אף שגרת טיפוח אינה מושלמת בלי סרום. לילי קולינס ללנקום

על הפנים: איך מוצאים סרום שיתאים לכל מטרת טיפוח

עם ויטמין סי או חומצה היאלורונית, למראה זוהר או אנטי-אייג'ינג, לטיפול באקנה או עם רטינול – מה זה בעצם סרום ואיך לבחור את המתאים ביותר מבין ים ההשקות החדשות?

פורסם:
אף שגרת טיפוח אינה מושלמת בלי סרום. למען האמת, קשה למצוא סרום אחד שיענה על כל הצרכים, המשתנים ללא הרף, של עור הפנים. אז איך בוחרים את האחד, בים הסרומים המושקים ללא הפסקה? התשובה היא שלא מוכרחים להסתפק רק באחד. אפשר ואפילו כדאי לשלב כמה, בו זמנית.
מהו בעצם סרום? לפי הקוסמטיקאית הפרא-רפואית קרנית מלמד, "הסרום הוא, למעשה, תמצית מרוכזת של חומרים פעילים כמו חומצות, ויטמינים, מינרלים וצמחים, שהודות למולקולה הזעירה, מצליח לחדור לשכבות העור העמוקות. הסרום מהווה בסיס טוב לספיגת קרם הלחות מעליו ועוזר לעכב תהליכי הזדקנות. כל אחת יכולה למצוא את הסרום המתאים לה ולצרכי העור שלה, כדי לשפר את מראהו". אספנו כמה מההשקות האחרונות בתחום.

סרום ויטמין C

לקוסמטיקאית חביבת הכוכבות קרן ברטוב יש סרום ויטמין C, שמטרתו לחזק את מערכת ההגנה הטבעית של העור להבהרה, מיצוק וטיפול בקמטים. הסרום מכיל קומפלקס של מרכיבים פעילים וגם ויטמין E וחומצה פרולית להגנה מנוגדי חמצון ורדיקלים חופשיים. הוא מתאים לכל סוגי העור, גם לעור רגיש (580 שקל ל-30 מ"ל, בקליניקה ובאתר של קרן ברטוב). סרום ויטמין C אקטיבי יש גם למותג הקוסמטיקה הטבעית VOS. הסרום עשיר בפפטידים ובחומצה היאלורונית, מחדש את העור ומבהיר כהויות (230 שקל ל-30 מ"ל, באתר המותג).
9 צפייה בגלריה
סרומים של קרן ברטוב ו-VOS
סרומים של קרן ברטוב ו-VOS
סרומים של קרן ברטוב ו-VOS
(צילומים: אודי דגן, אריאל בלאק)

סרום חומצה היאלורונית

לג'רמיין דה קפוצ'יני, מותג טיפוח ספרדי מקצועי שחזר להימכר שוב בארץ למרבה השמחה, יש סרום עשיר בחומצה היאלורונית, המתאים לכל סוגי העור, מעניק לחות עשירה ומטפל באובדן נפחים (179 שקל ל-30 מ"ל, באתר OH GLOW). לליראק פריז יש סרום חומצה היאלורונית במרקם ג'ל ייחודי, המעשיר את העור גם בחמצן ומעניק לו מראה רענן במיוחד (299 שקל ל-50 מ"ל, אצל קוסמטיקאיות ובאתר ליראק פריז).
סרום Payot Hydra24+ של פאיו, מעשיר את העור בלחות לשעות ארוכות וגם מרגיע את העור ומרכך אותו. הסרום מועשר בתמציות פירות ופרחים ובאצות אדומות, המדמות באופן טבעי את פעילותה של חומצה היאלורונית (99 שקל ל-125 מ"ל, ברשתות הפארם). סרום חומצה היאלורונית נטול שומן לכל סוגי העור יש גם לחוה זינגבוים מסדרת New Essential שלה, הכוללת ארבעה סרומים (496-395 שקל ל-50 מ"ל, אצל קוסמטיקאיות מורשות).
9 צפייה בגלריה
סרומים של ג'רמיין דה קפוצ'יני, ליראק פריז, פאיו וחוה זינגבוים
סרומים של ג'רמיין דה קפוצ'יני, ליראק פריז, פאיו וחוה זינגבוים
סרומים של ג'רמיין דה קפוצ'יני, ליראק פריז, פאיו וחוה זינגבוים
(צילומים: אסף לוי, כפיר זיו)

סרום למראה זוהר

הסרום אוסמטר המרוכז לזוהר של אהבה מבוסס על טכנולוגיה בלעדית, עם תמצית מרוכזת פי שלושה של המינרלים מים המלח, המעלה את רמת הלחות בעור ומעניקה לו זוהר טבעי (280 שקל ל-30 מ"ל, בחנויות אהבה ובאתר). גם לסבוקלם יש סרום המעניק זוהר מיידי, אינוביישן פיטו סרום (200 שקל ל-30 מ"ל, ברשתות הפארם). להלנה רובינשטיין יש את הסרום Powercell, להתחדשות תאי העור והשבת הזוהר הטבעי שלו. הסרום מבוסס על צמח הסמפייר ומיועד למי שחשופה לזיהום אוויר ולמתחים. הסרום, המכיל גם ספירולינה, מחליק את העור ומעניק לו ברק יוצא דופן (172 דולר ל-30 מ"ל, בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי). סרום לעור זוהר יש גם לניוטרוג'ינה, Bright Boost, המכיל ריכוז גבוה של נאוגלוקוזמין להפחתת הכתמים והפגמים בעור ולמראה זוהר וקורן (100 שקל ל-30 מ"ל, ברשתות הפארם). ההידרה סרום של אמבריולס מכיל 15 מרכיבים (כולל שושנת מים), שכל מטרתם היא לייצר מראה עור זוהר יותר (100 שקל ל-30 מ"ל, ברשת סופר-פארם). סרום הזוהר של שיסיידו Vital Perfection LiftDefine Radiance מכיל גם מרכיב פעיל MSK 4, המעניק לעור מראה בהיר יותר וזוהר מיידי תוך דקה (659 שקל ל-30 מ"ל, ברשתות הפארם).
9 צפייה בגלריה
סרומים של אמבריולס, אהבה, הלנה רובינשטיין, ניוטרוג'ינה, סבוקלם ושיסיידו
סרומים של אמבריולס, אהבה, הלנה רובינשטיין, ניוטרוג'ינה, סבוקלם ושיסיידו
סרומים של אמבריולס, אהבה, הלנה רובינשטיין, ניוטרוג'ינה, סבוקלם ושיסיידו
(צילומים: מוטי פישביין, יחצ)

סרום לאנטי-אייג'ינג

סרום Supreme OR של דוקטור עור עשיר בלחות והזנה, ומצוין לאנטי-אייג'ינג לפנים ולצוואר של עור בוגר. הסרום מחדש את העור ומעניק לו מראה מוצק יותר (220 שקל ל-30 מ"ל, ברשתות הפארם). למורז יש סרום פעיל, המבוסס על צמחי מרפא ועשיר בנוגדי חמצון, מינרלים, ויטמינים וחלבונים (120 שקל ל-30 מ"ל, ברשתות הפארם). הסרום הפעיל של לנקום Advanced Genifique, פועל על 10 סימנים ויזואליים המאפיינים מראה עור צעיר. מדובר בפורמולה מרוכזת, הפועלת בהרמוניה עם העור דרך טפטפת חדשנית הנטענת מעצמה. כל טיפה מעניקה כ-40 אחוז מרכיבים פעילים ומבטיחה עור אחיד, קורן וחלק יותר (479 שקל ל-50 מ"ל, ברשתות הפארם).
9 צפייה בגלריה
סרומים של לנקום, מורז ודוקטור עור
סרומים של לנקום, מורז ודוקטור עור
סרומים של לנקום, מורז ודוקטור עור
(צילומים: אפרת אשל, יחצ)

