מסע הבחירות לנשיאות ארצות הברית זוכה לחיזוק מפתיע. חברת האופנה Reformation, המזוהה עם ערכים של קיימות, ליהקה לקמפיין החדש של המותג הקורא לנשים לצאת ולהצביע, לא אחרת מאשר מוניקה לווינסקי.
לווינסקי הייתה מתמחה בבית הלבן, שנחשפה לציבור ב-1998. היא התפרסמה בעקבות רומן חשאי שניהלה בין השנים 1997-1995 עם נשיא ארצות הברית דאז ביל קלינטון, שהיה מבוגר ממנה ב-27 שנה.
הרומן בין השניים התפוצץ ב-1998 והפך אותה לאחת הנשים המושמצות בעולם. בשנים האחרונות היא פועלת לחשיפת הסיפור האישי שלה: היא הייתה שותפה להפקת הסרט התיעודי "15 דקות של בושה" מ-2021, והפיקה את Impeachment מסדרת "סיפור פשע אמריקאי", שהציגה את נקודת המבט של הנשים שהיו מעורבות בפרשה.
מותג האופנה ולווינסקי חברו לארגון vote.org הפועל לעידוד הצבעה בקרב נשים, ועל הדרך, גם למכור להם עוד בגדים. "אישה של Reformation היא אישה מועצמת", מסרה לווינסקי בת ה-50 בהודעה לעיתונות. "ואישה מועצמת - משתמשת בקולה. הצבעה היא שימוש בקולך כדי להישמע, וזהו ההיבט המובהק ביותר של הדמוקרטיה שלנו".
צילומי הקמפיין, שעליהם חתומה זואי גרוסמן, מבקשים גם הם להעצים את לווינסקי: בתצלום אחד היא יושבת לבושה חולצת פולו לבנה מצמר מרינו וחצאית עיפרון שחורה, מצולמת מזוית נמוכה, המאדירה את דמותה; ובתצלום אחר היא לובשת שמלה אדומה מפשתן ללא שרוולים, כשזוג ידיה משולבות במראה לא מתנצל. במותג אף קראו לתיק עור על שמה - Monica Crossbody - שמגיע בצבעים שחור ואפור, ומחירו 1,800 שקל. הקולקציה, אגב, נשלחת לישראל ללא עלות.
הליהוק של לווינסקי להובלת קמפיין המבקש לעודד הצבעה הוא תרגיל יחסי ציבור מבריק, וניתן לקרוא בשתי דרכים: מהלך ציני מודע לעצמו של המותג ושל לווינסקי עצמה, אשר מעורר דיון ועניין בתקשורת, או תיקון שלווינסקי כופה עלינו כחברה, לאחר שנחבטה שוב ושוב. בשורה התחתונה, הוא נועד גם למכור לנו בגדים. "מוניקה מעצימה נשים וקוראת להן להשתמש בקולן כדי להרגיש עוצמתיות", הסבירו במותג. "הגיוני שהיא תסייע לנו כחברה לעשות את אותו הדבר. ולמרות שבגדים מעולים לא יתקנו הכול, ללבוש אותם וללכת לקלפי הוא מקום די טוב להתחיל בו".