"הוא באמת היה אדם יפה מבפנים ומבחוץ". הארי ברנט

הארי ברנט, בנה של הסופר מודל סטפני סימור ואייקון בפני עצמו, מת בגיל 24

מגיל צעיר הוא הפך לחלק מעולם האופנה והחברה הגבוהה בניו יורק ואף הקים מותג איפור יוניסקס עם אחיו. לאחר שנים של התמודדות עם התמכרות לסמי מרשם, הלך לעולמו ממנת יתר

פורסם:
הדוגמן וכוכב האופנה הניו יורקי הארי ברנט, 24, בנם של הסופר מודל סטפני סימור והמיליארדר פיטר ברנט, נמצא ביום ראשון ללא רוח חיים בדירתו במנהטן. סיבת המוות: מנת יתר. "לנצח נהיה עצובים שחייו הקצרים נגדעו בגלל המחלה הנוראית הזאת", מסרה המשפחה בהודעה לתקשורת שפורסמה הלילה בניו יורק טיימס. "הוא השיג רבות ב-24 שנותיו, ולעולם לא תהיה לנו האפשרות לראות כמה יותר עוד היה יכול לעשות".
ברנט הצעיר נאבק במשך שנים ארוכות בהתמכרויות שונות לסמי מרשם, שהובילו בסופו של דבר למותו. "הארי לא היה רק בננו", הוסיפה המשפחה, "הוא היה אח נפלא, נכד אוהב, דוד אהוב וחבר אכפתי. הוא היה נשמה יצירתית, אוהבת ועוצמתית שהביאה אור ללבם של כל כך הרבה אנשים. הוא באמת היה אדם יפה מבפנים ומבחוץ".
5 צפייה בגלריה
הארי ברנט
הארי ברנט
בגיל 15 כבר הוגדר כ"אייקון". הארי ברנט
(צילום: Getty Images)

ברנט הוא בנם השני של סטפני סימור, 52 – מהדוגמניות המובילות בשנות ה-80 וה-90, שהיתה חלק פעיל בדור הסופר מודלס שכלל את לינדה אוונג'ליסטה וקלאודיה שיפר – ושל בעלה, איש העסקים פיטר ברנט, 73, תעשיין, מו"ל, מפיק סרטים ואספן אמנות. לזוג שני ילדים נוספים: פיטר ה-II בן ה-27 ולילי מרגרט בת ה-16. להארי אח נוסף למחצה מנישואיה הקודמים של אמו לגיטריסט טומי אנדרוז, וארבעה אחים למחצה נוספים מנישואיו הקודמים של אביו לסנדרה ברנט.
5 צפייה בגלריה
הארי ברנט
הארי ברנט
הארי ברנט וסטפני סימור
(צילום: Getty Images)

בשנת 2014 הצטלם עם אמו ואחיו פיטר להפקת אופנה במגזין הרפר'ס בזאר האמריקאי, אשר עוררה סערה קטנה בשל התנוחות הפרובוקטיביות לכאורה שהשלושה צולמו בהן יחד כשהאם בלבוש מינימלי. עבור פיטר, האח הגדול, זאת היתה הזדמנות לצאת מהארון ולומר כי אין בתמונות האלו שום דבר מיני.

הארי ברנט היה יותר מצעיר שנולד למשפחה מיוחסת ועתירת ממון. כבר מגיל צעיר הוא הוגדר כ"איט בוי" בסצנת החברה הגבוהה, האופנה וחיי הלילה של ניו יורק. בחשבון הטוויטר שלו כתב כבר בגיל 15: "מעכשיו ואילך, כשאנשים ישאלו אותי מה אני 'עושה' אני עונה: אייקון". הוא היה דייר קבע בשורה הראשונה של תצוגות אופנה, ובגיל 16 צעד על השטיח האדום של ערב ההתרמה בגאלה של מוזיאון המטרופוליטן יחד עם אחיו פיטר. מגזין וניטי פייר הכתיר את השניים כ"האחים המתבגרים הכי יפים בניו יורק", והניו יורק טיימס הציג אותם ב-2012 כ"נסיכי העיר ניו יורק".
5 צפייה בגלריה
הארי ופיטר ברנט
הארי ופיטר ברנט
מגזין וניטי פייר הכתיר את השניים כ"האחים המתבגרים הכי יפים בניו יורק". הארי ופיטר ברנט
(צילום: AP)

השניים היו חתומים בסוכנויות דוגמנות (פיטר ב-IMG, הארי ב-The Lions), ובשנים 2015 ו-2016 השיקו קו איפור מיוחד עבור חברת מאק אשר פונה לנשים ולגברים כאחד והיה חדשני מאוד בזמנו. בשנת 2016 גם חלקו השניים תחביב משותף: להיעצר על ידי המשטרה. פיטר הגדול נעצר בשדה התעופה JFK לאחר שהגיע שיכור לטיסה, הארי נעצר בקונטיקט לאחר שסירב לשלם למונית. בשני המקרים, נאלצה סימור האם לבוא ולשחרר אותם בערבות.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button