תנו לחיות לחיות

ריקו - קטנצ'יק מתוק שגומר את הלב, פעמיים כבר נטשו אותו מבית ובגיל 11 הלב כבר מיואש וכואב. הוא אחד הכלבים היותר מפונקים שיש ולכן הוא חייב את מלוא תשומת הלב. הוא נלחץ מאוד בקלות ומהלחץ הופך להיות תוקפן. כשהוא מכיר, הוא ממרח של אהבה, גור שמבקש עוד ועוד אהבה. ריקו זקוק לבית שקט ורגוע. מאמצים עם ניסיון. בית, שיוציא אותם מכאן, הפעם לתמיד! ריקו לוקח חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים בהתאם לגילו ו-2 שקי מזון גדולים מתנת ביופט.
21 צפייה בגלריה
ריקו
ריקו
ריקו
(תנו לחיות לחיות)
פארס - עד שלא תראי, לא תביני כמה גדול ומדהים החתולון הזה ובאיזה חיבוקים גדולים אפשר לזכות מהמם הזה. פארס המהמם! חתולון גדול ומדהים על 3 רגליים, בטוח שהוא גור קטן וזה מצחיק עד השמיים. עדין ומקסים, פארס בן 4.
21 צפייה בגלריה
פארס
פארס
פארס
(תנו לחיות לחיות)
קבסה - חתולון דובון, שפשוט פרצופון כמו שלו לא תמצאו בשום מקום. קבסה המושלם! חתולון עם עיוורון, אהוב עדין, מקסים, כל כך שקט ורגוע, אבוד בין עשרות חתולים בחתולייה ועם זאת, אף פעם לא רב עם אף אחד, תמיד מוצא את השקט גם כשיש מסביבו המולה. בודהה אמיתי, שיכניס הביתה אהבה גדולה. קבסה בן 5
21 צפייה בגלריה
כבשה
כבשה
קבסה
(תנו לחיות לחיות)
עוזי - כלבלבון עדין, ביישן ומתוק, עוזי ,הגיע אלינו בתור גור קטן מהדרום ומאז חלפו שנתיים, שוב מתיחות בדרום ועוזי עדיין מחכה לבית שייגן ויאהב אותו המון. עוזי הוא כלב שמאוד חושש במפגש ראשון עם אנשים, אבל אם תהיו סבלניים הוא יכבוש אתכם במתיקות חסרת מעצורים. עוזי בן שנתיים.
21 צפייה בגלריה
עוזי
עוזי
עוזי
(תנו לחיות לחיות)
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

חבר למען הכלבים

אלסקה שלנו בת כשנתיים, כלבה מתוקה, בינונית בגודלה. היא שוטטה לבדה בבאר שבע מפוחדת, מותשת ועייפה. פעילים מדהימים מבאר שבע לכדו אותה , טיפלו בה בהמון אהבה ולימדו אותה לסמוך על אנשים. אלסקה הגיעה אלינו התגלתה ככלבה מקסימה ומתמסרת , כלבה מאוד עדינה שרק מחפשת אהבה. מעט חששנית בהתחלה. הולכת יפה עם רצועה. אנו מחפשים לה בית מושלם כמוה.
21 צפייה בגלריה
אלסקה
אלסקה
אלסקה
(חבר למען הכלבים )
הכירו את פז כלבלב שרמנטי, בן שנה וחצי, עם לשון כובשת ועיניים מדברות. פז הגיע אלינו במצב קשה עם אמא וארבעת האחים שלו מהסגר. מהר מאוד הוא השתקם והפך לברבור עם כתמי זהב וחיוך ענק. פז בינוני בגודלו, עדין ומלא שמחת חיים, מסתדר נפלא עם אנשים וכלבלבים מכל הסוגים. והגיע הזמן למצוא לו בית שיאהב אותו ללא תנאים ולכל החיים.
21 צפייה בגלריה
פז
פז
פז
(חבר למען הכלבים )
גורי שלנו הוא משהו מיוחד. יש לו יכולת בלתי רגילה לכבוש את הלב ופשוט להתאהב בו. גורי המתוק הגיע אלינו מהסגר דרומי אחרי שהעיניים שלו פשוט התחננו מבעד לכלוב שיוציאו אותו משם. כשהוא הגיע אלינו התאהבנו בו מהשנייה הראשונה. כלב מקסים בצורה בלתי רגילה, מסתדר נפלא עם כולם, מת על תשומת לב ואהבה ומחלק בחזרה מלא ליקוקים. גורי בן 10 חודשים, כלבלבון שמח ומושלם שסתם מבזבז זמן אצלנו בכלביה במקום שיהנה בבית.
21 צפייה בגלריה
גורי
גורי
גורי
(חבר למען הכלבים )
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת 11:00-14:00 אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר" * חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא.
לפרטים נוספים: רחל 054-6303861 רינת 050-5888355 הילה 050-9190922 במידה ואין מענה בבקשה תשלחו הודעה ונחזור אליכם בהקדם

