קייט בלאנשט בטקס גלובוס הזהב, 2016

המראות הבלתי נשכחים של גלובוס הזהב לאורך השנים: מה חשבתם על הבגדים?

השסע של אנג'לינה ג'ולי, הבטן ההריונית של גל גדות, המכנסיים של ג'וליה רוברטס והסטרפלס של שרה ג'סיקה פרקר – רגע לפני האירוע, שיתקיים השנה ללא שטיח אדום, חזרנו אל התלבושות האופנתיות מהטקס בשלושת העשורים האחרונים

פורסם:
הלילה (ראשון) ייערך בלוס אנג'לס טקס גלובוס הזהב ה-79, אך בניגוד לשנים קודמות, מצעד הכוכבים והכוכבות על השטיח האדום בוטל. למעשה, הערב של תא איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד (HFPA), שהיה בעבר יריית הפתיחה לעונת טקסי הפרסים בחודשים ינואר-פברואר, יתקיים ללא שידור חי ברשת NBC, ללא שטיח אדום, ללא קהל באולם, ללא מגישים או כלי תקשורת. הטקס ייערך במתכונת של אירוע פרטי ולפי הפרסומים האחרונים, ההכרזה על הזוכים תהיה אונליין. טרם ידוע אם הזוכים בקטגוריות השונות ישלחו ברכות מצולמות לחברי התא שהצביעו להם.
זו לא רק התפשטות זן האומיקרון שהשאירה את הכוכבים של הוליווד בבית. כבר כמעט שנה שקיומו של גלובוס הזהב מוטל בספק, בעקבות תחקיר של "לוס אנג'לס טיימס" שפורסם בפברואר אשתקד. לפי חשיפת העיתון, יותר מ-30 מחברי תא העיתונאים הזרים בהוליווד הוטסו לפריז בתנאים מפנקים בעת צילומי הסדרה "אמילי בפריז", מה שבדיעבד העניק לסדרה (שעלתה לאחרונה לעונה שנייה בנטפליקס) שתי מועמדויות בטקס: פרס הסדרה הקומית הטובה ביותר ופרס השחקנית ללילי קולינס. בנוסף חשף התחקיר אי-סדרים כספיים, ועורר סערה גדולה כשהתגלה כי אף אחד מ-87 החברים בארגון אינו שחור. למרות ניסיונות להרגיע את הרוחות במהלך החודשים האחרונים, בהוליווד לא מיהרו להתרצות.
עם זאת, טקס גלובוס הזהב סיפק לאורך שמונה עשורים כמה מההופעות המעניינות והיפות על השטיח האדום. כוכבות כמו ג'וליה רוברטס, ניקול קידמן, נטלי פורטמן, ליידי גאגא, ג'ניפר לורנס, אליזבת טיילור ואחרות, חיזקו בהופעותיהן בתי אופנה שאיתם היו בקשרים עסקיים, אחרות בחרו לתת את הבמה למעצבים צעירים. לאורך השנים גם נראו בטקס מחאות בולטות באמצעות בגדים, כמו הדרישה מהכוכבות ללבוש בטקס ה-75, שנערך לפני ארבע שנים, שמלות שחורות במחאה על התקיפות המיניות של המפיק הארווי וויינשטיין וכאות סולידריות עם המתלוננות.
עוד מוקדם להמר אם גלובוס הזהב יזכה לציין את הטקס ה-80, אך נראה כי סופו קרב. זו הזדמנות לחזור אל ארכיון ההופעות המוצלחות על השטיח האדום בשלושת העשורים האחרונים של הטקס. אילו בגדים אהבתם ואילו פחות?
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button