הדוגמנית עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם. קנדל ג'נר בקמפיין אביב-קיץ 2022 של מייקל קורס

הפנים של אביב 2022: דוגמניות העל הצעירות שהשתלטו על כל הקמפיינים הנחשבים

עם נתונים פיזיים מעוררי קנאה, קשרים משפחתיים ונוכחות בולטת ברשתות החברתיות – היילי ביבר, קנדל ג'נר ובלה חדיד חולשות על ענף הדוגמנות בעולם. כמה מיליונים הן כבר הרוויחו ומה הערך המוסף שהן מביאות איתן?

פורסם:
היילי ביבר, קנדל ג'נר ובלה חדיד מתנהלות העונה כמו מונופול החולש על שורה ארוכה של בתי אופנה. שלוש הדוגמניות הבינלאומיות כובשות את הקמפיינים הגדולים לאביב-קיץ 2022, כאשר בחלקם הן מופיעות יחדיו: ג'נר וביבר נמצאות בקמפיין החדש והצעיר של בוס, ביבר וחדיד חולקות את הקמפיין לבושם דילן של ורסאצ'ה. הקמפיינים האלה גם שווים הרבה כסף.
למרות שהסכומים האמיתיים לא נחשפו עד כה, בשנת 2018 פורסמה רשימת הדוגמניות המרוויחות של מגזין "פורבס" בפעם האחרונה, כשג'נר בראשה עם הכנסות של 22 מיליון דולר. לא הרבה השתנה מאז. ג'נר היא עדיין אחת הדוגמניות העסוקות והעשירות ביותר בתעשייה כיום, עם הון מוערך של 50 מיליון דולר.
בניגוד לבלעדיות הנהוגה בישראל – בעולם זה אינו מחזה נדיר לראות דוגמניות החולשות על מספר קמפיינים במקביל. ככל שאת יותר חזקה, יותר מותגים רוצים נתח מהפרסום שלך. את הצלחתן של השלוש בשנים האחרונות אפשר לראות גם מחוץ למעגל האופנה. חדיד, ג'נר וביבר מפורסמות גם בזכות קשרים משפחתיים, חשבונות חזקים ברשתות החברתיות וכותרות במדורי הרכילות, התרבות והחדשות בעולם, כשיש מי שמסמן אותן (יחד עם ג'יג'י חדיד) כדור הסופר-מודלס הנוכחי. אז כמה הן מרוויחות? באילו קמפיינים הן מופיעות העונה? ומה באמת הערך המוסף שהן מביאות איתן למותגים?
11 צפייה בגלריה
קנדל ג'נר בקמפיין של מסיקה, 2022
קנדל ג'נר בקמפיין של מסיקה, 2022
לפי הערכות בעולם, הונה של ג'נר הוא בין 45 ל-50 מיליון דולר. בקמפיין של מסיקה, 2022
(צילום: Chris Colls)

קנדל ג'נר

איפה רואים אותה העונה? ג'נר (26) ממשיכה העונה לשים את שתי הרגליים על דוושת הגז וחולשת על מספר קמפיינים של מותגי אופנה ותכשיטים במקביל. ראינו אותה בקמפיין התכשיטים של המותג הצרפתי-ישראלי מסיקה ובקמפיינים של מייקל קורס, בוס וז'יבנשי.
מה היא מביאה איתה לבית האופנה? נתונים פיזיים בצד, ג'נר היא הדוגמנית עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם: 219 מיליון, מה שמציב אותה במקום ה-12 והמכובד ברשימת החשבונות הפופולריים בעולם. הנכסים הדיגיטליים האלו מסייעים להגברת החשיפה של מותגים רבים העובדים איתה. לשם השוואה, אחר המעצב מייקל קורס עוקבים 17 מיליון חשבונות. עם זאת, אחיותיה קים, קלואי וקיילי מקדימות אותה ברשימה.
11 צפייה בגלריה
קנדל ג'נר בקמפיין אביב-קיץ 2022 של בוס
קנדל ג'נר בקמפיין אביב-קיץ 2022 של בוס
חולשת על מספר קמפיינים של מותגי אופנה ותכשיטים במקביל. ג'נר בקמפיין אביב-קיץ 2022 של בוס
(צילום: קמפיין)