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

ריי מחפש את האחד שלו! ריי המתוקון כבר יושב מיואש ולא מבין למה אף אחד לא רוצה להילחם עליו. ריי הוא כלבלב צעיר, עדיו ורגיש שנקשר מאוד מהר לבעלים ועושה הכל כדי להגן עליהם ולהיות כלב טוב. הוא מתקשה קצת עם אנשים חדשים בבית וצריך שניה של היכרות לפני שהוא נפתח. הוא מחונך לצרכים, יודע להישאר לבד, רגוע וממושמע להפליא. ריי גם נהנה מאוד מליטופים ומשחקים, הוא מסתדר יפה עם חלק מהכלבים ורק מחפש פינה שקטה ואוהבת להניח בה את הראש. אנחנו מחפשים עבור ריי בית מנוסה ללא ילדים קטנים, שיקבל את ריי כמו שהוא ויראה את כל הצדדים המדהימים שיש בכלב הזה. מי שייתן לו צ'אנס יזכה בחבר מדהים לחיים! לברדור מעורב | בן 5 | בינוני | מחכה בהרצליה
21 צפייה בגלריה
ריי
ריי
ריי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
פאפי המושלם רק בן שנה וחצי וכבר מצא את עצמו בכלוב בכלביה, לאחר שנמצא משוטט ברחובות בגשם הוא כל כך אוהב אנשים, וכל כך עצוב כשמשאירים אותו לבד בתא פאפי הוא המאהב המושלם רק רוצה לחבק ולנשק ולהתכרבל בבית המושלם בגלל שפאפי גדל בכלוב לצערינו הוא זקוק למשפחה עם ניסיון שתלמד אותו לאט לאט את החיים מחוץ לתא, הוא מושלם עם אנשים אחרי היכרות מהירה ורק זקוק לאדם/משפחה שיתנו לו את הצ'אנס ובתמורה יקבלו כלב שמחזיר אינסוף של אהבה. פאפי מורגל למחסום והולך יפה בטיולים אבל כן נעדיף עבורו בית בסביבה רגועה ושקטה. רועה בלגי מעורב | בן שנה וחצי | בינוני-גדול | מחכה בנתניה
21 צפייה בגלריה
פאפי
פאפי
פאפי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
יום אימוץ לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00 ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום. כנסו ותתאהבו.

כלבלאב

חיה - כלבה המהממת בת כ-9 חודשים, הגיעה כגורה לכלביה מהסגר יסעור. חיה היפהפיה מסתדרת ממש עם כולם - כלבים ואנשים, והיא כלבונת שמחה ואוהבת שמתה על תשומת לב ועושה הכל בשביל שיאהבו אותה, ישחקו איתה ויטיילו איתה. חיה מחכה למשפחה שלה שתאהב אותה לתמיד ותעניק לה את כל האהבה והחום שבעולם לצד חינוך ומשמעת.
21 צפייה בגלריה
חיה
חיה
חיה
(כלבלאב )
אושי - בן שנה וחצי, כלבון יפה וגדול עם לב גדול אפילו יותר. אושי מסתדר מעולה עם כלבים אחרים ואוהב לשחק ולרוץ. אושי כלב כנוע והוא יתאים לכל משפחה פעילה, גם כזו עם ילדים צעירים. במפגש ראשוני עם אנשים חדשים הוא מעט חושש כי היה בבית שלא אהב אותו מספיק ולא נתן לו ביטחון, ולכן אנחנו מחפשים לו משפחה סבלנית ואוהבת שתפתח את הלב אליו.
21 צפייה בגלריה
אושי
אושי
אושי
(כלבלאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 12:00-14:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון"
עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Original.Klavlove עמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/klavlove.dogs.shelter העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106 אתר העמותה: https://klavlove.co.il
חבר לי
הכירו את הכלב הכי חמוד שתראו, שרון! שרוני עם פרווה בשלושה צבעים, כלב מלא אהבה שהולך וקמל בכלוב. מיום ליום יותר קשה לו. שרון נולד בפברואר 2022, בגודל בינוני, מחונך לצרהים בחוץ, חברותי וחכם. הוא כלב מלא באהבה שרק מחכה לאחד/ת שלו.
21 צפייה בגלריה
שרון
שרון
שרון
(חבר לי )
יובל האהוב שנה בכלוב! הוא כל כך מדהים - אבל משום מה נותר שקוף. מעורב מהמם, נולד ביוני 2021 בינוני בגודלו. יובל לא רק חתיך, הוא גם בעל אופי מדהים- כלב רגוע, קשוב ועדין, שמת על אנשים ורק מחפש חום ואהבה. הוא מסתדר עם כלבים ומטורף על אנשים, אפילו מחונך לצרכים בחוץ! יושב ומחכה אבל הולך ומתקשה שלא להתייאש.
21 צפייה בגלריה
יובל
יובל
יובל
(חבר לי )
מייקי המדהים מחכה בכלוב מהרגע שנולד! עבר כל כך הרבה בחייו הקצרים שזה פשוט מדהים שהחיוך לא ירד לו מהפנים. מייקי הגיע לכלביה שלנו כגור קטנטן ומתוק ולצערנו היה צריך לגדול בכלביה עם הרבה חוסר מזל. הוא בינוני בגודלו, נולד בספטמבר 2021. הוא מחונך לצרכים בחוץ, מסתדר נפלא עם ילדים וכלבים אחרים ויהיה בן משפחה נוסף מדהים. מייקי מחכה
21 צפייה בגלריה
מייקי
מייקי
מייקי
(חבר לי )
פיפא היפה מגורי המונדיאל שלנו נותרה לבדה אחרי שכל אחיה אומצו. היא הגיעה אלינו בשיא המונדיאל ומאז היא מחכה. מתוקה, אנרגטית ושמחה, מחכה למשפחה שלה, תהייה בינונית פלוס בבגרותה. נולדה באוגוסט 2022, הכי כייפית ומגניבה.
21 צפייה בגלריה
פיפא
פיפא
פיפא
(חבר לי )
אימוצים בכל השבוע. לפרטים שילחו וואטסאפ לטלפון: 050-2204784 בכלבייה מחכים לכם עוד כלבים רבים נוספים המחפשים בית.
ימי אימוץ:
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב: אינסטגרם @friendforme.raanana
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

