דונלד טראמפ, ג'ו ביידן, ולדימיר פוטין וקים ג'ונג און בסרטון Runway of Power

ביידן בכיסא גלגלים, טראמפ במדי אסירים: תצוגת אופנה של מנהיגי העולם ב-AI

בזמן שהמרוץ לנשיאות ארצות הברית עובר מהפך עם פרישתו של ג'ו ביידן, סרטון שנוצר באמצעות בינה מלאכותית הופך פוליטיקאים בינלאומיים לדוגמנים של בגדים המהדהדים ביקורת עליהם. מה לובשים פוטין וקמלה האריס?

פורסם:
ג'ו ביידן בכיסא גלגלים, דונלד טראמפ במדי אסיר כתומים, ולדימיר פוטין בשמלה בצבעי דגל הגאווה, קים ג'ונג און כראפר ומנהיגים בינלאומיים נוספים, מככבים בתצוגת האופנה הוויראלית Runway of Power, שיצרה חברת Interdimensional TV באמצעות בינה מלאכותית ופורסמה ביממה האחרונה ברשתות החברתיות. התצוגה שותפה הלילה (שני) ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) על ידי אילון מאסק, שצועד גם הוא בסרטון, לבוש בגד שחור עם לוגו של חברת המכוניות טסלה. עד כה, צפו בו למעלה מ-50 מיליון איש.
(צפו בסרטון המלא)

על רקע השיר Only Time של הזמרת אניה, מוצגים בסרטון שורה ארוכה של מנהיגים בינלאומיים במערכות לבוש המהדהדות, בחלק גדול מהמקרים, ביקורת אישית וציבורית עליהם. "התצוגה" נפתחת עם האפיפיור פרנציסקוס במערכת לבוש לבנה, כשהוא אוחז בידו צלב גדול מוזהב – במה שמרפרר לעיצוב מוקדם יותר שנעשה באמצעות תוכנת מידג'רני, שבה מופיע האפיפיור לבוש מעיל פוך ארוך, הדומה לעיצובי מותג האופנה מונקלר. מיד אחריו, מופיע נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בשמלת סטרפלס בצבעי דגל הגאווה ולוגו של המותג לואי ויטון, בניסיון לבקר את יחסה של רוסיה לקהילה הלהטב"קית.
עם זאת, הפוקוס בסרטון מוקדש למערכת הפוליטית בארצות הברית, שנמצאת בימים אלו על סף רתיחה עם הודעתו אמש (ראשון) של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן על פרישתו מהמרוץ לנשיאות. ביידן מופיע בסרטון חמוש משקפי טייסים המזוהים איתו, יושב בכיסא גלגלים ולבוש חליפת מכנסיים עם הדפס עננים, בעוד המתחרה הגדול שלו, דונלד טראמפ, הולבש באוברול אסירים כתום ושלשלאות מתכת בידיו – רמיזה לתיקים המשפטיים שעומדים נגדו בימים אלו. כמו אצל פוטין, גם כאן מופיע לוגו של מותג היוקרה לואי ויטון מתאגיד LVMH.
לצד נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון בשמלה כחולה והילרי קלינטון בחליפת מכנסיים אדומה של המותג Supreme – מופיעה סגנית הנשיא קמלה האריס, לבושה בגד חוף של חזייה בצבע מוקה ופראו מודפס ועליו הכיתוב Harris 2024. בתוך כך, מבין כל נשיאי ארצות הברית בעבר ובעתיד, הבולט מכולם בסרטון הוא הנשיא לשעבר ברק אובמה, שזכה לשלל מערכות לבוש על המסלול, ביניהם קימונו יפני, מדי נבחרת הכדורסל שיקגו בולס ומבחר מדי גלדיאטור, המסמנים אותו כלוחם פוליטי.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button