מדד ההון: לפי הערכות בעולם, הונה של ג'נר הוא בין 45 ל-50 מיליון דולר. הכסף הגדול מגיע כמובן מקמפיינים, אבל גם משיתופי פעולה, פרסום באינסטגרם והכנסות מסדרת הריאליטי המשפחתית "משפחת קרדשיאן". גם כאן, אחיותיה קים קרדשיאן וקיילי ג'נר, שחצו את קו מיליארד הדולר כל אחת, מובילות עליה.
11 צפייה בגלריה
קנדל ג'נר בקמפיין אביב-קיץ 2022 של ז'יבנשי
קנדל ג'נר בקמפיין אביב-קיץ 2022 של ז'יבנשי
אחיותיה עדיין מפורסמות ממנה. קנדל ג'נר בקמפיין אביב-קיץ 2022 של ז'יבנשי
(צילום: קמפיין)

חשיפה ברשתות החברתיות: 219 מיליון עוקבים באינסטגרם, 32 מיליון בטוויטר ו-22 מיליון בפייסבוק. בטיקטוק עוקבים אחריה "רק" 2.2 מיליון איש.
אתם מכירים אותה גם: כאחות הקטנה של קים קרדשיאן.

11 צפייה בגלריה
היילי ביבר בקמפיין אביב-קיץ 2022 של ויקטוריה'ס סיקרט
היילי ביבר בקמפיין אביב-קיץ 2022 של ויקטוריה'ס סיקרט
הייחוס המשפחתי לא מזיק. היילי ביבר בקמפיין של ויקטוריה'ס סיקרט
(צילום: קמפיין)

היילי ביבר

איפה רואים אותה העונה? לאחר ששנת 2021 הייתה הפורייה ביותר של היילי ביבר (25) מבחינת קמפיינים – נראה כי 2022 צפויה להיות עמוסה לא פחות. ביבר ממשיכה העונה בקמפיינים לוויקטוריה'ס סיקרט, למותג האביזרים ג'ימי צ'ו, ומככבת בקמפיינים חדשים למותגי האופנה בוס ומיו מיו, ולבושם דילן של ורסאצ'ה.
מה היא מביאה איתה לבית האופנה? ביבר היא אחת הדמויות המסוקרות של הרגע, הרבה בזכות הייחוס המשפחתי: היא אשתו של הזמר ג'סטין ביבר (שבעצמו מככב כבר שתי עונות בקמפיין של בלנסיאגה) ויחד הם ללא ספק מהזוגות האופנתיים והמתוקשרים של התקופה. למרות שהיא מחזיקה גם בתואר "שחקנית", הפעם האחרונה שבה הופיעה בטלוויזיה הייתה בתפקיד עצמה בסדרה הקומית Dave.
11 צפייה בגלריה
היילי ביבר בקמפיין אביב-קיץ 2022 של ג'ימי צ'ו
היילי ביבר בקמפיין אביב-קיץ 2022 של ג'ימי צ'ו
שנת 2022 מסתמנת כעמוסה במיוחד בשבילה. ביבר בקמפיין של ג'ימי צ'ו
(צילום: קמפיין)

מדד ההון: הונה של ביבר מוערך בכ-20 מיליון דולר.
חשיפה ברשתות החברתיות: לביבר 41.2 מיליון עוקבים באינסטגרם ועוד 7.4 מיליון עוקבים בטיקטוק. בפייסבוק עוקבים אחריה 4.5 מיליון חשבונות. יחד יש לה קצת יותר מ-53 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות.
11 צפייה בגלריה
היילי ביבר בקמפיין של מיו מיו
היילי ביבר בקמפיין של מיו מיו
קצת יותר מ-53 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות. ביבר בקמפיין של מיו מיו
(צילום: קמפיין)

אתם מכירים אותה גם: כבתו של השחקן סטיבן בולדווין (האח הצעיר בשושלת בולדווין) ושל המעצבת הגרפית קניה דאודטו בולדווין.

