הרצליה ונתניה אוהבות חיות

רוג'ר - חביב המתנדבים ותמיד עם חיוך על הפנים. למרות שהוא חי כבר שנתיים וחצי בפנסיון, הוא מתרגש בכל יום אימוץ ונהנה מתשומת הלב שמרעיפים עליו כולם. תחשבו כמה החיוך היה מתרחב לו יכול היה לחיות בבית ממש משלו. הגשימו לרוג'ר משאלה והעניקו לו בית.
26 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
טרנר - בן כ-5 וחצי חודשים. הגור הכי מצחיק ומתוק שיש. מסתדר עם כולם כולל כלבים, ילדים וכל מה שזז. טרנר שובב, אנרגטי ופעלתן כמו כל גור צעיר וישמח לבית שיחנך אותו לחיי בית, הליכה נכונה על רצועה ופקודות בסיסיות.
26 צפייה בגלריה
טרנר
טרנר
טרנר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
אריק הגורון קסום ופרוותי כבן 3 וחצי חודשים. אי אפשר לעמוד בפני החיוכים והליקוקים שהוא מפזר לכל עבר. הוא חברותי לכולם ויתאים לכל בית, כולל בית עם ילדים. אחיו אומץ לאחרונה וגם לאריק מגיע בית משלו. רוצים את אריק אצלכם בבית? צרו קשר.
26 צפייה בגלריה
אריק
אריק
אריק
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142 באין מענה שלחו הודעה או הגיעו לשבת אימוץ 15/7/23 בפארק כפר סבא
לאימוץ חתולים 054-3389490, 058-6962145 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בתיאום מראש בכל יום, כולל שבת.

חבר למען הכלבים

שושנה הגיעה אלינו מהסגר ממית שבדרום, לאחר המלטה עם סרטן טי וי טי, תשושה וכאובה. לאחר חודשים של טיפולים מסורים, שושנה עברה את הטיפול הרפואי האחרון והתגברה על המחלה. שושנה הגיבורה שלנו לצערנו נאלצה לחזור לכלוב לאחר כל טיפול כשהיא כאובה וחלשה כי לא מצאנו אף אחד שיפתח את הלב לאומנה בשבילה וזה שבר את ליבנו. ועכשיו, כשהיא הבריאה והחלימה מגיע לה סוף סוף, אחרי שנים קשות של סבל ברחובות, המלטות וטיפול ארוך, לצאת לבית אוהב. כזה שיפצה על התקופה הקשה, כזה שיהיה שם תמיד עבורה, כזה שיגלה כמה ששושנה מדהימה ויהנה ממנה מכל רגע. שושנה בת 5 שנים, כלבה מתוקה, עדינה וחברותית מאוד עם כולם.
26 צפייה בגלריה
שושנה
שושנה
שושנה
(חבר למען הכלבים )
שריל בת 3.5, כלבה מהממת שננטשה ע"י מי שהחשיבה כמשפחה שלה. היא נמצאה משוטטת, מבוהלת ועצובה. כשהגיעה אלינו גילינו כלבה מדהימה כל כך עם עיניים כל כך עצובות שזה פשוט פילח לנו את הלב. שריל היא כלבה עם לב ענק, חברותית, עדינה ומתוקה שפשוט רוצה בית. למרות כאב הנטישה היא עדיין מאמינה שיש אי שם משפחה שהפעם לא תוותר עליה. בואו לאמץ את שריל, היא מחפשת בית חם ואוהב שיתקן את הלב השבור. והפעם- לתמיד!
26 צפייה בגלריה
שריל
שריל
שריל
(חבר למען הכלבים )
תמר המהממת מחפשת בית. כלבה עדינה ומקסימה בת כשנתיים, מעורבת בכל טוב, בינונית בגודלה. תמר מסתדרת נפלא עם אנשים וכלבים, חברותית מאוד שמתרגשת ומכשכשת מכל התייחסות אליה. אם הלב שלכם מוכן להתאהב.
26 צפייה בגלריה
תמר
תמר
תמר
(חבר למען הכלבים )
יום אימוץ בעמותת חבר למען הכלבים בכל שבת בין השעות: 11:00-14:00
אזור בני ציון שבשרון, חפשו בווייז "הכלביה של עמותת חבר"
*חשוב מאד - יש להגיע לאמץ עם כל בני הבית בהרכב מלא.
לפרטים נוספים:
רחל 054-6303861
רינת 050-5888355
הילה 050-9190922
במידה ואין מענה בבקשה תשלחו הודעה ותחזור אליכם בהקדם האפשרי

כלבלאב

אספי המתוק רק בן 7 חודשים וכבר עבר הרבה בחיים. הוא הגיע עם אחיו להסגר יסעור והם חלו בפרוו, יצאו לאשפוז אבל אחיו לא שרד והוא המתוק עבר לאומנת החלמה ולפני כשלושה חודשים חזר לכלביה כי לא נמצא לו בית. ולמרות ההתחלה העצובה הזו, אספי הוא המתוק שבכלבים. כלבון גדול עם לב גדול עוד יותר, מחפש ונותן אהבה, מסתדר עם כולם כולם - גברים, נשים וילדים קטנים, וכל הכלבים כולם. אוהב לטייל והולך יפה עם רצועה. פשוט כלבון זהב שצריך משפחה שתאהב אותו לתמיד ותרגיל אותו לחיים בבית.
26 צפייה בגלריה
אספי
אספי
אספי
(כלבלאב )
ג'רי השובב, כמעט בן שנה, רועה בלגי טיפוסי: אנרגטי, קשוב ואוהב אנשים. הוא לא שם לב בכלל שיש לו רק 3 רגליים! כן, ג'רי הגיע כגור להסגר יסעור עם רגל במצב קשה שלא אפשרה לו תזוזה ועבר כריתת רגל בגיל שלושה חודשים. לאחר החלמה בבית אומנה כל שמחת החיים שלו יכלה לצאת החוצה והתגלה האופי האמיתי שלו - כלבון שמח ואוהב, פעלתן ודומיננטי שזקוק - כמו כל רועה בלגי - לבעלים מוביל שיעזור לו לפרוק אנרגיה. במקרה של ג'רי, חשוב שפריקת האנרגיה תהיה לו רק פיזית אלא גם מנטלית, ולכן ג'רי יהיה פרטנר אילוף מושלם.
26 צפייה בגלריה
ג'רי
ג'רי
ג'רי
(כלבלאב )
בר הדובונית, רוטווילרית מעורבת שובבה בת כשנתיים וחצי שאוהבת אנשים בלי סוף וגם מים זורמים. בר כלבה מהממת, אהובת המתנדבים, שעברה אילוף מקצועי ותשמח לבית פעיל שימשיך לעבוד איתה ולתת לה פריקת אנרגיה. בר מסתדרת עם זכרים, אוהבת טיולים ומשחקי כדור ומקל. כלבה גדולה וחזקה עם לשון קטלנית לליקוקים, מאד קשובה, נאמנה ואוהבת חיבוקים.
26 צפייה בגלריה
בר
בר
בר
(כלבלאב )
לפרטים נוספים, ניתן לפנות בווטסאפ: 0544853293
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 12:00-14:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון" (יש להמתין לפתיחת שער הקיבוץ)
העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106
אתר העמותה: https://klavlove.co.il

אגודת צער בעלי חיים בישראל

סיאט- כלבה בת שנה וחודשיים מעורבת גדולה. סיאט כלבה עדינה, רגועה אך אקטיבית, חששנית, חברותית. עקב שהייה ממושכת בכלבייה מגורות, סיאט צריכה להיחשף לקהילה. זקוקה לבעלים סבלניים שיוכלו לאפשר לה לתת אמון בסביבתו. סיאט זקוקה לחינוך לצרכים ומשמעת בסיסית.
26 צפייה בגלריה
סיאט
סיאט
סיאט
(אגודת צער בעלי חיים בישראל )
רוז - רוז בת 4 שנים מעורבת. חכמה מאוד, חברותית, רגישה, קשובה ומאוזנת. צריכה חיזוק לתקשורת מול כלבים אחרים. מחונכת לצרכים חלקית מחפשת בעלים שיעניקו לה בית חם ואוהב לכל החיים.
26 צפייה בגלריה
רוז
רוז
רוז
(אגודת צער בעלי חיים בישראל )
ליה - גורת חתולים בת 4 חודשים עדינה, רגועה, חברותית ותקשורתית. מחפשת בית שיעניק לה חום ואהבה לכל החיים.
26 צפייה בגלריה
ליה
ליה
ליה
(אגודת צער בעלי חיים בישראל )
אם אתם רוצים לאמץ, מוזמנים להגיע לאגודת צער בעלי חיים בישראל ת"א, הרצל 159 ת"א, א'-ה' 10:00-17:00 ו'-9:00-13:00, שבת ראשונה כל תחילת חודש 11:00-13:00, טלפון לבירורים *4553.

חבר לי

באסטר הממתק, גורון מעורב יליד מרץ 2023, יהייה בינוני- גדול בבגרותו. הוא הכי חמוד שיש, מצחיק ואנרגטי, מת על משחקים עם גדולים וקטנים. יש לו אופי וביטחון עצמי, אוהב אנשים ופשוט מסתדר עם כולם.
26 צפייה בגלריה
באסטר
באסטר
באסטר
(חבר לי )
גורי הפירות, שבעת הגמדים המהממים שלנו הגיעו לכלביה וסוף סוף יכולים לצאת לאימוץ! בשבוע שעבר אומצו 5, נותרו שתי גורות אחרונות מושלמות, מתלטפות, מתפנקות, רגועות וחברותיות, בנות כ-3 חודשים.
26 צפייה בגלריה
גורות הפירות
גורות הפירות
גורות הפירות
(חבר לי )
האחיות איב ולורן החמודות הן הכוכבות של כל גינת כלבים אליה הן נכנסות, מיד כל הכלבים רוצים לשחק איתן. לורן ואיב נולדו ביוני 2022, הן בגודל בינוני ונוח, עדינות ואוהבות את כל הכלבים, האנשים והחיות. הן לחלוטין מתאימות לבית עם עוד כלב קיים וגם לבית עם חתולים. בתחילה מעט חששניות ולא רוצות להתרחק מהמוכר, אולם ברגע שייפתחו ויכירו ירעיפו טונות של אהבה.
26 צפייה בגלריה
איב ולורן
איב ולורן
איב ולורן
(חבר לי )
לפרטים ואימוצים שילחו ווטסאפ לטלפון: 050-2204784
אנו נמצאים בכלבייה העירונית של רעננה-כפ"ס ושם מחכים לכם עוד כלבים רבים המחפשים בית.
ימי אימוץ:
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב:
פייסבוק: עמותת חבר לי: כלביית רעננה-כפר סבא
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

באר שבע אוהבת חיות

קוואנזה ננטשה בהסגר כשהייתה גורה בת חצי שנה. היא חיה בהסגר כבר קרוב לשנה וחצי. היא הגיעה לחוצה ומפוחדת ובהתחלה לא סמכה עלינו. אחרי תקופה בהסגר נפתחה אלינו והתגלתה ככלבה אנרגטית שרק רוצה לשחק ולטייל. קוואנזה כלבה בינונית בת כשנתיים, מסתדרת מעולה עם אנשים ועם רוב הכלבים. מחפשת משפחה שתעבוד איתה על גבולות ותתן לה הזדמנות אמיתית לבית.
26 צפייה בגלריה
קוואנזה
קוואנזה
קוואנזה
(באר שבע אוהבת חיות )
שושי אומצה מאיתנו לפני מספר חודשים אך כשהתברר שיש לה בעיה רפואית הוחזרה אלינו. שושי עברה את הטיפול בהצלחה בעזרת האומנה המסורה שלה והיום היא בריאה ומחפשת הזדמנות הזדמנות שניה בבית אוהב שכל כך מגיע לה. שושי בת שנה וחצי כלבה רגוע ומתרכבלת, מורגלת לבית ולצרכים, אבל צריכה פריקת אנרגיה בטיולים. אוהבת אנשים ובעיקר ילדים, לפעמים קצת חוששת מכלבים חדשים אבל אחרי מפגש קצר הם כבר יהיו חברים.
26 צפייה בגלריה
שושי
שושי
שושי
(באר שבע אוהבת חיות )
טונה וינצ'י נץ' נמצאו ברחוב כשהיו קטנטנים וישר קלטנו אותם אלינו לאומנה. זוג אחים מקסימים חברותיים בטירוף בני חצי שנה, מצחיקים שובבים ומתלטפים. מסתדרים עם כל מה שזז ואפילו כלבים! מחפשים בית לא פחות ממושלם בעדיפות ביחד אך אפשר גם בנפרד.
26 צפייה בגלריה
טונה וינצ'י נץ'
טונה וינצ'י נץ'
טונה וינצ'י נץ'
(באר שבע אוהבת חיות )
עמותת באר שבע אוהבת חיות הינה עובדת לשיפור מצב כלבי וחתולים בבאר שבע והסביבה. העמותה פועלת באמצעות משפחות אומנה ושיתוף פעולה עם ההסגר העירוני של באר שבע למציאת בתים מאמצים לכלבי וחתולי ההסגר והעיר.
יום אימוץ הקרוב יתקיים בבאר שבע בדשא ליד מרכז מורים ביום חמישי 13.7 בשעות 16:00-20:00
לאימוצים ניתן ליצור קשר בפייסבוק: https://www.facebook.com/b7lovesanimals?mibextid=ZbWKwL

אס. או. אס חיות

נחל בת כשנה ורבע. כלבה חברותי ומתוקה שהגיעה עם 3 גורים קטנים לאחר שנמצאו זרוקים במצב קשה בשטח פתוח בדרום הארץ. הגורים שלה כבר אומצו והיום נחל היא כלבה טובה שאוהבת ליטופים וצריכה משפחה שתיתן לה הרבה אהבה ותמשיך להרגילה . חברותית לכלבים אחרים אוהבת אנשים ותתאים גם לבית עם ילדים קטנים.
26 צפייה בגלריה
נחל
נחל
נחל
(אס. או. אס. חיות )
ג'לי - כלבה צעירה (בת כשנה ורבע), חברותית ומהממת והאומנה שלה מספרת שהיא מראה כל כך הרבה אהבה ושמחה וכולם מתאהבים בה. ג'לי אוהבת לשחק עם כל חבריה הכלבים, אוהבת ילדים אהבת נפש. יום בלי משחקים מבחינתה זה יום מבוזבז. ולכן היא תשמח לטיולים שווים ולביקורים בגינות כלבים לפגוש את החברים, לרוץ ולשחק. היא הולכת יפה עם רצועה ומחונכת לצרכים.
26 צפייה בגלריה
ג'לי
ג'לי
ג'לי
(אס. או. אס. חיות )
מרתה כלבה פשוט מקסימה וטובת לב, בת כ-3.5. חברותית לכולם כול חתולים. תתאים גם לבית עם ילדים קטנים ובעלי חיים נוספים. כלבה מלאת אהבה ומחפשת תשומת לב ורגילה לחיים בבית. מחונכת לצרכים והולכת יפה עם רצועה. מרתה צריכה משפחה שתוציא אותה בכיף לטיולים ארוכים או ריצות כי היא צריכה פריקת אנרגיה יומית.
26 צפייה בגלריה
מרתה
מרתה
מרתה
(אס. או. אס. חיות )
יום אימוץ לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00 ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום. כנסו ותתאהבו.

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

דפי המהממת מחכה לכם! גורונת מתוקה ננטשה ברחוב וכעת מחכה למשפחה טובה וחיים חדשים לתמיד מחוץ לכלוב! דפוש יפיפיה ונוחה, רגועה ועדינה מאוד, מסתדרת עם כולם! ברניז שועלית מעורבת | בת 5 חודשים | בינונית | מחכה בהרצליה.
26 צפייה בגלריה
דאפי
דאפי
דפי
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
מינה נמצאה משוטטת ברחובות נתניה :( בכלביה פגשנו כלבה נהדרת וחברותית, שובבה ואנרגטית אבל גם מתפנקת ומלאה באהבה. כלבה מקסימה, מחונכת לצרכים ומסתדרת עם כלבים. היא מחכה למשפחה הנכונה שתגיע עם סבלנות והמון אהבה ותוציא אותה מהכלוב לתמיד! בתמורה היא מבטיחה להכניס המון צחוק ואהבה הביתה. רועה בלגית | בת שנתיים וחצי | בינונית-גדולה | מחכה בנתניה
26 צפייה בגלריה
מינה
מינה
מינה
(הרצליה ונתניה אוהבות חיות )
• יום אימוץ בהרצליה, שישי 14:00-16:00 | ׳השירות הוטרינרי הרצליה׳ בווייז
• יום אימוץ בנתניה, שישי 13:00-15:00, שבת 10:00-12:00 | רח' הרכב 12 / ׳המרכז הוטרינרי נתניה׳ בווייז
• ניתן ליצור עם העמותה ולתאם פגישת אימוץ בהתאם לנהלים. שלחו לנו הודעה בוואטסאפ למספר: 055-667-5229
• עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

תנו לחיות לחיות

לונה- הייתם מצפים, שאחרי שעוברות כל כך הרבה שנים, הם יתגברו על זה שנטשו אותם..שיבינו שהבית שהיה שלהם ממש לא שווה אותם..אבל זה אף פעם לא קורה. הנאמנות שלהם היא לתמיד ואיתה הכאב מהנטישה, שלא מרפה. לונה האהובה שלנו. כלבה עדינה ומדהימה שננטשה מבית כשנולד תינוק, לפני שנים. התינוק כבר בטח גדל...לונה עדיין כאן, מזדקנת, מחכה לחזור הביתה- לתמיד. לונה בת 10, היא לוקחת חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כשהטיפול הרפואי בבעיות הקשורות לגילה, עלינו, ושני שקי מזון גדולים מתנת ביופט
26 צפייה בגלריה
לונה
לונה
לונה
(תנו לחיות לחיות )
ליאונה- היפה בכלבים, נסיכת הנסיכות, יושבת בכלוב כבר 4 שנים ומחכה למאמצים עם סבלנות...ליאונה המהממת שלנו, כלבלבונת עדינה וביישנית שמחכה יותר מדי זמן למישהו שישקיע ויגיע להכיר אותה כמה פעמים, כדי לתת לה סיכוי לצאת מכאן ולהתחיל את החיים. היא בת 5, היא תיתן את כל כולה למי שבשבילה קצת יתאמץ.
26 צפייה בגלריה
ליאונה
ליאונה
ליאונה
(תנו לחיות לחיות )
קני- לכבוד הקיץ הפרווה המפוארת עברה תספורת ונותרו רק קוקיות מתוקות ועיניים עצובות. קני המתוק שלנו, ננטש מבית אחרי 5 שנים, כי במפגש ראשון עם אנשים חדשים הוא מאוד לחוץ וזקוק ליותר מרגע אחד כדי לבטוח ולתת את כולו לפינוקים. קני מחכה עכשיו לבית שיבטיח לתמיד להיות שלו, מאמצים עם ניסיון והרבה אהבה. קני בן 6
26 צפייה בגלריה
קני
קני
קני
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות