המותגים הבינו כי צו השעה וצו האופנה הפכו לדיגיטליים בלבד. אטרו בשבוע האופנה לגברים במילאנו

שבוע האופנה לגברים במילאנו: עשרת הלוקים הכי יפים מהמסלולים לחורף הבא

מי מחזיר את שנות ה-70 לאופנה, למה ויתרו דולצ'ה & גבאנה על תצוגה ואיך נראתה קולקציית הגברים הראשונה של ראף סימונס לפראדה? הרגעים הגדולים מאיטליה

פורסם:
עד לפני כשבוע, מספר בתי אופנה המציגים בשבוע האופנה לגברים במילאנו שיינעל היום (שלישי) עוד האמינו כי יצליחו להציג בפני קהל. לא כזה שיושב מול הזום בבית, אלא קהל שיכול להריח את זיעת ההתרגשות של המעצבים מאחורי הקלעים ולראות מקרוב את נפילת הבד והתפרים בחליפות. אלא שההנחיות שהיו תקפות לשבועות האופנה הקודמים שהתקיימו ביוני ובספטמבר בשנה החולפת ואפשרו את קיומן של תצוגות וירטואליות לצד תצוגות מסלול חיות בפני קהל, השתנו בשבועיים האחרונים. בתי אופנה כמו דולצ'ה & גבאנה, שתיכננו תצוגת מסלול, ביטלו את השתתפותם והשאירו את המקום למותגים שהבינו כי צו השעה וצו האופנה הפכו לדיגיטליים בלבד.
בשבוע האופנה האחרון בספטמבר צפו בתצוגות אופנה דיגיטליות כ-45 מיליון בני אדם, מספר פנומנלי שהפתיע אפילו את המארגנים. "עשינו כל שניתן כדי לשמר מספר תצוגות מסלול", מסר קרלו קפסה, נשיא הקמרה נציונאלה דלה מודה, הגוף המארגן של שבוע האופנה במילאנו, לסוכנות הידיעות AP. "הנורמות החדשות בעקבות הקורונה לא מאפשרות לנו לקבל אורחים, ולכן תצוגות המסלול יהיו סגורות".
שבוע האופנה במילאנו היה עד לא מזמן אחת הזירות המעניינות בעולם לאופנת גברים, מה שאי אפשר לומר על השבוע החולף. ועדיין, היו בו מספר שיאים קטנים: התצוגה של ארמנגילדו זניה, שהציגה את הקו המחויט של בית האופנה דרך פילטר רך ונינוח; הדפסי הסבנטיז של אטרו; הצבעוניות המתוחכמת של פנדי; וקולקציית הגברים הראשונה של ראף סימונס לפראדה, שהיתה טובה בהרבה מקו הנשים בעיצובו למותג שנחשף בספטמבר.
בשיחה פתוחה לקהל הסבירו סימונס ומיוצ'ה פראדה, החתומים כמנהלים אמנותיים במותג, כי הקולקציה עוצבה בהתאם למצב הנוכחי. בין הפריטים היו מעין "עור שני", אוברולים הדוקים לגוף שנראים כמו פיג'מות לתינוקות או חליפות צלילה, שעליהם הרכיבו השניים פריטים נחשקים כמו מעיל בומבר בגזרת אוברסייז וסריגי ז'קארד צבעוניים בדוגמה גיאומטרית, המזכירים את חליפות המכנסיים לנשים שעיצבה פראדה בתחילת שנות האלפיים.
רגע לפני פתיחתו של שבוע האופנה לגברים בפריז, שייערך לאורך השבוע הקרוב, ליקטנו עשרה לוקים שאהבנו במיוחד ממילאנו.
אטרו
זיכרונות משנות ה-70 בקולקציה של המותג אטרו: חולצה בהדפס פייזלי בשילוב מכנסיים בהדפס מנומר.
4 צפייה בגלריה
אטרו בשבוע האופנה לגברים במילאנו, סתיו-חורף 2021-22
אטרו בשבוע האופנה לגברים במילאנו, סתיו-חורף 2021-22
אטרו בשבוע האופנה לגברים במילאנו, סתיו-חורף 2021-22
(צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty Images)

K-Way
מותג מעילי הניילון הפופולרי הציג קולקציה עשירה בדגמים. אהבנו את החליפה הספורטיבית בדוגמת פסי סיכה, הלקוחים מעולם החליפות המחויטות.
4 צפייה בגלריה
K-Way בשבוע האופנה לגברים במילאנו, סתיו-חורף 2021-22
K-Way בשבוע האופנה לגברים במילאנו, סתיו-חורף 2021-22
K-Way בשבוע האופנה לגברים במילאנו, סתיו-חורף 2021-22
(צילום: Stefania M. D'Alessandro/Getty Images)

זניה
טוטאל לוק בצבע קאמל הכולל חליפה במראה נינוח עם ז'קט בעל כתפיים מרוככות וחגורה ארוכה.

פנדי
אורבניות מתוחכמת: סריג בדוגמת פסים, מכנסיים בגוון פוקסיה ומעיל בצבע אבן עם בטנת חרדל.

פראדה
קולקציית הגברים הראשונה של ראף סימונס לפראדה היתה מלאה בטקסטורות, הדפסים וצבעים חזקים, כמו השילוב בין מעיל הצמר הצהוב לכפפות העור הסגולות.

טוד'ס
מראה שכבות חורפי בטוד'ס. שימו לב לבטנה המשובצת של המעיל, המאפשרת ללבוש אותו גם הפוך.

MSGM
מראה אופנת רחוב צעיר ובועט של המותג MSGM.

דיוויד קטלן
"והאפור היום אפור מאוד" כתבה לאה גולדברג בשירה היפהפה "למחרת". המעצב דיוויד קטלן באפור עם אפור על אפור, מציג שילוב בין אלגנטיות ונינוחות בעזרת אלמנטים הלקוחים מעולמות הספורט.

פנדי
פנדי בפעם השנייה, הפעם עם משחקי פרופורציות מעניינים: שילוב בין מכנסי עור בגזרה רחבה, מעיל אוברסייז פרוותי בצבע אבן ותיק קטן הנישא על הצוואר. לא בדיוק מה שנלבש בדרך הקבועה מהמטבח לסלון.

פראדה
שוב פראדה, והפעם עם הפריט המוצלח ביותר של שבוע האופנה במילאנו: מעיל בגזרת אוברסייז עם בטנה סרוגה וכיס על השרוול הימני, המורכב מלוגו המותג.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button