ויויאן בריידי, בתם בת השמונה של דוגמנית העל ג'יזל בונדשן ושחקן הפוטבול טום בריידי, צולמה במחווה לתמונה אייקונית של האם מלפני 20 שנה. בסוף השבוע פרסמה בונדשן שתי תמונות מקבילות: האחת בכיכובה, מצילומי אופנה של סטיבן קליין למגזין ווג משנת 2001, לבושה שמלה לבנה כשהיא שרועה על גבו של סוס שחור; השנייה, של בריידי ג'וניור, במכנסי טייטס בצבע קפה וחולצה ורודה, שעונה על גבו של סוס חום עם כתמים לבנים. "פלאשבק עשרים שנה אחורה עם המלאכית המתוקה שלי", כתבה בונדשן לצד התמונה.
הדמיון שעליו מצביעה בונדשן מסתיים בעובדה שבכל אחד מהתצלומים נמצא סוס. בעוד התצלום של ויויאן משדר תמימות וילדותיות, זה של האם הוא חלק מתמונות רבות אחרות בעולם האופנה של נשים הרכובות על סוס בתנוחה פתיינית, דימוי המתייחס לאגדה המפורסמת שנקשרה בשמה של ליידי גודייבה במאה ה-11, לפיה ריחמה ליידי גודייבה על תושבי עירה קובנטרי, אשר קרסו תחת עול המיסים הכבד שהוטל עליהם בידי בעלה. לאחר שכל פניותיה אליו להקל על התושבים נענו בשלילה, הסכימה ליידי גודייבה להיענות לדרישתו של בעלה, ולרכוב על סוס עירומה ברחובות העיר.
ההקבלה שעושה בונדשן בין הדימוי המשפחתי והנאיבי לתצלום המהונדס שלה, שיצר צלם בעל שפה פרובוקטיבית כמו קליין, עלול לקרוס תחת הכוונות הטובות שלה כאם. תעשיית האופנה חובבת השערוריות אימצה לחיקה את הדימוי האייקוני של אישה הרכובה על סוס, ויצרה לאורך השנים שלל מחוות שהטעינו מתח מיני ושליטה בין נשים לחיה המשדרת אצילות ופראיות.
אחד המוקדמים שבהם הוא שער גיליון ספטמבר 1927 של מגזין ווג האמריקאי, ובו איור של האמן הצרפתי פייר בריסאוד: אישה במעיל ארוך בצבע שזיף ומגבעת שחורה שעליה צעיף משי ירוק, אוחזת בידה האחת ברתמותיו של סוס חום עם כתמים לבנים, ובידה השנייה שוט. דימויים מפורסמים אחרים כוללים את אלה של יעל בר זוהר על הסוס בתצלום של מיכה קירשנר, ובר רפאלי על סוס לבן ואצילי בקמפיין של אירית.