בן ועינב זיני. "היא כמו חברה. אני גם רוצה להיות אבא צעיר, תוך שנתיים גג יהיה פה ילד"

בן זיני עם אימא עינב: "כל החיים היא צחקה על הבגדים שלי, עכשיו היא מפרגנת"

הוא: יוטיובר, שחקן, זמר, כוכב ריאליטי ולאחרונה גם מעצב אופנה. היא: מעצבת ותיקה שהקימה עם אחותה מותג האהוב על מפורסמות. בריאיון משותף הם מדברים על סטייל, קריירה, עין הרע והורות בגיל צעיר

פורסם:
בכניסה לדירה החדשה של בן זיני במגדל דירות יוקרתי ברמת השרון, ניצב לוח מחיק עם רשימת משימות שבועית. צילומים, הקלטות, פגישות, ריאיון עם אימא, וגם שמו של פוליטיקאי ומדינאי בכיר תחת הכותרת "יום צילומים לטיקטוק" – סרטון שוודאי ישתרבב בהמשך לתוכניות אקטואליה כאתנחתא קומית. לזיני יש 315 אלף עוקבים בטיקטוק, מנוף פרסומי שכל פוליטיקאי היה מוכן לטפס עליו, פנייה ישירה לקהל מצביעים פוטנציאלי ונטול דעה. כמו זיני עצמו. "אין לי בעיה לשתף פעולה עם פוליטיקאים. ביבי, בנט, כולם חולים על טיקטוק", הוא אומר ודורש לא לחשוף את שם הפוליטיקאי מהחשש ששיתוף הפעולה העתידי יתבטל. "אני לא צריך להיות באותה דעה של הפוליטיקאי כדי לעבוד איתו".
מאחורי הסרטון העתידי אין אידיאולוגיה, לפחות לא פוליטית. המדיום הוא המסר. מספר הצופים והקליק-בייט הם הסיפור הגדול, שכולל בתוכו דור צעיר שמבולבל ממסרים סותרים וצורך מידע ורעיונות ברשת החברתית. "זה כמו כשאני צופה בכדורגל. הראשון שמבקיע גול, אני איתו", אומר זיני. "גם אין לי דעה פוליטית מגובשת, אז מצידי אני יכול לשתף פעולה עם כולם. האם אני חושש שהזיהוי עם פוליטיקאי מסוים יפגע בי? ממש לא. ותאמין לי, ביום שתהיה לי דעה מגובשת אגיד אותה בקול רם. מה שחשוב זה שיהיה חיבור טוב ושהתוכן יעבוד".
7 צפייה בגלריה
בן ועינב זיני
בן ועינב זיני
"אני גאה בו ממש. אבל החשיפה מאוד קשה לי". בן ועינב זיני עם כלב השיצו
(צילום: טל שחר)

בעולמו של בן זיני, כל היבט של החיים הוא הזדמנות לתוכן ברשת. בארטר, כלב השיצו בן החודש הפצוע ברגליו האחוריות, מנסה לעשות את צעדיו הראשונים על השטיח בסלון בזמן שביקרנו בדירה. יום לאחר מכן הוא זכה ל"אתגר אינסטגרם", כשזיני ביקש מהעוקבים שיציעו לו שם חדש. גם את עיצוב ביתו עשה בשיתופי פעולה מסחריים באינסטגרם – חשיפה שעוררה ביקורת של חלק מהגולשים על תצלום משותף שלו ושל האקסית טיילור מלכוב, התלוי בדירה. למעשה, מדובר בסינגל פלטינה ממוסגר שקיבלו השניים על הקליפ "מיינאמור" שהגיע ליותר מ-16 מיליון צפיות ביוטיוב.
"אנשים רואים בזה תמונה זוגית – אני רואה בזה את ההישג הכי גדול שלי בקריירה. חלק ענק ונכבד מהכסף שהכנסתי לחשבון הבנק כדי לקנות את הבית הזה. נקודת ציון אישית ומוזיקלית", הוא אומר בלי למצמץ בעיניו הכחולות, שעליהן תלויים ריסים ארוכים כמו מניפת נוצות. "אני לא אוריד את התמונה הזאת על אף הביקורת שהייתה ברשת. טיילור היא חלק מהחיים שלי. התגברתי עליה, כמובן. עבר מספיק זמן. כשנפרדנו, חבר טוב אמר לי שייקח לי הרבה זמן להתגבר, והוא צדק. היום אחרי שנתיים אני כבר במקום אחר".
ואם בת הזוג הבאה שלך לא תרצה את התמונה הזאת בדירה?
"בשביל אהבה ברור שאני אוריד. אבל אני מקווה שהיא תרצה שזה יישאר, כי זה חלק ממני".

