, אדמה וחברה אנושית. ונילה אצלנו משנת 2016 לאחר שחזרה מאימוץ בו הם התקשו להתמודד עם הצורך שלה במרחבים. יתאים לה מאוד בית עם שטח גדול או חווה בו תוכל להיות צמודה לבעלים. היא מסתדרת מעולה עם ילדים, כלבים אחרים ואנשים בכלל. ונילה תשמח לנוכחות של כלבים אחרים שישרו עליה ביטחון.
19 צפייה בגלריה
ונילה
ונילה
ונילה
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
רוג'ר - יליד 2016. חברותי לאנשים ולחלק מהכלבים, סיים קורס אילוף בהצטיינות בתקוה שזה יעזור לו למצוא בית ממש מהר, כלב בינוני פלוס שצריך משפחה מנוסה שמבינה שכלב הוא חבר במשפחה וככזה צריך להשקיע בו בחינוך, גבולות, טיולים כיפיים, משחקים משותפים.
19 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ג'נס - ילידת 2013 ונמצאת בחסותינו משנת 2016. ג'ניס כלבה מהממת באופיה, נאמנה ומסורה לבעלים, עברה קורס אילוף, בעלת ביטחון ומסתדרת עם רוב הכלבים. זקוקה לבעלים אסרטיבים ולמרחב בו תוכל לרוץ.
19 צפייה בגלריה
ג'ניס
ג'ניס
ג'ניס
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
ליידי - פינצ'רית מעורבת בת 10, בגודל קטן-בינוני מחפשת בית חדש. הקשישה שלה נפטרה והיא עברה לאומנה לאחת המתנדבות המהממות שלה. ליידי מחוסנת, מעוקרת, מטופלת, מסתדרת עם חתולים ואוהבת כל אדם שרק מסתכל עליה. אהובה מאוד כל המתנדבים והתחביב הכי גדול שלה הוא ללכת לבתי קפה בתל אביב. יכולה להיות כלבה מושלמת לכל מי שרק חפץ בליטוף ואהבה.
19 צפייה בגלריה
ליידי
ליידי
ליידי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות)
השבת 27/8/22 תתקיים שבת אימוץ בפארק כפר סבא בגינת הכלבים החל מהשעה 10:00 עד 14:00. לפניות 054-5226414 באין מענה שלחו הודעה.
לאימוץ חתולים 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

ניל- ניל המדהים מחכה לאהבת חייו! ומחפש את הבית המושלם שידע סוף סוף לראות את כל הטוב שבו, פשוט לאיאמן שהוא מחכה לבד בכלוב כבר מעל שלוש שנים! כלב של אהבה אין סופית, חכם ברמותתת, הכי אוהב, הכי נאמן והכי מתמסר שיש! ניל מסתדר מעולה עם כלבים אחרים וכמובן עם אנשים שמכיר. מתאים לבית עם נhסיון עם כלבים, ללא ילדים קטנים, שייתן לו את המרחב והשקט אבל גם המון אהבה וכיף! דרושים מאמצים מדהימים לא פחות ממנו שמוכנים לעשות היכרות אמיתית איתו של מספר מפגשים בכלבייה על מנת לזכות באמון ובאהבה שלו! מבטיחים שהוא שווה את כל ההשקעה. מי בא להכיר את היפיוף? רועה בלגי מעורב | בן 5 | בינוני-גדול | מחכה בהרצליה
19 צפייה בגלריה
ניל
ניל
ניל
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
רופרס - רופרס החתיך מחכה לכם! המתוק הזה מחכה כבר זמן רב בכלביה וישמח לצאת לבית משלו לתמיד! לרופרס המקסים לא היו חיים קלים. רוב חייו שמר על מגרש גרוטאות, כשהגיע לגיל פנסיה נזרק לכלביה ומאז הוא מחכה. אך רופרס לא נתן לאף אחד ושום דבר להשפיע עליו ונשאר כלב שמח ומאושר, כזה שמסתדר עם כל הכלבים ורק רוצה לשחק. רופרס באופיו נשאר גור ילדותי שמתלהב לראות אנשים כאילו זו הפעם הראשונה שראה אותם, חולה על כדורים וחייב תמיד אחד כזה בפה ובאופן כללי כלב מצחיק שקורע את כל המתנדבים שלנו מצחוק! יש לו את החיוך הכי יפה ומתוק בעולם! המתוק הזה אוהב אנשים, פינוקים וליטופים, מסתדר עם כלבים, אדיש לחתולים ומאוד פיקח וחכם! רופרס הוא עוד כלבון מקסים שנתקע בכלביה על לא עוול בכפו וכולנו כבר רוצים לראות אותו בבית חם ואוהב כמו שמגיע לו! מי זוכה במתיקות הזו?? רועה בלגי מעורב | בן 8 | גודל גדול | מחכה בנתניה
19 צפייה בגלריה
רופוס
רופוס
רופרס
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
מקס - מקס האריה המהמם! כלב מקסים שכנראה לא קיבל את האהבה והטיפול שכל כך מגיעים לו. הוא נמצא משוטט ברחובות ובאמצע החיים מצא את עצמו נעול בתוך כלוב בכלביה. ככל הנראה היה מוזנח רוב חייו והתגלגל ביןבתים לא טובים, ובכל זאת - מאחורי כל הפרווה המפוארת שלו גילינו לב ענק וכלב שרק מחכה לאנשים הנכונים שידעו לתת לו חום ואהבה. רועה גרמני מעורב | בן 6.5 | גדול | מחכה בנתניה
19 צפייה בגלריה
מקס
מקס
מקס
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
כתם- הכירו את כתם הדובון המתוק! החמוד הזה מסתדר עם רוב הכלבים, מחונך לצרכים ולחיים בבית- לא לועס או הורס שום דבר, ונאמן מאוד לאנשים שהוא מכיר ואוהב! חתולים לא ממש מעניינים את כתם. עם אנשים חדשים הוא עשוי לחוות קושי או לחשוש אך ברגע שהוא מכיר וסומך הוא הכי מדהים שיש! לכן נשמח שתתנו לו קצת זמן להכיר אתכם כשתבואו לראות אותו :) וכשתתאהבו בו. תראו שאין דבר יותר מדהים מזה. מחכים לכם :) רועה מעורב | בן 3 | גדול | מחכה בנתניה
19 צפייה בגלריה
כתם
כתם
כתם
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
מוקי - מוקי שלנו הוא עוד כלב בר מתוק, שהגיע אלינו לשיקום ובניית אמון כדי שיום אחד יוכל לצאת לבית טוב לתמיד! מוקי המתוק בן ארבע. הגיע אלינו ממש בדיכאון. המתנדבים המקסימים שלנו עבדו עם מוקי על מנת שיתרגל לנוכחות שלהם, זרקו לו חטיפים ונתנו לו את הזמן שלו. לאט לאט מוקי התחיל להתקרב לאנשים וגם לשחק בחצר עם כלבים אחרים. היום מוקי כבר אוהב ליטופים, וכבר מחכה בקוצר רוח לטיול שלו מחוץ לכלביה! אנחנו מאוד מאמינים במוקי ורואים כמה הוא רוצה את הקרבה שלנו. הדבר היחיד שחסר למוקי עכשיו זה בית מאמץ, שם הוא יוכל לפרוח. אנחנו מחפשים למוקי המתוק בית מיוחד, כזה שרוצה לקחת דווקא את הכלב שזקוק ליותר תשומת לב, יותר סבלנות ויותר הכלה. בית שרואה את הסיפוק בלעבור עם כלב כזה תהליך, לראות איך מיום ליום הוא נפתח, נרגע וסומך. אנחנו נעדיף בשבילו בית עם חצר סגורה באיזור שקט, וכלב נוסף בבית יהיה מעולה למוקי אך לא חובה. פוינטר מעורב | בן 3 | בינוני-גדול | מחכה בנתניה
19 צפייה בגלריה
מוקי
מוקי
מוקי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז. יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז. ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229. עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות