צער בעלי חיים רחובות

אסי - זכר צעיר בגודל בינוני בן שנה וחצי מסוג מעורב, דמוי גולדן רטריבר. אסי הוא כלב אנרגטי וחברותי לכולם, והוא מאוד אוהב ורוצה לקבל תשומת לב מאנשים. בנוסף הוא כלב מאוד חכם ולומד פקודות במהרה.
28 צפייה בגלריה
אסי
אסי
אסי
(צער בעלי חיים רחובות)
נלי - נלי היא גורה גדולה ויפהפייה בת 9 חודשים. היא כלבה חברותית מאוד, עדינה, מתמסרת לליטופים ומאולפת להליכות. נלי אוהבת אנשים וכלבים כאחד, ומסתדרת עם כולם.
28 צפייה בגלריה
נלי
נלי
נלי
(צער בעלי חיים רחובות)
ג'אווה - גורה קטנה-בינונית בת 5 חודשים. ככל הנראה תהיה בינונית. ג'אווה נהנית לשחק עם הגורים ועם אנשים. הגיעה אלינו רק לפני שבועות בודדים לכן אנחנו שואפים למצוא לה בית כמה שיותר מהר: בכדי שלא תתרגל לחיים בכלוב ומכיוון שבגילה הצעיר היא תלמד לחיות בבית אמיתי הכי מהר.
28 צפייה בגלריה
ג'אווה
ג'אווה
ג'אווה
(צער בעלי חיים רחובות)
ניתן לצפות בכלבים נוספים שמועמדים לאימוץ באתר שלנו http://rehovotspa.org.il/
ניתן גם למצוא אותנו בפייסבוק: https://he-il.facebook.com/israelpets.rehovot/
פתוחים בכל יום בשבוע בין השעות 10:00-15:00. לעוד פרטים או לתיאום הגעה אנא התקשרו אלינו: 089460135

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

רונאלדו, גור מקסים בן 3.5 חודשים. ידידותי, מתלטף ומתפנק. יהיה גדול בבגרותו.
28 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
רונאלדו
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
פחם, כלבה יפיפיה וטובת לב בת כשנה וחצי. אנרגטית, חזקה ושובבה. חברותית, מתמסרת ומתלטפת. נפלאה עם אנשים וילדים ומסתדרת עם כל הכלבים.
28 צפייה בגלריה
פחם
פחם
פחם
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
שביט, גור מתבגר פעלתן בן כ-10 חודשים. קופצני, שובב וסקרן. נפלא עם אנשים וילדים וחברותי לכל הכלבים.
28 צפייה בגלריה
שביט
שביט
שביט
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
שושה, יפיפיה פרוותית בת כשנה וחצי. קצת חשדנית בהתחלה אבל אחרי שמכירה היא גוש של אהבה. מסתדרת עם כלבים אחרים. רגילה לחיים בבית. מחונכת לצרכים, לא תתאים לבית עם ילדים קטנים וצריכה בית עם ניסיון.
28 צפייה בגלריה
שושה
שושה
שושה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
לפרטים נוספים: 2313*
לאתר העמותה לחצו כאן
כתובת: רח' חפץ חיים 4, תל אביב
שעות פעילות: א'-ה' 12:00-17:30; ו' 11:00-15:00; ש' 11:00-16:00

חבר לי

אוליביה החמודה, כלבה שכולה רוך ועדינות אין קץ. בת שנה וארבעה חודשים, בגודל בינוני ונוח. מסתדרת ואוהבת את כולם!! מעט חששנית בהתחלה אך ברגע שמכירה - כולה אהבה. כיף לטיל איתה, כיף ללטף אותה, בקיצור מושלמת. אוליביה תתאים לכל בית ומשפחה שתדע להעניק לה ביטחון ומקום לפרוח.
28 צפייה בגלריה
אוליביה
אוליביה
אוליביה
(חבר לי)
אלזה היפייפיה, מלכת החום והאהבה אלזה המתוקה, נולדה באוגוסט 2020, בינונית בגודלה ומפוצצת באהבה. כלבה שמלאה באהבה לאנשים, נעימה והולכת מדהים בטיולים, חברה של כולםםםם ומחכה להיות חברה שלכם. אלזה מחפשת את הבית המושלם, שיתן לה את כל האהבה שהיא מעניקה, ירצה לשחק איתה ויאהב אותה עד סוף החיים. מעוניינים במלכת דיסני? אלזה מחכה לכם.
28 צפייה בגלריה
אלזה
אלזה
אלזה
(חבר לי)
באלו - באלו המצחיק, כמו במלך הג'ונגל גם באלו שלנו אוהב אנשים ברמות ותמיד יקבל אותנו עם חיוך מאוזן לאוזן, חיבוק ונשיקה. באלו נולד בפברואר 2021 והוא בגודל בינוני ,כלב מאוד חכם, סקרן ושמח הוא מסתדר עם חלק מהכלבים, מת על אנשים, אוהב לשחק ולרוץ אבל גם להתכרבל ולהתלטף. רוצים לאמץ את באלו ולהתעורר כל בוקר אל הכלב הכי כייפי ומאושר? באלו בשבילכם.
28 צפייה בגלריה
באלו
באלו
באלו
(חבר לי)
ריף: אזהרה- מתיקות שיא לפניך. ריף היפייפיה, ראתה כבר את כל האחים שלה מאומצים ורק היא יושבת יפה בכלוב ומחכה למישהו שיראה כמה היא יפה. היא קצת ביישנית, רגועה ומתוקה. נולדה במאי 2022, אוהבת להתלטף, תגדל להיות גדולה ומהממת., היא מסתדרת עם כולם כולם כולם! תמיד מאירה פנים כשרואה כלב חתול או ילד, תתאים לכל בית עם בעלי חיים נוספים וגם בלי, בית עם ילדים או בלי, העיקר שיהיה בית חם ואוהב כמוה ולעולם לא יחזיר אותה לכלוב.
28 צפייה בגלריה
ריף
ריף
ריף
(חבר לי)
עמותת חבר לי היא עמותה לאימוץ כלבים הפועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם השירות הווטרינרי של רעננה-כפר סבא.
לפרטים ואימוצים שילחו הודעה או ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
ימי אימוץ: כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה. א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב: אינסטגרם @friendforme.raanana פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

תנו לחיות לחיות

בוץ' - ילד עדין ועצוב ששברו את ליבו שוב ושוב עד שפיתח חרדת נטישה. בוץ המקסים שלנו לוקח חלק בפרוייקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים במידת הצורך ו-2 שקי מזון מתנה. נשמה עדינה ועצובה, שזקוק למאמצים מנוסים, כאלה שעובדים מהבית או שיוכלו לקחת אותו איתם לעבודה, כי אחרי הכאב שבוץ חווה בלב, הוא פשוט מפחד להישאר בבית לבד. עדין ומתוק שמרסק את הלב, בוץ בן 8.
28 צפייה בגלריה
בוץ'
בוץ'
בוץ'
(תנו לחיות לחיות)
כוכבה - יושבת ומחכה בסבלנות לתורה. כוכבה היפהפיה. גורונת משגעת בת 9 חודשים, שתמיד קורצת ולכן מתקשה למצוא מאמצים. עדינה וביישנית, מתוקה אמיתית.
28 צפייה בגלריה
כוכבה
כוכבה
כוכבה
(תנו לחיות לחיות)
ג'אנגו - הבטרייה של ג'אנגו תמיד מלאה והכלבלבון המשגע הזה, יכול להטעין לכם את השבוע באנרגיה מדהימה! ג'אנג'ו המהמם שלנו, מחכה לרוץ עם מישהו למרחקים ארוכים, לטייל, לצאת להרפתקאות ולעשות חיים משוגעים. כלב אנרגטי ועמוס באהבה, ג'נגו בן שלוש.
28 צפייה בגלריה
ג'אנגו
ג'אנגו
ג'אנגו
(תנו לחיות לחיות)
דריידל - דריידל היפהפיה, אומצה לבית וחזרה לכלוב שבורת לב! כלבלבונת מדהימה, שמאוד לחוצה ממפגשים עם אנשים חדשים ולכן חייבת ללכת עם מחסום. כשדריידל מכירה, היא נותנת את כל כולה לאהבה, אבל חייבת עכשיו להגיע לבית רק עם מאמצים מנוסים שלא ישברו שוב את ליבה. דריידל בת 4.
28 צפייה בגלריה
דריידל
דריידל
דריידל
(תנו לחיות לחיות)
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה בכניסה לכפר רות. לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3

