יפים ולא מתאמצים. אליאנה תדהר ולי בירן

הזמן הלבן: איך נראו שמלות הכלה של הכוכבות בעונת החתונות הקיצית

מאליאנה תדהר ועד רוסלנה רודינה, מדנה פרידר ועד סופי טייב, מיעל אלקנה ועד גל מלכה – תקופת האירועים הביאה איתה גם כמה חתונות נוצצות. מי הפתיעה, מי הקסימה ומי הגזימה?

פורסם:
עונת החתונות מגיעה לקצה עם בוא החגים והחמרת ההגבלות, מורידה הינומה לבנה על פסטיבל גדול של החלפת נדרים בצל זן הדלתא שהתפשט בישראל בחודשים האחרונים. תחושת החופש המדומיינת לאחר שנה וחצי של מגפה עולמית, הביאה גם את המפורסמים להישבע אמונים, חלקם לאחר שדחו את החתונה משנה שעברה בעקבות הקורונה.
החגיגות התנהלו בהתאם למסע יחסי ציבור מתוזמן, כשחלק גדול מהמפורסמות יישרו קו עם המגמה של השנים האחרונות והחליפו באירוע שלוש שמלות כלה. לאחרונה גם נחשפנו למגמה חדשה ותמוהה, כשבחתונה של בלוגרית אופנה מקומית היו אלה החברות הטובות שהחליפו גם הן שתי שמלות באירוע. בשפת האינסטגרם קוראים לזה תוכן.
אליאנה תדהר, רוסלנה רודינה, יעל אלקנה, דנה פרידר ואחרות התחתנו הקיץ בשמלות כלה של מיטב המעצבים בתחום (ורשת מסחרית אחת): חלקן הפתיעו אותנו, כמה הקסימו אותנו, והיו גם כאלה שאפשר היה להשאיר כסקיצה בלבד. סיכום.

אליאנה תדהר

היה שווה להמתין לחתונה המדוברת שנדחתה בעקבות הקורונה. השחקנית אליאנה תדהר (וגם הופעתו האלגנטית של לי בירן לצדה) חתמה את עונת החתונות של המפורסמים בשמלה יפהפייה של דנה הראל, אולי היפה מכל השמלות שראינו הקיץ. תדהר בחרה בשמלת סטרפלס בצבע פודרה שעליה נרקמו אבני חן ופנינים בדוגמת פרחים קטנה. התוצאה עדינה, אלגנטית ויפה, ובעיקר לא מזיעה ממאמץ. הישג גדול לחתונה באוגוסט.
14 צפייה בגלריה
חתונה לי בירן אליאנה תדהר
חתונה לי בירן אליאנה תדהר
אליאנה תדהר בשמלת כלה של דנה הראל
(צילום: עידן חסון)

רוסלנה רודינה

הופעתנו לטובה מהשמלה האלגנטית שבחרה רוסלנה רודינה בעיצובה של שלומית אזרד, שעבורה היא משמשת כפרזנטורית מזה כעשור. השמלה הראשונה (מתוך שלוש) הייתה שמלת משי לבנה עם גב חשוף ודקולטה מרובע, והיה בה איזון מדויק בין אלגנטיות לסקסיות, שנשמר גם בשתי השמלות הנוספות שלבשה רודינה: שמלת שיפון עם שני שסעים עמוקים ומחוך עם כתפיות רחבות, ושמלה שלישית קצרה לריקודים האחרונים עם גב חשוף ומחשוף קדמי עמוק.
14 צפייה בגלריה
רוסלנה רודינה ואיתי פז בטקס חתונתם
רוסלנה רודינה ואיתי פז בטקס חתונתם
רוסלנה רודינה בשמלת כלה של שלומית אזרד
(צילום: עידן חסון)

14 צפייה בגלריה
רוסלנה רודינה בשמלת הכלה השנייה של שלומית אזרד
רוסלנה רודינה בשמלת הכלה השנייה של שלומית אזרד
רוסלנה רודינה בשמלת הכלה השנייה של שלומית אזרד
(צילום: עידן חסון)

14 צפייה בגלריה
רוסלנה רודינה בשמלה השלישית של שלומית אזרד
רוסלנה רודינה בשמלה השלישית של שלומית אזרד
בשמלה השלישית של שלומית אזרד
(צילום: עידן חסון)

יעל אלקנה

השחקנית יעל אלקנה העניקה את המנדט ליצירת שמלת הכלה שלה למעצבות רשת גולף, שעבורה היא משמשת כפרזנטורית בשנה האחרונה. אלקנה אומנם קיבלה הצעות לעיצוב השמלה ממעצבות רבות, אך היא בחרה לאפשר לרשת האופנה לעצב את הפריט לערב הגדול – אירוע די נדיר לשני הצדדים: לגולף שלא מעצבים שמלות כלה, ולאלקנה עצמה, שלקחה את הסיכון. התוצאה היא שמלת תחרה רומנטית וחביבה למראה, שייחודה בנוף המקומי מצליח לבדל אותה לחיוב.
14 צפייה בגלריה
חתונה יעל אלקנה
חתונה יעל אלקנה
יעל אלקנה בשמלת כלה של גולף
(צילום: ענת מוסברג)

