כלבלאב

שגב היפיוף בן שנה וחצי עם מבט כובש שמחכה כבר שנה למשפחה. שגב כלב מקסים וכנוע שצריך משפחה עם סבלנות שנמצאת יחסית הרבה בבית ותוכל להעניק אהבה לכלב שחווה נטישה בחייו. הוא מסתדר עם אנשים וילדים וסופר חברותי לכלבים. שגב אוהב לרוץ ויהיה הכוכב של גינת הכלבים.
23 צפייה בגלריה
שגב
שגב
שגב
(כלבאב )
רקס אומץ ככלבון צעיר למשפחה שכנראה לא דאגה לו במיוחד ונטשה אותו בגיל 7 וחצי והוא הגיע אלינו. רקס הוא כלב גדול עם לב גדול. רקס הולך יפה עם רצועה, מסתדר עם כלבים, אוהב אנשים ומהמם עם ילדים קטנים. לא מתאים לבית עם חתולים.
23 צפייה בגלריה
רקס
רקס
רקס
(כלבאב )
עמותת כלבלאב מזמינה אתכם ליום האימוץ הגדול בצפון בכל יום שבת בשעות 12:00-14:00 בכלביה בקיבוץ יסעור.
להגעה קלה בווייז: "עמותת כלבלאב - אימוץ כלבים בצפון"
עמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Original.Klavlove עמוד האינסטגרם: https://www.instagram.com/klavlove.dogs.shelter העמותה באתר יד 4: https://www.yad4.co.il/amuta-106 אתר העמותה: https://klavlove.co.il

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

ניאו - כלב יפה תואר, חברותי ומתוק, יתאים גם לבית עם ילדים וכלבים אחרים. כבן שנה, מלא שמחת חיים. יהיה זקוק לעבודה על הרגלים נכונים הליכה על רצועה והישארות בבית.
23 צפייה בגלריה
ניאו
ניאו
ניאו
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
פושקר וגואה חולצו כל אחד ממקום אחר והגיעו לחסות העמותה שם הם זוכים לפינוקים רבים ואהבה. פושקר וגואה אוהבים לשחק ולהתכרבל ביחד וממש ישמחו לאימוץ זוגי כצמד חתלתולים. נשמח גם לאומנה עבורם. הנאה אינסופית מובטחת.
23 צפייה בגלריה
פושקר וגואה
פושקר וגואה
פושקר וגואה
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
רוג'ר - אהוב המתנדבים והכלב הוותיק ביותר בחסותינו. כבר בן 6 וחצי ומסיבה לא מובנת עדיין לא מצא בית. הוא כלב חברותי, מסתדר עם רוב הכלבים, אוהב ליטופים והכי אוהב גירודים בבטן. בעל פרווה ארוכה ורכה ואופי מתרפק
23 צפייה בגלריה
רוג'ר
רוג'ר
רוג'ר
(כפר סבא ורעננה אוהבות חיות )
לאימוץ כלבים 054-6964142, באין מענה שלחו הודעה. או הגיעו בשבת לגינת הכלבים בפארק כפר סבא. במקרה של מזג אוויר קיצוני, יום האימוץ יועבר למיקום אחר. בדקו את הפרסומים לפני ההגעה.
לאימוץ חתולים 054-3389490 באין מענה שלחו הודעה. ניתן לאמץ בכל יום כולל שבת, בתיאום מראש.

צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה

ג'ינקס, כלב מקסים בן שנתיים. מהמם ביופיו ואופיו. חברותי, אנרגטי וסקרן. נהדר עם אנשים וילדים. מסתדר עם כלבים אחרים.
23 צפייה בגלריה
ג'ניקס
ג'ניקס
ג'ניקס
(צער בעלי חיים - רמת גן והסביבה )
שושה, יפיפיה פרוותית בת כשנתיים. קצת חשדנית בהתחלה אבל אחרי שמכירה היא גוש של אהבה. מסתדרת עם כלבים אחרים. רגילה לחיים בבית. מחונכת לצרכים, לא תתאים לבית עם ילדים קטנים וצריכה בית עם ניסיון.
23 צפייה בגלריה
שושה
שושה
שושה
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
שביט, גור מתבגר פעלתן בן כשנה וחצי. קופצני, שובב וסקרן. נפלא עם אנשים וילדים וחברותי לכל הכלבים.
23 צפייה בגלריה
שביט
שביט
שביט
(צער בעלי חיים רמת גן והסביבה )
חפץ חיים 4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 12:00-17:30, ו 11:00-15:00, ש 11:00-16:00

תנו לחיות לחיות

סול שלנו היא כלבה חרדתית, שלוקחת כדורים נגד חרדות. אתם בטוח מכירים כמה אנשים כאלה בחייכם..אז יש גם כלבים כאלה..רק שהם מתקשים, בגלל שכ"כ רגישים, למצוא מאמצים שיקבלו אותם כמו שהם. סול מסתדרת עם כלבים וחתולים, היא עדינה ועמוסה באהבה ואם לא תהיו חרדים- תזכו בכלבה שתמלא אתכם באהבה כמו שלא חוויתם בחיים. סול לוקחת חלק בפרויקט #אומנהלחיים אימוץ ללא עלות עבור הכלבים המבוגרים שלנו, כולל טיפולים רפואיים בהתאם לגילה-עלינו ו-2 שקי מזון גדולים מתנת ביופט. סול בת 8.
23 צפייה בגלריה
סול
סול
סול
(תנו לחיות לחיות )
אייס - הכלב המושלם בעולם ננטש עם לב מרוסק! אייס הגיע אלינו כשהיה בן פחות משנה, הוא אמץ ואחרי 5 שנים בבית ננטש כשקפץ על רוכב אופניים. המהמם הזה מנסה לשמור על המשפחה שלו מכל משמר ולא יודע להתנהל עם אנשים חדשים ולכן זקוק עכשיו למאמצים עם ניסיון, כאלה שבעיקר מכורים לכירבולים. כלב עם כמויות של אהבה שלא נגמרות, אייס בן 7
23 צפייה בגלריה
אייס
אייס
אייס
(תנו לחיות לחיות )
סמדר - קוראים לה בשכונה, מלכת השושנים, כי היא מפיצה כל כך הרבה אהבה, שהשדות פשוט מתמלאים בפרחים! סמדי המהממת שלנו! כלבה של אהבה ופינוקים בלי סוף. הלב של סמדר פשוט לא מפסיק להפיץ אהבה ומאושר יהיה מי שיזכה לחיות לצד המתוקה. סמדר בת 4.
23 צפייה בגלריה
סמדר
סמדר
סמדר
(תנו לחיות לחיות )
קאי המתוקה ננטשה מבית כשהמאמצת שלה אושפזה ומאז הבכי שלה קורע את הלב והנשמה. כלבה עדינה ומקסימה, ביישנית וחמודה, קאי בת שנתיים.
23 צפייה בגלריה
קאי
קאי
קאי
(תנו לחיות לחיות )
לפרטים אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
(בwaze: תנו לחיות לחיות כפר רות)
פתוחים בימים : א-ה 09:00-17:00 שישי וערבי חג 09:00-14:00 שבת וחגים 9:00-17:00
כל הכלבים והחתולים מופיעים באתר שלנו www.letlive.org.il

חבר לי

ברי - ברי הממתק, כלב שכולו אהבה לכלבים ואנשים, סקרן, חכם, קשוב ועדין. ברי הגיע אלינו אחרי שנמצא נטוש בצד הדרך, בהתחלה חשש, לא הבין מה קרה ולמה הוא צריך לבלות עכשיו בכלוב לבד. אבל אז הוא הכיר את המתנדבים, ראה שיש אנשים בעולם שרק רוצים לאהוב אותו ושיהיה לו טוב ומאותו רגע הבטיח שיהיה הכלב הכי טוב שיש. ברי בגודל בינוני-גדול, נולד בינואר 2022, מלא אהבה לכלבים ואנשים.
23 צפייה בגלריה
ברי
ברי
ברי
(חבר לי )
לופז - כלב אהבה שמחפש בית שיאהב אותו חזרה. הגיע עם אחותו התאומה ג'ניפר ולמד להכיר שיש גם אנשים טובים בעולם. מעורב, בינוני בגודלו, נולד בפברואר 2022. לופז עדין באופיו וחברותי. בהתחלה קצת חושש ממה שמסביב ובודק אם יכול לסמוך וברגע שכן, ייתן את כל כולו.
23 צפייה בגלריה
לופז
לופז
לופז
(חבר לי )
אלפי בוגר קורס אילוף בסיסי, מעורב ומדהים נולד במרץ 2020. חכם, סקרן ואוהב. הוא זקוק לזמן להיפתח ולעבודה צמודה, אך ברגע שנפתח מפגין אהבה ללא גבולות! הוא מחונך, תקשורתי מאוד, מורגל לבית וקשוב. הוא אתלטי ובעל רמת אנרגיה גבוהה, וזקוק למשפחה פעילה (עדיפות לבית עם חצר מגודרת היטב) בו יוכל ליהנות ממרחבים, ומזמן איכות עם בעליו. אלפי החמוד מחכה לכם בפנסיון באזור השרון.
23 צפייה בגלריה
אלפי
אלפי
אלפי
(חבר לי )
אימוצים בכל השבוע. לפרטים שילחו וואטסאפ לטלפון: 050-2204784 בכלבייה מחכים לכם עוד כלבים רבים נוספים המחפשים בית.
ימי אימוץ:
כל שישי-שבת: 08:00-11:00 בכלביה בדרך כפר נחמן 2 רעננה
א-ה: בתיאום מראש.
בקרו אותנו גם ב: אינסטגרם @friendforme.raanana
כל הכלבים שלנו מופיעים גם באתר העמותה: דף הבית

בשביל בעלי החיים

סקיי, בת שנה וחצי, מתמסרת בצורה יוצאת דופן ויש לה המון אהבה לתת! היא מסתדרת עם כולם, אוהבת להיות בחברה, אוהבת לשחק עם כלבים אחרים, להשתולל, ועושה הכל בשביל מגע וקשר. נסו לדמיין איך ילדונת שכזו מרגישה כשהיא מעבירה את חייה בבדידות בכלוב זה גיהנום עבורה! אבל סקיי לא נשברה ובכל פעם שבאות לקחת אותה, היא פורצת החוצה בשמחה. אולי השבוע יהיה שבוע המזל שלה? אולי היא תזכה להצטרף למשפחה?
23 צפייה בגלריה
סקיי
סקיי
סקיי
(בשביל בעלי החיים )
ברוס הקטן, גור מעורב מתוק בן חמישה חודשים, עומד בפני נטישה! הוא אומץ לפני 3 שבועות עם המון הבטחות, אבל למאמצים נמאס מהר מאוד. המחשבה שהתינוק הזה יחזור לכלוב אחרי שכבר טעם טעמו של בית, היא בלתי נסבלת. אנחנו מחפשות עבורו משפחה רצינית וראויה, שתיתן לו סיכוי אמיתי, ולא תראה בו צעצוע לילדים שלוקחים הביתה לניסיון. ברוס יגדל לגודל בינוני. מסתדר נהדר עם אנשים וילדים.
23 צפייה בגלריה
ברוס
ברוס
ברוס
(בשביל בעלי החיים )
מאיה, בת 10 חודשים, היא גורת רועה גרמני מפוארת. היא כלבה חברותית, מתוקה ופעילה. אוהבת לשחק, טובה עם אנשים ומסתדרת עם כלבים. מאיה הגיעה לגודל הסופי שלה, והיא יפיפייה, אך יש לזכור שהיא עוד לא בת שנה ועדיין נחשבת גורה, על כל המשתמע. היא זקוקה למאמצים המכירים את הגזע, שיאפשרו לה פריקת אנרגיה, שיעשו איתה עבודה מנטלית וישקיעו בטיפוח הפרווה המהממת.
23 צפייה בגלריה
מאיה
מאיה
מאיה
(בשביל בעלי החיים )
איך מאמצים? יום שבת הקרוב בפארק כפר סבא בין 10:00- 14:00 או ביום האימוץ של העמותה או בתיאום מראש. יום האימוץ מתקיים בשבתות פעם בשבועיים בין השעות 12:00-16:00 במושב בצרה. להגעה רשמו בווייז "קורל איילנד בצרה". לפרטים נוספים ותיאום מפגש צרו קשר בוואטסאפ בלבד: אורנית 050-9344563 אסנת 050-9336052 הילה 054-7075501 טניה 050-3015086 (דוברי רוסית) בואו לבקר גם בפרופיל האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/beshvil.baaley.hahaim/

השירות הווטרינרי בירושלים

לילו היא הכלבה הכי נמוכה בכלביה! פרוותית, מתמסרת ותהיה מדהימה בבית משלה. היא בת כחצי שנה, מחוסנת ומעוקרת.
23 צפייה בגלריה
לילו
לילו
לילו
(השירות הווטרינרי - ירושלים )
סטיץ' בן כחצי שנה. הוא הגיע אלינו לפני חודשיים ומאז נהיה חבר של כולם (גם של שאר החתולים!) השותף שלו לכלוב מצא בית, ועכשיו תורו של סטיץ'. מחוסן, מסורס, מסתדר ואוהב אנשים כלבים וחתולים.
23 צפייה בגלריה
סטיץ'
סטיץ'
סטיץ'
(השירות הווטרינרי - ירושלים )
לתיאום פגישת אימוץ או ייעוץ בנושא, יש להשאיר פרטים בקישור https://bio.site/jerusalem ואנחנו ניצור קשר
שאלות ניתן לשלוח בוואטסאפ למספר 053-361-7950

S.O.S חיות

יאיא בת כשנה, בינונית בגודלה, מתבגרת מתוקה שנמצאה רזה וחולה במדבר. היא כלבה נפלאה ואוהבת שמתחברת מהר ותשמח תמיד לליטופים ומשחקים. מסתדרת עם כלבים אחרים, הולכת יפה עם רצועה ומחונכת לצרכים. בינונית בגודלה.
23 צפייה בגלריה
יאיא
יאיא
יאיא
(עמותת S.O.S חיות)
ריצ' היפה הוא לברדור מעורב חמוד וחברותי בן כ 3 שנים. גוש אהבה מתלטף וגרגרן. אוהב לחקור את הסביבה, הולך יפה ברצועה ומחונך לצרכים. מאוד קשוב ונקשר לבעלים ומסתדר עם כלבים אחרים. ריצ' פחות מתאים לבית עם ילדים קטנים כי קופצני ומשחק עם הפה. הוא נלחץ כשנשאר לבד בבית ולכן רצוי בית עם כלב נוסף או אנשים שנמצאים בבית ויכולים להרגיל אותו בהדרגה.
23 צפייה בגלריה
ריצ'
ריצ'
ריצ'
(עמותת S.O.S חיות)
לדוני בן השנתיים היה פעם בית אבל הוא נזרק לרחוב כשהבעלים נאלץ לחזור לברזיל לאלתר. הוא הגיע אלינו בזכות שני מלאכים שראו שהוא מחפש אוכל בזבל כבר הרבה זמן באזור שכונתם והביאו אותו חזרה אלינו. דוני הגיע מאוד רזה ומורעב, מוזנח, עייף ומיובש. התברר שהוא כלב מקסים וטוב שמסתדר עם כל האנשים, עם כלבים וגם עם חתולים. דוני צריך בעלים עם ניסיון וסבלנות. לוקח לו יותר זמן מכלב רגיל להתרגל אל המשפחה, הסביבה וסדר היום. אחרי שמתרגל מבינים כמה כלב מדהים הוא. האומנה מספרת כי דוני הוא כלב עדין נפש. הוא הגיע מעט מפוחד אבל השתלב יפה בבית! כלב קשוב, יודע לשבת, הולך יפה מאד עם רצועה, משחק יפה עם הכלב הנוסף בבית וגם מסתדר עם ילדים קטנים וחתולים שלא מרגשים אותו.
23 צפייה בגלריה
דוני
דוני
דוני
(עמותת S.O.S חיות)
יום אימוץ לכלבים ולחתולים – גורים ובוגרים
כל שבת ליד שדה התעופה של הרצליה עם עשרות רבות של כלבים וחתולים מתוקים לאימוץ. בין השעות 10:00-14:00 ב-WAZE אס או אס חיות הרצליה
03-7441010 ; 03-7441111
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר ובאפליקציה שמתעדכנים כל יום. כנסו ותתאהבו.