חבר למען הכלבים

תכירו את לוקאס שלנו הכלבלב עם האוזניים המתוקות בעולם. כבר תקופה ארוכה שהוא אצלנו, כולם ביום אימוץ משתגעים מהמתיקות שלו אבל בסופו של דבר הוא מוצא את עצמו שוב בכלוב, שוב לא נבחר. לא מובן לנו למה. הוא מתוק אמיתי בן שנתיים וחצי, מרעיף אהבה בכמויות, נשקן בינלאומי, אוהב מאוד אנשים ומסתדר נפלא עם כלבים אחרים. לוקאס הוא כלב מתנה, כלב שכל אחד היה חולם עליו. והוא- הוא רק חולם על בית אוהב ומפנק בחטיפים.
28 צפייה בגלריה
לוקאס
לוקאס
לוקאס
(חבר למען הכלבים)
שולה היפה שלנו היא כלבה מקסימה ועדינה, מעורבת, בגודל בינוני, בת 10 חודשים. יצורה קטנטנה שכולה לב ואהבה . שולה מסתדרת נפלא עם כולם, חברותית שמתרגשת ומכשכשת מכל התייחסות אליה. אם הלב שלכם מוכן להתאהב (יש לבבות שלא?), בואו לפגוש את שולה היא מחפשת בית מושלם כמותה, ותעניק את כל האהבה שבעולם בתמורה.
28 צפייה בגלריה
שולה
שולה
שולה
(חבר למען הכלבים)
יום אימוץ בעמותת חבר בכל שבת 11:00-14:00. אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר". חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא
לפרטים: רחל 054-6303861, רינת 050-5888355

אגודת צער בעלי חיים בישראל

מסי - כלב בן שנה וחודשיים רועה אוסטרלי מעורב. מסי נמצא משוטט ביחד עם אחותו, נמצא בבית המחסה כשנה. אנרגטי, חברותי, חברותי לכלבים אך מעט דומיננטי, צריך חיזוק של הנושא באופן מקצועי. זקוק למשפחה שתעניק לו הרבה חום ואהבה לכל החיים. צריך לעבור חינוך לצרכים ואילוף בסיסי.
28 צפייה בגלריה
מסי
מסי
מסי
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
חן - כלב כנעני מעורב בן שנה וחצי. חן הגיע עם אימו ביחד עם ששת אחיו, נמצא בבית המחסה כשנה. אנרגטי, חברותי, חברותי לכלבים אך מעט דומיננטי, צריך חיזוק של הנושא באופן מקצועי. דרוש חינוך לצרכים ומשמעת. מחפש בית חם ואוהב שיעניק לו תשומת לב לכל החיים.
28 צפייה בגלריה
חן
חן
חן
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
פוף - חתולה מעורבת ,נקבה בת 4 חודשיים. אנרגטית, חברותית, אוהבת לשחק. מחפש בית חם ואוהב לכל החיים.
28 צפייה בגלריה
פוף
פוף
פוף
(אגודת צער בעלי חיים בישראל)
לפרטים נוספים על אימוץ כלבים או חתולים התקשרו: 4553* לאתר האגודה לחצו כאן

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

הכירו את שחורי, הכלב שכבר כבש את הלב של כל המתנדבים! מדי פעם מגיע אלינו כלב כזה, שתוך שניה נכנס לכולם ללב. שחורי שלנו הוא כלב בדיוק כזה. הוא נמצא משוטט ברחובות, אבל כל מי שפוגש אותו מבין שמדובר בכלב בית, קשוב, מחונך וכל כך נלהב לראות אנשים! שחורי הוא כלבלב צעיר עם אנרגיות והרבה סקרנות. הוא רואה את האביב רק מתוך הכלוב וכל כך רוצה לצאת ולשחק בשמש :( מגיע לו בית אוהב משלו! הוא מבטיח להיות חבר נאמן למי שיבטיח להיות שלו לתמיד. בורדר קולי מעורב | בן שנתיים | בינוני-גדול | מחכה בנתניה
28 צפייה בגלריה
שחורי
שחורי
שחורי
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
הכירו את רינה המתוקה! גורונת שובבה, מצחיקה מלאת אנרגיות! אנחנו מחפשים לרינה את הבית המושלם בשבילה, כזה שידע להתמודד עם גורה מתבגרת, על כל המשתמע מכך :) רינה מאוד סובלת בכלוב, היא זקוקה לפריקת אנרגיה ומרחבים כדי להשתובב, לשחק ולפרוק אנרגיות. אז אם אתם חושבים שאתם יכולים להתאים לקטנטונת הזאת - דברו איתנו :) רועה מעורבת | בת שנה | קטנה-בינונית | מחכה בנתניה
28 צפייה בגלריה
רינה
רינה
רינה
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)
יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו: https://herzelialovesanimals.org/ | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות https://www.facebook.com/herzelialovesanimals/

גלבוע אוהבת חיות

מייבל תהיה כלבה נפלאה בבית שיתן לה את ההזדמנות הנכונה, היא איתנו מאז שהגיעה כגורה חששנית ומפוחדת מאוד ונשארה. היא ופרנקי היו הזוג הנצחי עד שהוא נפטר ממחלה, ופחדנו עליה מאוד, אבל בשילוב הנכון עם כלבים האחרים היא פורחת אצלנו, והיינו כל כך רוצים לראות אותה בבית. בית עם עוד כלב שיתן לה בטחון יהיה מושלם בשבילה, משפחה עם סבלנות והבנה כלפי כלבה שמעולם לא חוותה בית. בואו להכיר אותה, מבטיחים לכם שתתאהבו. איך אפשר אחרת?
28 צפייה בגלריה
מייבל
מייבל
מייבל
(גלבוע אוהבת חיות)
לוקו כלב בית מהמם עם פרוות שוקולד רכה במיוחד שמחכה לבית חם ובנתיים מתפנק לו באומנה שלו. הוא בן שלוש, רגיל לבית ומת על פינוקים וליטופים (רצוי מאחורי האוזניים). רוצים להכיר אותו? הוא נמצא באזור המרכז ולתיאום נשמח שתשלחו לנו וואטספ ל0506539439/ 050-6552609 וספרו לנו על עצמכם והנסיון שלכם בגידול כלב.
28 צפייה בגלריה
לוקו
לוקו
לוקו
(גלבוע אוהבת חיות)
לתיאום בזמן אחר ולכלבים שבאומנה שלחו הודעה בוואטספ במספרים 050-6552609/ 050-6539439 (מענה בימים א-ו) ונתאם אימוץ אישי בזמן ובשעה שמתאימים לכולם.
כל הכלבים שלנו נמסרים מחוסנים, מעוקרות/ מסורסים תחת סל אימוץ ולבעלים מעל גיל 24.

אס. או. אס. חיות

ניצן - פיטבולית מעורבת בת כמעט 3 שנים, שננטשה מבית והגיעה להסגר עירוני. כלבה מתוקה, עדינה וחברותית שרק רוצה ליטופים ואהבה. היא מסתדרת עם כלבים אחרים, מחונכת לצרכים ומאוד אוהבת אנשים. תתאים גם לבית עם ילדים קטנים.
28 צפייה בגלריה
ניצן עם אורנה בנאי
ניצן עם אורנה בנאי
ניצן עם אורנה בנאי
(אס. או. אס. חיות)
לסטייסי היה פעם בית שאהב אותה ודאג לה. הסיפור עצוב והבעלים שלה נכנס לכלא וסטייסי המסכנה הוחרמה ממנו ומצאה את עצמה גם בכלא. היא נכלאה מאחורי הסורגים באחד ההסגרים הקשים בצפון הארץ. העיניים הטובות שלה שהתחננו לעזרה קרעו לנו את הלב. סטייסי ניצלה ונקלטה בעמותה ועברה למשפחת אומנה. סטייסי היא אחת הכלבות המיוחדות והטובות שהכרנו. כלבה מדהימה ורגועה, מלאה באהבה וחום, אוהבת גם לשחק, מסתדרת עם כלבים אחרים ומושלמת עם ילדים. בינונית בגודלה ורגילה לחיים בבית.
28 צפייה בגלריה
סטייסי
סטייסי
סטייסי
(אס. או. אס. חיות)
שוקו הוא סלוקי מעורב צעיר בן פחות משנה. קיבלנו פניה לעזרה לכלב משוטט בבאר שבע שנצפה יושב מספר ימים רבים באי תנועה ומחכה לעזרה. שוקו שסבל מספיק הגיע ל S.O.S חיות ועבר לבית אומנה שמספרת כי הוא כלב מקסים ומלא אהבה. חברותי ומסתדר עם כולם ואוהב מאוד אנשים. כלב עדין, טוב לב ומתפנק. הולך יפה עם רצועה ובדרך להיות מחונך לצרכים.
28 צפייה בגלריה
שוקו
שוקו
שוקו
(אס. או. אס. חיות)
וינסטון המרשים הוא האסקי בן כ 4 שנים שרגיל לחיים בבית. הבעלים שלו לא יכלו להמשיך לטפל בו וכך הוא הגיע אלינו. כלב טוב, מקסים ורגיש. מלא אהבה, אוהב פינוקים ונקשר מהר לבעליו. בחוץ הוא אנרגטי כיאה לגזע. אוהב לטייל, לשחק ולרוץ. בבית הוא רגוע, מחונך לצרכים והולך יפה עם רצועה. וינסטון חברותי גם לכלבים אחרים ואוהב לשחק איתם.
28 צפייה בגלריה
וינסטון
וינסטון
וינסטון
(אס. או. אס. חיות)
טלפון לפרטים: 03-7441010 ; 03-7441111
ימי האימוץ הקבועים של S.O.S חיות: יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים. בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00 ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
יום אימוץ לחתולים ברמת אביב – גורים ובוגרים. כל יום שישי בטאגור 38 רמת אביב בין השעות 10:00-14:00. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב.