בלייק לייבלי בפרמיירה של "איתנו זה נגמר"

כוכבת האופנה של ספטמבר: בלייק לייבלי זוכה בכבוד הגדול ממגזין ווג

אחרי שבשבועות האחרונים היא גונבת את ההצגה על שטיחים אדומים עם תלבושות מסוגננות, השחקנית הבלונדינית נבחרה לפנים של הגיליון החשוב בשנה של מגזין האופנה האמריקני. ואיזו מחווה היא עשתה לבריטני ספירס?

פורסם:
עם שיער אסוף כפקעת, שמלת כתפיות שחורה בעיצוב מייקל קורס וענק יהלומים של קרטייה בידה – בלייק לייבלי היא כוכבת גיליון ספטמבר של ווג אמריקה, החשוב בלוח השנה של מגזיני האופנה. אוסף הצילומים המלווה את הריאיון הוא סיפור קולנועי על גנבת תכשיטים, כשלצידה מככב השחקן יו ג'קמן. על ההפקה חתום במאי ומפיק הקולנוע באז לורמן, חברה הטוב ויד ימינה של עורכת המגזין אנה ווינטור, אולם לייבלי נראית כאילו בכלל יצאה מההפקה הטלוויזיונית "אויבות: קפוטה נגד הנשים" שיצר אשתקד ריאן מרפי.
5 צפייה בגלריה
בלייק לייבלי על שער גיליון ספטמבר של "ווג", 2024
בלייק לייבלי על שער גיליון ספטמבר של "ווג", 2024
לייבלי על שער גיליון ספטמבר של "ווג"
(Directed by Baz Luhrmann. Associate Photographer: Felix Kunze)

השער עלה במקביל ליציאת סרטה החדש של לייבלי, "איתנו זה נגמר", שעלה אתמול (רביעי) לאקרנים בישראל, והוא חלק במסע יחסי הציבור הארוך של לייבלי לסרט זה ולסרט "דדפול & וולברין", שבו היא מופיעה בקולה בלבד לצד בעלה, ריאן ריינולדס. בריאיון הארוך שנפתח במשפט "באתי לפגוש כוכבת קולנוע אבל במקומה הגיעה אם לארבעה", מספרת לייבלי על אימהות, אופנה, אפיית עוגות, הקריירה הקולנועית הארוכה שלה והתהילה שהגיעה כבר בתפקידה האייקוני כסרינה ואן דר וודסן בסדרת הטלוויזיה "אחת שיודעת".
5 צפייה בגלריה
בלייק לייבלי בפרמיירה של "איתנו זה נגמר", 2024
בלייק לייבלי בפרמיירה של "איתנו זה נגמר", 2024
לייבלי בשמלה של ורסאצ'ה שלבשה בעבר בריטני ספירס
(צילום: Cindy Ord/Getty Images)

לייבלי (36) היא מסוג השחקניות שבארצות הברית אוהבים לאהוב, אבל השער החדש שפורסם אמש (רביעי) הצליח לגרוף כבר לא מעט ביקורת נגדה לצד שלל מחמאות ממעריציה. בעוד אנחנו היינו מצביעים על בחירה בשער סתמי מדי וחסר מעוף לגיליון כה חשוב – שממשיך את השפה האמנותית של גיליון ספטמבר אשתקד בכיכובן של הטופ-מודלס משנות ה-90 – נראה שאת מעריציה של לייבלי מטרידים דברים אחרים. לייבלי עצמה, למשל, והשילוש בינה לבין ג'קמן וריינולדס, שמשחקים יחד ראש בראש ב"דדפול & וולברין".
"למען האמת, כל כך נמאס מהקידום העצמי חסר הבושה המתמיד של בלייק לייבלי וריאן ריינולדס. שניהם שחקני C-List אבל מתארים את עצמם כמו הרבה יותר. זה די מביך", נכתב בתגובה לשער בעמוד האינסטגרם של ווג. "לאיזה דור אכפת ממנה?" שאלה אחרת, כשהיא בעצם תוהה אם השער הזה נועד לאלו שגדלו על לייבלי ב"אחת שיודעת" או לבני דור ה-Z הצעירים. אחרת מתחה ביקורת על הכיוון היצירתי של לורמן וכתבה: "הרגשתי כאילו הזדקנתי ב-80 שנה כשראיתי את השער הזה". אחרים התייחסו לכך שהשער נראה "כמו מודעה לתכשיטים ולא שער של ווג".
5 צפייה בגלריה
בלייק לייבלי בפרמיירה של "איתנו זה נגמר", 2024
בלייק לייבלי בפרמיירה של "איתנו זה נגמר", 2024
לייבלי בפרמיירה של "איתנו זה נגמר"
(צילום: REUTERS/Caitlin Ochs)

כאמור, השער החדש הוא חוליה בשרשרת הופעות של לייבלי על השטיח האדום בשבועות האחרונים, כשהיא מצליחה למשוך שוב ושוב את תשומת הלב של מדורי האופנה. רק השבוע, לדוגמה, היא הגיעה לפרמיירת "איתנו זה נגמר" לבושה שמלת וינטג' פרחונית מקולקציית אביב-קיץ 2003 של ורסאצ'ה, שאותה לבשה בעבר בריטני ספירס. בסטורי שפרסמה לייבלי, היא לא שכחה לפרגן לספירס עם תמונת עבר ומילים חמות כשהיא מכנה אותה "המלכה האולטימטיבית".
5 צפייה בגלריה
בלייק לייבלי בפרמיירה של "דדפול & וולברין", 2024
בלייק לייבלי בפרמיירה של "דדפול & וולברין", 2024
אוברול של ורסאצ'ה בפרמיירה של "דדפול & וולברין"
(צילום: Evan Agostini/Invision/AP)

שבועיים קודם לכן, היא הופיעה לפרמיירת הסרט "דדפול & וולברין" באוברול צמוד מדי ומטאלי מדי, גם הוא בעיצוב ורסאצ'ה. מראה "אשת החתול" בגוון בורגונדי עם רקמה שחורה אומנם היה רגע של יציאה מאזור הנוחות של לייבלי, והציג אותה כדמות סקסית וחזקה, אולם התוצאה הסופית נראתה כמו מסיבת תחפושות עתידנית.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button