"הזדמנות לחגוג, ביחד ובפעם הראשונה, את האהבה המשותפת שלנו לאופנה". לורה דרן והבת ג'יה הרפר בקמפיין לרוג'ר ויוייה

שני דורות של הנשים הכי יפות בעולם: אימהות ובנות מככבות יחד בקמפיינים אופנתיים

החיפוש אחר דרכים לפנות לקהל בוגר ואמיד מצד אחד ולבני דור ה-Z הצעירים מצד שני, הוביל לשפע תמונות משפחתיות אצל מותגי האופנה הגדולים. קייט מוס, כריסטי טרלינגטון, ליסה רינה ולורה דרן כבר התייצבו למשימה עם בנותיהן 

פורסם:
בשולי תופעת ה"נפו בייביז" של בנות ובנים של מפורסמים הזוכים לקמפיינים ולקידום בעולם האופנה בזכות ייחוסם המשפחתי, אנו חוזים העונה בפריחה מחודשת של תת-מגמה: קמפיינים משותפים של אימהות ובנות, מפגש בין-דורי של גנים, יופי, זוהר ובגדים מעוצבים.
זו אינה תופעה חדשה מהיום, כשבעשור האחרון ראינו בשערי מגזינים, על מסלולי התצוגות ובקמפיינים של מותגי אופנה, יותר ויותר "בנות של" בצילן של האם, לרוב מפורסמת מהן. רשימה חלקית: היידי קלום ובתה לני, יולנדה חדיד ובנותיה ג'יג'י ובלה, כריסטי ברינקלי ושתי בנותיה, סינדי קרופורד ובתה קאיה גרבר, ברוק שילדס ובנותיה גריר ורוואן, כריסטי טרלינגטון ובתה גרייס ברנס. בישראל מובילות את המגמה גלית גוטמן עם בנותיה שירה ואמה קורן-גוטמן, אדל בספלוב עם ילדיה שייה וליב, ומיכאלה ברקו עם בתה טליה צוקרמן.
קייט מוס והבת לילה מוס בקמפיין לפנדי

המצטרפות האחרונות למגמה הן קייט מוס, שחגגה השנה 50, ובתה לילה מוס בת ה-21. השתיים הצטלמו לקמפיין החדש של פנדי לקידום תיק ה-Peekaboo, לאחר שבשלוש השנים האחרונות הן עובדות עבור המותג, ובין היתר צעדו יחד בתצוגת ההוט קוטור של פנדי לאביב-קיץ 2021 בשבוע האופנה בפריז. בהמשך הן גם הצטלמו יחד לשער דצמבר האחרון של ווג בריטניה במראה מיני-מי זהה. השתיים הצטלמו בעבר לשער משותף עבור מגזין ווג איטליה ב-2016, אולם היה זה הרבה לפני שמוס ג'וניור החלה את הקריירה שלה כדוגמנית. אז היא בעיקר הצטרפה לאמא קייט בצילום יפה בשחור-לבן של מריו סורנטי, האקס של מוס האם משנות ה-90.
כריסטי טרלינגטון והבת גרייס ברנס בקמפיין לקדס

שני קמפיינים נוספים מהחודשים האחרונים שמציגים אם ובת, מייצרים סימביוזה משפחתית: כריסטי טרלינגטון (55), שיש מי שיישבעו שהיא האישה היפה בעולם, בקמפיין משותף לחברת Keds עם בתה גרייס ברנס (20), שבשנתיים האחרונות קטפה קמפיינים למעצבים האמריקנים קרולינה הררה ומארק ג'ייקובס. האחרון צילם העונה גם את השחקנית והדוגמנית לשעבר ליסה רינה (60), כוכבת סדרת הדוקו-טראש "עקרות הבית האמיתיות של בוורלי הילס", יחד עם בתה אמיליה גריי (22) לקמפיין צבעוני ומתקתק נוטף פוקסיה.
ליסה רינה והבת אמיליה גריי בקמפיין למארק ג'ייקובס

כמעט כל הקמפיינים המשותפים המציגים אם ובת, מעמידים את פער הגילים במרכזם: כמעט 30 שנה אצל מוס, 35 שנה במשפחת טרלינגטון, ופער של 38 שנה בין רינה לבתה, וגם אצל לורה דרן (57) ובתה ג'יה הרפר (19), שלאחרונה הצטלמו יחד לקמפיין התיקים של מעצב האביזרים הנודע רוג'ר ויוייה. בהצהרה שמסרה, כתבה דרן: "קניתי את זוג הנעליים הראשון שלי מוויוייה לפני הרבה מאוד שנים בפריז, ומאז אני מאוהבת בבית האופנה. שיתוף הפעולה עם ג'יה היה חוויה מיוחדת להפליא, שכן זו הייתה הזדמנות לחגוג, ביחד ובפעם הראשונה, את האהבה המשותפת שלנו לאופנה".
לורה דרן והבת ג'יה הרפר בקמפיין לרוג'ר ויוייה

עבור מותגי האופנה, זהו מצב של Win-Win לכולם. בזמן שמנהלי שיווק שוברים את הראש כיצד לפנות היום לקהל בוגר ואמיד מצד אחד, ועם זאת גם למשוך את בני דור ה- Z הצעיר, הם בוחרים באופציה של תמונה משפחתית. אל מקבץ הגנים המשובח, יש להוסיף ארבעה ערכים נוספים: מורשת שמביאה איתה האם, שהשנים הארוכות שלה בתעשייה מחזקות את מעמדה כאי של יציבות וביטחון; פרסום חובק עולם שמקצר הליכים ומסייע ביחסי ציבור בהשוואה לדוגמניות אנונימיות; המשכיות בין-דורית – ערך חמקמק המייצר, לפחות כלפי חוץ, קו רציף של עשייה מכיוונו של בית האופנה, המחבר באופן דמיוני בין האם לבת; וערך אחרון: נוסטלגיה.

בשלוש השנים האחרונות אנו רואים את בני דור ה-Z (ילידי 2012-1997) מחזירים לחיים את תקליטי הוויניל, המצלמות האנלוגיות, קלטות לטייפ, כמו גם חזרה לספריות ציבוריות, והכתרתה המחודשת של קייט בוש כאייקון בזכות להיטה Running Up That Hill משנות ה-80, שהופיע בסדרת הטלוויזיה "דברים מוזרים". קייט מוס היא אומנם לא קייט בוש, אך היא מביאה איתה ערכים של נוסטלגיה לימים שבהם עולם האופנה היה זירה יצירתית ואמנותית יותר מתמיד – תקופה שיחד עם דוגמניות כמו כריסטי טרלינגטון וסינדי קרופורד, הן ניסחו במראן ובאישיותן כטופ-מודלס את הסטייל של שנות ה-90.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button