סרום לאקנה

למותג הפרנץ' פרמסי לה רוש פוזה, המומלץ על ידי רופאי עור בעולם, יש את סרום אפקלאר, המטפל בעור שמן עם אקנה. הסרום מכיל ריכוז גבוה של חומצות להרגעה, למניעת הצטברות סבום, לחידוש העור ולהחלקתו. הוא גם מעניק לעור מראה לא מבריק ומפחית פגמים וראשים שחורים (189 שקל ל-30 מ"ל, ברשתות הפארם).
9 צפייה בגלריה
סרום של לה רוש פוזה
סרום של לה רוש פוזה
סרום של לה רוש פוזה
(צילום: יחצ)

הסרום החכם

סרום שרוצה לעשות הכול, יש לדרמלוג'יקה, לקלרינס, לקליניק ולביותרם. מה שמיוחד בהם זו הטכנולוגיה המתקדמת, המאפשרת להם לזהות את הצרכים של העור ולפעול בהתאם למה שהוא צריך באותו רגע. לסרום של דרמלוג'יקה קוראים סמארט והוא מבוסס על טכנולוגיה רספונסיבית חדשה למיצוק, לחות והזנה, הבהרה והרגעת אדמומיות (598 שקל ל-30 מ"ל, אצל קוסמטיקאיות ובאתר המותג). הסרום הדו-שלבי דאבל סרום של קלרינס מעצים את כל חמש הפונקציות החיוניות של העור: לחות, הזנה, הגנה, חידוש וחמצן לתאי העור, כולל 21 תמציות צמחים מרוכזות לאנטי-אייג'ינג (620 שקל ל-50 מ"ל, ברשת סופר פארם ובאתר CHOZEN).
גם לסרום של קליניק קוראים סמארט, והוא חלק מסדרת טיפוח שלמה של המותג שנקראת באותו שם. הסרום לאנטי-אייג'ינג מבוסס על קומפלקס ייחודי, שפותח בשיתוף צוות מדענים ורופאי עור ומועשר ברטינואיד, חומצה היאלורונית ופפטידים במטרה להחליק קמטים, לחדש את מרקם העור ולהשיב נפחים (499 שקל ל-50 מ"ל, ברשתות הפארם). טכנולוגיה מתקדמת יש גם לסרום של ביותרם Life Plankton Elixir, דור חדש של סרום המזהה את בעיות העור ומבטיח להרגיע, להגן ולחדש את העור (114 דולר ל-30 מ"ל, בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי).
9 צפייה בגלריה
סרומים של דרמלוג'יקה, ביותרם, קליניק וקלרינס
סרומים של דרמלוג'יקה, ביותרם, קליניק וקלרינס
סרומים של דרמלוג'יקה, ביותרם, קליניק וקלרינס
(צילומים: יחצ)

סרום ללילה

לאיב סן לורן יש סרום לאתחול העור בלילה. קוראים לו Night Reboot והוא מסדרת הדגל שלהם פיור שוטס. לסרום טכנולוגיה דו-פאזית (פילינג בתוך שמן), שמטרתה להמריץ את התחדשות העור, שנראה בריא ויפה יותר כבר לאחר לילה אחד (420 שקל ל-30 מ"ל, ברשת אפריל). לל'אוקסיטן יש את סרום הלילה Immortelle Reset, המחדש את העור בזמן השינה. הנוסחה המיוחדת כוללת את שמן האימורטל, תמצית מיורם ותמצית אקמלה אולרסאה להפחתת מתח השרירים בפנים ולריכוך קמטי הבעה שמקורם במתח ועייפות (269 שקל ל-30 מ"ל, בחנויות רשת ל'אוקסיטן ובאתר). למותג היפני UBUNA, שנמכר בלעדית בבוטיק קיסו בתל אביב, יש סדרת סרומים לכל מטרה כמעט, וגם לחידוש העור בלילה. הריגן סרום עשיר בפפטידים ובקולגן, מחדש את העור בלילה ומעניק מראה עור חלק וגמיש יותר (729 שקל ל-30 מ"ל, בבוטיק ובאתר קיסו).
ללה פררי יש סרום לילה המכונה "סם החיים", לא פחות. טיפה אחת בלבד בלילה טוענת לחדש את העור כבר אחרי שימוש אחד. הסרום הוא מסדרת הפלטינום היוקרתית ומכיל בתוכו את המתכת שנמצאת בשמו. הוא מרכז את הפונקציות החיוניות לתהליך התחדשות העור בלילה ומכיל חלבונים וקומפלקס DNA לתפקוד מושלם של תאי העור. כל שילוב החומרים גם מבטיח לזרז את תהליך ניקוי הרעלים בעור. המחיר, כמו בכל מוצרי לה פררי היוקרתיים, יקר בטירוף (4,350 שקל ל-20 מ"ל, ברשתות הפארם).
9 צפייה בגלריה
סרומים של אובונה, איב סן לורן, ל'אוקסיטן ולה פררי
סרומים של אובונה, איב סן לורן, ל'אוקסיטן ולה פררי
סרומים של אובונה, איב סן לורן, ל'אוקסיטן ולה פררי
(צילומים: יחצ)

סרום רטינול

ריכוז גבוה של רטינול יש בסרום של Instytutum, המכיל מרכיבים פעילים לתוצאות מהירות, תוך גירוי נמוך של העור וללא תופעות לוואי (499 שקל ל-30 מ"ל, באתר OH GLOW). סרום רטינול בריכוז גבוה יש גם לקיל'ס, הפועל בטכנולוגיית מיקרו-רטינול לחידוש מראה העור, הפחתת הקמטים ועידון מרקם העור. הסרום מתאים גם לעור רגיש וגם לשימוש יומיומי, בלי תופעות לוואי (349 שקל ל-50 מ"ל, ברשת קיל'ס ובסופר-פארם). סרום רטינול מרוכז יש גם ללוריאל פריז בסדרת רויטליפט לייזר. הבונוס: הוא מועשר גם בחומצה היאלורונית ובשמנים לטיפוח העור (110 שקל ל-30 מ"ל, ברשתות הפארם והשיווק).
9 צפייה בגלריה
סרומים של אינסטיטוטום, לוריאל פריז וקיל'ס
סרומים של אינסטיטוטום, לוריאל פריז וקיל'ס
סרומים של אינסטיטוטום, לוריאל פריז וקיל'ס
(צילומים: יחצ)

איך למרוח? טיפים ליום וללילה

הטיפ ליום: מורחים את סרום שגרת הבוקר ומיד לאחר מכן, מעסים ארוכות את הפנים עם גוואשה או רולר מאבן טבעית (ג'ייד, רוז קוורץ, אובסידיאן וולקנית וכו'). לשדרוג מניחים את הגוואשה או הרולר בקערה עם קוביות קרח. תחושת הרעננות ואפקט המתיחה מעיסוי הפנים ספוגות הסרום במכשיר עיסוי קפוא, נפלאה היא.
הטיפ ללילה: עיסוי עדין ברולר מחטים, בתנועות שתי וערב מרפרפות על כל הפנים (כולל מתחת לעיניים), יגרום לסרום הלילה להיות הרבה יותר אפקטיבי. המחטים העדינות ברולר פוצעות באופן מיקרוסקופי את העור ומאפשרות לסרום לחדור טוב יותר. כמו כן, הרולר הדוקרני משפר את איכות העור, כי הפציעה העדינה מאלצת את העור לבנות תאי קולגן חדשים, משפרת את הטקסטורה של העור ומחזקת את שרירי הפנים. את העיסוי מבצעים, כמובן, על עור נקי ללא רבב ולאחר מכן מורחים את הסרום בנדיבות. המינון המומלץ לשימוש ברולר מחטים: שלוש פעמים בשבוע ורק בלילה, בבקשה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button