S.O.S חיות

מובי טוב הלב בן כ 4 שנים. לוויתן שמנמן וחברותי מאוד, מסתדר עם כל הכלבים, רגוע בבית והולך יפה עם רצועה. עלול בפגישה ראשונית לנבוח הרבה ולהיראות מאיים אבל הוא עדין נפש ולא נושך. הוא אוהב ליטופים ותשומת לב ומסתדר עם כולם, אדיש לחתולים.
21 צפייה בגלריה
מובי
מובי
מובי
(S.O.S חיות)
ג'ון בת כ-5 חודשים. היא ניצלה והגיעה לעמותה כשהיתה בת כשבועיים עם אימה שלה ועוד 9 אחים ואחיות. הם גדלו וטופחו על ידי משפחות האומנה שלנו ורובם כבר אומצו. ג'ון המקסימה עוד לא אומצה. היא חברותית, בעלת שובבות גורית, שובבה וסקרנית. גורה חכמה שלומדת מהר. אוהבת ליטופים, תשומת לב ולהיות בחברת אנשים . מסתדרת מצוין עם כלבים אחרים ואוהבת לשחק איתם בגינות כלבים.
21 צפייה בגלריה
ג'ון
ג'ון
ג'ון
(S.O.S חיות)
בלי בת כשנה. היא הגיעה אלינו עם עוד כלבה וגורים שגידלו ביחד. הן ניצלו מהתופת וקיבלו הזדמנות לחיים טובים. בלי שהיתה בבית משפחת אומנה היא כלבה מקסימה, שמחה ורגועה. קצת חששנית בהתחלה כשלא מכירה אך נפתחת מהר. חברותית ומסתדרת עם כולם כולל חתולים. הולכת יפה עם רצועה, מחונכת לצרכים ותהיה כלבת משפחה נפלאה. גם את בלי תוכלו לפגוש ביום האימוץ הגדול בשבת בהרצליה.
21 צפייה בגלריה
בלי
בלי
בלי
(S.O.S חיות)
יום אימוץ לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00 ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום. כנסו ותתאהבו.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

לולי - כלבה בינונית כבת שנתיים וחצי. מתוקה וחברותית לכולם. קצת נלחצת כשיש המולה מסביבה ולכן פחות נהנית להגיע לימי אימוץ. זקוקה לעבודה על הרגלה לחיי בית תוך הצבת גבולות ושגרה, מחונכת חלקית לצרכים.
21 צפייה בגלריה
לולי
לולי
לולי
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
כרמל - חתול בוגר שהובא לטיפוליה רזה ועם מחלת עיניים. הוא אינו יכול לחזור לרחוב וישמח למשפחה מבינה שתעריך את אופיו הרגוע והנעים ושתעניק לו בית לשארית חייו. בטיפוליה עוד עשרות חתולים, בוגרים וגורים שממש זקוקים לבית.
21 צפייה בגלריה
כרמל
כרמל
כרמל
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
טינה - גורה חמודה בעלת אופי מאוזן, מסתדרת עם כל יצור חי, כבת 5 חודשים. כבר התחילה עבודת מאלף על הליכה נכונה על רצועה ופקודות בסיסיות. טינה מקסימה וחברותית ותתאים לכל בית, כולל ילדים וכלבים אחרים. לטינה אח בשם טרנר, בעל אופי דומה.
21 צפייה בגלריה
טינה
טינה
טינה
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים הגיעו לשבת אימוץ בפארק כפר סבא, בגינת הכלבים השבת 17/6/23 או צרו קשר 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה
לאימוץ חתולים, בכל יום בתיאום מראש 054-3389490, 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה.