"אמרו שגופי לא נראה מספיק טוב כשמידת החזייה שלי עלתה ל-30B". ברידג'ט מלקולם בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט, 2016

הדוגמנית ברידג'ט מלקולם נגד ויקטוריה'ס סיקרט: "המהפך שלכם הוא בדיחה"

מי שדגמנה למותג הלנז'רי המפורסם, הפכה לדוברת הבולטת ביותר נגדו לאחר התמודדות ארוכה עם הפרעות אכילה וקשיים נפשיים. גם התדמית החדשה שלו לא מרשימה אותה

פורסם:
דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט לשעבר ברידג'ט מלקולם מחוללת סערת רשת נוספת. לפני כשנתיים חשפה מלקולם האוסטרלית כי סבלה מאנורקסיה בעקבות דרישות לא הגיוניות של לקוחות וסוכני דוגמנות, ותקפה את תעשיית האופנה שהובילה אותה למצב לא בריא. אמש היא ביקרה את המותג שהיה לה לבית, בעקבות קמפיין ההעצמה החדש שמנסה למתג אותו כמקום למגוון רחב של נשים. תחת הכותרת VS Collective, ליהקו במותג דוברות כמו השחקנית פריאנקה צ'ופרה, הכדורגלנית מייגן רפינו, הדוגמנית למידות גדולות פלומה אלסר והדוגמנית הטרנסג'נדרית ולנטינה סמפיו.
בסרטון טיק טוק שכותרתו "מעט מדי, מאוחר מדי – ויקטוריה'ס סיקרט", חשפה מלקולם בת ה-29 עד כמה הייתה במצב של תת משקל ובריאות לקויה בזמן שצעדה בתצוגת האופנה של המותג ב-2016. "מצאתי את החזייה שלי מתצוגת האופנה ההיא, במידה 30A. עכשיו אני מידה 34B, מידה שבריאה לי יותר", אמרה מלקולם והציגה את החזייה שכבר לא מתאימה למידותיה. "העצב מאחורי העיניים שלי מתצוגת 2016 שובר את לבי", המשיכה.
4 צפייה בגלריה
בריג'יט מלקולם בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט, 2016
בריג'יט מלקולם בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט, 2016
"לילדה בתמונות האלה לא היה מחזור במשך חודשים רבים". מלקולם לוויקטוריה'ס סיקרט
(צילום: Getty Images)

עוד טענה מלקולם כי אד ראזק – לשעבר מנהל השיווק הראשי של L brands, חברת האם של ויקטוריה'ס סיקרט, שהואשם בהטרדה מינית של דוגמניות, ביניהן בלה חדיד, ודיבר נגד שילוב של טרנסג'נדריות במותג – סירב לתת לה להשתתף בתצוגת הלנז'רי בשנה לאחר מכן כשעלתה מעט במשקל. "ראזק אמר שגופי לא נראה מספיק טוב כשמידת החזייה שלי עלתה ל-30B", אמרה.
ראזק עמד במרכזו של תחקיר רחב שפרסם אשתקד "ניו יורק טיימס", שהתבסס על למעלה מ-30 ראיונות עם מנהלים, עובדים ודוגמניות בחברה, וחשף את התרבות המיזוגינית ששרתה במותג. את הסרטון סיימה מלקולם בטענה כי המהלך למיתוג מחדש של החברה הוא בדיחה.
4 צפייה בגלריה
בריג'יט מלקולם, 2020
בריג'יט מלקולם, 2020
"רוצה לדגמן רק אם אוכל לעשות זאת במשקל הבריא שלי". מלקולם כיום
(צילום: Getty Images)

זו לא הפעם הראשונה שיוצאת מלקולם נגד המותג. בסדרת פוסטים שפרסמה באינסטגרם בשנים 2019-2018, ביקרה את מידות הגוף הבלתי אפשריות שדוגמניות בכלל ודוגמניות הלבשה תחתונה בפרט נדרשו להצטמצם לתוכן. בשנת 2019 חשפה כי לא נשכרה מחדש לעבודת דוגמנות לאחר שהיקף הירכיים שלה עלה בחצי אינץ' (סנטימטר וקצת).
"זו הייתי אני, מספר שבועות לאחר שנדחיתי על ידי לקוח מפורסם", כתבה מלקולם, "הסיבה לדחייתי הייתה 'גופה של ברידג'ט לא נראה מספיק טוב'. לילדה בתמונות האלה לא היה מחזור במשך חודשים רבים, והיא נאלצה לישון 12 שעות בלילה כדי לתפקד. אבל הדבר הכי דפוק בסיפור הזה הוא שהתקבלתי לעבודה על ידי אותו לקוח כשהייתי קטנה בחצי אינץ' מספר שנים קודם לכן".
4 צפייה בגלריה
בריג'יט מלקולם, 2017
בריג'יט מלקולם, 2017
עצב בעיניים. מלקולם, 2017
(צילום: Getty Images)

בפוסט רחב יותר באותה שנה הוסיפה מלקולם: "יש דוגמניות רבות שיכולות לשמור על היקף ירכיים של 35 אינץ' (88.90 סנטימטרים) ומטה ללא בעיה. אני לא מהדוגמניות האלה. זה ללא ספק היה לחץ עצום במשך 14 השנים האחרונות. קיבלתי עבודות כשההיקף שלי היה הקטן ביותר, 33 אינץ' (83.82 סנטימטרים), וכשהתרחבתי בחצי אינץ' איבדתי את הלקוחות האלה. אמרו לי שהגוף שלי לא נראה מספיק טוב". בהמשך הוסיפה הדוגמנית כי היא אסירת תודה לתהליך שעברה, כיוון שהוא "דחף אותי להתאוששות מהפרעת האכילה שלי. כעת אני רוצה לחזור לדוגמנות רק אם אוכל לעשות זאת במשקל הבריא שלי".
בתגובה לדברים, מסרו מוויקטוריה'ס סיקרט ל"ניו יורק פוסט": "בוויקטוריה'ס סיקרט יש צוות מנהיגות חדש המחויב להוביל את המותג לשינוי, תוך התמקדות ביצירת סביבה כוללת עבור מקורבינו, לקוחותינו ושותפינו. אנו רוצים לחגוג ולרומם את כל הנשים".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button