11 צפייה בגלריה
בלה חדיד בקמפיין אביב-קיץ 2022 של סלף פורטרט
בלה חדיד בקמפיין אביב-קיץ 2022 של סלף פורטרט
מככבת בשורה ארוכה של קמפיינים. בלה חדיד למותג סלף פורטרט
(צילום: קמפיין)

בלה חדיד

איפה רואים אותה העונה? כאב הראש של יבואני האופנה הישראלים ממשיך עם רשימה ארוכה של קמפיינים חדשים בכיכובה של הדוגמנית ממוצא פלסטיני-הולנדי בלה חדיד (25). לאחר שבחודש מאי האחרון, במהלך מבצע "שומר החומות", הוסרו מודעות בכיכובה מחנות מייקל קורס בקניון רמת אביב בשל תמיכתה בפלסטינים, העונה היא מככבת בקמפיינים של ורסאצ'ה (בקו ההלבשה יחד עם אחותה הגדולה ג'יג'י, ובקו הבישום יחד עם היילי ביבר), מיס סיקסטי, סלף פורטרט ומותג הלנז'רי ויקטוריה'ס סיקרט. אין חשש שהקמפיינים יוסרו, מאחר שלאף אחד מהמותגים אין חנות בישראל, אך חלקם נמכרים בבוטיקים מקומיים.
מה היא מביאה איתה לבית האופנה? ייחוס משפחתי, בעיקר. אחותה הגדולה ג'יג'י חדיד היא שותפה לקריירה של בלה, ויחד הצטלמו העונה לקמפיין של ורסאצ'ה. אחיה הצעיר הוא הדוגמן והמעצב אנואר חדיד, שעד לאחרונה ניהל זוגיות עם הזמרת דואה ליפה, שגם היא "זכתה" לחרם מקומי בשל התבטאויותיה נגד ישראל.
11 צפייה בגלריה
בלה וג'יג'י חדיד עם דונטלה ורסאצ'ה בקמפיין של ורסאצ'ה
בלה וג'יג'י חדיד עם דונטלה ורסאצ'ה בקמפיין של ורסאצ'ה
אחותה הגדולה היא שותפה לקריירה שלה. בלה וג'יג'י חדיד עם דונטלה ורסאצ'ה בקמפיין של ורסאצ'ה
(צילום: קמפיין)

מדד ההון: הונה של חדיד מוערך בכ-25 מיליון דולר, שאותם גרפה בעיקר בזכות הקמפיינים ותצוגות האופנה בהשתתפותה.
חשיפה ברשתות החברתיות: כמעט 50 מיליון עוקבים באינסטגרם, 4.2 מיליון בטיקטוק, 1.4 מיליון עוקבים בטוויטר ורק 780 אלף בפייסבוק. כל אלה ממצבים אותה במקום השלישי ברשימת הדוגמניות עם כמות העוקבים הגדולה ביותר, כשלפניה ברשימה, בסדר יורד: חברתה הטובה קנדל ג'נר ואחותה ג'יג'י חדיד. היילי ביבר נמצאת קצת אחריה, במקום החמישי.
אתם מכירים אותה גם: כדוגמנית השנואה ביותר בישראל. חדיד היא בתו של איל הנדל"ן מוחמד חדיד, פלסטיני יליד נצרת, ולאורך השנים התגייסה לבקר את הסכסוך הפלסטיני-ישראלי. היא עושה זאת באמצעות כתיבת פוסטים נגד מדיניות הכיבוש הישראלי בשטחים והשתתפות בהפגנות נגד ישראל.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button