"אם אני צריך לתת לעצמי ציון, אז 9 מתוך 10"

יוטיובר, כוכב רשת, שחקן, זמר, כוכב ריאליטי. בשנה האחרונה הוסיף זיני בן ה-25 לרשימת הקרדיטים שלו גם את התואר מעצב אופנה. לאחרונה השיק את המותג Pink Post בשיתוף אתר האופנה One Project, שעבורו שימש כשגריר. בנוסף, הוא משווק קולקציית מרצ'נדייז המקודמת דרך עמוד היוטיוב שלו. "כל החיים, לבגדים ולי לא היה קשר. אחי עומרי, שהוא המתלבש בבית, ואימא שלי כל הזמן צחקו עליי".
האימא היא עינב זיני, שיחד עם אחותה הצעירה נופר שפר, הקימו בשנת 2008 את מותג האופנה הישראלי Sample, שהפך מאז לאחד הבולטים בתחום בזכות קולקציות מהודקות וידועניות שלובשות אותו בקביעות: מבר רפאלי ועד סנדי בר.
7 צפייה בגלריה
קולקציית Pink Post שעיצב בן זיני לאתר וואן פרוג'קט
קולקציית Pink Post שעיצב בן זיני לאתר וואן פרוג'קט
"אני מרגיש שפיתחתי סגנון אישי של אופנת רחוב נוחה". קולקציית Pink Post שעיצב בן זיני לאתר וואן פרוג'קט
(צילום: דורון ברסקי)

"הפעם הראשונה שהבנתי שאני לא יודע להתלבש הייתה כשהתפרסמתי וקיבלתי דרקון אחד מתוך חמישה ב'גיא פינס', ובהמשך 'שוק' בכל מצעד אפשרי", הוא נזכר. "רק כשעומרי ואימא הלבישו אותי, קיבלתי 'שיק'. אני מקשיב להם, אבל כשהם מלבישים אותי אני מרגיש בתחפושת. בשנה וחצי האחרונות אני מרגיש שפיתחתי סגנון אישי של אופנת רחוב נוחה, כי אז אני מרגיש הכי טוב שלי. כמו, לדוגמה, מה שאני לובש עכשיו: סט של טרנינג בצבע צהוב. אם אני יוצא מהבית, אז זה תמיד נעלי סניקרס, חולצת טי לבנה או שחורה, מכנסי סקיני ג'ינס וכובע הפוך. לא משנה אם זה לחתונה, לשחק כדורסל או להשקה. אם אני צריך לתת לעצמי ציון, אז 9 מתוך 10".
על מה אתה מוריד לעצמך נקודה?
בן: "על זה שתמיד יש לאן לשאוף למצוינות, להשתפר בכל דבר בחיים".
עינב: "אני גאה בו ומסכימה איתו: כשנוח לך בתוך הבגד, זה סטייל. אתה לא צריך לעשות העתק-הדבק למישהו אחר".
בן: "בזמן האחרון היא מפרגנת לי, בעוד אח שלי מקיא בפה, מגחך, ומזלזל שהבגדים שלי מהשוק".
עינב: "הוא פלאח! תמיד היה. כשהיה צעיר היינו צוחקים שהוא יגור בצפון ויגדל עגבניות. זה עוד יקרה. מצידו, ללכת כל היום יחף".
בן: "כי אני מרגיש מחובר לאדמה, לאימא אדמה".
7 צפייה בגלריה
קולקציית סתיו-חורף 2021-22 של סאמפל
קולקציית סתיו-חורף 2021-22 של סאמפל
"להביא את החזון המהודק שלנו: מהלוקיישן ועד הדוגמניות". קולקציית סתיו-חורף 2021-22 של סאמפל
(צילום: רון קדמי)

"מי שבאור הזרקורים, יש עליו עין"

הריאיון המשותף עם השניים, מצביע יותר מכול על ההבדלים ביניהם: הוא מוחצן, קליל, מדבר ללא מעצורים ומעיד על עצמו שהוא אדם חסר סטייל, נולד עם כפית של כסף בפה; היא בדיוק ההפך – אדם פרטי שבורר מילים בקפידה ובנתה את עצמה מכלום בעשר אצבעות יחד עם בעלה, יקותיאל זיני. בן (25) הוא הבכור מתוך חמישה ילדים של עינב (45), שילדה אותו כשהייתה בת 19 וחצי. הוא נולד וגדל בחדרה, ועבר עם משפחתו בגיל 14 לרמת אביב ג'. היה שחיין וטניסאי תחרותי, ובזמן שירותו הצבאי בהנדסה קרבית החל את דרכו ככוכב רשת הפונה בעיקר לילדים ולנוער יחד עם בת זוגו דאז, טיילור מלכוב. יחד גם הוציאו שירים שהפכו ללהיטים עד הפרידה המתוקשרת לפני כשנתיים.
את פרסומו הצליח בתוך זמן קצר למנף לשיתופי פעולה מסחריים רווחיים. כיום הוא גם מחזיק בסוכנות המייצגת כוכבי רשת צעירים. האם לפני הכול הוא איש עסקים? "בן תמיד היה אמן, יצירתי מילדות", מתפרצת האם להגן עליו כלביאה. "אני זוכרת שכשהוא היה בן ארבע, הוא יצא מהחדר אחרי שהוא יצר בעצמו תחפושת של פוקימון מניירות A4. נשמטה לנו הלסת. עכשיו מצאנו סרטונים שלו מגיל תשע, שהוא ביים את האחים שלו בסדרה שהוא יצר בשם 'קטעים' בהשראת 'קצרים' (סדרת מערכונים ששודרה בעבר ברשת, א"י). יש לו נפש של אמן, וחוץ מזה הוא גם ביזנס מן".
בן: "ביזנס-בן! בעולם שאנחנו נמצאים, כדי להגשים את הפנטזיות אני חייב כסף כדי להשקיע בפנטזיה הבאה שלי. לפני שבאת, צילמנו כאן לוולוג מתיחה עם אנה זק שלהפיק אותה עלה לי 15 אלף שקל. יש המון תחומים שאני אוהב על הבמה ומול המצלמה. אני מנגן בפסנתר, מלחין, שר, עושה סרטונים ליוטיוב. אני לא רוצה לשים את המטרות שלי בתוך כלוב, אלא להשאיר פתוח".
"כוכבי רשת אלו אנשים שנסגרה בפניהם דלת בעולם המשחק והמוזיקה, והם פתחו לעצמם חלון ונכנסו בכוח. הם פייטרים וזאת תכונה חשובה בתחום תחרותי כמו עולם הבידור"
אתה מרגיש צורך לעשות את המעבר מעולם הילדים למבוגרים?
בן: "הקהל שלי התבגר איתי. הם כבר מתגייסים לצבא, ודורשים ממני לבגר את התוכן שלי. אני יודע שקשה לעשות את המעבר מילדים למבוגרים. רוב מי שלא הצליח זה אלו שעשו קפיצה חדה לעולם המבוגרים, בלי שהכירו אותם בו קודם".
עינב: "יש לו יכולות שאנחנו מכירים במשפחה ורוב הקהל עוד בכלל לא נחשף אליהן. בן חקיין מדהים".
7 צפייה בגלריה
בן ועינב זיני
בן ועינב זיני
"אני בשלה להיות סבתא. לגמרי. אבל אני לא דוחפת אותו להתחתן". בן ועינב זיני
(צילום: טל שחר)

מה חשבת על סערת הליהוק הנוכחית בין כוכבי רשת לשחקנים מקצועיים?
בן: "כוכבי רשת אלו אנשים שנסגרה בפניהם דלת בעולם המשחק והמוזיקה, והם פתחו לעצמם חלון ונכנסו בכוח. הם פייטרים וזאת תכונה חשובה בתחום תחרותי כמו עולם הבידור".
אבל התלונה הייתה על הדרישה לאנשים עם הרבה עוקבים. יכול להיות כוכב עם 300 אלף עוקבים ואפס כישורי משחק.
עינב: "אם יש לו 300 אלף עוקבים, כנראה שיש בו משהו".
בן: "אנחנו צריכים לתת אמון במלהקים וביוצרים שהם יודעים טוב מאוד איך היצירה שלהם תיראה. יעל שלביה שחקנית אדירה והיא בכלל באה מדוגמנות. נועה קירל, אנה זק – כנ"ל".
7 צפייה בגלריה
קולקציית Pink Post שעיצב בן זיני לאתר וואן פרוג'קט
קולקציית Pink Post שעיצב בן זיני לאתר וואן פרוג'קט
"חוויתי מספיק, נמאס לחוות. רוצה להתחתן ולהביא ילדים". קולקציית Pink Post שעיצב בן זיני
(צילום: דורון ברסקי)

נדבקת בקורונה שלוש פעמים למרות שאתה מחוסן, ולאחרונה עברת ניתוח להוצאת גידול ברגל. אתה מרגיש אולי שיש עליך עין?
בן: "סבתא שלי מאוד מאמינה בעין הרע. היא אומרת שמי שבאור הזרקורים, יש עליו עין. אני מרגיש שזימנתי לעצמי את הנפילה, אתה יודע. הגידול ברגל נוצר לי מלחץ נפשי. מאז הפרידה מטיילור, נכנסתי למרוץ שלא נגמר. עכשיו אני משתדל לתת לעצמי לנוח, אבל הניתוח הראשון לא עזר. זה וירוס שמתפשט בגוף ויכול להתפרץ בכל רגע. הורדנו את כל הנגעים וזה חזר".
עינב: "כל הרופאים אמרו לו אותו הדבר: הכול בראש. כשתרגיע, זה ייעלם".
למה אתה לא מקשיב לאימא?
בן: "התחום הזה מלא בסטרס. אודישנים לתפקידים, הקנאה שהייתה בזוגיות, שהסרטונים יעלו בזמן. לחץ תמידי".
"יש נקודות שאפשר ללחוץ לי עליהן ואני בוכה ברגע: משפחה, ההורים שלי, אנשים פצועים. בעבודה, לעומת זאת, אני יכול להיות רשע. לחוץ. יש לי חסרונות, ואני מודע להם, אבל אני רואה ברגישות שלי יתרון"
אתה הולך לטיפול?
בן: "אימא שלי מכריחה אותי ללכת כל הזמן, אבל אני פחות מתחבר לזה. סקווש זה הפסיכולוג שלי".
עינב: "אני לא מכריחה וכבר גם לא מציעה".
בן: "הייתה תקופה שהיא אמרה לי שאני חייב. באותו זמן גם גיליתי שכל החברים שלי מהתעשייה הולכים לפסיכולוג. אין בזה דבר רע. מרגיש לי שפסיכולוג זה דבר רגוע ואני מחפש להוציא אנרגיה".
אז תתחיל לעשות פסיכואנליזה ארבע פעמים בשבוע.
בן: "ביום שיהיה לי זמן, אעשה את זה".
מבחוץ אתה נראה קשוח, אבל אתה בסך הכול בחור די רגיש. גם בוכה כל הזמן.
בן: "נכון, אני רגיש ולא מתבייש לבכות. יש נקודות שאפשר ללחוץ לי עליהן ואני בוכה ברגע: משפחה, ההורים שלי, אנשים פצועים. בעבודה, לעומת זאת, אני יכול להיות רשע. לחוץ. יש לי חסרונות, ואני מודע להם, אבל אני רואה ברגישות שלי יתרון. לדוגמה, אני לא מפחד לעמוד מול אנשים בריונים וגם לחזק את החלשים. היה ילד בתיכון שהיה לא מקובל, וביום הולדת 16 שלו אבא שלו הזמין אותי, כי הייתי בערך החבר היחיד שלו. הבאתי איתי את 20 החבר'ה הכי מקובלים בשכבה ועשינו לו שמח. האבא נותר מרוגש עם דמעות בעיניים".
עינב: "אני חושבת שהוא גם חווה את זה בצורה מסוימת. הגענו לרמת אביב כשבן היה בגיל 14. השחייה הייתה מרכז חייו והוא היה די לבד. מנותק מהכול, חיפש את מקומו".
בן: "גם שמו אותי בכיתה שלא התחברתי אליה, אבל בסוף מצאתי את המקום שלי דרך ההומור. ההומור הוציא אותי מהרבה מצבים בחיים, הציל אותי גם במצבים הכי קיצוניים".

"הוא מבולבל, חושב שאני חברה שלו"

שלושה חודשים לפני הקורונה, איחדו מעצבות סאמפל את הסטודיו והחנות לחלל אחד ברמת פולג בנתניה. קולקציית החורף שלהן עוצבה בהשראת רוקנרול ופטי סמית', עם הדפסים של המוזיקאית ואלמנטים המתייחסים לצילומים אייקוניים שלה, כמו החולצה הלבנה והעניבה הצרה מעטיפת אלבום הבכורה Horses שצילם רוברט מייפלתורפ, שזוכה לפרשנות נינוחה יותר במותג האופנה. בקרוב מאוד הן זוממות לחזור להציג על מסלול, אבל הפעם לא במתכונת של שבוע האופנה אלא בתצוגה אינטימית ועצמאית. "להביא את החזון המהודק שלנו: מהלוקיישן ועד הדוגמניות", אומרת זיני.
7 צפייה בגלריה
קולקציית סתיו-חורף 2021-22 של סאמפל
קולקציית סתיו-חורף 2021-22 של סאמפל
"כל זיכרונות הילדות שלי הם מהמרתף בבית בחדרה, איפה שאימא ונופר היו מעצבות ותופרות". סאמפל
(צילום: רון קדמי)

לבן עצמו אין כעת קשר ממשי לעיצובים של סאמפל. עינב ואחותה נופר לא מבקשות ממנו אפילו ייעוץ ברשתות החברתיות. "כל זיכרונות הילדות שלי הם מהמרתף בבית בחדרה, איפה שאימא ונופר היו מעצבות ותופרות", הוא נזכר. "באותם ימים אפילו עוד לא היה אינסטגרם, והלקוחות היו מגיעות מפה לאוזן. אנחנו מאוד גאים באימא. אני זוכר שביום אחרי הגמר של 'כוכב נולד' עם רוני דלומי, שלבשה שמלה של סאמפל, השווצתי בזה בבית הספר. והייתה גם את התצוגה במתחם התחנה בתל אביב, שכל המשפחה הגיעה אליה מרוגשת. פתאום לראות אותן בסוף התצוגה, מתחבאות כמו גמל שלמה בכניסה למסלול".
עינב: "החשיפה מאוד קשה לי. כשהוא היה ב'אח הגדול', עלה לי בבריאות להגיע בכל שבוע לנווה אילן. זה שהוא חשוף, זה שלו, ואני גאה בו ממש. אבל כשהמצלמה נדלקת, אין אותי. לפעמים אני מגיעה להשקה שלו והוא דוחף אותי מול המצלמה".
בן: "כי אני רוצה שיראו כמה יפה וצעירה היא".
עינב: "הוא מבולבל, חושב שאני חברה שלו".
בן: "כי את כמו חברה שלנו. אני גם רוצה להיות אבא צעיר, תוך שנתיים גג יהיה פה ילד".
זה לא עובד ככה.
בן: "ראית את לוח המטרות בכניסה? יש שם משימה שלא כתובה, וזה ילד תוך שנתיים. אין לי בעיה איך", הוא צוחק, "העיקר שיהיה פה ילד".
למה חשוב לך להיות אבא כל כך מהר?
"אני רוצה להתחתן מוקדם ולהביא ילדים בגיל צעיר. אני לא רוצה להיות אבא מבוגר. בפעם הבאה שארגיש שהלב שלי אצל מישהי, אני מתחתן".
אתה מצהיר כאן שהקשר המשמעותי הבא שלך יסתיים בחתונה?
בן: "הזוגיות הבאה שלי תהיה משמעותית".
עינב: "אני בשלה להיות סבתא. לגמרי. אבל אני לא דוחפת אותו להתחתן".
בן: "חוויתי מספיק, נמאס לחוות. רוצה להתחתן ולהביא ילדים".
עינב: "כשהלב שלך במקום הנכון, אני מאמינה שהצעד הזה יקרה. אבל זה שהוא מכוון לשם, לא אומר שזה יקרה".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button