בעוד כשבועיים תשיק הזמרת ליזו את מותג בגדי הגוף החדש Yitty בשיתוף מותג בגדי הספורט Fabletics (שאחת משלוש המייסדות שלו היא השחקנית קייט הדסון). הזמרת זוכת הגראמי, שהפכה בשנים האחרונות לאחת הדוברות המרכזיות לרבגוניות בעולם האופנה והמוזיקה, הולכת בעקבות קים קרדשיאן וכוכבות נוספות שהשיקו מותגי אופנה, וחושפת שלוש חטיבות של מוצרים חדשים ו"מעוררי חיוך" כהגדרתה, הכוללים בגדי גוף ללא תפרים לצד בגדי בית כמו סווטשירטים, חלוקים ואביזרי אופנה. טווח המידות ינוע מ-XS ל-6XL והמחירים בארצות הברית יחלו ב-14.95 דולר ויגיעו עד 69.95 דולר.
"אנחנו חושבים על המותג בספקטרום מידות שבו כולם נכללים", אמרה הזמרת בת ה-33 בריאיון לניו יורק פוסט. "המידה של כל אחד היא המידה שלו: לא גדולה, לא קטנה, לא גבוהה או נמוכה. זאת רק המידה שלך".
"הרגשתי שהטלוויזיה ומגזיני האופנה כל הזמן אומרים לי שהגוף שלי לא מספיק טוב", הוסיפה, "וכדי להיחשב 'מקובלת', הייתי צריכה להסב לעצמי כאב כדי להשתלב בארכיטיפים מצומצמים של יופי. בגלל זה אני לובשת בגדי ספורט כבר הרבה זמן, אולי מאז שהייתי בכיתה ה' או ו'".
כפי שניתן להבין מדבריה, כילדה צעירה ליזו דווקא ניסתה מאוד להשתלב. בריאיון נוסף לרשת הטלוויזיה CNBC, הוסיפה שנהגה ללבוש מחוכים צמודים ולא נוחים לבית הספר, שזכורים לה כחוויה טראומתית. "זו הייתה חוויה כואבת ומשפילה", הודתה, "גדלתי בחברה שגרמה לי להתבייש במראה שלי. הגעתי לנקודה שאמרתי לעזאזל עם הכול ועברתי לקיצוניות השנייה, עד שאפילו הלכתי ללא חזייה כדי לשחרר את עצמי ולמצוא אהבה עצמית וחיוביות בגוף שלי".
לאורך השנים אתגרה ליזו את עולם הבידור והאופנה, כשבחרה לחגוג את הגוף הגדול שלה בצילומי עירום וריקודי טוורקינג, כאלה שלא נראו קודם אצל נשים גדולות. אל מול כל השנאה, היא בחרה גם לארוז זאת באג'נדה חיובית. "אם אתם אוהבים אותי, תאהבו את כל כולי", אמרה לאחרונה בריאיון למגזין פיפל. "אתם לא יכולים לברור ולבחור. כולנו צריכים לאהוב ללא תנאים אחד את השני, ולהתחיל בלאהוב את עצמנו ללא תנאים. קחו רגע לעצמכם ותחשבו על המצבים שאנחנו נאחזים בהם".
בשלוש השנים האחרונות עבדה ליזו על מותג האופנה החדש, שינסה להתחרות, בין היתר, במותג Skims של קים קרדשיאן, שכבר מוערך ביותר משלושה מיליארד דולר. בשונה מהפריטים של קרדשיאן, המותג של ליזו צבעוני מאוד ומשלב הדפסים חזקים. טווח המחירים הבינוני ימצב אותה בין מותגים זולים הנמכרים ברשתות כמו טארגט לבין מותגי ספורט יוקרתיים כמו אלו יוגה, לולולמון ואחרים. "החלטתי לקחת על עצמי את האתגר כדי לאפשר לנשים להרגיש שוב טוב באופן לא מתנצל עם עצמן", סיכמה ליזו.