דנה פרידר

הרבה שמלות החליפה דנה פרידר בפסטיבל החתונה הארוך שלה: החל בחופה בבית הכנסת הגדול בתל אביב, משם למסיבה במסעדה אופנתית ואז לסוף שבוע עם חברים בכרתים. הרבה שמלות, אבל נתמקד בשתיים: לחופה בחרה פרידר בשמלה צחורה בקווים נקיים שעיצב ויוי (ויקטור) בלאיש, ששונה מהקו הבוהמייני שמזוהה לרוב עם המעצב ובעיקר מציגה פנייה של 180 מעלות מהשמלה שעיצב לה בלאיש לחתונתה הראשונה עם דין שטרן. השמלה הנוכחית החמיאה לה מאוד ולכדה את האופי הנינוח והקופצני של פרידר. אחר כך היא החליפה לשמלה כסופה וסקסית בעיצובה של דנה הראל, שדגם דומה שלה לבשה לוסי איוב באירוויזיון 2019. שתיהן עשו זאת בצורה מוצלחת למדי.
14 צפייה בגלריה
דנה פרידר חתונה
דנה פרידר חתונה
דנה פרידר בשמלת כלה של ויוי בלאיש
(צילום: שי פרנקו)

14 צפייה בגלריה
דנה פרידר חתונה
דנה פרידר חתונה
דנה פרידר בשמלה של דנה הראל
(צילום: אמיר מאירי)

גל מלכה

השחקנית גל מלכה, חגו מסדרת הטלוויזיה "המפקדת", בחרה ליום הרווקות האחרון בחייה שתי שמלות בעיצובו של דרור קונטנטו: שמלה ראשונה חלומית עם מחשוף מרובע וחצאית מקסי, ושמלה שנייה שבה היא נראתה כמו סוכרייה בעטיפת צלופן. אולי זה הפער והשוני בין שתי השמלות שיצר את חוסר האיזון: הראשונה החמיאה למלכה מאוד ונראתה כמו שמלת כלה למבינות עניין, השנייה הייתה אוסף טעויות של החלטות עיצוביות. לפעמים עדיף להיצמד לשמלה אחת בלבד.
14 צפייה בגלריה
תמונת חתן כלה גל מלכה
תמונת חתן כלה גל מלכה
גל מלכה בשמלת כלה של דרור קונטנטו
(צילום: אלעד סאסי )

קסניה טרנטול

על פסטיבל שמלות נוסף חתומה קסניה טרנטול, שהחליפה גם היא שלוש שמלות – הפעם בעיצוב עובד כהן. טרנטול נכנסה לחופה בשמלת סטרפלס לבנה עשויה סאטן עם שסע עמוק, שבדומה לשמלה של רודינה, שילבה בהצלחה בין אלגנטיות לסקסיות.
14 צפייה בגלריה
חתונה קסניה טרנטול כרמי עמר
חתונה קסניה טרנטול כרמי עמר
קסניה טרנטול בשמלת כלה של עובד כהן
(צילום: אור גפן)

שרית פולק

חברה נוספת ב"מועדון השלוש" היא שרית פולק, שמיד לאחר החתונה עם לירז רוסו (סטטיק, בשבילכם), נכנסה לבית "האח הגדול" שממנו יצאה אמש במקום הרביעי. רוסו בחרה בשמלת סטרפלס עם מחשוף עמוק של עמנואל באווירה נסיכותית ומעט מיושנת, לטעמנו, שעליה פיצתה בשתי שמלות נוספות וקלילות יותר. באופן לא במיוחד מפתיע – דווקא כשהיא נראתה נינוחה ופחות רשמית, הייתה פולק במיטבה.
14 צפייה בגלריה
סטטיק חתונה
סטטיק חתונה
שרית פולק בשמלת כלה של עמנואל
(צילום: ענת מוסברג)

רתם רבי

מלכת היופי במיל' רתם רבי התחתנה בשלוש שמלות של המעצב דרור קונטנטו. מתוכן, שמלה ראשונה באווירה נסיכותית עם שרוולים נפוחים ומראה מהאגדות, ושמלה שלישית קצרה וחושפנית שנראית כמו שאריות וילון. זה המקום לומר שוב: אין חובה ללבוש יותר משמלה אחת בערב הכלולות, מגמה שצריכה להיעלם וכמה שיותר מהר.
14 צפייה בגלריה
רתם רבי בשמלת כלה של דרור קונטנטו
רתם רבי בשמלת כלה של דרור קונטנטו
רתם רבי בשמלת הכלה הראשונה של דרור קונטנטו
(צילום: שרון רביבו)

14 צפייה בגלריה
רתם רבי בשמלה נוספת של דרור קונטנטו
רתם רבי בשמלה נוספת של דרור קונטנטו
רתם רבי בשמלה השלישית של דרור קונטנטו
(צילום: שרון רביבו)

סופיה טייב

הרבה דאחקות רצו ברשת על המגבעת הלבנה שאיתה בחרה סופיה טייב להיכנס מתחת לחופה, אבל הייתה זו מחווה יפה ומוצלחת למדי לחתונה של הוריה ולשמלת הכלה של האם, מרסל טייב. מבין כל המפורסמות שהתחתנו הקיץ, טייב הצליחה ליצור, באמצעות עיצובו של ויוי (ויקטור) בלאיש, מראה דרמטי ובלתי נשכח.

לוסי איוב

את עונת החתונות של המפורסמות חותמת מגישת הטלוויזיה לוסי איוב. גם ביום החגיגי, היא המשיכה בשיתוף הפעולה ההדוק עם המעצב ויוי (ויקטור) בלאיש, שאחראי על כמה מהופעותיה היפות בשנים האחרונות. איוב החליפה שתי שמלות, כשאת הטון הכתיבה השמלה הראשונה: שמלת מקסי ברבורית, המתכתבת עם הסגנון הבוהמייני של המעצב. השמלה הורכבה מחלק עליון של מחוך עם כתפיות דקיקות ומעליו בד טול בטכניקת פליסה, וחצאית קומות אלכסונית עשויה תחרה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button