מקום ראשון בשתי הקטגוריות. בלה חדיד

זכתה פה אחד: בלה חדיד היא דוגמנית השנה

האתר models.com בחר בחדיד כדוגמנית השנה בשני דירוגים שונים - בחירת אנשי תעשיית האופנה ובחירת הקהל. היא הדוגמנית הראשונה שכובשת את שני התארים מאז נוסד הדירוג, ולא, לדעות הפוליטיות שלה אין קשר לזכייה

פורסם:
מדי שנה, מדרג האתר models.com את רשימת הדוגמניות המשפיעות ביותר. האתר המוביל בענף, שבנוי כאינדקס של רשימת הדוגמניות הרווחיות והבולטות בעולם האופנה, נחשב לתנ"ך של התחום, ודוגמניות מתחילות חולמות להשתבץ בו. מדי שנה גם מכריז האתר על דוגמנית השנה בשני דירוגים: בחירת אנשי תעשיית האופנה ובחירת הקהל. לרוב, מדובר בשתי בחירות שונות, כשבחירת הקהל מצביעה על שם מפורסם של דוגמניות שכבר הפכו למפורסמות (למשל, ג׳יזל בונדשן או קנדל ג׳נר), בעוד 400 אנשי התעשייה המצביעים (ביניהם עורך ווג בריטניה אדוארד אנינפול, הארט דירקטור קייטי גרנד ומאות מעצבים) מעניקים לרוב את התואר לדוגמניות ששמן נודע לקומץ יודעי ח"ן.
השנה כבשה את המקום הראשון בשני הדירוגים דוגמנית אחת: בלה חדיד. דוגמנית העל האמריקנית ממוצא הולנדי-פלסטיני היא הראשונה שכובשת את שני התארים במקביל מאז נוסד הדירוג בשנת 2014. ב-2016 נבחרה חדיד במקום הראשון בדירוג התעשייה ושנה לאחר מכן בבחירת הקהל. בחירתה השנה מצטרפת לזכייתה החודש כדוגמנית השנה בטקס פרסי האופנה הבריטים, בטקס שנערך בלונדון, אותו הקדישה לילדים הולנדים ופלסטינים.
תמיכתה של חדיד במאבק הפלסטיני והביקורת העקבית שלה נגד מדיניות ישראל בשטחים הביאה עליה בשנים האחרונות לא מעט ביקורת. היא סומנה כפרסונה נון-גרטה בארץ ולשיאו הגיע הקמפיין נגדה כשבחנות המותג "מייקל קורס", ברמת אביב הסירו את תמונתה מהקירות בזמן מבצע "שומר החומות" בחודש מאי אשתקד.
חדיד מחזיקה ב-57 מיליון עוקבים באינסטגרם והיא בתו של מוחמד חדיד, יליד נצרת, ואחותה הצעירה של הדוגמנית ג'יג'י חדיד.
כאמור, תמיכתה של חדיד במאבק הפלסטיני עוררה כלפיה שלל תגובות ברחבי העולם - מאהדה ועד ביקורת, אבל לא בגלל פוליטיקה חדיד זכתה חדיד כדוגמנית השנה. בשנת 2022 היא הופיעה בקמפיינים רבים, ביניהם אלו של בלנסיאגה, איזבל מארה, ויקטוריה'ס סיקרט, סברובסקי ומארק ג'ייקובס. היא השתתפה בתצוגות אופנה רבות, כולל זו החשובה של בית האופנה קופרני, וזכתה לשערים רבים, כולל כתבת שער חושפנית בווג אמריקה. "אני תמיד שואלת את עצמי איך ילדה עם חוסר ביטחון, דיכאון, בעיות דימוי גוף ובעיות אכילה, שיש לה חרדה חברתית עזה – מה עשיתי לעצמי כשבחרתי להיכנס לדוגמנות? אבל עם השנים הפכתי לשחקנית טובה. שמתי על עצמי פנים מחייכות או פרצוף רציני מאוד", סיפרה באותו ריאיון.
"הרגשתי שאני נדרשת להוכיח את עצמי כל הזמן", הוסיפה ודיברה על מוסר העבודה הגבוה שלה, זה שוודאי הביא אותה לזכות כדוגמנית השנה. "אנשים יכולים לומר הכול על איך שאני נראית, על איך שאני מדברת, על איך שאני מתנהגת. אבל בשבע השנים שאני דוגמנית, לא פספסתי עבודה, לא ביטלתי עבודה, לא איחרתי לעבודה. אף אחד לא יכול להגיד שאני לא קורעת את התחת שלי".
5 צפייה בגלריה
בלה חדיד
בלה חדיד
על המסלול של מייקל קורס. בלה חדיד
(צילום: GettyImages)
5 צפייה בגלריה
בלה חדיד
בלה חדיד
בוכה למצלמה אחרי התקף חרדה
(צילום: אינסטגרם)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button